-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz Dluinet #6732 üzenetére
A pert megindito hivatalos Toyota markaszalon szerint, a szoftver frissites sok esetben nem ert semmit es ugyan ugy kiegett az inverter es leallt a rendszer.
A legutolso visszahivas ota tobb mint 20.000( huszezer) tulaj jelezte, hogy kikapcsolt a kocsi menet kozben az inverter gond miatt.
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #6849 üzenetére
Én még kb. 5 évvel ezelőtt vettem egy legolcsóbbat ebay-ről. Szerencsém volt vele, mert hibátlanul működik
Nagyon hasznos applikáció, baromira szeretem Én aki statisztika mániás vagyok nagyon tudok egy ilyet élvezni.
Például egy ilyen 60km-es úton ez a hibrid is tud menni olyan 11-13 km-t tisztán villanyosan. [kép]Vagy hogy például megtudok tenni úgy 60 km-t, hogy nem kell egyáltalán használni a hidraulikus féket [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #6854 üzenetére
Sajnos ritkán van összefüggő 200 km-es sima szakasz
Az osztrák Alpokban autópályán hoztam ezt vele pl. össze. [kép] [kép]
Itt a városban mászkálva bárhol összehozok vele 3,7 körüli fogyit. [kép]Ha jól kezeli valaki a kocsit, akkor hihetetlen adatokat lehet vele produkálni. 1 év alatt, meg a hybrid assistant segítségével meg már elég jól rá sikerült éreznem
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #6856 üzenetére
Igen egy kicsit félreértettem Nem mentem még vele hosszabb távra. Nagyjából 2 óránként megszoktunk állni azzal meg nem érem el a 200 km-t. Amúgy tényleg nagyon értékeket lehet vele összehozni. Főleg akkor ha nagyjából 15-20 km-ként mindig megtudok tenni vele 1-2 km-t villanyosan.
Amúgy neked milyen hibrided van?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Dluinet #6856 üzenetére
2.9-et azt mégis mivel? Nekem 4 alá menni is nagy művészet egyelőre bárhol. 3.8 volt eddig a legalacsonyabb teljes átlag, amit láttam, csak városban közlekedve. Autópályán örülök, ha 6 alatt leszek. Bár tény, hogy én 130 alatt pályán nem szeretek közlekedni. De lehet átszokom erre az adaptív tempomatos 120 környékére, időt úgyse vesztek vele sokat, de fogyasztásban eddig elnézve a dolgokat ez lehet az a sebességhatár ami felett meredeken esik az MPG. (ui.: nálam az adaptív tempomat teljes sebességtartományban működik)
I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #6970 üzenetére
No offense, de ez nem nagy segitseg... Sot!
Eleve USA specific es van benne par finoman szolva is rossz, megteveszto dolog. Nezd meg hany helyen irja, h 5W30, 5W20 es 0W20 is hasznalhato. Ez tok hulyeseg ebben a formaban. Persze hasznalni hasznalhato, de nem lesz jo max addig mig nem kerul bele a valoban megfelelo. -
Doki16
addikt
válasz Dluinet #7093 üzenetére
Az olajcsere soha nem árt a kocsinak, csak sokan azon a pár ezer forinton akarnak spórolni. Meg inkább töltik bele az 5W30-at mert jó az bele hisz az 1.9 pdtdibe is jó volt. Meg 5000 Ft-al olcsóbb. Ezen nagyon kitudok akadni. Engem is rá akartak beszélni az 5W30-ra. Holott a könyv is írja, hogy max egyszer fér bele, de nem teljes ciklusra.
