-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz pècsimunkás #3055 üzenetére
Egy próbaúton próbáltam, szerintem nem rossz, 3-an ültünk benne de 130 simán ment neki. Ki kell próbálni.
Az élet kegyetlen .
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz pècsimunkás #3055 üzenetére
Szerintem nem éri meg. Én még az 1.6 HDi dízelt is lustának éreztem.
Ha dízel akkor az 2.0-tól, benzin meg 1.6-tol.....
Anno kipróbáltam egy 1.4 TDí VW Polót.....siralmas volt.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Ear001
addikt
válasz pècsimunkás #3061 üzenetére
Az 1.33-as motornál sokkal jobb ez az új kisturbós.
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3068 üzenetére
Azért én féltelek a kis turbóstól.
De legyen szerencséd.Amióta elkezdték ezeket a kis turbósokat gyártani a cimborámmal mindig van mit szerelnünk.
(ez nem csak a tozota a tce a tci az összes varrógép motorra igaz !)Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3071 üzenetére
Nekem az új autó nem oppció én Magyarországon élek
De az amit írsz elfogadható.
Viszont ami tény ezek a kis turbós autók, nem fognak annyit elmenni, mint a régebbi konstrukciók.
Főleg azért , mert de jól megy de keveset fogyaszt tapossuk neki, az emberek 70%-nak a hozzáállása.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3073 üzenetére
Hibrid nem játszik?
kilozsul: Mekkora kapacitásra van formázva a csatlakoztatott tároló? Ha a formázás nem oldja meg/a fejegység nem tud mp3-at lejátszani, Yatour/Dension Gateway segíthet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3079 üzenetére
Ha ügyesen alkudsz, talán nem lesz sokkal drágább, kevesebbet eszik és szennyez, alacsonyabb adót kell rá fizetni, kevésbé kopik a fékbetét, stb A fokozatmentes automata nagyon egyszerűen van benne megvalósítva (zseniál-primitív ), de próbálj ki egy Toyota hibridet, hogy tetszik, illetve pálya sebességet tempomattal, mert állandó sebességnél is terheléstől függően változik a fordulat - sokkal egyszerűbben oldották meg, mint hangzik, nem megbízhatatlanabb, mint egy kézi váltó. Finanszírozással szoktak a legalacsonyabb árat adni, illetve adózási időszakok végén, leginkább év végén többet engednek talán. Megpróbálhatod több kereskedéssel is, hogy ajánlatot kérsz, és az orruk alá dugod a legolcsóbbat, de akár más országban is érdemes lehet ajánlott kérni - Mo-ról pl Fiat 500-at hordják külföldre, mert itt olcsóbb újonnan.
-
válasz pècsimunkás #3130 üzenetére
Gratula hozzá, használd egészséggel.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz pècsimunkás #3130 üzenetére
Gratula!!!
Mas:
Menyire szerencses egy 100.000 km alatti 2013-as Avensis 2.0 D-4D autoba Castrol Magnatec 5W30 C2 olajat hasznalni? A Castrol honlapjan ezt az olajat ajanlja a ceg...
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3209 üzenetére
Nálunk nincs ilyen extra zaj. Jól zár az az ablak?
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3212 üzenetére
Jó kérdés. Amennyiben zavar, akkor mindenképpen egy kérdést megér. Szerintem.
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3215 üzenetére
Mi 1,8-as hibridet vettünk, kombit... És nincs hangja. Nem kell hangosan beszélni az autóban, nem kell bömböltetni a zenét, hogy halljál belőle valamit még 150Km/h-s tempónál sem. És még valami: 3 főnek kényelmesen elfért hátul a cucca méghozzá a magyar-német utakon oda és vissza...
Szóval hasonló cipőben járunk. Hol laksz?
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3217 üzenetére
Augsburg
Nekem 10Km a melóhelyig és így télvíz idején a fogyasztás ingadozik 4,8 - 5,8 Liter között. Ezalatt a 10Km alatt vagyok városban, pályán egyaránt.
