-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vérboci
addikt
válasz
krypton #55942 üzenetére
hát nyilván simának kellene lennie, de ez öntvény, azon ilyen hiba igazából nem hiba.
természetesen leváló anyagmaradvány (homok, fém) nem lehet ott, mert az gondot okozna, de ami a szemcseverést túléli az jellemzően már ott is marad. ennél szarabb blokkok meg hengerfejek kerülnek pl. az audikba. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
krypton #54818 üzenetére
Valószínű ott lesz egy beállításban ez Forscanben.
A gumiméretet viszont nem értem? Mi értelme lenne olyan gumimérettel járni, amit nem engedélyeztek a kocsihoz? Aztán egy random közúti ellenőrzésnél lekapják róla a rendszámot külföldön. Itthon nem veszik komolyan, de kint igen!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
krypton #50064 üzenetére
Nemrég volt téma: https://kereksulykft.hu/12x15-nyitott-kerekanya-gyari-ford-alufelnikhez-19-kulcsnyilas-778
Ha alufelnid van, akkor ez a jó választás.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
krypton #48803 üzenetére
Vezetőoldali ajtót kinyitva a matricán milyen gumiméreteket látsz? Elvileg az az official. Az hogy a kézikönyvben nincs benne az annyira nem mérvadó.
Ha a / utáni számok nem változnak akkor szerintem nem lesz átmérőben különbség.
Ezen oldal alapján a 205 a gyári méret: [link] -
molnarpeter
nagyúr
válasz
krypton #48803 üzenetére
Mivel gyári méret mindkettő, mehet az olcsóbb
Lehet egy felnivel használni a két szett abroncsot nyugodtan, de otthon cserélve egy olcsó acél szett hamar megtérül. Jó rá Focus mk2 felni is, ha azt találsz olcsóbban. Gyári alufelnik strapabíróbbak az olcsóbb utángyártottaknál, de jobb az acél - esetleg struktúr felniket ha találsz az egyben jobban is néz ki és mégis egy visszakalapálható lemez -
robertka
tag
-
Pippen
csendes tag
válasz
krypton #47977 üzenetére
Sys85 tökéletesen leírta.Annak idején én a FoCCCus nevű (ingyenes) programmal csináltam,ott a következő beállításokat kellett megtenni:
Central Config
#16 (DRL) Always Headlights (without DRL standard lights)
#17 Dimmed dipped headlights (without dimmed dipped headlights)a zárójelben lévő beállításokra változtattam úgy hogy: Read from BCM - kilistázza a beállításokat - átváltoztatod - aztán Write to BCM.....valahogy így volt.
Hát van benne némi rizikó,az USB kábeles Ford-hoz való OBD kütyü a legtutibb.
-
sparta2
tag
válasz
krypton #47960 üzenetére
Már kb. 15 éve volt, hogy egy akor vadiúj Ford Transit így működött. Abban a pillanatban felkapcsolt a tompított, hogy beidult a motor. Ahogy mások is írták, nagy valószínűséggel kikapcsolható, de normális működés szerintem.
Mindenkinek fékekkel kapcsolatba még egy gondolat.
Mivel én mindig megszívtam a vegyes tárcsa-betét kombót részemről az ajánlás, hogy egy márka legyen. Nyilván úgy van kitalálva (elvileg) az optimális működés. Ez sem szentírás persze, mert jártam úgy Bosch tárcsa+betét beszereléssel (2x is), hogy 10-12e km után sikított mint a száraz talicska kerék. A tárcsa olasz volt a betét spanyol. Az álom akkor kezdődött mikor belefutottam Made in Germani feliratu Textar szettbe. Igaz porolt rendesen, de nem volt bejáratási ideje. Az első fékezés is satu hatását keltette. Ugyanez mondható el az Ate szettről. Nálam ez a kettő biztos befutó. A kínai Bosch pedig súlyosan felejtős. Mellesleg megtanultam, hogy bizonyos dolgokból (főleg ha az életed múlhat rajta), nem szabad átlagos/közepes minőséget venni. Persze a legkedvezőbb áron kell megvenni. A Focus Mk3.5 fékrendszere Ate (legalábbis az enyém), így itt egy kép egy hátsó betétről, amit a Petrányitól ollóztam.
-
válasz
krypton #47960 üzenetére
Magyar eredetileg az autó,vagy külhoni?
Általában az osztrák autók ilyenek (Focusom is ilyen volt),meg talán még más nyugati országokban is így jön ki a gyárból ha jól tudom,de nem hiba,teljesen normális.”Olcsósított DRL”.
Ha nagyon zavar,akkor ki lehet kapcsoltatni Ford szervizben (jópénzért),vagy maszek,de hosszáértő szakemberrel (kisebb összegért mint szakszervizben).
Egy pesti telszámot tudok adni,Ford diagnosztikával foglalkozik a srác,nekem ő kapcsolta ki.
Persze ha értesz Forscan-hez (nem a mobilos verzió) és megfelelő OBD kábeled is van,akkor magad is ki tudod kapcsolni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
krypton #47654 üzenetére
Elsősorban az 1 év gari részleteit kéne megtudakolni részletesebben... Km nem is lenne gond, Focus mk3 csoportban taxiként legalább kétszer ennyit futott is jelen van pl, sőt külön előnynek is tekinthetjük a frissen lecserélt vezérlés miatt. Nade ott az említett szerviztörténet, 100e km-ig szépen hordták 20 ezrenként, de utána 150, aztán 180-nál látta szerelő csak. Emiatt nem feltétlenül elvetendő, de alkuban megpróbálnám érvényesíteni, átírásnál egyből motorkódosra íratni a forgalmit, aztán az 1 éves garancia alatt kideríteni, hogy van-e baja (legrosszabb esetben is kapsz egy hibátlan motort, akár kevesebbet futott donorból), kérdés, hogy részedről beleférhet-e adott esetben, hogy pár hétre nélkülöznöd kell a kocsit (cserébe a jobb vételárért - kéne nézni másikat makulátlan előélettel, mennyivel drágább, néhány százezerért szerintem megérheti bevállalni). Nekünk az egyik off dízel 40 ezres olajcsere periódussal futott talán 160e-ig, most van benne közel 350, jellemzően egyszer kell rátölteni két csere között, 1 liter olaj költsége nem tétel. Nem mondom, hogy így ahogy van biztos a hibamentesség a linkelt kocsinál, de ezt kiválóan ellensúlyozza a garancia, érdemes mérlegelni
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 3800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN T7 FSP 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 2024 M4 Max 48GB 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest