-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
simati
csendes tag
sziasztok, nem figyeltem, hogy azCurve kártya előfizetését intéző kártyámon nincs elég egyenleg. Mikor fogja újból megpróbálni a Curva a levonást, vagy ezt indíthatom valahol én is?
-
simati
csendes tag
Egészség pénztári számlára most töltöttem fel 100k-t simple-vel. Azonnal jött a cashback rá.
-
simati
csendes tag
-
simati
csendes tag
Sziasztok, nálatok nem volt mostanában ilyen üzenet, amikor a cashback-ben lévő vásárlást GBIT-eltétek?
We've updated your cashback for your purchase at Lidl!
Tap to check your Cash Card balanceA gond ezzel csak az, hogy az egyik kártyáról másikra átrakott tranzakcióknál a cashback értékét levonta a Curve Cash-ben.
-
simati
csendes tag
válasz
Oliverda
#16238
üzenetére
köszönöm a segítséget, elég érdekes volt a történet, megpróbálom röviden leírni.
Felvette velem a Curve a kapcsoaltot, hogy a kártyát egyedül én használom-e, és írjam le, hogy milyen telefonokra van telepítve az alkalmazás (márka, típus).
Ezt megküldtem nekik, és nemsokára rá küldték az alábbi választ:
"I’ve now made some changes to your account so your card is fully active again."
A kártya tökéletesen működik azóta, nem kellett újat kérnem.
Valószínűleg túl sok "érdekes" tranzakciót csiálntam a kártyával, és ezért lett letiltva. -
-
simati
csendes tag
válasz
pictigjis
#16131
üzenetére
Igazad volt, halott teljesen a kártya. Egyedül a GBiT működik.
Írtam chat-en az ügyfélszolgálatnak, visszaíírtak hogy sajnálják, és lezárták az ügyet. Írtam újra, hogy szeretném a kártyát kicseréltetni, de újból lezárták az ügyet az alábbi szöveggel:Hi Attila, Carl here from Team Curve. Thanks for getting in touch, and I'm sorry to know that you're having problems with your account. We're currently working on a new strategy to improve our Customer Support to ensure everybody gets a reply as soon as possible in 2024. Thank you for bearing with us! Please be advised that the relevant team has received your case and is currently looking into this. I'm so sorry for the delay and appreciate your understanding on this matter. I'll close this thread now but let me assure you that an agent will be in touch again soon.
Ezek után mit lehet még tenni? Van valami javaslatotok? Értem én hogy minden tételt átcserélek, és nagyobb összegekkel csinálom ezt, de akkor legalább mondanák meg, hogy ezért tiltották le a kártyám.
-
simati
csendes tag
Sziasztok,
1 napja minden tranzakciót elutasít a Curve Black kártyám, és nem tudom mi az oka. Tegnap nem engedett paypal pénz küldést, revolut feltöltést, ma reggel Lidl vásárlást és GLS futárnak fizetést. Utóbbinál kaptam csak papírt: 50 egyéb hiba. Chat-en próbáltam felvenni a kapcsolatot a Curve-val, de robot után ember még nem foglalkozott velem. Van valami gyorsabb kommunikációs lehetőség?
-
simati
csendes tag
Curve kártyával is működik a Moneyback az Erste hitelkártya esetében?
-
-
simati
csendes tag
Azok akik szoktak meghívni tagokat a Curvba, látszik valahol az alkalmazásban, hogy a meghívott hozzám tartozik? Sehol nem kellett megadni azonosítót, és egyből a Play áruházba dobott a referral link-re kattintva.
-
simati
csendes tag
Sziasztok,
apukámnak lejár a Curve kártyája, ezért már küldik az újat, viszont azóta minden tranzakciónál Declined szerepel: Make sure you are using the details of your active Curve card for this transaction.
Lehetséges, hogy már nem él a régi kártyája?
-
simati
csendes tag
Sziasztok,
most váltottam/váltanék androidról apple-re, de máris problémába ütköztem. Nem találom az app store-ban. Van valakinek ötlete, hogy miért nem?
Amennyiben a weboldalról curve.com próbálom elérni, úgy azt írja, hogy App not available (This app is currently not available in your country or region.
-
simati
csendes tag
sziasztok! Rendszeresen használom a Curve kártyám, eddig sose vettem fel pénzt vele. Mivel gondolom más is rakott alá visszatérítős MKB (BB) hitelkártyát, ha azt állítom be, akkor minek veszi azt a bank? Vásárlás vagy KP felvétel?
-
simati
csendes tag
sziasztok!
Használ valaki Budapest Bank hitelkártyát Curve mögött? Nekem ma reggelre mindkét kártyámnál szinte az összes kedvezményt elvitte a Korrekció névre hallgató tétel

Csak a Curve kártyát viszem már magammal, lehet hogy ezekre már nem fog a bank 1% jóváírást adni? -
simati
csendes tag
Csütörtökön vásároltam Easybox automatánál. Android google pay és Curve kombóval. első próbálkozásra azt mondta az automata, hogy használjam a fizikai kártyát (elutasította). Az újra tábla után sikeres volt a fizetés, csak másnap vettem észre, hogy mind a két tranzakció szerepel a számlatörténetben. Még nem könyvelte le az OTP. Tudok valamit lépni, vagy még várjak?
-
simati
csendes tag
Van egy SHELL vásárlásom, melyet GBiT-elni szeretnék, DE...
A kártya, ami a CURVE mögött volt deaktiválásra került, mert megküldte a bank az újat. A kártyaszám megmaradt a régi, de a többi változott. Ezt tudom frissíteni az alkalmazásban, vagy ennek a tranzakciónak lőttek, és új kártyaként kell felvennem? -
simati
csendes tag
Sziasztok! Ti hogy szoktatok 5000 Ft-nál nagyob GBiT-et csinálni? Hol írtok az ügyfélszolgálatnak? Kb mit szoktatok írni, mennyi idő amíg válaszolnak?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- VPN topic
- alza vélemények - tapasztalatok
- Milyen egeret válasszak?
- A robotaxik bizony karamboloznak, nincs itt semmi látnivaló!
- Gaming notebook topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Arc Raiders
- OLED TV topic
- Keresek egy topikot, de nem találom!
- További aktív témák...
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3938, 100% Akku
- Apple iPhone Xs 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z97-K Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S9 4/64GB / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



Korábban nem ide, hanem a support címre írtam, remélem erre reagálnak is.


Mobil appban nem látszik a közlemény...

