-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz KTTech #16970 üzenetére
Éppen ez nézegettem nemrég. Ha feleségem jazzét akarnám cserélni valami új automatára, amiben nem holt rossz az automata (kb kiskocsiknál a robotváltót lehetne kizárni hogy maradjon is valami), akkor nagyon szűk a kínálat ha olyan akarok ami bírja ha nincs használva (3-4 hetek többször vannak az évben, de évi 10 ezer km összejön). Kb Aygo+Yaris+Yaris Cross. Minden más már hibrid valamilyen szinten (vagy nem automata).
-
g0dl
addikt
válasz KTTech #16970 üzenetére
"A nagy akku le van fizikailag választva, biztonsági okok miatt. "
Ezt nem nagyon tudom hova tenni a "kapcsolja heti egy alkalommal Ready állapotba 60 percre, hogy feltöltődjön a kis akku" állítással. A kocsi egy nagy számítógép ( hiszen pont ez fogyaszt) aztán ez miért is nem dönthetne úgy, hogy akkor most feltöltjük a kis akkut, ha a nagy töltöttsége legalább x%?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz KTTech #16996 üzenetére
Igen, és persze ezen is kisebb lesz a csomagtér mint a yaris crossnál, de valamiért ez az új kicsit szolidabb forma tetszik nekem. És 9.2-es 100-as sprint már ok. Gondolom ez is érezhető lesz mint a corollákban is érezhető az 1.8-nál a 122 helyett 140 paci (eddig lassúcskából lett teljesen ok normál felhasználásra).
A yaris már a 116 pacival is jól ment, 130-al egész combos lesz... Mondjuk a yaris crossnál is segít majd. Apropó neked jön valamikor 24-ben nem? Akkor combosabb mocival jön? Mert akkor meg fogja érni a plusz várakozás szerintem.
-
őstag
válasz KTTech #16998 üzenetére
Igen, a kis lexus hangszigetelésre kíváncsi leszek. Mondjuk tesztek alapján ebben a nagyobb lexusok ütnek igazán (előző szériában az RX nagyon jó volt, mostaninak még nem láttam az értékeit). De ez a kis lexus jó kis nyugger/kirepültek a gyerekek autónak nézz ki (ha jó a hangszigetelés).
-
pècsimunkás
addikt
válasz KTTech #17089 üzenetére
Először is: Jobbulást!!!
"(itt nincs fizetett betegszabi csak a 2. héttől, és akkor is csak valami 30% környéke)."
Ez elèg kemèny/fosch!
Nálunk- Németországban - 6 hèt teljes fizu*, aztán a TB fizet.
*8 èv után először voltam táppénzen tavaly, a cèg fizette 6 hètig a teljes fizetèsem.
Utánna mèg volt 2 hèt táppénz, arra viszont a röhej 116 eurót kaptam!
Ez elèg nevetséges összeg!
Utánna járok, hogy másol mi mennyi, aztán megy is a levesbe, a mostani nèmet tb szolgáltatóm![ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz KTTech #17214 üzenetére
A jobb hangszigetelést én is hallottam, szerintem kezdő szériában elrontottak valamit mert sok volt a panasz a hátsó részből jövő zajra. Gondolom kicsit túlkompezálták ami nem gond (mondjuk corollánál is jobb hangszigetelésről hallottam legújabb modellévben az is lehet hogy vége a hangszigetelő hiánynak toyotánál, vagy megunták hogy minden tesztben minden modelljük ezzel van kóstolgatva...).
Jól hangzik mire asszony pajtás sorra kerül autó cserére már itt lesz a 130 paci változat, lesz versenytárs a jazznek (melynek fő előnye eddig a hangszigetelés és a dinamika volt, de most morcos vagyok rá árképzésileg).
-
ncc1701
veterán
-
Flashback
addikt
válasz KTTech #17225 üzenetére
Ja a Corolla Crossban is ilyen van. Brutál mód jó!
A múltkor elénk pöffentett jó nagy fektet felhőt egy dízel kutya. Bent semmit sem lehetett érezni. Kb game changer a levegő tisztításban.
Egyenlőre az autó illatosítóval is szenvedek mert az is nagyon megöli.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
vicces
addikt
válasz KTTech #17250 üzenetére
Remélem az én corollam is ilyen! Eddig még nem szagit, pedig én is néha elfelejtem lekapcsolni az utolsó 5 km-en.
Egyébként motor nélkül is megy, úgy tűnik. Legutobb csak a gyújtás adtam rá, a motor nem ment és vártam nyitott ajtoval, hogy kimenjen a 70 fokos levegő. KB 1 perc múlva már jött is a hűs levegő a szellőzőkből:)
-
g0dl
addikt
válasz KTTech #17280 üzenetére
"(igazán belerakhattak volna 3 memóriahelyet: pl. FR-ban 50, 70, 80-ra, UK-ban 50, 64, és 100-ra állítanám be, jelentősen megkönnyítették volna az életem "
Hát bizony. Én azt nem találom, ha 130-ról visszaesik 110-re a megengedett, azt hogy lehet egyszerűen pl. lelassítok, és akkor most ezt tartsd. -
Akula
őstag
válasz KTTech #17295 üzenetére
Ez igen!
Nálunk a 3 kocsiból mind a három zabál.
Mondjuk én tolom is neki, mert soha nem érek rá.
Mindegyik szívó benzines.
- 19 éves francia könycsepp lámpás Yaris csak helyben, városon belül mozog bevásárlás, gyerek hurcolás, 100m-enként elsőbbséget kell adni, vagy lámpa, meg rengeteg dugó. 6.4-6.8. Teszteltem sima nyílegyenes autópályás 90-95 km/h tötymörgéssel 4.6-4.8. Gumik: 2.2-re fújva.
- 2015-ös Rio 1.25MPI, ha klíma nélkül megyek vele és csak épp hozzáérek a gázpedálhoz, akkor nagy kínok és villogtatások árán 4.8. Ha a saját tempómban autók között szlalomozós, még épp beférek, lámpánál úgyis én leszek az első, akkor 5.8-5.9. Autópályán 140-nél 6.7 Pedig áramvonalasnak gondoltam. Gumik: 2.4-re fújva.
- 2015-ös Verso 1.8 (147LE) országúti vegyes 6.0-6.2, városi 6.2-7.0 ez sok mindentől függ, autópálya 120-nál 7.5 150-nél 8.9, 160-nál már 9.3. Ezt azóta sem értem. Megéri a végsebességgel menni vele? Gumik: 2.6-ra fújva."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Flashback
addikt
válasz KTTech #17295 üzenetére
Az 5gen 2.0 HSD-vel elég hihetetlen lett a szämolt fogyasztäs (teli tanktól teli tankig):
- DE-IT 4.2l/100km sok lejtös terep
- IT-DE 5l/100km - visszafelé értelemszerüen sok emelkedös rész, meg sok dugó...Egyenlöre szupernek tünik. Az sävtartó, meg adaptív tempomat pedig iszonyat hasznos ahogy te is írtad.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
vicces
addikt
válasz KTTech #17318 üzenetére
én is a vásárlás óta 1x újból konfiguráltam az autómat. tökéletesen ugyanazt nem tudtam csak kb. valami 7000 euróval jött ki pluszba. egyébként én az autó-projektet lezártam. most motorra megy a spórolás.
egyébként csak jobb volt nekem visszaülni a yaris után a corollába.
most hoztam el a szervízből. 15000km-es szerviz 8700km-el kapott elvileg friss olajat, szűrőt. leellenőrizték a hibrydakkut. az sos gombra van visszahívás. azt is frissítették. mikor beszálltam az összes biztonságiöv be volt kapcsolva. nem tudom még milyen buliban volt az autó
jah és végre 1 év után kiporszívóztam és áttörölgettem a műanyagokat. ennyi idő után már kezdett látszódni egy pici por:)
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17406 üzenetére
Komolyan? De azt hogy? Mekkora minimális töltöttség kell hozzá? Vagy akár ha kell akkor a Föld másik feléről is ráröffent a benzinmotorra? Azt hittem a BEV-eken kívül ez csak a PHEV-ek kiváltsága, de ott is csak bizonyos akku töltöttségi szintig. Ez nálatok a gyakorlatban hogy valósul meg?
Kicsit szkeptikus vagyok a gyakorlati használhatóságát illetően, ugyanis a PHEV Mercedes C350e-met csurig töltve 35-40%-ra is leszívta egy 15-20 perces előfűtés. És abban egy 6,4 kWh akku volt. Akkor ezeknek a jóval kisebb öntöltő hybrid akkuknak mekkora töltöttség szükséges és hány percet mennek el?
Magát a funkciót imádom, így ha soha többet nem kell a jégkaparó és felfőtt beltér se, akkor ez már önmagában megéri, hogy egy életre eladósítsam magam és már most rögtön tegnapra váltsak. Gondolom ez Lexusokban még vagy 5 évig tuti nem lesz elérhető, mint ahogy semmi újdonság ami a mostani új Toyotakban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Peugeot, Citroën topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- BMW topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen