-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Sziasztok,
Autóvásárlás előtt állok és valahogy a Focus a befutó, akárhogy is nézem az itthoni piacot a felállított kritériumaim alapján. Benzines, 1.6 - 1.8, kombi és 10 év körüli amiket beállítottam hahu-n. Megtaláltam ezt az autót (Mátészalkán) ami felszereltségben is elég jó, viszont teljesen laikus vagyok, nem tudom mit kell néznem és mire kell odafigyelnem a vásárlás során, hisz ez a második autó lenne, előzőt 9 évig nyüstöltem, de sajnos nem javítható a kormányműve és inkább lecserélem egy frissebbre. Szerintetek valós ez a 165.000 10 év alatt, illetve 2-ik tulaj az hihető? Ilyenkor mire érti a 2-ik a tulajt, az autó vagy a Mo.-i forgalomba helyezés óta a 2-ik tulaj? Ti ajánlanátok az MkII fókákat, mennyire megbízhatóak ezek a benzinesek? Ecoboost-ot mondták, hogy messzire kerüljem, mert a 998 cm3 a 130 vagy 140 lóval nem túl egészséges hosszútávon, de lehet csak urban legend ez is, ki tudja... Köszönöm előre is a véleményeteket"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz gabor9991 #27394 üzenetére
Köszi a választ és a javaslatokat. Rendszámot ha kérem, nem hajthat el a kereskedő?
Van egy 2000-es Titanium is, ez is egy kiszemelt, csak az a 217.000 Km, illetve a 2000-es motor 147 pacival gondolom eléggé sokat fogyaszt, illetve az adók is drágábbak valamivel, ugye? flymi története nem semmi... Minden tiszteletem az ővé, hogy volt idegrendszere végigcsinálni és nem adta fel#27395) molnarpeter: A fentebb linkelt 2000-es is változó szelepes és több lambdás? Ezekben már van kettős-tömegű egyébként? Olvastam, hogy az is egy zsebbe nyulós történet ha cserére szorul... Ja és még vmi... Ford mennyire kábelez elő? Értem ezalatt azt, hogy ha utólag szeretnék rakni tolatóradart, vagy elektromos hátsó ablakot, vagy fényre sötétedő belső tükröt, az mennyire kivitelezhető? Elő van kábelezve a gyári kötegben, vagy utólag szokták kábelezni?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz molnarpeter #27397 üzenetére
Most néztem egy szettet a kinézett 2.0-hoz és eléggé meglepődtem No meg a totalcar-os cikken is ahol azt írják, hogy 2 - 300.000 között válhat esedékessé a csere. Na most ebben 217.500 van és gyanítom, hogy ebben még a gyári van, tehát hamarosan cserére szorulhat...
Utólag csakis magamnak csinálnám, a mostanin is az általad említett párezres kínai van és tökéletesen megfelel. Ez a Car Vertical az alvázszám lekérdezéssel mennyire hiteles? Megéri érte kiadni azt a 6 vagy 7.000 Forintot? 1.6-nál a 101 ló nem kevés a kombi kasznihoz, főleg ha megvan pakolva?"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Na meglett az utód...
Alvázvédelemmel, illetve egy átnézéssel kezdeném, kit javasoltok, ki a Focus "guru" Bp. és környékén? Egyébként egy 1.6 benzin ahogyan molnerpeter is ajánlotta.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Drughi #27555 üzenetére
Persze. Átírással, vizsgával mindennel 1,7 M, a felszereltség pedig a Trend, de van olyan is amit kért a Trend-en felül bele a kinti gazdája. 2010-es évjárat, 118.000 valós van benne végig vezetett szervízkönyvvel egy német szervíznél ami le is informálható. Összes ablak elektromos, esőszenzor, fényre sötétedő tükör, szélvédő fűtés, oldal és függöny légzsák, a sötétítő fólia az pedig gyári, nem utólagos, tehát nem kell bizonylat. ESP nem tudom, hogy a Trend-ben alap-e, de az is van, viszont ASR az nincs sajnos.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #27558 üzenetére
Igen... Szép példány, belül is látszik, hogy valós a 118.000. SOS volt már sajnos, nem vacillálhattam, mert az elődnek a kormányműve meghalt és ömlik az olaj belőle, a javítást pedig nem vállalták már a helyen ahova szoktam járni és már úgy voltunk vele párommal, hogy kiszolgált már és megérett a cserére...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz bajnokpityu #27561 üzenetére
Köszi. Lehet azért, mert nem viszik annyira? A Focus elterjedt nagyon és sokan szeretik a nem túl zsebbe nyúlós fenntarthatósága miatt, lehet ezért tartja így az árát.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Milyen diag eszközök léteznek a fordokhoz? Valahol a Forscan-t olvastam, meg az ELM chipes obd-ket, viszont nem tudom melyik az okosabbik, mert nem mindegyik szoftverrel lehet pl. kulcsot programozni, vagy több infót megjeleníteni. TI mit használtok, mit ajánlanátok?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #27580 üzenetére
Én a 21 évesen tudtam programozni az imo-t Illetve minden egyéb rendszerét tüzetesen tesztelni, meg live adatokat is kinyerni menet közben anyósülésen a laptoppal
Egyébként csak annyi, hogy már hagytam el egy kocsi kulcsot és ha csináltatok egy másikat, akkor azt házilag fel lehet-e programozni, vagy nincs rá esély? Hajlamos vagyok a kulcs elhagyásra"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #27740 üzenetére
Aha, ez sem rossz Egyébként ezeket is fel kell tanítani a CAN-re, vagy csak plug and play dolog? Te hogy oldottad meg, mire kötötted? Nézelődtem, hogy esetleg DRL-es lámpát találok-e, de nem igazán van ebayen vagy máshol. Enyém az MK2.5, de ahogy látom a ködlámpa nagyon hasonló...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz zsolt1225 #27859 üzenetére
Jó döntés ! Megszerettem nagyon és egy pillanatig sem bánom a döntést. Ez a sima 1.6 bőven elég a kombi kasztnihoz és meglepően fürge. A váltót szoknom kellett, mert rövidek nagyon az áttétek, de ezt leszámítva egész jó autó. Bevizsgálás során kiderült, hogy egy bal első lengőkart meg egy szelepfedél tömítést kell csak cserélnem, ezt leszámítva a korához képest nagyon jó állapotban van.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz zsolt1225 #27864 üzenetére
Hhhhííííjjjjj, az igen Hát a 170-hez képest igen, lassabb lesz, de én a 120-ból ültem át ebbe és ezt nem hiszem, hogy 3-ban ki tudnám húzatni 160-ig (német pálya, még mielőtt letámadnátok a sebesség miatt ), de nem i fogom kipróbálni. Tuti nem fogod megbánni, de el kell mondanom, hogy azért ha odalépsz, ő is megembereli magát. Darvinya fentebb megírta a tutit a hajtás különbséget illetően, vagyis kivárásra megy, de nekem kellemes meglepetés volt, sokkal lomhábbra számítottam .
(#27863) cappa72: Olyan nem is lesz sztem Na de van ilyen és ez is baromi jó, főleg a hegyimentős célokra ahogy a riportban is mondják.
(#27872) TommyX_ : Igen, az ecoboost elég kiábrándító a cikk után amit linkelt Ngaba
Elvileg ha ellenőrződ a csöveket meg a fogyásnál azonnal leteszed,
akkor még menthető..."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #27935 üzenetére
Nincs ELM-ed? Vagy a másik diag? Elvileg ha rádugod, akkor az aktív cuccokat láthatod...
Rákeresve a neten elvileg ez fény és esőszenzor. Azt bírom elképzelni még, hogy nem gazdaságos legyártani külön - külön a két érzékelőt és újabb kábelkorbácsot bevezetni emiatt, így összerakták a két szenzort és szoftveresen állítgatják az opciókat.
Az esőszenzorosban elvileg van egy "A" betű a bajuszkapcsolón ahol az érzékenységet állítod. Egyébként hasonló dilemmában vagyok, mert nekem is ilyesmi az érzékelő és amikor vettem esőszenzor is volt listázva az eladó szerint, de az a gyanum, hogy nincs nekem sem, mert nálam pl. az "A" betű hiányzik a kapcsolóról. 7végén beszerzek egy olvasót és a ForScan-nel ki fogom olvasni, aztán akkor okosabb leszek majd"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #27937 üzenetére
A matrica szerint tudja az összes OBDII protokolt, na de az akkor derül ki, ha rádugod az autóra, mert ha klón, akkor nem minden alegységgel tud kommunikálni. Sok a klón és azok nem nem tudják csak a sima HS-CAN protokolt, az MS-CAN-t elvileg az ilyen kapcsolósok, vagy még ennél is újabbak ahol a chip-be integrálták és nem kell kapcsolgatni az pedig ez lenne. Hétvégén én a kapcsolós verziót veszem meg és a ForScan-t akár meg is veszem hivatalosan és akkor egy évre van licenszem 3500-ért, annyit megér... Mélyebben nem ástam bele magam még, mert lehet van full verzió valahol és akkor nem kell fizetni, de a hivatalos oldalukon elvileg a full verzióval lehet csak egyes modulokat konfigolni.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Ha Bp.-en járnál, akkor írj rám, szívesen segítek, mert van laptopom ami dedikált erre a célra, de van másik opció is, ami egy kisebb (Asus Zenbook) és érintős Win 8.1-es, de ha lesz időm, akkor lecsupaszítom és dobok rá egy win10-et.
szerk.
