-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ka999
tag
Megjött a support válasza... Remélem nem baj, ha bemásolom ide, hátha másnak is hasznos lesz a jövőben.
Ha túl hosszú, törölhető...Thanks for getting in touch, and I'm sorry to hear that you’re having issues with this transaction.
I’ve had a look and what's happened here is that Helly Hansen Magyarors didn't take the money before the authorisation hold expired.
When you make a purchase, the merchant first sends us a message that you owe them money – 38382 HUF in this case. Due to the way Curve processes transactions, we charge the money from your underlying card immediately and the merchant has up to 7 days to take the money from us. This is called an authorisation hold.
If the merchant doesn't claim the money within 7 days, then we automatically return it to you. I can see the money was returned to you on 11/16/23; this should be reflected on your underlying bank statement within the following 1-5 working days.
If you can't see this refund on your bank statement card ending 6101 within 5 working days from 11/16/23, please provide your bank with the following ARN (Acquirer Reference Number) and they should be able to locate it for you: "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx".
Then, I can see that today, 11/16/23 the merchant sent an offline charge to recover the amount that had been refunded. Sometimes merchants process transactions 'offline.' This means that the payment isn't processed at the time you make the payment but later.
We charge the card which is selected in the app at the time when the offline payment is processed. This means you'll receive the notification later, and it might not be on the card you had selected at the time you made the payment. If this is the case, you can use our 'Go Back in Time' feature to move your transaction to another card – you can learn more about it in our FAQs.
I’ve attached a screenshot for your reference below.
This means you haven't been charged twice. Instead, you've been charged, refunded and charged again.
I'm sorry for any confusion this might have caused. Have a great day, and please let us know if there's anything else you'd like our help with.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- alza vélemények - tapasztalatok
- Lexus, Toyota topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- World of Tanks - MMO
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon / Smart Home
- 3D nyomtatás
- Milyen videókártyát?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- SAMSUNG Odyssey G4 LS27BG400EUXEN + INGYEN SZÁLLÍTÁS
- Apple iPhone 14 Pro Max - 256GB / Space Gray / 83% + Spigen tokok
- Logitech Trueforce G923 kormány és pedál szett váltóval, break moddal
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


pictigjis
