-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
válasz zoltan.bagi #6203 üzenetére
Sok a sérült, vízkáros kocsi, amiben cellát cseréltek. Oda kell figyelni, hogy legyen normális szellőzése az akkupakknak, a kontaktusok tisztítása sem árt, és akkor rettentő sokat kibírnak. Nem véletlen, hogy 12 év hibrid garit adtak a Toyotánál.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zoltan.bagi #6203 üzenetére
Km-től kevésbé függ, inkább időarányos elöregedés szokott problémát jelenteni 10-15 év után.
-
gaborbol
őstag
válasz zoltan.bagi #6203 üzenetére
Nalam a p2 most kapott felujitott akis csomagot 325K km volt benne, es 12 eves.
A ceg aki csinaltam semmi massal nem foglalkozik csak Prius aksi javitassal, azt mondta, hogy az o tapasztalatuk alapjan 220k -250k korul erdemes szamitani egy aksi felujjitasra. Naluk napi 4-5 Prius fordul meg es ez alapjan mondjak ezt. Azt mondta a szervizes, hogy ritka hogy 300k km felett elmegy az eredeti aksi.
Eghajaltra kb ugyan az mint nalatok, de ocean part, nem tudom a sos paras levego mennyit ad hozza. -
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #6237 üzenetére
De, hivatalosan igen. Lehet pénzért intézett hozzá pluszba még. Amúgy meg el kell kérni a papírokat róla. Kapsz egy több oldalas A4-es papírt és egy assintance kártyát ha megadják a hibrid garanciát.
Most nézem, hogy ott van a dokumentumok között. Az a szervizkönyv mondjuk érdekes. 90k km és 213k km között nincs semmi bejegyzés
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Akula
őstag
válasz zoltan.bagi #6422 üzenetére
Jaj ilyen "nem is feltételeznéd, hogy az is elromolhat" hanggal már én is találkoztam. Astra, külső-belső levegő váltó lamella állító motorja. Letört a lamella végállást határoló tengelye, a kis 12V-os egyenáramú motor meg pörgette a nagy semmit. Azt hittem darázs van a műszerfal alatt.
A feleségem Versoja meg nagy melegben produkált magas, sípoló hangot, mint amikor egy katódsugárcsöves TV-t bekapcsolnak és még nem melegedett be, vagy egy hibás akkutöltő. Na, rájöttünk, hogy nem, nem hibásodott meg semmi, van egy kis hűtő a központi kijelző mögött és az "zenélt".
De ez egy 2002-es yaris. Egyszerű, mint a faék. Még egy dologra gondolok. A kilóméteróra nem egy kis bowdennel van hajtva? Nem az ciripel? Fel kéne nyitni a motorháztetőt és ott hallgatózni, hogy tűzfal előtt, vagy mögött keletkezik a zaj. Lehet, hogy a szelepek kenése ne az igazi, bár ez egy hideg olajnívó méréssel lecsekkolható. Szóval eddig passzolom."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Drizzt
nagyúr
válasz zoltan.bagi #6456 üzenetére
Elnézek hozzájuk, köszi. Közben amúgy nem jött újra elő még az engine check.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz zoltan.bagi #6497 üzenetére
Okés, de most ez a kipufogó dob és az ő flex csöve, vagy a katalizátor is? Vagy épp fordítva a katalizátor és csövei, de kipufogó nem? Nekem az összessel együtt mondtak ~200K-t az általad írt helyen. A kipufogó önmagában biztosan olcsóbb lenne. Bár azt nem részletezték még ki.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #6629 üzenetére
Kuldok privatot kesobb
-
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #6712 üzenetére
Igen ezt néztem. Most beírtam újból, ezt írja ki: We are pleased to confirm that your Toyota is not affected by any voluntary customer service campaigns or outstanding safety recalls and no further action is required.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #6733 üzenetére
Annak csak örülnek a tulajok, eladáskor be lehet írni, hogy 299ezer kilométer, ami a Priusnál még csak félidő.
Lehet a japánok sem gondolták tervezéskor, hogy 700-800 ezer kilométert fognak futni.
Főleg úgy, hogy ők 4-6 évesen lepasszolják az autót, a gazdaságtalan fenntartás miatt.
Múltkor néztem egy videót, hogy japánban tele voltak a használt autó kereskedések 60-85k futottakkal, ami ott soknak számít már.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
pècsimunkás
addikt
válasz zoltan.bagi #6767 üzenetére
Ha tőlem kèrdezed , mostanában bedugtam fixen egy USB töltőt . Az lenne a problèma ? Nemsokára kiderül , ha megyek vissza nèmetbe , vagy esetleg itthon megyek hosszabb távon .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz zoltan.bagi #6769 üzenetére
Köszönöm mègegyszer ! Megírom nemsokára , hogy mi a helyzet .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
dh66e
veterán
válasz zoltan.bagi #7313 üzenetére
Grat hozzá!
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7313 üzenetére
Ha valami újdonság lenne ezek közül:
Kis rekesz meg van a könyöklő alatt?
Piros autó kulccsal villog a műszerfalon?
Álló helyzetben féken állva hajt a villanymotor?
Napszemüveg tartó meg van?
Csomagtartó alsó rekesz kitámasztóját megtaláltad?
Csomagtér redőny másik helyét megtaláltad?
Csomagtartó baloldalán a pakolható dugi rekesz meg van?
Bikázni tudod hogy kell? (más autót nem bikázhatsz vele)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7317 üzenetére
A csomagtér alsó rekeszében van neki egy külön kialakított hely. Ha le kell szedned, akkor oda tudod rakni.
Sokan a pótkereket is csak akkor tálalták meg, amikor az akkupak tisztításra vitték az autót.
Pótkerék nyomása 4.2 bar, ellenőrizd, nehogy felszereléskor derüljön ki, hogy le van engedve."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7353 üzenetére
Tényleg, elírtam.
Nem Maszlag Sándor, hanem Maszlag Nándor"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7353 üzenetére
Sok huho semmiert. Ha jol tudom akkor eleve 2014 2. vagy 3. hotol gyarottaktol van az erositett inverter. Persz ennek utanna lehet nezni konkretabban, de pl egy 2012-es evjaratnal folosleges keresgelni is.
koxkids:
Mi a baj a 2-es Priussal? (ha a 3M mar nem fer bele) -
Gaben92
őstag
válasz zoltan.bagi #7356 üzenetére
Szerintem ezt nem nekem akartad. En vigan elem az eletem a CT-vel, eszembe nem jutna a P2
Szerk: Na, mire ezt leirtam mar javitva is lett.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #7353 üzenetére
Nekem így nézett ki az adattábla az Aurisnál. [link] Szerencsére már az FL Auris szinte mindegyik példánya erősített invertert kapott
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7388 üzenetére
Lehet szelephézagot állítani.
De valószínűbb, hogy koromlerakódás van ami kopogásos égéshez vezet.
Elsőnek OMV 100-as benzinből tankoljál legalább 25 litert, és úgy is hallgasd meg.
99% hogy 100 km után megszűnik a hang gyorsításkor."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #7400 üzenetére
Az igen, jól el van rejtve
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7415 üzenetére
értem
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Gábor870508
csendes tag
válasz zoltan.bagi #7415 üzenetére
Igen, erre mondjuk jó a rétegmérő. Legalább is azt hittem. Amikt linkektem képeket olyan mintha az már nem gyári lenne mert más az alap színe és le lett fújva feketére. Kétlem hogy így gurult ki a Toyota “gyárból”.
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
megfelelő nagyfeszültségű szigetelő kesztyű nélkül nem állnék neki
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7429 üzenetére
youtube-on rengeteg video van
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
Ez kis tulzassal fedi is a valosagot. Nekem egy picit jobb csak varosban ill autotuton (Vmax 90) viszont palyan jellemzoen tobb, mint 5.6 igaz majdnem mindig 2 szemellyel es futve/hutve. A vicc az, h a klima kevesebbet dob a fogyasztason, mint a futes.
Nekem ez ~48e km atlaga
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
Nem kell aggódni, nem rossz az a fogyi. Nálam így alakult. [link] Csak nyáron tudtam 4,4-es értékeket produkálni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gaborbol
őstag
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
Haromszog, es as aski pakk venti tekert mindig.
Szervizbe vittem, forint gyenge, igy 300k volt, regit kiszedtek. Kapott egy felujitott pakkott, es egy ora mulva mar mentem is tovabb.
Fogyasztas a hibas aksival 6 liter fole ment, de volt hogy korlatozta a gazpedalt
A 6 liter az ugy 6 liter, hogy nalunk palyan sem mehetsz 110 km/h nal gyorsabban. A fogyasztasod teljesen rendben van, nekem mar 6-7 eve megvan a kocsi. Rovid tavon tud jobban is fogyasztani, de teljes tank fogyasztas nekem kb ide jon ki, ha esszel megyek. -
dh66e
veterán
válasz zoltan.bagi #7495 üzenetére
Főleg ha van neki hozzá.
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7659 üzenetére
Az 1.33-asokról olvastam, de azt nem is szerelték Avensisbe. Az 1ZR-FAE-kről általában inkább jókat írnak, de sajnos a saját szememmel is láttam anno olyan Carina E-t (1.6 literes 4A-FE motorral), amelynél szerencsétlen motor már kvázi egy fekete kulimásszal próbálta kenni magát, mert letekertek vele vagy 50 ezer kilométert olajcsere nélkül. Gondolom az újabb olajakkal és motorokkal a 35 ezer talán nem okoz kukás motort, de megköszönni sem fogja, az is biztos.
Mondjuk itt az utca végén egy Citroen C3-as meg csaknem 100 000km-et ment el úgy, hogy nem látott autószerelőt. Csak aztán a végén besült, annak rendje és módja szerint...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Empsepo
senior tag
válasz zoltan.bagi #7714 üzenetére
Köszönöm a választ!
-
Empsepo
senior tag
válasz zoltan.bagi #7716 üzenetére
Most gyorsan ránéztem.
Kiszedtem mindent a csomagtartóból.
A kereket mindent.
Csontszáraz.
Ahova tudtam bevilágítottam, sehol sem látok nedvességet.
-
Empsepo
senior tag
válasz zoltan.bagi #7721 üzenetére
Nem hinném hogy az üzemanyagot hallanám.
Eső után jelentkezik.Meg fogok nézni minden üreget.
Meg ez a kifújás-dolog nem hülyeség. -
baritz1995
tag
válasz zoltan.bagi #7750 üzenetére
Értem, akkor egy próbát megér
annyira nem is vészes árban sem
köszi -
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7780 üzenetére
A Corollában elektromos ülésállítás sincs. De a Corolla megfelelője az Opelnél az Astra és nem az Insignia.
Az Insignia párja Toyotánál a Camry, abban például van ilyen opció.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7832 üzenetére
Ezt a szervizben csinaljak?
Mellesleg az, h milyen matrica van benne az nem lehet iranymutato (max a laikusoknak, de ok talan a motorhaztetot sem nyitjak fol )
A szervizfuzet viszont tutira nem ezt ajanlja... en inkabb azzal peldaloznek. -
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7834 üzenetére
Ez mekkora! Marmint en is ismertem v.kit akinek ugyszinten 50+ os Ladakon tanult szerelo csak es kizarolag a 10W-40-es olajat ismerte, hasznalta, ajnalotta...
Igaz sovany vigasz, de utolag majd te leszel aki halkan megemlitheti, h en ugye megmondtam...
-
belaazallat
addikt
válasz zoltan.bagi #7832 üzenetére
Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
zzz03
őstag
válasz zoltan.bagi #7864 üzenetére
csak srs matrica van az ajtoba. a kereknyomas is a kesztyutartoba van ragasztva, ez is fura.
-
pècsimunkás
addikt
válasz zoltan.bagi #7963 üzenetére
A Mégane 1 ph2 is 5 vagy tíz perc után lekapcsolta a belső világítást is , a rádiót is . 2001 januári autó volt . Nagyon tetszett ez a funkciója is .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
gaborbol
őstag
válasz zoltan.bagi #8511 üzenetére
Tok normalisak kulonben, odavittem eloszor.
Kocsi muhelybe be, hibakodolvasas elotted, elmagyarazzak emberi nyelven mi mit jelent, mondtak hogy minimum egy nap a ballansz kulon erre a celra keszult geppel. Van nekik tobb nezzem meg oket, muhely hatso resze.
De nezzek oda a muhely oldalfalara. Az egesz fal bepolcozva mennyezetig. P2 aksi a kozepso reszen 5-6 beszerelesre kesz, a piros sor meg javitasra var.
Mindent megneztek, szellozo jarat pucolas, vizpumpak mukodnek-e, es itteni aron ez nagyon olcso es hat igen a gar. Hivtam oket, semmi magyarazkodas, okoskodas, hozzam a kocsit amikor tudom es legkesobb masnapra kesz. Kesz is volt, es jo...
Haver tegnap hivott, hogy a 2015-os grand caravan-on beesett a fekpedal pont a markaszerviz elott.
Fekmunkahenger, betet-tarcsa korbe + munkadij = 2000 dollar.Ez az egesz "es ha kijon a hybrid aksi hiba, csak kicserelsz ket cellat otthon es kesz", jon mindenhol szembe forumokon"
Aztan ugye nem, meg okes ket cella most mar jo, vagy jobb a hanybol is? Es a tobbi meg pont olyan oreg meg hasznalodott mint amit most csereltek csak meg esetleg nem annyira van oda. Szoval elobb utobb jon majd megint ket masik cella.
Olvastam rengeteget es gyakorlaitalg a gyari uj aksipakk csere az egyetlen tartos megoldas.
-
galervin93
őstag
válasz zoltan.bagi #8662 üzenetére
"a Prius elég alacsony"
Egyezik, a mostanában épülő új padkák már magasak neki, a régi, lekerekített szélűek, pláne ha kicsit meg is vannak már süppedve, még elférnek alatta. Parkolásnál észnél kell lenni, meg mélyebb vízelvezetőknél stb., de azért nem olyan vészes. Mondjuk horgászni én is csak kiépített/döngölt úton merek menni.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #8666 üzenetére
Szerinted a tolvajok nem tudnak róla? Ez kb. közismert tény, aki picit is utánanézett.
Ezért írt róla a Totalcar is.Mert a tulajok sokszor sajnos nincsenek tisztában a veszéllyel. Szóval a felvilágosítás nekik szól...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Senhi
aktív tag
válasz zoltan.bagi #8666 üzenetére
A kit-in igencsak kezdetleges oldala (kit-in.com) konkrétan leírja ezeket az információkat....
-
dh66e
veterán
válasz zoltan.bagi #8666 üzenetére
Miért is kéne törölnie?Nyílt titok ez már régóta.
-
KTTech
veterán
válasz zoltan.bagi #8671 üzenetére
Nem kell idetalálnia... olyan gyenge a titkosítás, amit a Toyota használ, hogy kb. vicc kategória, még akkor is, ha épp nem cserélik ki az ECU-t. De aki kocsikat köt el, nem kell ezt a fórumot olvasnia, ott van a zsebében a kezelt ECU...
Ps. a Totalcar cikkében ott van minden infó, ami itt le lett írva, elég régóta...
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
helkis
addikt
válasz zoltan.bagi #8681 üzenetére
ez tök jó, csak mondjuk 4kw helyett lehetne 40kw az az akku.. ugyanezért az árért..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
KTTech
veterán
válasz zoltan.bagi #8681 üzenetére
Na az új Yaris HSD-hez egy hasonló rendszer tuti lenne... mivel 135-ig képes elektromos módban teperni (és az inverterek és a motorok is bírják a strapát).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Horgász topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Suzuki topik
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen