-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
Nem ezekre a motorokra mondták, hogy 250k km a tervezett élettartamuk?
Amúgy turbós benzinest tényleg csak akkor vennék használtan, ha tényleg gyógyíthatatlan dízel fóbiám lenne. Ugyanazok a nyűgös dolgok vannak bennük, mint a Tdci-kben, csak azoknak van 15 év fejlesztési előnyük, és jobb fogyasztásuk.Az első ezek közül is külföldi, nincs ott a regisztrációs matrica a szélvédő alján.
Just a simple Lineman...
-
Erdei88
veterán
-
jupp008
senior tag
De igen, nagyon is sokat számít hőfelfogás szempontjából.
Sokan azt hiszik, minél sötétebb annál jobb a hővédelem is, de ez nem igaz ... az szinte csak "optikai tuning".
Egy jó minőségű minél világosabb fóliát én is mindig ajánlom baráti körbe az első üvegekre is ha valaki fóliáztatni akar. Nekem minden kocsin volt pluszban elöl és a műszaki sem kellett susmusolni soha (bár elismerem van olyan vizsgaállomás ahol beleköthetnek ). -
-
bajnokpityu
félisten
amit esetleg meg lehett fontolni:
nem legális, tehát gond lehet belőle, de a kinai ledesek jól birják, fényük nem annyira jó, mint egy laser, pl, de simától jobb.
robogómban 2 óra szerelés egy izzócsere, nyilván kinait raktam, meg a sportage-ban is ez van, de utóbbit bánom, mert nem egészen 30mp izzót cserélni nagyon sok a hely benne.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Nekem is a belsőtér és a hátsó rendszámtábla világításom szofita led. Közel egy éve bent vannak már de még egyik sem égett ki vagy villogott sosem. Műszakin így ment át most szeptember végén.
Beltérre 42mm-es kellett, oda vettem több fajtát is (5050 és 5630), azok olyan 250-300Ft darabáron voltak.
Mondjuk direkt canbus-ost kerestem ami nem zavar be így nem is pár száz forint volt egy marékkal, a képen látható 36mm-es 5050-es szofitának pölö 450Ft volt darabja de bírják a gyűrődést.Még mindig olcsóbb volt így csájnából rendelve és minőségben semmivel sem rosszabb mintha itthon rendeltem volna meg két-háromszoros áron darabját.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Az hagyján. Múltkor olvastam face csoportban, h valakinek kattogva jár az ablaktörlője erre másnap reggel az enyém is elkezdte pedig eddig vajpuhán járt, de aztán szerencsére estére abbamaradt. Inkább nem is olvasok újabb hibákról, mert tuti előjön.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Igen, ez a rendszer sem százas, de egy jó alapot ad a JSZP-vel együtt ha valaki épp kocsi vásárlás előtt áll. Ennyit szerintem mindenképp megér, még akkor is ha hiányos vagy nem jól dokumentált.
Talán így kevesebb lesz a kitűnőként hirdetett kocsi mondjuk hahun is és nem tudja egy kereskedő elsumákolni, h javítva volt. Ez talán 2-3-5 éves autóknál lehet inkább releváns, 10+ éveseknél az lenne a meglepő ha nem lenne semmi, ott inkább a kár mértéke és értéke ami számottevő.Az én esetemben mikor láttam a hirdetést kitűnő állapotúnak volt hirdetve, a helyszínen a kereskedő nem is titkolta, h kié volt előzőleg és hol, miként használta. Egy elemet meg is mutatott, h a festés ha úgy esik rá a fény nem pont ugyanolyan, mint a gyári és mutatott még 1-2 apróságot. Ez normál esetben már eleve nem kitűnő állapot, az igazi meglepi akkor jött mikor fel lett emelve a kocsi állapotfelmérésen. Ekkor már féloldalas volt a "hiba" lista és szóvá is tettem, h a hirdetésben nem erről volt szó. No meg később kiderült, h enyém céges kocsiként kezdte a karrierjét és a második-harmadik életévében látszik is, h nem vigyáztak rá. Félévente volt vele valami.
No mindegy, csak gondoltam leírom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
nagyúr
Ha jól látom, akkor a 2 lámpa testet ki kell szedni a helyéről és úgy tudod kicserélni az izzókat.
Ugyan az az eljárás, de ha fent a sarokban vannak az izzók, akkor 100% hogy ki kell szedni a lámpákat a helyéről.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
sparta2
tag
Most cseréltettem gariban a bal első ajtó élvédőjét, mert nem simult rá az ajtóra és a munkafelvételen mondta az ügyintéző, hogy az ETIS-ben bejegyzésre került az elvégzett munka. Meg tudom nézni az Információk - DSR részben. Nekem nincs DSR az Információk menüpont alatt.
-
7Sony7
addikt
Off autón Osram All Season- t használtam hasonló okokból. Csodát nem kell tőle várni, de volt különbség. A simával teljesen eltűnki az úttest, ezzel meg azért sejthető. Kb ennyi. Sárgás fénye van amúgy.
Állítólag amit lineltél másodiknak Philips, az talán a legjobb, de nem próbáltam.-
-
Dißnäëß
veterán
A Ford előtt egy Calibra szerelem autóm is volt, annak híresen gyertya a projektoros két csík lámpája, ma már mindnek. Egy ideig-óráig megy ez az izzózás, de emelt fényerő = gyorsabb elhasználódás + melegedés. A végén elvittem egy szakihoz mindkét fényszórót komplett, úgy ahogy volt, újrafoncsoroztatni.
Mikor visszakaptam és először felkapcsoltam két tök standard izzóval, az ilyen "wow" élmény volt.
A búra a gyári üveg volt (hálistennek), így azzal nem volt teendő, örök életű.Szóval .. az én véleményem az, hogy emelt fényerejűnél időt nyersz, tartós megoldást semmiképp és kockáztatod a lámpád épségét is (bár nem ismerem a felépítését-szellőzését, de volt leolvadt projektorral dolgom Opel ágon, a műanyag házasok kukák, a fémek bírják).
Ezt csak így "hátha használ valamit" alapon írtam le, félni mindig jobb, mint ..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Sys85
veterán
Nekem Osram Xenon Look izzóim vannak az mk3-ban.
Kontrasztosabb amit látok vele,nem visz sokkal messzebb,nem is szebb a vetített képe,de jobb mint a gyári alap Osram.
Előbb,vagy utóbb komplett xenon+led Osram fényszóróm lesz,de egyelőre nincs meg rá a keret.
Vastag árcédula van rajta: [link]#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
gabor9991
őstag
Én 13 évesen is elvittem márkaszervizbe a vezérműszíjat kicseréltetni a sima ősrégi 1.6 szívóbenzinen, de nem azért mert jobban értenek hozzá mint egy pék hanem azért mert ott azért számlával garanciával dolgoznak és ha valamit elrontanak akkor van hol reklamálni.
Így is tört néhány patent meg bilincs...pedig biztos van már ezzel a típussal tapasztalat.
De volt már nem is egy példa rá hogy olyan motorral szerelt autónál mint az enyém a vezérműszíj csere után eltört a csavar a szíjtárcsában és szétszállt az egész motor.
Na ilyen esetben talán ér valamit az ha márkaszerviz csinálta a cserét nem valami olcsó számla nélküli mester.
Egyébként olcsóbb volt a márkaszerviz mint a sokat emlegetett ess motor( ahol azt az információt kaptam hogy a vezérműszíj szettnek nem része a vízpumpa ezért azt nem cserélik! még megvan az email tőlük) de a helyi bosch szerviz is úgy 30%-kal magasabb árajánlatot adott utángyártott alkatrésszel mint a márkaszerviz a gyarivál
Nem egyszerű feladat eldönteni hogy kinek a kezébe adod az autót. -
ldn218
tag
Én a focusom 2 éves koráig vittem márkaszervízbe utána egy 20 éve ismerős autószerelő csinálta a szervízeket vezette a szervízkönyvet. 10 éves korábban megint bementem a márka szervízbe ( bár ne tettem volna ) kétszer annyiba fájt mintha magamnak csináltam volna. Az új teherautóm is két éves koráig hordam ( ő volt az első új autóm ) szervíz után mikor hazaértem a nivó maxot sosem érte el az olaj szintje. Most van egy 1 éves swiftünk is beviszem a márka szervízbe de csak azért mert garis és egy kampány is van rá. Nagyon esélyes hogy garancia ide garancia oda én már a második szervízt máshol oldom meg vagy jómagam.
-
Dißnäëß
veterán
-
addikt
Az még 100%, hogy el sem indult. Nekem 1 hónapja van egy aliexpress standard shipping csomagom "sent item abroad" státuszban, de még nem érkezett meg az országba. Ez csak valami olyasmit jelent, hogy a csomag kész a szállításra, és ha van szabad kapacitás a repülőn, akkor felrakják. Eddig ez 1 hónapja nem sikerült, nagy lehet a sz*r most Kínában...
-
Sys85
veterán
Az alu sapkával én is beszoptam régebben,azóta nem érdekel hogy műanyag van rajta.
Nem annyira szép mint a fém,de legalább bármikor lejön.
Nekem mind a 4 lejött,de a 4.-kel szenvedtem rendesen.Nem vagyok 100%-ig biztos benne,de úgy tudom,hogy a szeleppel egyben van a szenzor.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
harry
veterán
Koszi az infot!
Biztonsag: marmint melyik teszten? link Keretes resz (Mennyire biztonságos?)
A harmadik generációs Renault Mégane már másodjára kapta meg a típus történetében az ötcsillagos minősítést az EuroNCAP töréstesztjén. A dologban csak az az érdekes, hogy az autót később, a szigorított szabályokkal újratesztelték, és 2014-ben először csak három, majd az öv becsatolására figyelmeztető rendszer javítása után már négy csillagot érdemelt a Mégane. Ettől függetlenül egy biztonságos autóról van szó, hat légzsák, ABS, ESP, öt fejtámla és Isofix rögzítési pontok minden Mégane-ban vannak.Szoval ezt igy kicsit nehez osszehasonlitani (marmint kene tudni mikor/milyen szempontok alapjan teszteltek, es inkabb szazalekokat, mert az meg szamomra kulon vicc, hogy egy csillagot eldonthet az ovre figyelmezteto 'rendszer'.).
Motor: igen valoszinuleg nemetektol vennem (Luxemburgban vagyok), itt lattam mindharom verziot. Fogyasztas annyira nem fontos, de jol hangzik.
Rozsda es szerviz csekk, okay.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Itt nyilvan inkabb a Focusrol gondoltam infot szerezni
Ezt az 'ismerosnek volt' meg 'francia auto' kategorias velemenyeket meg lehetoleg hanyagoljuk... Foleg, hogy a Megane2 egy valoban problemasabb darab, de en M3-t nezek, masreszt nagyon nem mindegy melyik motorral, az 1.6 K4M pedig eleg stabil / kiforrott. Ugy tudom a Focusnal is a korabbi szeriakban volt problemasabb a valtozo szelepvezerlesu 1.6-os, amit itt mar javitottak.
Megane1 es Focus1 van a csaladban (nem emiatt kerestem ezeknek az utodait), nekem nincs kulonosebb eloiteletem egyik tipussal sem (akar mellette / ellene), az objektiv es relevans tapasztalatokat szivesen meghallgatom.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Dißnäëß
veterán
Igen, én is ezt olvastam róla, hogy nem vakít, ráadásul nekem a tompított az aszfalton mérve kb. 1 méterrel közelebbre is van téve, mint ahogy szokták, vagy ami az ideális lenne.
Projektoros lencse esetén a vetített kép jó, ha a fényforrás ugyanoda esik kb. mint a volfrám izzószála, fókusz miatt akkor elvileg nagy dráma nincs, de egy falra ráállva ez azonnal látszik. Nálam előző Opelemnél az utólagos xenon volt olyan, hogy ügyelni kellett rá, A vagy B fajtát veszem-e, fórumon segítettek, hogy melyik a jó és azzal sem vakítottam, a tompított tetejét pedig határozottan lecsapta egy egyenes vonal mentén, nem is villogott egy lélek sem szembejövet.
A Xenon look-al gondom van, a 6000K sok, 4300K híve volnék inkább, illetve ha meglépem, akkor mindenre, a kis kieg. izzókra is, hogy homogén, egységes kép legyen.
De egyelőre hagyom akkor. Az a baj, hogy cimbi xenonjától sem vagyok beájulva, nekem zavaró a xenon mint műfaj (valszeg a színhőmérséklete miatt)..
Magasabb fényű izzóval nem szeretek szívni, látni látok, inkább élettartam miatt akartam volna LED-et, mert szívből gyűlölök izzót cserélgetni.
A műszaki megoldott lenne, csak tényként érdekelt, hogy elvben hogy állnak hozzá.
Marad minden a régiben akkor, nem erőltetem. Köszi a véleményeket.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Csájníz fejegység témában utazik valaki ? Van sokféle, még nem választottam, random hozok egyet: [link]
A gyárim is ez a nagy szögletes, navis, nyugat EU térkép benne. Kesztyűtartóm mélyén van a navi DVD fogadó, fenekem alatt pedig egy 6-os CD tár. Nem vagyok benne biztos, hogy magyar offline térképet DVD-n még bárhonnan is kerítek ehhez a gyári navihoz, maga a fejegység piszok jó tunerrel rendelkezik és a hangja is tisztességes, szóval csak akkor bántanám, ha lenne egy csúcs Android alternatíva, ami nagyjából minden fiszfaszt kezel, amit a gyári.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá