-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
-
[CS]Blade2
addikt
válasz kenguru99 #9419 üzenetére
Itt már nem tünik olyan jónak a Firestone, ez érdekes. Másik tesztben jó volt esőre, de gyorsan kopott. Most pedig sosem kopik el, mint az A4. Méretre mondjuk csak hasonló, de az csak nem számít ennyit.
Egyébként nem találtam 14"-os CC-t, szóval az nem játszik.
Lehet, hogy lesz most Firestone WH3 +felszerelés a meglevő felnikre, és jövőre akkor vadászunk valami jobb fajta bontott felni szettet 20K-ért vagy alatta, és nézük rá valami nyárit, aztán cserélgetem ezt a két szettet.
Jó lenne egy olyan teszt, amiben van firestone WH3, vagy hasonló kat. és Vektor 4 évszakos, hogy lássam, hogy mennyi a kül. A kényes pont szerintem az eső és a jég, és max. a hó. A fogyasztás, a zaj, a száraz teljesítmény, a kopás, ezek annyira nem számítanak nekem, így a tesztből ki kellene gyüjtenem, hogy mi számít nekem, és úgy mi a lista.
-
EQMontoya
veterán
válasz kenguru99 #9605 üzenetére
Procinál azért annyiban van különbség, hogy ott azért a gyári órajel bele van ütve. Nyilván tudsz vele játszani otthon, főleg a szorzózár-mentesekkel, de ha csak becuppantod, akkor a drágább gyorsabb lesz, szóval szerintem ez nem teljesen állja meg a helyét. Fizikai külünbség nincs, működésbeli viszont van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kenguru99 #9819 üzenetére
Ez azért jobban tetszik, mint az adac...
Egyébként jó a dolog, a CrossClimate ez alapján egy nyáron kifejezetten erős négy évszakos gumi. Télen meg el lehet vele lenni. Ez szerintem magyar éghajlatra tök jó, ritkán vannak havas/jeges utak az ország jelentős részén. Aki meg a hegyen él, az úgy sem ilyennel jár. Meg tisztességes terepjáróval.
Same rules apply!
-
veterán
válasz kenguru99 #11931 üzenetére
Tényleg, furcsa is volt a 3 számból álló DOT, de már annyira régen voltak a 90-es évek... meg ha jól néztem Michelin MXV, az is a 90-es évekből való cucc.
(iszonyat tartósak voltak az MXT-k, eleinte azokkal szerelték a magyar Astra F-eket, 100 ezret szinte mindenkinek elment; tudom ez MXV, de hasonszőrűek)Szerk: volt valami kis nyíl a számsor végén a 90-esek években, ezen a fotón is ott volt?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz kenguru99 #13645 üzenetére
Mennyit mész egy évben?
Az elmúlt 2 évben évenként 50000-et szóval sportgumi kizárva, nem jaszkarizok, a biztonság miatt tapadjon.A gumin olvasható cimkék nem sokat érnek mivel maguk a gyártók végzik a méréseket
Igen, pont az előbb láttam egy ADAC tesztben a Bridgestone AA-ját, ami messze nem ilyen jó értékelést kapott.jellemzően a kopott gumik szoktak bezajosodni. Újonnan nem hiszem, hogy bármely jónevű gyártó terméke zajos lenne.
Ami most van az autón egy alapból hangos Michelin, de az előző autómra is egy Continental PC5-öst vettem és az első naptól hangos volt.[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
válasz kenguru99 #17285 üzenetére
lol, ez biztosan CC, a nevet nem értem, pár ruszki oldalon láttam így kiírva, de nem tudom ez milyen fordításból ered...
ezt írják emagon kérdéseknél:
1. "Köszönjük, hogy Michelin abroncsunkat választotta! Az Ön által vásárolt abroncs természetesen Michelin márkájú, és CrossClimate mintázatú. A különbség csak elnevezésében van, mivel az „Ostyrnc” a „CrossClimate” széria gyártás előtti próbaterméke, de mivel minőségében és tulajdonságában teljesen megegyezik a CrossClimate-el, így forgalomba került."
2. "Nekem éppen most hozta meg a futár.
Az egyik céges autón Crossclimate feliratú van (ezen a felirat Ostyrnc), a most rendeltek pont ugyanúgy néznek ki, mint a CC-feliratosok. Made is Germany, Michellin logó mindenhol ott ahol a Crossclimate-n is. Mintázat ugyanaz, címke ugyanaz, csak a "CC" helyett ott is "Ostyrnc" szerepel. Az itt kirakott fotó a CC-től van átmentve, csak bénán le van photoshoppolva (ha jól tippelek, clone stampet használtak) a CC-felirat Egyéb infót nem találtam a gumiról amúgy, google nem volt nagyon a barátom egy orosz oldalt leszámítva..."[ Szerkesztve ]
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
sandró60
addikt
válasz kenguru99 #17287 üzenetére
A tapasztalatom kb 60km vegyes úthasználat-hó-jég-föld.
Azért beteszem ezt a [link] amivel elidítottam ennek az abroncsnak a "hozzászólásait"
Nekem az első benyomásom nyári gumi után olyan,mint ha puha felületen mennék.Nem érzem azt a kemény -így, irnám-rugózást, amikor egy kisebb út felület hiba van.
Ja és tavalyi DOT száma van.[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
válasz kenguru99 #18973 üzenetére
hát igen, ez sok mindent megmagyaráz, például hogy miért néz ki ennyire rútul az autón
Most az a terv, hogy téli felnikészletnek marad ez (de megpróbálom rábeszélni, hogy az abroncsot cserélje le 195/65 R15-re), nyári felninek pedig kellene nézni egy 16-os készletet, 205/55-ös abronccsal. -
MPowerPH
félisten
válasz kenguru99 #20433 üzenetére
Az XL az nagyobb terhelhetosegu verziot takar, de nem guminyomasban. A sulyindexet hatarozza meg. Az en regi elso meretemben(225 35 19) a sima 84 -es(500 kg) indexu volt, az XL -es meg 88 -as(560 kg).
Az igaz, hogy nagyobb nyomassal kell alapbol hasznalni azonos autonal es terhelesnel, mint a sima verziot.
De az XL-es annyira erositett, hogy az en regi automat full flat kereken elbirta hatul 4km -en keresztul, ugy, hogy nem rogyott meg az oldalfal. Meg csak azt sem vettem eszre, hogy lapos, mert nem latszott.(bar ez a peres meretnek is koszonheto volt) Tehat egy durrdefekt eseten van esely ra, hogy nem vadul meg az auto.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz kenguru99 #20436 üzenetére
Ez mind igaz is, de ettol meg a ket tipus alap szerkezete is teljesen mas azonos tipusnal es azonos meretben. Amit pedig leirtam, azt tovabbra is fenntartom. Ha kicsit peresebb, akkor az XL -es gumi oldalfala elbirja az autot egy darabig, mig a sima azonnal megrogyik.
Don't Tread On Me