PSNID: Tomy83PS
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3236 üzenetére
Bevallom őszintén, én még nem hallottam ilyen zajt, de az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy jóformán csak itt a városban (Pest) autózom, és itt nem nagyon haladok 90 feletti sebességgel. Hétvégén megyek vidékre, remélem nem felejtem el, és akkor tesztelem az ügyet vájt füllel is, mert korábbi városon kívüli menetben én nem emlékszem, hogy valami zavarta volna a fülemet a hátsó ajtók irányából.
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3238 üzenetére
Nekem 1.33 Active 5 ajtós van, amit már upgrade-eltem egy cseppecskét könyűfémfelnivel+gumi, és érintőképernyős multimédiával.
(Ergo, ha valakit érdekelne, van elfekvőben 4 db hibátlan mély barázdás nyári gumim, és egy gyári Toyota Auris CD/USB-s autórádió fejegységem)Én bízom, hogy nem lesz már tél a közeljövőben!
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3236 üzenetére
Ma reggel teszteltem a szélzajt. A Ferihegyi gyorsforgalmin viszonylag tartós 90-100-as tempónál én semmit nem hallottam. Valami más ok lehet ott, ez nen széria probléma.
[ Szerkesztve ]
-
paolinho
őstag
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3251 üzenetére
Igen, a bluetooth átviszi a hangot, de a kép valami miatt nem megy.
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3253 üzenetére
A pendrive - ot próbáltam, az nem működött.
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3255 üzenetére
Na erre én is kíváncsi vagyok... Habár kötve hiszem.
PSNID: Tomy83PS
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3258 üzenetére
Ma beszéltem egy autóvillamosságis sráccal a Toyota Mayer - nél, ő azt mondta, AV bemenet csatlakoztatható a lejátszóhoz, és TV megoldható rá, de a mobil tükrözése nem fog menni. Illetve képet sem lehet áttenni semmilyen módon sajna.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3260 üzenetére
Ha van AV bemenet, végső soron megoldható, hogy a telefonra HDMI adaptert csatlakoztatsz, aztán azt egy digitális-analóg koverterrel rákötöd a fejegységre. Késni fog érzékelhető mértékben, és a mobilt sem fogod tudni tölteni (kivéve talán Qi töltőlappal).
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3260 üzenetére
Ezt is kérdeztem. Azt mondta, hogy ami AV-n keresztül csatlakoztatható, arra ad képet. Ha a GPS-en van AV kimenet, az elvileg kiadja a képet is. Vagy pl. ha DVD-t akarnál lejátszani vele, akkor kellene egy dvd lejátszó egység, amit szintén AV-n lehetne csatlakoztatni a Toyota fejegységéhez. Én annyira nem értek ehhez, csak azt írom le, amit ő is mondott nekem.
Én sem értem, hogy ha már van egy ilyen kijelző a készüléken, akkor azt miért nem lehet komplexebb munkára bírni?! -
psycroptic
őstag
-
LordAxwell
senior tag
válasz pècsimunkás #3272 üzenetére
Én azt hittem az összes új toyotának kék a toyota jele!!
Am szép nagyon, de szebb lenne kékben.Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3282 üzenetére
Na nekem is most lettek lecserélve nyárira, mentem velük ~35Km és nekem is ugyanaz a tünet a lámpával, holott a nyomás nem csökkent a kerekekben. Hétfőn visszamegyek a céghez akik csinálták a kerékcserét és mondom nekik, hogy mi újság.
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3285 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy ez most a régi szenzor került vissza vagy újat tettek bele és nem ismeri a rendszer? Vagy miért kellett x km-et menni vele mire előjött a hibajelzés?
PSNID: Tomy83PS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3282 üzenetére
Állítsd be a kerekeknél az előírt nyomást, aztán menüben tudod resetelni magad is szerintem
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3289 üzenetére
Az ár is meghatározó
De úgy se most fogok. A kis meganeban még sok kilométer van.
Renault power
-
psycroptic
őstag
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3299 üzenetére
Dehogynem. De nem az autóvétel helyszínén cseréltettem le a kerekeket. Ezért viszem oda ahol a melót elvégezték. Ők alapból 2,6-ra fújták.
[ Szerkesztve ]
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3301 üzenetére
Ok. Ez a légnyomásra figyelmeztető szenzor ez garanciás alkatrész vajon?
PSNID: Tomy83PS
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3303 üzenetére
A mókás az, hogy kiütni a fedcompból sem lehet, mert műszakin ellenőrzik, hogy működik-e.
Azaz leengednek egy kerékből 1.9 környékére és ha nem jelez, annyi, ha jelez, de fújás után nem tűnik el megint annyi.
Nem rég olvastam pont egy új versonál, hogy megvágták emiatt az első vizsgán.
Fene nagy biztonság, meg jó sok eleltromos kütyü.Renault power
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3305 üzenetére
Én kb. egy hónapja vettem egy garnitúra könnyűfém felnit nyári gumi garnitúrával, a téli maradt a lemezfelni. A (toyotás szerelő) cimbim rakta fel, és számítógéppel rögtön társította a kocsihoz. Erre elmondása szerint azért van szükség, mert az új jeladót automatikusan nem ismeri fel az autó. Ezután lehet a kívánt levegőnyomást kalibrálni úgy, hogy a beállított légnyomás után a SET gombot addig kell nyomva tartani, amíg hármat nem villan a sárga lámpa.
Az egyébként már komputerbe táplált kerekek cseréjét követően (pl. a téli szett felszerelésekor) pedig ezt úgy lehet "tudatni" a komputerrel, hogy 3 mp-en belül 3x meg kell nyomni szintén a SET gombot. Ezt követően, amikor elalszik a sárga lámpa, akkor átállt a másik kerékgarnitúrára a komputer.
Remélem, nem volt zavaros, ahogy leírtam.[ Szerkesztve ]
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3308 üzenetére
Hogy-hogy nincs?! Nincs a nyitott kesztyűtartó alatt balra lent? Akkor kalibrálni sem lehet mivel. Ez fura.
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3312 üzenetére
Szintén voltam a szervizben, mert ahol a kerekeket szereltettem ott nem tudták a hibát kitörölni. A Toyotás ürge is a 3 szori set gomb megnyomását mondta és azt is hogy eltarthat akár öt percig is.
PSNID: Tomy83PS
-
axlfsi
veterán
válasz pècsimunkás #3315 üzenetére
Nekem igy elsore atoknak tunik, aztan ki, hogy erzi; nem akarok megbantani senkit (plane, hiszen nekem nincs ilyen, nem tudhatom)... de azert reszemrol egyszerubb a kerecskere, annyi teny!
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3316 üzenetére
Bocsánat rosszul fogalmaztam: miután a Toyotás ürge kitörölte, azután magyarázta el, hogy hogyan is kell csinálni.
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
válasz pècsimunkás #3319 üzenetére
Ha nem lettek volna a garnitúrák eltárolva az autó memóriájában(téli és nyári), akkor 10€. Így ingyen volt.
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
-
rob210
nagyúr
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3323 üzenetére
Örülök, hogy minden rendbe lett! Végül is ez egy Toyota, komoly baj nem lehet vele
-
psycroptic
őstag
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #3329 üzenetére
Haza hoztam az Aurist .
Öröm volt vele autózni ! 150-es utazót simán tartja , 3000-res fordulatszám mellet 160-nál 3100 . De inkább a 150-et tartottam vele , 160 csak akkor volt , ha utol értem valakit , és , hogy lendületesebben menjek el mellette , oda léptem neki kicsit . Annyi -szerintem (!!!) - , hogy ha valaki 160 -vagy afeletti autópálya tempót akar stabilan , akkor nagyobb motorral szerelt autót vegyen .Fogyasztásról :
Kb 1 hete tankoltam tele , volt 80 km városi - munkába menő - jövő táv , 120 km autópálya , ahol stabilan lehetett tartani a 140 -150 km/h-t . Szóval : 200 km-re tankoltam 12 l benzint ! Az nagyon jó szerintem !Teli vágtam újra a tankot , majd az osztrák benzinkútig hol 160 - , volt ahol 100 km /h -val lehetett haladni . Meg volt baleset miatt stau ahol 3-4 km araszolgatás 45-50 percig . Ezen a szakaszon 7,4 l volt az átlagfogyasztás . A sok gyorsítás - lassítás miatt ,és az araszolgatás miatt ezt nem éreztem soknak . Amúgy a fedcomp 7 l átlagot írt ki ,7,4-et mértem ,ez viszonylag pontos szvsz .
Ausztriában megtankoltam , kb 250 km autópályán , persze megint kb 1 órás stauval , majd Magyarországon kb 400 km országúton , tegnap újra teli tankolva : 6,2 l . A fedcomp szerint 6 l .
Amúgy a Méganomban is pontos volt a fedcomp . Kb ennyire , mint a Toyotában .
Kb egyformán fogyaszt a mostani autóm mint az előző , de persze ez sokkal jobban megy !Szüleimnek , rokonoknak tetszett az autó !
( Viszont ...! Édesanyám szerint a Mégane hátsó ülése kényelmesebb volt ! Az tényleg , olyan fotelszerű ... Bár se a Mégane , sem az Auris hátsó ülése hosszú távon nem érint )
Szerk .: Kellemes húsvéti ünnepeket !
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3334 üzenetére
Nem tudom Neked melyik Aurisod van, de nekem az 1330-as, és ez 110-nél pörgött 3ezret a mai tesztem szerint.
-
etejedu
őstag
válasz pècsimunkás #3339 üzenetére
Ne viccelj már! Nem mondta senki és nem is feltételeztem, hogy hazudsz! Mindössze fura számomra ez az érték, de írtam, hogy nem értek hozzá nincs bizonyosságom semmilyen adatról ami ezt megcáfolná esetleg azt sugallaná hogy ott gond lenne.
-
rob210
nagyúr
válasz pècsimunkás #3341 üzenetére
Az 1.5 már elég fain.
Ne felejtsétek el, hogy amikkel hasonlítgatjátok az mind 5 sebességes váltóval van.
Az én kocsim is eldöcögne 3000es fordulaton 150 körül, ha lenne benne hatodik, de nincs.Renault power
-
paolinho
őstag
válasz pècsimunkás #3343 üzenetére
Akkor a turbó lehet a "ludas". Nekem valóban a natúr 1.33-as 99 LE-s van, ez nem tud ilyen értékeket. Viszont én nagyjából városban közlekedem, és plusz oktatok is a kocsival, így nekem a sebesség nem játszik. Mindenesetre a teljesítményed dicséretes produkció.
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #3343 üzenetére
Annyi a Hondával kapcsolatban - ès nem fikázni akarom a Civicet mert tetszett amúgy !Ès tudom , hogy nem csak motorból áll egy autó . De olyan volt mint a döglött ló az 1,2 t mellet !
Jó volt , hogy kb 5 perc különbsèggel próbáltam ki a kèt autót . Tehát friss volt az èlmèny . A Civicben több volt az extra , de tènyleg , mint a döglött ló ...
Van kèt ismerősöm akiknek ez a 9.gen . Civic 1,8 van- volt . Nem akarták elhinni amit mondtam a kèt autó menetteljesítmènyèről . Mondták , hogy biztosan az 1,4- és volt , vagy be volt nyomva a takarèkos gomb . Pedig egyik sem volt .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!