Most látom, hogy te voltál az autóvásárlós periódusban (kb. 1 hónapja) az etalon, hogy mennyire lehet szívni is a fókával, szóval olvastam is rengeteg hsz-ed és azt kell mondanom, h nagyon kitartó vagy[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Pippen #27969 üzenetére
Szia,
Hasonló van beszerzési tervben nálam is, plusz egy logó kivetítő is a tükör alá, mert ott alapból ott van az a gyári sima világítás. Az a terv, hogy műszaki előtt visszarakom a gyárit, vagy otthagyom az autóban, ha nagyon panaszkodnának és ott helyben kicserélném mielőtt begurul, mert kb. 15 perc a csere, vagy még annyi sem. Ha minden igaz valami bekarikázott E betűnek kellene benne lenni és akkor szabályos, de ez nem tuti, lehet a többiek jártasabbak és megírják majd."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Drughi #27977 üzenetére
Szia,
Gumiszőnyeg garnitúrát ugyan nem, de peremes csomagtér tálcát azt vettem tőlük.
Azt kell mondanom, hogy nem csak marketing duma az, hogy nincs szaga, nem ilyen kínai műanyag, tehát 100% meg vagyok elégedve vele. Már a fogásán lehet érezni, hogy viszonylag minőségi, tehát nem ez a gagyi kínai... Én konkrétan az alábbit vettem meg a kombiba:Holnap reggel tudok fotókat is feltölteni róla ha szeretnéd látni hogy néz ki...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #28003 üzenetére
Áhhh ki nézi... A lényeg, hogy ha valami borul, vagy csúszik, fröccsen meg ilyenek, hogy megvédje... Addig látod csak amíg nyitva a csomagtér ajtó, utána már úgysem
Egyébként ha kiszedném a gyári kárpitot, akkor talán szintbe is kerülne, viszont ami azt illeti nem biztos, hogy annyira gáz, mert nem tűnt fel nagy eltérés, vagy kilógás sehol, de holnap megskubizom"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Dißnäëß #27989 üzenetére
Egy csónakban evezünk Hasonló beruházás van tervben és épp most megy a társalgás a témában ebben a topikban. Oda kell figyelni, mert ezekben mindenféle szedett - vetett ROM-ok vannak, és ami azt illeti nem is olyan kis pénzért árulják őket. Valami ilyesmit néztem ki egyébként.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Dißnäëß #28013 üzenetére
És találtál valami olyan modellt ami Ford specifikus? Nem rossz ötlet ez az xda-s sem ami azt illeti... Ha majd beruházok valamire, akkor meg fogom osztani a tapasztalatokat vele itt a fórumban. Lehet, hogy nem lesz idén megvalósítva, mert vannak nagyobb prioritást élvező dolgok a kocsival kapcsolatban, de bármi megtörténhet még A lényeg, hogy aktívan tájékozódom és figyelem a lehetőségeket.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
-
őstag
válasz gabor9991 #28025 üzenetére
Nem tudom, de az én sima 1.6 szívómat rájuk merem bízni, mert ezen nagyon nem is lenne amit elrontani Egyébként mi volt a 30.000? Csak az, hogy nézték, vagy lett is cserélve valami? Azért 30.000 az jó pár munkaóra...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Drughi #28033 üzenetére
Hehe Őt mentem volna megnézni mielőtt szembejött az enyém amit megvettem. Hirdetik egy ideje, de akkor megjött a gazdája a személyedben Én Vectrából ültem át, de nem bántam meg egy percig sem! Kellemes csalódás volt az "ereje", mert sokkal gyengébbre számítottam, de nem az. Nem egy F1, de lehet vele közlekedni normálisan.
Enyémet megnéztem az etis-en és valami "Marketing Flex Prep Pack 60" a felszereltség.
Nálam is van szélvédő fűtés és gyári sötétítés, meg több dolog is ami nincs a Trendben, de van pl. Titaniumban... Sok sikert és hiba meg balesetmentes km-t neked, ha a gazdija leszeloli: [link] ebben szerintem tutti, h nem 87.000 van... Elég az ülést meg a csomagteret megnézni... Szerintem ez inkább 187, de attól még nem lehet rossz.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz gabor9991 #28046 üzenetére
Hááátt így igen... Jogos. Nem hypeolom azért, mert még sokszor nem jártam náluk, de olvastam róluk cikkekben is, meg valaki innen ajánlotta, illetve amikor ott voltam az is biztató volt, hogy rengeteg autó állt az udvaron és időpont is csak egy hét után volt. Igazából mindenhol megvan ez az oldala is a dolgoknak, hisz nem lehet minden szép és jó, de egy diagra meg találgatásra tényleg sok az a pénz...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #28057 üzenetére
Sok fókát nézegettem és azért tűnt fel, meg most van viszonyítási alapom az én 118.000 km-hez. Jobb első alufelni gatya szegény, jobb hátsó ülés ki van szakadva nagyon durván, kormány fakó, kopott míg nálam szép és épp a bőr is rajta, ránézésre is azonnal látszik a különbség. Vezető ülés is ramaty állapotban van, a jobb oldala ki van koptatva és előtte lyuk, vagy szennyeződés van. Biztonsági őv oldala kopott, elég sokat dugta mellé valaki, illetve ha megnézed a kulcsot, akkor azon is látszik az intenzív használat, szóval nyakamat rá, hogy ebbe nem 87.000 van
Szerk.
Utánanéztem és gyárilag nem a Sony volt benne, hanem a sima Blaupunkt, tehát ez a Sony utólag került be.[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz oliwire #28070 üzenetére
Akkor lehet egy kerek 100-at toltak vissza a törökök vagy arabok kint Egyébként félreértés ne essék, nem az itteni, hanem leginkább kintről már úgy jön be, hogy megmókolják...
Az mk3.5-ed az gyönyörű, tetszik nagyon a színe meg a lámpák sem a sima széria felszereltség Ő még nagyon egyben van"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz molnarpeter #28087 üzenetére
Ha nem, akkor hívni kell a Fekete Lacit
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Uhhh, a napokban lőttem egy fotót egyik reggel az esős napok után és be akartam dobni, hogy mit szóltok, mi lehet, illetve találkozott-e valaki hasonló dologgal, csak elfelejtettem, de most pótolom
Ez fogadott másnap reggel amikor indultam munkába és csak a vezető oldali ajtónál, sehol máshol, egyik ajtónál sem. Egy gumi géder csere orvosolja ezt a problémát szerintetek?"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #28091 üzenetére
Passz... Szerintem a teljes autó volt árnyékban, mert reggel 7 után indultam és a belvárosi magas házak tartják rendesen az árnyékot. Na de a többi ajtónál miért nem? Vagy valahol el lenne mozdulva a géder?
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #28097 üzenetére
Az az érdekes, hogy soha de soha nincs ilyen, csak eső után, előtte bármelyik nap is néztem nem volt semmi, tehát csak és kizárólag eső után, illetve csak a vezető oldalinál.
(#28098) oliwire: Esőzés után nem tapasztalsz hasonlót? Utastérbe nem jut be nálam sem víz. Egyébként csak az aggaszt, hogy ha ilyen kis mikro festék leverődés van, akkor a víz ne kezdje ki.
(#28103) molnarpeter: Nem a mobil az ajánlott a Ford által? Valahol olvastam, vagy hallottam, hogy mobil-al jönnek ki a gyárból is.
(#28111) zsolt1225: Enyémet szombat délbe foglalóztam és hétfő délután már hoztam is el.
Lehet, hogy most így az év vége felé hoztak be rendesen használt autót, aztán azért.."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #28182 üzenetére
Csak poénkodtam, de az jó, ha magadnak tudod szerelni Előzővel én is így voltam, de evvel már nem, mert (még) nem ismerem annyira, de elektronikai dolgokat azt jómagam csinálom, azért nem viszem sehova. Egyébként tök jó a fólia és a műanyag nem is szuvasodik
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #28187 üzenetére
Az jó, ha otthon vagy a témában és nincs szükséged szerelőre Másik dolog, hogy nem kell minden szavamat szó szerint érteni, mert ott a műanyagos résznél is ott volt a smiley... Soha nem raknék utólag bárhova is fa elemet az autómba akármennyire is lakkozott vagy nem, de ez csak a saját véleményem
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
-
őstag
válasz Drughi #28264 üzenetére
Érdekes, hogy nálad nem a világításkapcsoló egységnél van a műszerfal háttérvilágítás szabályzója... Enyém is 2009 és 1.6, de nálam úgy van megoldva, hogy vízszintesen van elhelyezve egy, a magasságállításhoz hasonló gomb. Mondjuk nálam van egy AUTO állás is a jobb végén (amióta megvettem ezen hagytam), lehet ezért különbözik, de ez a műszerfal háttérvilágítás túl parányi dolog, hogy opcionális legyen, szóval ott lesz az valahol Majd ha lesz időd belakni találsz még érdekességeket
Te nem tapasztalsz beázást a csomagtérbe a jobb oldali tetősín környékén? Sajnos enyém beázik Kell nézzek valami jó karosszériást aki megoldja majd ezt a gondom... Nem tudom, ha valaki tapasztalt-e még hasonlót a fórumtársak körében."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass