-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Biztos, hogy kevesebb gondod lesz vele. Számszerint nulla Magasan a HSD jelenleg a legmegbízhatóbb a világon.
Nagyon komoly váltás, egészen más kategória Mondjuk én is egy Passat B7 2.0 CRTDI DSG-ből ültem át
Nem váltanék vissza, sokkal jobb és nyugodtabb az életem amióta nem egy bármikor elromló dízel van alattam.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Jól döntöttél nagyon! Nekem 2017-es van 1.5 111LE-s motorral, napi munkába járásra használom ami 80-90km-t jelent nagyjából, de nem nagyon tudok belekötni semmibe. Elég sok kis autót nézegettem, de ez minden tekintetben megfelelt számomra.
Arra nagyon figyelj oda hogy szigorúan 0W-20-as olajat kapjon, gondolom a HSD-be is az az ajánlott.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Annyira ez nem egyszerű. Nagyon sok márkaszerviz 5W-30-at tölt bele, mert arra is lehetőséget ad a szervizkönyv. A szervizek meg jobban szeretik használni mivel olcsóbb is.
Ha viszed kötelező szervizre mindenképp jelezzed a munkafelvevőnek hogy te 0W-20-at szeretnél bele. Én is szóltam a 15 000-es meg 30 000-es szerviznél is. Nem mondom hogy nincs olyan ahol nem 0W-20-at raknak bele, de mivel új autóról volt szó nagyon sokat jártam utána a témának, és vannak olyan márkaszervizek ahol 5W-30-at erőltetik.Legalábbis Magyarországon ez a helyzet, UK-ba nem tudom.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Kíváncsi vagyok hogy kint mennyibe kerül a 30 000-es szerviz, esetleg ha megtudod akkor megtennéd hogy leírod? Itthon ahol én voltam 40k volt a kicsi (15 000) meg 52 000 a nagy (30 000) szerviz. A kicsibe ugye olaj olajszűrő légszűrő pollenszűrő pár száz ft-os dolgok az olajcseréhez illetve munkadíj. A 30 000-esnél ugyanez csak fékolajcsere volt még pluszba. 5W-30-assal ahogy számoltam pár ezrest spóroltam volna csak meg, szóval totál nem éri meg azt kérni.
iPhone 13 Pro Max
-
KTTech
veterán
Elhoztam a kocsit, a nagy szervizt megcsinálva, új MOT-al adták át. Szerződést kötöttem a további 3 szervizre (két kis 165 fontért és egy nagy 295-ért, 10E mérföldenként), így havi bontásban tudom kifizetni kamatmentesen a 625 fontot amibe ezek kerülnének, 2 éves bontásban. Ebben benne van az is, hogy a kocsit a ház elől elviszik a szervizbe, majd vissza is hozzák (vagy melóhelyről).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
veterán
-
psycroptic
őstag
Kétszer nyomd meg az indítógombot fák nélkül, mert harmadikra már elindítja az autót is. A gyújtás állapotban, pedig háromszor nyomd meg egymásután a nyomásbeállítós gombot, kis szünetet tartva a benyomások között. Ezután kell pár percet várni. A jelzésnek villognia kell a műszerfalon, majd folyamatosan világítania és ezután kialudnia kell. Ez akár öt percig is eltarthat. Ha nem csinálja, akkor a szervizben töröltetni kell a hibakódot.
PSNID: Tomy83PS
-
veterán
Elvileg ha 1x megnyomod a start gombot akkor a műszerfalon a visszajelző lámpák elkezdenek világítani nem? Ezt az állapotot kellene elérni hogy ez megtörténjen.
Ha 3x nyomod meg akkor szettet váltasz, ha hosszú ideig nyomod hogy 3x felvillanjon a visszajelző lámpa akkor új ref értéket állítasz be.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
eastsider
nagyúr
Igazad van elviszem a szalonba, deritsek ki, nincs 2 éves.
Nekem ez 70% Bp, ott klíma, araszolás. Maradék pálya 130-140es tempó (óra szerint), 2 fővel használjuk
Egyébként nem tűnt fel a kopogas, csak most volt 2 napig egy mini berautonak, júniusi, és ott nem volt ez, valahogy érezni lehetett, hogy jóval veszesebb a futómű, nem zorren meg egyet valami a kátyúk után[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Az úgy érdekes. Elvileg a cancel pont ugyanúgy kellene, hogy működjön mint ha beletaposnál a fékbe. Deaktiválja a tempomatot de tárolva marad a beállított érték. A reset meg aktiválja a tempomatot a legutolsó tárolt érték szerinti értékre.
Kicsit csalóka ez a reset mert sokan egyből valamilyen törléssel azonosítják, de igazából inkább "ReSet"-ként kéne értelmezni. Némelyik autóban emiatt is hívják "continue" gombnak reset helyett.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Dare2Live
nagyúr
pont azon filozok, hogy évi max 1hét hóra nem veszek télit akkor lesz HO, gyaloglás, egy nappal késöbb megyünk.
140k a 4gumi + felni + 6év alatt 120 a szerelés meg a tárolás =260k/6= évi 43.000Ft
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
A Yaris más lehet, azt annyira nem ismerem. Amiről konkrétan beszéltem azok az Aurisok. Érdemes megpróbálni kölcsönkérni egy 15-ös kereket és rárakni. Lehet a Yarisra rámegy simán a 15 is.
Az Aurist hivatalosan 15-től 17-ig szerelték, de vannak példányok amik magasabb felszereltséggel/súllyal vannak és nem megy alájuk a 15.Amúgy neked tökéletes egy négy évszakos CC+.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
No.01
őstag
Nem vagyok a Waze nagy rajongoja, de a tobbihez kepest meg mindig a legjobb navi.
Inkabb csekkold a beallitasokat mert ott lesz elrejtve amit kereselAz, h nem szereted hajtani a Yarist az meg mar egy masik vitatema targya is lehetne. En baromira vigyazok minden holmimra, de azt azert szogezzuk le, h az auto van ertem es nem forditva. No offense ertem amit irsz, de azert ez mar elegge szelsoseges.
U.i.: Az iGO-t meg addig erolteted csak amig bele nem futsz egy "spontan" traffiba vagy egy balesetbe. En elkovettem mind2 amikor meg nem volt EU-s roaming. Inkabb fizettem tobbszor is meg ugyis lenyegesen jobban jartam.
U.i. 2.0: tenyleg no offense![ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
En csak rovid ideig probaltam a Yaris hybridet. Volt benne ~30km palya meg sok orszagut.
Nem volt gazos, de nyilvanvaloan nem a palya a terepe.
Ebbol a szempontbol az uj Prius nagyon-nagyot lepett elore. Ott nemcsak a hangszigeteles jobb vagy 2 szinttel, de v.hogy a motor hangolasa is. Cserebe meg az en eltorzult izlesemnek is sok. Foleg hatulrol.En is szivtam mar meg 2x is Waze mellett a traffit, de ha azt veszem, h hanyszor mentett meg akkor az igencsak 4 szamjegyu osszeg lenne mostanra amit nelkule kifizettem volna buntire.
A hulyesegeit sem szeretem illetve sokszor ereztem azt korabban, h en vagyok a "tesztnyul"
Ez mar jo egy eve volt, de mindig szentsegeltem ettol fuggetlenul a dugofigyelo es kerulo funkcioja meg tovabbra is jobb barminel szvsz monom ezt ugy h nem olyan reg egy 1400km-es koron 3 kellett tesztelnem es meg igyis sikerult 10oerces pontossaggal elernem a celba. Sygic es trasai ezt baromira nem tudjak meg mindig a tobbi bosszanto aprogatrol mar nem is beszelve. -
nagyúr
Autópályán 3%-os emelkedőnél már kapaszkodósávot szokás készíteni.
130km/h sebességre tervezett útnál max 4% lehet, ha 5%-os, akkor már 110km/h korlátozás van, nagyobb emelkedőnél még erősebb sebességkorlátozás."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Tin
veterán
"...igaz, nem 140-nél..."
Igaz. De ha elolvasod amit írtam, világosan leírtam, hogy pályázásról beszélek, nem országútról. Nyáron országúton (volt benne autópálya is) még az 1.8-as 15 éves Corolla Versoval is kihoztam 6.3 literes átlagfogyit, télen városban rövid távokon mégis bezabált akár 11-12 litert is. Vitorlázni meg te is tudsz, elveszed a lábad a gázról, és kigurulsz. Kész, fogyasztás nulla.
Azt meg ugye nem akarod elmondani, hogy hosszú távú pályázásnál akár 3 literrel jobban fogyaszt egy Yaris, mint egy dízel? Milyen dízel? Egy 15 éves Passat dízel, vagy mi?
Én meg új autót készülök venni barátom, 2-3-4 évre, végig garis lesz. Azt hasonlítottam egy másik újhoz, ami közel 2.5 millával drágább, és még 100e km alatt sem jön ki az árelőnye. Ettől még vettem volna, pont mert előremutató technológia meg automata váltó, de nem jött össze.
Én nem fikázom a hibrideket, mint mondtam, simán vennék. De azért nem kell letérdelni tőle, ahogy írtam, hosszú távra, esetleg használtban venni értelmes lehet, ha az ember sokat megy, és főleg városban megy sokat.
-
Tin
veterán
Hatosban autópálya tempónál lejtőn simán "vitorlázol", nevezd ahogy akarod. Feljebb én "kigurulásnak" neveztem, és ezzel rengeteget lehet spórolni, mert a fogyasztás nulla, az autó pedig ugyan lassul, de nem kell fékezned. Városban ugyanez, minek fékezni, ha látod, hogy úgyis piros lesz. Kis távokon is rengeteget lehet ezzel spórolni, csak a megfelelő sebességi fokozatban kell csinálni, mert alacsony fordulaton már nem nulla a fogyasztás, mivel a lefulladás miatt ad neki benyát.
Amúgy győzködhetsz nyugodtan, akkor sem fogom elfogadni, hogy hosszútávú pályázásnál jelentős előnye van a hibridnek a dízelhez képest. Szerintem nincs.
Nézd meg a Becsületesnepper egyik nem régi Teslás videóját, a lényeg, 1200 km-t mentek, egy 2.0-s CRTDI Passattal emberünk 11 óra alatt hazaért. Kiszámoltam a fogyasztást, 5,57 l/100km. Csináld meg hibriddel ugyanezt, ugyanilyen fogyasztással és kényelemmel. A fogyasztás még akár meg is lehet! -
#76500480
törölt tag
Méretben [link] nagyon nem tudok eltérni, mert csomagtérszőnyeg alatt van, műanyagburkolattal stb(UX modell).
Valami zabálja az áramot belőle, mert 2 hét alatt belső/külsővilágítás, ajtózár működik. Másik autó(Banner 64Ah) röhegve kibírt 2 téli hónapot, garázsban, úgyhogy rá se néztem. Külföldi fórumon a hibrid CHR-re panaszkodtak, kb két hét és nem indul, esetleg döglik a 12V. +Japán logika: napellenző, lábtér, ajtó, hangulatvilágítás 12V-ról megy, kesztyűtartóhoz kell egy Start Engine-t nyomni vagy mehet a sötétben turkálás.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Nem azért tesznek ezekbe AGM-et mert nagyon terhelve van, hanem mert az "utastérben" van az akku és a kiszellőzés annyira nem frankó. Az enyém sincs terhelve mégis AGM az előírás mert a csomagtartóban van. Yuasa S46B24R van benne amúgy.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Lipton
őstag
Sokkal dragabbak es felek ennyi idos hibridet venni. Nem tudom realisan mit varhatok az akkutol benne. Nem vagyunk surun cserelgetok, 5-6 evig minimum nalunk lenne es az erzesem szerint ott nagy bukoval menne el.
Az uj skoda varosi plugin jott meg most kepbe, jovore kaphato lesz.molnarpeter: milyenre gondolsz konkretan?
[ Szerkesztve ]