Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
A camber alapból -2.0 a Corvette-en, felvittem -0,5-ig és alig változott vmit a hőmérsékleteloszlás.

Az autó amúgy nekem nem tűnik alulkormányzottnak, de én nem vagyok szakértő.Van egy replayem a Corvette-tel Bathurston amit JoinR-nek szántam, de ha mást is érdekel, akkor feltölthetem vhova. 2:01:9xx-et mentem, a legjobbam 2:01:4xx, és stabilan 2:02:0xx-2:02:4xx-eket tudok menni.
Ez mind teli tank, mindig teli tankkal gyakorlok. -
fLeSs
nagyúr
No, mentem 5 kört a Corvette-tel (baseline setup) és most a nyomások
196 / 198
188 / 189Akkor ez most azt jelenti, hogy a hátsó kerekeken növeljem kicsit a cold pressure-t?
szerk: a hőmérséklet minden keréknél a külső részen a legalacsonyabb, és sokkal.
Szóval kb. így néz ki, hogy: O M I - 80 / 110 / 110. -
fLeSs
nagyúr
Úgy tűnik igazad van http://members.iracing.com/jforum/posts/list/25/3244395.page
-
szacsee
nagyúr
Ehh én meg az IR-ben a fékerő érzékenység állítására gondoltam.

Fanatec-nél is van "fapados" (értsd jól) pedálszett, CSR és Porsche szettjei nem load celles pedálosak. (igaz nem tudom fLeSs-nek milyen szettje van, ezért írtam), ha viszont potis, akkor mindig marad hibafaktor még ha alien alkat is.
Ez lett volna a következő amit belinkelek, de ha már clipboardon van...
Múltkor találtam egy topikot Ir oldalán, ott azért van elmebeteg faktor a látogatók közt az biztos.
Igaz kulturáltan vitatkoztak és nem habzott a szájuk de ami ott ment az már szőrszálhasogatás volt.
(gondolom én az is közrejátszik, hogy nekem pl majndem elérhetetlen lett a load cell, míg nekik a kétkörös fékpedál is farzsebből kirázós téma a cockpitre és onnantól tényleg finomhangolásra lehet összpontosítani)
Emlékeim szerint vagy a hidraulikus fékes, vagy a pneumatikus fékes topikban volt. Szerintem a legnagyobb előrelépés, ha valakinek már nem potija van a féken, hanem nyomást érzékel, aztán hogy az levegős olajos vagy cellás már tökmindegy. Onnantól tényleg csak annyi a különbség, hogy ha kreatív valaki és magának kényelmesen be tudja lőni, akkor realisztikusabb lehet az olajos a csillapítás miatt, de pontosságát tekintve ha jól épített konstrukció akkor mindegy melyiket választja a manus.
A topikban ha jól vettem ki még a testhelyzet és a pedál bezárt szögén is ment a diskurzus.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fLeSs
nagyúr
Szóval arra célzol
, hogy ugyanakkora pedálbenyomásnál kevésbé fékezzen az autó? Ezt akarnád elérni?
Nem fogom átállítani, mert nem ezzel van a gond (tudom használni így is a Corvette fékjét), hanem azzal, ha mondjuk hirtelen kell fékezni mert előttem lelassítanak vagy bevágnak elém. Ha itt jobban rátaposok a fékre azzal csak rosszabb lesz, mert blokkolnak a kerekek és csak csúszok.
Illetve most pl. Road Americán T1 (vagy akár T5 vagy T12) előtti fékezésnél ugyanannál a pontnál kezdek el fékezni, és mondjuk 80%-ban jól fékezek, jó a fékezés, de van amikor (20%) meg blokkolnak a kerekek, fogalmam sincs, hogy miért.Amúgy a Ford GT-ben nemtom minek van TC opció, mert nem működik. Ezt nem vették észre a 13. héten?
-
fLeSs
nagyúr
Te most a saját pedálomra gondolsz, a Fanatecre? Annak mi köze van ehhez?

Én a brake bias-szal játszadoztam, de nem értem vele sokat, mert az autó ilyen, olvastam vhol, hogy kerámia fékjei vannak (vagy vmi ilyesmi, nem értek hozzá) és amiatt van ez. Még Empty Box is többször említette...
Amúgy annyira nem zavar a dolog, mert hozzászoktam, elég sokat gyakoroltam már a Corvette-tel az előző szezonban is, sokkal inkább zavar, hogy az autó eleje, az első kerekek külön életet élnek, nem nagyon tapadnak, ezt írták is az iRacing fórumon hogy elég nagy gond.Amúgy a Ford GT is tetszik, csak ne lenne ennyire nyomi a hangja.

-
fLeSs
nagyúr
Ja csak most látom, hogy RUF-fal (este már nem figyeltem eléggé) mész. Ha McLarenről lenne szó akkor megkérnélek, hogy küldj egy replayt.
Sztem szimplán ennyi van bennem ezen a pályán, nem vagyok elég gyors, nem a setuptól függ. Mondjuk nem is csodálom, ezeken a sweeperes pályákon elég lassú vagyok (+ a WG egy unalmas pálya és nincs is hozzá kedvem), egy Road America, Zolder vagy Montreal inkább fexik nekem. Road Americán is a Carouselben vesztem a legtöbb időt, nagyon nehéz megtalálni az ideális vonal/sebesség kombót az ilyen hosszú kanyarokban. Legalábbis nekem. -
JoinR
őstag
Jo kerdes, placebo lenne?
Olyan mintha segitene fektavon is, visszavaltaskor kevesbe veszt tapadast a gumi, de lehet hulyeseg, nem tudtam meg sokat menni vele.
Star Mazdaval szorakoztam, hat en nem tudom milyen fizika ez, de kisebb leszorito erovel, kemeny futomunel nagy hatso kerekdolessel kijaraton eleg vicces
konkretan elforog az auto alatt a kerek, de megsem tor ki a hatulja oldaliranyba, csak turelmesen varok, hogy egyszer betapadjon. Nem lehet megforogni vele kb 
-
fLeSs
nagyúr
Én sem vagyok szakértő.
Itt a videó: [link]. Ez normális?
Ezt tapasztaltam a Caddyben, a Corvetteben és a McLarenben is különböző pályákon, általában vmi magas sebességű egyenesben.Btw a BMW-t 99,9%, hogy nem fogom vezetni, amíg ilyen hangja van, számomra egyszerűen elviselhetetlen, ennél még a RUF is 100x jobb.
Tudom hülyeség, hogy a hangokkal vagyok elfoglalva.
A McLaren meg totál halott lett ha értitek mire gondolok. 
-
fLeSs
nagyúr
A RUF C-spec-et az update-tel asszem 50 kg-val növelték, setup beállítással nemtod kiiktatni a hátsó motort, emiatt alulkormányzott. Amúgy fun autócska, csak nem nekem (sok más embernek meg igen, hiszen népszerű).
Amúgy az iRacing lényege épp a multiplayer, ha nem lenne benne ilyen központosított multiplayer, akkor csak sokadik lenne a szimulátorok között, az AC a hangon kívül minden szempontból jobb, az rF-nek jobb a fizikája (és sztem max grafon a grafikája is), a GSC2013 is jobb minden szempontból (talán a graf nem) és ott van még a CARS is. Viszont az iRacingen kívül az összes játék egy rakás sz@r multi szempontjából (most nem a ligákról beszélek).
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Eredeti játékok OFF topik
- Robotporszívók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Egyedi ékszerdobozka
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RX 6800 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M4 24GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Ez mind teli tank, mindig teli tankkal gyakorlok.



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Majd ma kiderül. Csak mert TC nélküli autóknál nincs semmi ilyesmi gond.