Az a baj, hogy sok a lízinges céges kocsi. Ott meg tényleg kötelező a 30k km-t betartani. Sajnos csak ilyen autókat tudok leginkább venni. Az utóbbi 2 dízelem is ilyen volt. Vettem egyszer egy 120-at futott kocsit amiben mindössze háromszor volt csere. Sajna a mostani Aurisom is tartva volt a 15k kilométerenkénti cseréhez. Mondjuk ez nagyon nagy távokat futott ezért talán nem annyira gáz neki. Mielőtt megvettem évi 55k km-t raktak bele. Nálam mondjuk most már csak évi 10-et fut, így megy is majd bele évente a friss olaj
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diegho
nagyúr
válasz Dluinet #7104 üzenetére
Tudom, nyugi. 17 éves Focust vettem a tavasszal második autónak 1 gramm rozsda nélkül, teljesen gyári az alja. Nem lehetetlen ez sem. Majd ha kipróbáltam egy Mazdát utána derül ki, hogy mennyire van helye a listámon. Azt fogom venni, amelyikben a legjobban érzem magam és még megbízható is.
-
Bal0924
aktív tag
válasz Dluinet #7107 üzenetére
A Hybrid Assistant-ről tényleg van videó, de használat közben.
Nem a folyamat hogyan kell összekapcsolni a kocsit a telefonnal.Egy szóval se említettem a kocsi fogyasztását...
EV mod-ról nem is mondtam semmit.
(Az első generációs Yaris Hibridben nyomogattam, de letettem róla mert felesleges nyomogatni.)
És a mostaniban meg nem lehet nyomogatni, a kézifék alatt van a gombja!A telefon és a TAS500 rendszeréről kérdeztem, hogy milyen programokat lehet használni! (az android auto-n kívül)
-
diablo1984
veterán
válasz Dluinet #7120 üzenetére
Az általam említettben is azért kellett mert valamikor belekocsonyásították az olajat(sokáig nem cserélték) és az a kocsonyás trutyi a kartergáz visszavezetőt kitömte valamint az olajszivattyú kosarának a szűrője is tele volt vele! Kartergáz nem tudott elmenni(égéstérbe szivárgott át), a pára a gázokkal az olajtérben lecsapódott(kissé majonézes lett tőle az olaj). De takarítás óta minden rendben, sem az olaj nem kopik belőle, sem a pára nem ragad bent.
-
Dare2Live
nagyúr
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz Dluinet #7316 üzenetére
Kb fél éve csatlakoztam a Prius Club Hungary csoporthoz (Kép készítésekor még nem volt fent a matrica), így a többség megvan, DE erről még nem hallottam:
Csomagtér redőny másik helyét megtaláltad?Amúgy folyamatosan lenyűgöz, hogy mennyi okos megoldás van benne
Főleg az, ahogy minimalizálták a mechanikus részeket (és veszteségeket), amikre villamosmérnökként mindig csak felesleges hibaforrásként tekintek -
válasz Dluinet #7338 üzenetére
Rendben, bár ott bele kell számolnom még egy oda vissza utat is, tekintve hogy veszprémi vagyok.
No.01
Az a baj hogy márkaszerviz és a leírása is azt írja hogy élettartamos. A használt olaja amúgy látszólag messze jobbnak tűnik mint a többi autómban volt csere előtt. Nyilán nem hiszek semmi csodában és cserélni kell de azt el tudom képzelni hogy jobb minőségű olaj van benne mint azoknál ahol hivatalosan is rendszeresen cserélgetni kell. Szűrőt is csak azért cserélném hogy ne a friss olajat szennyezze be.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz Dluinet #7354 üzenetére
Durva, észre sem vettem
koxkids:
Megjegyzem; nekem sem tetszett a Prius, de már teljesen megszoktam, mondhatni; tetszik Fontold meg! 3 alkalommal ültem Aurisban, nekem szűkös volt, pedig 175 cm vagyok. Prius Japánban készül, Auris meg tudtommal UK, ami sokak szerint érződik az összeszerelés minőségén.
A lényeg, hogy mindenképp próbáld ki döntés előtt mindegyiket és nézesd át vásárlás előtt egy hozzáértővel, bármit is veszel!
Sajnos egy rommá tört roncsból is képesek csilivili verdát varázsolni egy laikus számára...[ Szerkesztve ]
-
nyalifali
aktív tag
válasz Dluinet #7340 üzenetére
Szia, jövő 7en van időpontom nekem is, rutin 135e. Kértem váltóolaj cserét is, de jól gondolom, hogy nem csak folyadék, hanem szűrő, és dekni/mágnesek tisztítást is elvégzik?
Inverter folyadék cserét kértem még, kell még valamire gondoljak? Vagy üljek le a seggemre, és bízzam magam rájuk[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #7386 üzenetére
Me, kotekedesbol kerdezem szoval kerlek ne ertsd felre a kerdesem, de miota van kulon hutofolyadek es inverter keringeto??
En a szerviznel rakerdeztem P2 es P3-nal is es mind2 esetben (kulonbozo helyen) azt a valaszt kaptam, h pont ezert nem ajanlott nem SLLC folyadek hasznalata mert ugyanaz a hutokozeg megy az inverterbe is. Mellesleg ha jol emlekszem akkor elso korben 110EUR-t fizettem munkaval egyutt a 2. korben meg ~16e Ft kornyeken igaz ott csak maga a bekevert folyadek volt ennyi.
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #7405 üzenetére
Jol gondolom, h ehhez erossen bontani kell igy otthon elegge maceras a tisztitasa? Keprol azert eleg durvan nez ki...
Drizzt:
Huhhh... Nem hangzik tul jol. Foleg, h egy patkazastol. Remelem azert sikerul egyszeruen megoldani a dolgokat. (Ha nem gond akkor azert beirhatnad majd a tapasztalatokat)L4mie
Konkretan nem tudom megmondani elore, de az adott oldalrol tobbszor is rendeltem es mindig jot kuldtek. Amikor meg rossz termeket rendeltem nagyon segitokeszen csereltek. Szoval vagy erdeklodj vagy marad a puding probaja. -
zoltan.bagi
csendes tag
válasz Dluinet #7413 üzenetére
Persze, nem egy üvegszálas műgyantaszobrot akarok venni egy összegyűrt acélvázon
Viccet félretéve: félelmetes miket tudnak kihozni rommá tört kocsikból. Nyilván nem szalonfényt akarsz, de nem árt tudni, ha épp egy összefoltozott kocsi van körülötted. Teherviselő elemen (alváz, oszlopok...) javított kocsit azért merész megvenni. -
No.01
őstag
válasz Dluinet #7433 üzenetére
Ezt ismerem bar a szamok kicsit "amerikaiasak"
Nalam a problema ott kezdododtt, ha a hetvegen hosszabb tavot mentunk autopalayan. Akkor a hetkoznapi ingazasra szabott tomes mar kisse sok volt. Ha nyitva hagytam akkor meg hetkoznapi hasznalatba nem volt annyira hatekony.
Nem erte meg a varrialast igy leszoktam rola foleg, h az utobbi idoben legalabb reggelente garazsbol indulok, igy csak hazafele gazos a dolog. -
-
Csabroncka
addikt
válasz Dluinet #7663 üzenetére
Nálunk ez a 10-15 ezer km vagy 1 év elég korrekt szám. Az olaj stabilitását a legjobban a hő gyilkolja, "2 nyaras" olaj már eléggé meg van gyilkolva, nem is feltétlen a kenés romlik, hanem a szennyeződések lebegtetőképessége és a kirakódásgátlás. A legtöbben az olajra mint csak kenésre gondolnak, pedig valójában belülről mossa és hűti a motort.
"in medias res"
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dluinet #7663 üzenetére
Gyári előírást kell tartani.
Ami ezen sokkal túllóg az gigantikus anyagi bukás lesz amikor felújítani cserélni kell a motort, mert 500-600.000km helyett kikönyököl 100-150.000kmnél.
Ami meg sokkal van előírás elött az max annyival jobb, hogy kissebb bukás. És ez végülis lehúzás.pl Nekem most van egy Kia Vengam is. Meg is néztem mennyibe kerül a gyári olaj (2016ig ezt rakták 1.6 MPI (G4FCbe)) [link] Hát nem egy nagy tétel.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dluinet #7668 üzenetére
EUban amit én ismerek ott 15.000km/1év. Ritka esetekben OMMS képes motoroknál 7500km-30000km. 7500-15000kmről még nem hallottam, biztos van ilyen is.
Sehol nem írtam a levegő szürő nem fontos.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
KTTech
veterán
válasz Dluinet #7673 üzenetére
Ez kanadai leírás... más hőmérsékleti zónába tartozik, sőt még gyakran a kocsik kivitelezése is más (pont emiatt). Ott gyakorlatilag nem melegszik fel az olaj az autóban csak 40-50km után (ha épp sikerül neki), így folyamatos hidegindítással számolnak.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dluinet #7675 üzenetére
Szerintem se túl reális Kanada, arrafele elég sok helyen akár hónapig nem ritka a -30C reggelente és hidegebb helyeken a -40C alatti hőmérséklet se hude ritka sött esetenként ez lehet -50C alatt is... Nálunk evvel szembe nem tudom mikor volt utoljára -20C.
btw jópár régi 1szfe/2szfes yarist ismerek ahol még csak nem is szigorúan csak kb tartották az 1év/15.000kmet, ráadásul anno évekig 10W40et raktak bele csak késöbb váltottak 5W30ra és 20évesen túl vannak az 500-600-700.000kmen és 0 olajfogyasztásuk van. Van ami még eredeti vezérléssel láncal fut.
Evvel szembe ott van a hírhedt 1.33as, meg az 1KRFE amibe meg mindegy milyen olajat öntöttél és cserélted 10.000kmenként max annyit érsz el vele, hogy késöbb kell a motorgenerál.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #7678 üzenetére
Igy van es oriasi +1 a #7675-ra
Akik belesz*rnak az egesz autosdiba vagy es eleve lizingelt, flottas autojuk van azoknal meg csak-csak megertem a dolgot, de akik csak 1 picit is jartasak a muszaki dolgokban vagy netalantan olvasnak forumokat, cikkeket es a sajat penzuket teszik egy autoba azok miert dolnek be a 30e-s olacsereperiodusnak??
En mar 12-13 eve az osszes automban 10e km-kent cserelem az olajat. Nyilvan igy tobb, mintha betartanam az ajanlott 15e-t de konyorgom ez a kicsi plusz semmi ahhoz kepest ha beut a baj. Akkor persze megy a siras 1000-el.Hasonlo pelda volt amit irtam korabban vagy ide vagy a masik topicba (is) h a helyi (holland) Priusklubbol v.ki elvitte a valtobol leengedett olajat 83e vagy 93e km utan bevizsgaltatni mivel a markaszervizben is elhajtottak, h folosleges mert "elettartam" olajjal van feltoltve.
Az eredmeny az lett, h a leengedett valtotolaj mar 72%-at (nem emlekszem most pontosan, de eleg jelentos reszet) a viszkozitasnak mar elvesztette. Igy erdekes lett volna megnezni, h mi jon le mondjuk 160e km utan.
**Itt azert megemlitem, h azt az adott autot tobbsegeben varosban illetve elovarosi kozlekedesre haszanlta a tulaja es havi 1 max 2 alkalommal autopalyazott csak. Ennek ellenere a szamok elegge sokkoloak voltak a helyi kozonseg szamara is.
Ja es meg itt kulhonban is kijott a muvelet 150EUR-bol. ha ezt leosztjuk 5 evre akkor az jon ki, h eves szinten +30EUR-t kell kolteni a masik 100EUR melle amit a sima olajra es szurokre kell.
Szamolja ki mindenki, h ez milyen kiadas ahhoz kepest ha nagy gond adodik a motorral vagy a valtoval. (itt mind2 3000EUR+) Nincs olyan matek es elethelyzet ahol megerje ezt "elcsalni"Ettol fuggetlenul ahogy a kollega is irja mindenkinek szive-joga ugy szetcseszni az autojat ahogy csak akarja.
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron