-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
robertka
tag
Azt esetleg tudja valaki biztosan, hogy az MK2 Focus és MK4 Mondeo ajtó hangszórói kompatibilisek-e egymással? Köszönöm!
-
Gombinyó
őstag
válasz
Atomgeszi #55691 üzenetére
Általában az 1.6 szívóhoz alacsonyabb felszereltséget párosítottak. Ha van titanium pl az irreálisan drága. Meg úgy eleve a benzines jóval drágább sajnos. Dízelből jobb a választék. Ott 2,5 körül már lehet találni jót. Benzinből jóval nagyobb kihívás, pláne ha nem fapadot szeretnél.
-
wanted5
őstag
válasz
Atomgeszi #55691 üzenetére
Nem tudom, nem nézegetem mostanában a hahu-t,
A mondandóm kb annyi akart lenni, hogy sokszor van az az eset, hogy ha nézek egy autót 3M-ért, és eldöntöm, hogy legyen a határ pl 4M, akkor általában mellé szokott kerülni, hogy ha már 4M, akkor legyen újabb/jobb, ne ugyan az a modell, amit 3-ért néztem.
Csak sajna nem ilyen egyszerű, nagy a szórás minden téren. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
herrká #55688 üzenetére
Akkor környékezd meg Facebookon Predrag Todic -ot. Ő a nagyágyú a témában. Nem tudom helyileg merre található, mert nekem nem volt még szükségem rá.
-
Atomgeszi
nagyúr
-
wanted5
őstag
válasz
Atomgeszi #55685 üzenetére
Attól függ, ha emeled a rászánt pénzt, akkor általában automatikusan elkezdesz újabbakat nézni, amivel megint arra fogsz jutni, hogy 3M-ért sincs normális.
Saját példám, hogy tavaly 1,8-ért vettem a 2008 végi gyártású MK2,5-t, holott volt a piacon 1,2-ért meg 1,5-ért is, de inkább úgy döntöttem, hogy a kínálat tetejéről választok egy MK2,5-t, mint az aljáról egy MK3-at, és hibátlan azóta is.
-
-
kcsa
veterán
válasz
Atomgeszi #55683 üzenetére
Mivel láttam bekérdeztél a VW topikba is: az ottani feldícsérést se hidd el fenntartások nélkül, hasonló videó létezik Golfhoz is
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
radi8tor #55672 üzenetére
Nem tudtam hirtelen, hogy kire válaszoljak, azért dobtam be szorosan mögötte a témát.
MK3 Focus vásárlásán gondolkodom és most szedem össze a típusbetegségeket, meg hogy mire kell figyelni, ha megnéz az ember egy példányt.
Azt már észrevettem,hogy a magyar piacon rengeteg a kamu felszereltségi szintes, mindenki beír mindent, még VW felszereltségi szint nevet is láttam hirdetésben, a másik fele rosszul tölti az extrákat, vagy kihagynak, vagy haluznak, mint a ChatGPT.
Viszont rengeteg a fapados, én meg egy felszereltségi szint alá nem szeretném adni semmiképp. Mondjuk annyira érteni sem értek hozzá, az lenne a legjobb, ha vagy tényleg ellenőrizhető előéletű lenne, vagy lenne valaki, aki kifejezetten kívülről keni vágja ezt a típust és segítene megnézni. -
herrká
senior tag
válasz
csizo13 #55674 üzenetére
Az első és harmadik engem is érdekelne! Akiket eddig kérdeztem, nem tudják megoldani. Meg állítólag a hátsó világítást be lehet kapcsolni egyszerűen. De valamennyire leveszi az első ledek fényerejét. Ezt olvastam valahol. Illetve, hogy az adaptiv ledesnel nem is tudták megmondani, hogy lehet vagy sem. A miénk meg olyan. Ha találsz megoldást, jelezd már légyszi! Én is keresem még a szakit! Ha találok én is jelzem Neked. Köszönöm
-
merqree
őstag
válasz
Tomics #55664 üzenetére
Szia,
Én nem számolnék azzal, hogy a harmadik üléssorba bárkit is beültessek. Az 5 éves ikreim poénból néha be akarnak ülni, de nem érzik magukat jól, mert ott már semmit sem hallani az utastér beli beszélgetésből vagy zenéből.
Nekem 2.5 FHEV Smaxom van, az eszik 6,5 körül vegyesen. Ha autópályám sietek, akkor 8,5, de vannak másoknál még extrémebb fogyasztások (plusz és minusz). Még nincs kettő éve meg (újonnan vettem), 33ezer km van benne 7,2 a teljes átlag fogyasztás. A ceedhez képest ez egy dög nehéz autó, ezt ne felejtsd el.
A családi autó és a dinamizmus kettő külön fogalom, szerintem.
-
bul07
nagyúr
Írtam 4hóba hogy az öreg kocsijánál(Ford Focus kombit 2005 gyártás, motor dízel HHDA (1560köbcenti)) olajcsere alkalmával a turbót megmozgatva lötyögött
Na akkor az öreg megtanácskozta ilyen olyan szerelőkkel és nem volt csere
Most panaszkodott hogy valami hangot ad nagyobb fordulaton.
Na és lehet találgatni mi, hát a turbó középrésze kezdet hozzáérni a házához(szerelő szerint, gondolom látszik is a nyom)Öcsém meg mit tudom én ki mozgásba lendültek
A.Z. turbó lenne minden kedvezménnyel olyan 105e Ft magasságába
De hoznak egy bontott turbót 40e Ft-ért és ha a szerelő megnézi szemre hogy jó, akkor az lesz beszerelve
Én mint külső nézelődő meg várom a végeredményt, nem akartam belefolyni
Én lehet hogy Unix-ból vettem volna DRI( [link] ) által forgalmazott gyári felújítottat
DRI gyári felújított féknyerget kapott az enyém hátra, 15hónapja
Ebben a hozzászólásban képek róla -
csizo13
tag
Hello,
Forscan szakértőt tudtok ajánlani Székesfehérvár környékén?
Vagy érdemes neki állni önállóan beszerezni az eszközöket és Youtube videók alapján intézni ezeket egy 2021 FHEV KUGA-ban:
- ajtózár mozgás közben
- hangulatvilágítás több szín
- hátsó lámpák nappali menetfénnyel
- kanyar fényszóróként ködlámpa, (mondjuk ez nem fontos).
állítólag ezek szoftveresen bekapcsolhatók -
Atomgeszi
nagyúr
Hány km mennek el ezek mielőtt cserés?? Konstrukcióhibásak?
-
marquuard
veterán
Sziasztok. Mk3 Focusban (2011) kell cseréltetnem kormányművet. Felújított alkatrészre kaptam bruttó 430e-ért ajánlatot. Ha ez megvan akkor beszerelik szervizben. Elfogadható ez az ár az alkatrészért? Nem vagyok tisztában ezekkel az árakkal.
-
Tomics
addikt
Sziasztok,
Családbővülés miatt időszerű lett lecsereléni a jelenlegi 2021-es Kia Ceed 1.5 T-GDI benzines autómat. Amit kinéztem: S-MAX.
Szempontok:
- 7 üléses, viszonylag nagy csomagtérrel (5 ülés használatával).
- Megbízható, viszonylag normál áron fenntartható minőségi és lehetőleg megbízható - ekkora mérethez: diesel hajtáslánc.
- A 3. üléssor viszonylag ritkán lesz használva (évente 2-3 alkalom), de jó, ha van.
- legalább 4-5 évre tervezek
- családi autóhoz mérten dinamikusan/sportosan vezethető, vagy legalább nyújtson ilyen hatást (jelenleg 160LE/250Nm turbós benzines a ceed, hasonló menettulajdonságokkal kellene)
- a jelenlegi autóm 4 éves - nem szivesen veszek idősebbet, de a szükség törvényt bont, szóval max 10 év.
- éves futásteljesítmény 20-30e km lesz.
- fogyasztása vegyesben 6-7 liter körül álljon meg lehetőleg (rövid távokra ~10km alatt ritkán lenne használva)A keret: Ceed ára (~6M), de az se baj ha marad belőle, szóval inkább 3-5 M...
A fenti szempontok szerint milyen motorral és évjárattól nézzem szerintetek a piacot? Szabad ebből automataváltósat venni? Olvasgattam, hogy 1M körül van a javítása, ha gond van vele. Ha ezen múlik, rászánom az összeget, ha mondjuk 100-150 ezer km-ig nem lesz vele gond
HAHU-n elég kevés a manuális, azok 140-150 lőerősek, ez mennyire viszi dinamikusan a bódét?
Asszonynak Grand scenic van, azzal csak a baj van folyamatosan motorikusan és elektronika is (2008-as) és senki nem szereti szerelni a környéken. Szóval fontos a könnyű/széles szervizhálózat és a megbízhatóság... (Neki valami kisebb, boltbaszaladgálós golf méret lenne helyette, ez a terv)
Köszi a tapasztalatmegosztásokat
-
radi8tor
MODERÁTOR
Most hogy beindítottam a Focust odébbállni vele hallottam hogy a hűtővíz kör levegős. Ez gondolom a hónapokig tartó állás eredménye. Kilevegősödik ez magától, ha megyek vele?
A vízszintet normálisnak láttam. -
eddie17
addikt
válasz
Ace owner #55649 üzenetére
Köszönöm!
Amúgy érdekelne engem is.
És köszönöm a többieknek is a válaszokat
Az autó valós 124k kilométerrel volt, magyar autó.
De nagyon lelakott volt, képről nem látszott.
Sok apróság volt ami összeadódott, tudom nem új autó de a tények alapján nem így kellett volna kinéznie.
Ez az autó olyan ridegtartásban lehetett mint annak a rendje, és akkor már is megkérdőjelezhetőek a karbantartások is.
Nem lett a mi autónk. -
troll81
addikt
válasz
dellfanboy #55655 üzenetére
Utcai lesz teljesen.
Oda is készül minden porcikája. -
Üdv!
Motorolaj hol most a legolcsóbb? Mármint weboldalra gondoltam, ugyanannál a márkánál. -
Ace owner
addikt
válasz
eddie17 #55632 üzenetére
Ne kormoljon, dpf legyen azért alatta ha volt benne gyárilag. Kormányműre kérdezz rá hogy volt-e mar cserélve mert tipushiba. Motor es valto között tud szivarogni a főtengely szimering, szelepfedel tömítésnél is, motortarto bakok is eltudnak köszönni de azt érezni amikor jar. Csomagternel érdemes beazas nyomokat keresni ez is tipushiba.
Maga a motor elpusztíthatatlan, nem egyet láttam 6-700 ezerrel az órában extaxikent.Nekem mk3.5 volt 2015os évjárat ha erdekel valakit leírom a tapasztalatokat. 230-380ezer kmig használtam. Épp elado ha itt lehet hirdetni
-
7Sony7
addikt
válasz
pn4hvq #55645 üzenetére
Nincs mit. Nincs előfizetésem, de ha egyből megtalálod amit keresel, akkor jó. Igen, nem dzenzornak írja, de gyanús volt, ezért kerestem rá a számára a neten, és ott is írja, hogy az az. Mindenesetre kíváncsi leszek, mi nálad a hiba, de a grafikon alapján valahol nagyon elmegy a nyomás.
-
pn4hvq
senior tag
válasz
7Sony7 #55644 üzenetére
Köszönöm!
Láttam ezt a robbantott ábrát, csak az alkatrészek között szenzort kerestem, csak ez külön nem volt felsorolva mint szenzor
. Még el is gondolkoztam rajta, hogy csatlakozóaljzatnak tűnik az ott a végén, de továbbléptem rajta.
A 7zap-ra van előfizetésed vagy belefértél az ingyenes limitbe? Mert egy ideje csak erőteljesen limitált számú megtekintést enged belépés nélkül. Pedig nagyon jó oldal, sokszor használtam a saját autók kapcsán.
-
bul07
nagyúr
válasz
pn4hvq #55630 üzenetére
Ha meglett a hiba forrása akkor ne tartsd majd magadba
Mert kb egy évvel ezelőtt édesapám pont ugyan ilyen kocsija(csak kombi) ugyan ezt csinálta kb.Beindult alapjáraton szépen ment majd mikkor gurulni kezdett mindig megállt.
Kint volt horgászni, kis gurulás-sokall mentek pár száz métert. Már az volt hogy megyünk menteni hazahúzni. De egyszer csak megjavult, hazajöttek.
És azóta se jött elő többet ez a hiba. -
gabor9991
addikt
válasz
radi8tor #55635 üzenetére
Én is erre céloztam volna hogy a 124 az ilyen idős autóban szinte nem lehet valós de ha tényleg ennyit ment akkor van ilyen
Ha nem egy ovijárat volt napi 3 hidegindítással hanem szimplán keveseide normálisan használták akkor ennyi futás után semmi komoly baja nem lehet szerintem -
pn4hvq
senior tag
válasz
7Sony7 #55638 üzenetére
Szia!
Köszönöm a választ. Más is említette, hogy előfordulhat a nyomásérzékelő (pontosabban az illető a csatlakozójának a hibáját említette), mint probléma, de miért nincs hibakód ezzel kapcsolatban?
Ezt a szenzort merrefelé találhatom meg? Biztosan én kezdek már belefáradni (igen, már nagyon), de ilyen motortípusnál nem találtam sem videót, sem képet a helyéről -
-
pn4hvq
senior tag
válasz
gabor9991 #55631 üzenetére
Köszönöm a tippet. Erre nem gondoltam, pedig a Mondeonál találkoztam vele. De ott volt hibakód, mondjuk a jelenség hasonló volt. Ha jól láttam, akkor a motor hátuljánál elég rosszul hozzáférhető helyen van?
Közben teszteltem még élőadatot is néztem:
6sec indítózás után beindulni látszott, el is indult, de egy furcsa kerregős hang hallatszott, mint mikor két fogaskerék megkopva fut egymáson, így leállítottam:
kép1Még egy teszt a fenti után, itt is sok indítózás, beindult, de bedadogott és inkább leállítottam:
kép2 -
eddie17
addikt
Sziasztok!
Holnap megnézünk egy 1.6 TDCi Focus MK3-at, 2011 évvégi. 124k km. 116 lovas.
Van valami specifikus ezzel kapcsolatban? A HDi motorról nagyjából tudom mi lehet, ami elsőre probléma (olaj folyás, lendkerék csörgés, nyomja e ki valahol az üzemanyagot, stb.) Rozsdát persze megnézzük amennyire lehetséges.
Köszi -
pn4hvq
senior tag
Sziasztok!
Segítséget, ötletet szeretnék kérni, merrefelé induljak el a következő esetben. Adott egy 2006-os, 266ezer km-t futott 1.6TDCi HHDA motorkódos Focus, ami a héten a következő problémát produkálta indulás után 30cm-rel előregurulva: hiba nélkül járt a motor, majd menet közben megállt, hang alapján „szabályosan”, mint mikor leállítja az ember. Nem dadogott, nem volt semmi hang, előjel, egyszerűen megállt. Megpróbáltam elindítani, de azon kívül, hogy teker, nem indult be. Üzemanyagból még saccra 6-7L lehet az autóban, mert 100km körüli megtehető távot ír. Valamelyik, vagy több porlasztó gyanús lehet, mert első induláskor 10 másodpercig kissé egyenetlenül jár, de azután megszűnik ez a jelenség, így kb. fél tanknál öntöttem a tankba injektortisztító adalékot.
Amit próbáltunk:
-relék, szóba jöhetőnek vélt biztosítékok megvizsgálása, azonosak felcserélése, hátha sikerül jutni valamire. Mindegyik hibátlan.
-az egyik injektorról levettük a résolajcsövet, hogy megnézzük, jön-e rajta gázolaj: az elgondolás az volt, hogy így a tanknál lévő és a magasnyomású pumpa működését kiderítsük: volt csepegés. A mennyiséget nem tudom megítélni, mert korábban sosem néztük, nem is tudom, mennyi lenne a normális mennyiség.
-akku jó, bikázni is próbáltuk, eredmény nélkül
-üzemanyagszűrő volt korábban, néhány éve cserélve. Azóta megtett távot nem tudok mondani, saccra 20e km-nek tippelném.
-olaj+olajszűrőcsere kb. 10e km-rel ezelőtt (Ford 5W-30), vezérlés+vízpumpacsere kb. 100e km-rel ezelőtt volt
A jelenség továbbra is megáll annyiban, hogy teker-teker, de nem indul el a motor.
ForScan szerint semmilyen tárolt hibakód nincs.
Mit tudok még házilag tesztelni, merre tudnék elindulni, hogy előre tudjak lépni a hiba feltárásában, netán megoldásában? Tudnék nézni ForScan élő adatokat (de mit?), ami közelebb vihetne a megoldáshoz?
Köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új akksi! DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 1év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3316
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő