-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
na, nekem ez pont fáj, mert kurva jók voltak a feltételek egy család számára. december 31-gyel megszűnik a biztosítás a black és metal csomagban. cserébe 6 és 12 üzlet választható ki cashbackre, de szerintem ennek egyértelmű célja a spórolás. a több cashback is sokkal olcsóbb lesz a curve számára, mint a csoportos biztosítás havi díjának fizetése. nagy kár érte
Over the past few months, we’ve been digging into our premium benefits and asking you what you value most about Curve.
Turns out, cashback is your favourite premium benefit by far. And, you’ve told us that many of you already have insurance with one of your banks or credit card providers. In light of this, we’ve decided to terminate our embedded insurance and enable you to earn more cashback on your everyday purchases, making Curve an even more rewarding way to pay.
To give you more of what you love, we’re doubling the number of cashback retailers you can choose from, so you can earn more cashback from Curve on top of any rewards you already get with your banks or credit cards.
Curve Black customers can earn 1% cashback from 6 retailers of their choice.
Curve Metal customers can earn 1% cashback from 12 retailers of their choice.In January 2024, you can choose your new set of cashback retailers. This is a great chance to change your current retailers if you want to switch things up.
We’ve also added hundreds of new retailers across the UK and Europe to maximise your cashback and we’re working on expanding rewards further in the coming weeks – watch this space.
As of 31 December 2023, you will no longer be insured under your Curve premium plan. Our insurance partner AXA will continue to service all eligible claims for incidents preceding this date, as long as they are submitted in accordance with the applicable insurance terms and conditions.
Your insurance cover will stop automatically on 31 December and we’ll get in touch in January when you can choose your new cashback retailers. Additionally, we are working on functionality to enable you to change your selected retailers from time to time.
In order to reflect the changes in this email, we have updated our Subscription Schedule. Please click here to read through the new version that will apply as of 1 January 2024.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Microsoft Excel topic
- Call of Duty: Black Ops 7
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Fejhallgatós találkozó
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3849, 100% Akksi
- iKing.Hu - HONOR 400 Lite 5G Velvet Grey Vékony, könnyű, AI-kameragomb 8/256 GB- 2027. 07. 01
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402, 100% Akksi
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN NULL Perces
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis
