-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ubi
tag
Köszönöm válaszod! El is döntöttem, hogy nem kell a gyári navi. Viszont ez a kis videó felkeltette az érdeklődésem . Ez nagyon rendben lenne. Mivel még garos, ezt nem merem megjátszani. Látom, hogy kell egy plusz egység amit a jelenlegi fejegységhez raknak és kész. Ahogy nézem, olyan 165-170 ezer közt mozog. Nem kevés, de nem is 400. Okos dolog. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
HTC Desire - HTC Sensation - HTC One S - HTC One (M7) - HTC One (M8) - HTC One M9 - OnePlus 3 - OnePlus 5 - Huawei P10 Plus - OnePlus 6T - OnePlus 8 Pro - iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 7
-
Ubi
tag
300? A Youtube kommentekben 484 Eurot találtam. AUX-ot hogyan csatlakoztatok a mai telefonokra? Nincs rajta más, csak USB. Kik csinálnak ilyet?
[ Szerkesztve ]
HTC Desire - HTC Sensation - HTC One S - HTC One (M7) - HTC One (M8) - HTC One M9 - OnePlus 3 - OnePlus 5 - Huawei P10 Plus - OnePlus 6T - OnePlus 8 Pro - iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 7
-
Ubi
tag
Értem Akko úgy tiszta. De magyar forgalmazót vagy műhelyet ahol szerelnék nem találtam. Biztos még új dolog azért nem.
HTC Desire - HTC Sensation - HTC One S - HTC One (M7) - HTC One (M8) - HTC One M9 - OnePlus 3 - OnePlus 5 - Huawei P10 Plus - OnePlus 6T - OnePlus 8 Pro - iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 7
-
Csabroncka
addikt
Ez örömteli, ezek szerint még amíg lehet érdemes megvenni a piacon a maradék eladott 1.6 hagyományos szívó corollákat. Értem én, hogy hibrid felár + 7-8-9 millás autó, de 6-7 évesen pontosan ugyanúgy 3-4 milliót fog érni a piacon mint a mostaniak - szóval zsákutcába megyünk, ha ennyi az alkatrész hozzájuk
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
őstag
Igen, ezt én is tapasztalom most télen, bár reggel fűtött helyről indulok munkába, így csak hazafelé jár többet a motor. De amint beköszönt a jobb idő, jobb fogyasztást produkál más benzineshez képest, amik simán benyakalnak 8-10 litert - bár lehet télen is jobb a HSD, csak nem akkor a kontraszt.
-
No.01
őstag
OK, de az csak a kiirt fogyasztas vagy valoban annyi??
Nekem a legrosszabb fogyim eddig a P2-vel 6.3 volt bar a ~9km-es tav nemtudom mennyire szamit rovidnek...
A csaladban viszont van pl egy Ignis ami csak es kizarolag varosban megy ott is rendre hidegen es atlagban nem tobbet 5km-nel. Ott meg nyaron is 9 korul van a fogyi, telviz idejen mar volt valos 11+ is.
...arrol nem is beszelve, h persze a hybridnek sem tesz jot, de meg mindig kevesbbe art a technikanak, mint egy normal autonal. (rendszerese olajcsere mellett termeszetesen) -
rbalint88
addikt
Persze, van “lehuzas” a cascoban, de meg mindig iobb egy kicsit bukni, mint mindent. Amennyibe meg ezek a ledes lampatestek es egyebek kerulnek, tenyleg anyagi ongyilkossag casco nelkul jarni egy ujabb autoval. Nagyon konnyu osszehozni millio feletti kart egy felresikerult parkolassal is.
En is rakatnek be vedelmet, valoszinu kit-in-t, de a casco nem csak a lopastol “ved” -
pècsimunkás
addikt
Jó, én 1,2t Aurisról beszéltem. Nem hibridről, és nem a Corolla 1,2 turbósról. De gondolom olvastad.
Szélzaj a tükröktől kb 180, vagy afelett jön. Elég sokat autópályázom vele, néma csendben gurul 150- el. 150- nél 3000 a fordulatszám.
Amikor vettem az enyémet, próbáltam más autót is a kategóriában. A 9.gen. Civic kimondottan hangos volt az Aurishoz képest- amúgy tetszett a Honda is.
Azóta ültem K Astraban, Focus IV- ben, nem volt halkabb egyik sem.
De mindegy, nem akarok senkit meggyőzni.
Akik ültek az autómban, szintén nagyon csendesnek találtàk, meg ott van fentebb amit írt a vezess.hu.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
gorgo
őstag
Igen, felhívtam a szervízt 8k (/év asszem). Mondjuk most van 96 ezer az autóban, évente 15-öt megyek, szal lehet nem is annyira must-have. Bár nem vészes, és ha véletlen mégis beütne a krach, hát jó ha van.
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
KTTech
veterán
Na, akkor itt jelentős különbségek vannak: eleve 5 év az alapgar felénk, erre lehet kiterjesztett garanciát venni, maximum 12 éves koráig (vagy 100E mérföldig, az enyémben most 41500 mérföld van, 1.5 éve vettem 20600-al), a limitáció az 15000 mérföld/ év használat (most akciós 1 év helyett 2-t adnak, így duplázódik minden). Tehát nálunk akár 5+7 év a garancia.
A hibrid garancia viszont 15 évig mehet, futásteljesítmény limitáció nélkül (a hibrid check viszont minden szerviz alkalmával megtörténik, kemény 0 fontot számláztak érte pár hete, akkor volt a 40E-es full szervizem, a digitális szervizkönyvbe is belekerült), és az alapgar (illetve a plusz vásárolt gar) lejárta után kezdődik - természetesen, az előtt nem sok értelme lenne.
Viszont a kiterjesztett garancia az hasznos, hiszen egy váltó (HSD unit) vagy motorhiba így probléma nélkül abszorválható, egyébként csúnyán zsebbenyúlós lenne.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aszamóca
aktív tag
Szia! Most néztem utána, az alapértelmezett maximális lemezméret FAT32-nél a 32 GB.
A Win e-felett nem is ajánlja fel a FAT32 formatálást, bár valahogy szoftveresen megoldható ahogy írják, csak nem ajánlott. (a 64GB-os PEN-drive-omat simán nem tudtam erre formázni, gondolom valami PM. vagy más progi kell hozzá) Mondjuk erre már felmegy úgy 60lemez FLAC-ben.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
No.01
őstag
Koszi. Sajna az elso remlett egy v.ho olvasott korabbi postbol...
A masodik nem lenne annyira rossz, de ha jol tudom van benne 360-as kamera... bar ha hang nincs akkor ez is elegge felmegoldas.
A harmadik opcio teljesen kizart. Almas telefonom van tovabba lattam, h egy ilyen "minosegi" fejegyseg mikent is mukodik a valosagban. Sogorom autojaban van egy ilyen. Szerencsere(?) nem o tette bele hanem mar az autoval jott. Szerintem nem szabad penzt adni erte.
Akkor mar inkabb vennek egy Alpine fejegyseget vagy v.mi minosegi alternativat, igaz ezek ara 4 szamjegyu EUR-ban, igaz nemtudom, h ilyenkor milyen funkciok tunnek el a gyari kijelzorol? (pl.: hybrid monitor) -
KTTech
veterán
A NiMH akkuk sokkal jobban bírják a meleget, mint a Li-Ion-ok... de nem megfelelő szellőzéssel akár 2 hét alatt kinyírható bármelyik a kettő közül (Toyota márkaszerviztől van az infó). Viszont olyan akkuvezésést raktak bele, hogy a lehető legtöbb hibalehetőség alapból ki van zárva (de semmi nem tökéletes, meghibásodás sajnos lehetséges).
Az EV módba kapcsolás nincs negatív hatással magára az akkura, végülis, csak a visszatöltés folyamata fog változni. Maximálisan egyetértek az EV mód általad is használt verziójával
A Hybrid garancia (teljes nevén Hybrid Battery Warranty Extended Cover) tényleg csak az akkura vonatkozik, minden másra ott az kiterjesztett garancia (max. 10 évig, de az már nem "ingyenes").
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
VaZso
senior tag
Nekem 2010-es Avensis van 1.8 benzines motorral és kézi váltóval.
Valóban finoman és halkan jár.
Nekem autópályán klímával 450 kilométeren egészen kereken 7.4-et fogyasztott oda-vissza úton GPS szerinti 135 körüli tempóban (saját maga szerint és azonos kútfejen újratöltött mennyiség alapján is).
Városban jellemzően 8.3 - 8.7 körül szokott lenni a fogyasztás kb. 5-600 kilométerenként tankolva viszonylag rövid távokon, de mentem városon belül is 7.5 liter körüli fogyasztással, de ezek viszonylag hosszú utak voltak, főként meleg motorral.Nem olyan rossz adatok egy ekkora autóval szerintem.
-
nagyúr
"autópályán gps-nél 135-tel 5 litert eszik..."
Simán hozható, még kevesebb is, ha egy nagyobb gépjárművet követsz legalább 30 méterre, sebesség változtatás nélkül. De ez nem biztonságos követési távolság. Teljesen biztonságos csak 2 másodperces vagy nagyobb követés lehet. Követő radarral lelehet vinni 1 másodpercre a távolságot.
Elnevezése: Hypermiling Drafting[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Yeffy
veterán
ilyen esetben gondolom ugyanugy motorfekez, mint a klasszik kezivalto?
illetve ilyenkor gondolom nem termel vissza energiat, ha csak nem fekezgetek is melle?ha csak siman D-ben van, akkor nincs motorfek, ugye?
bocsi, ha lama kerdesek, vezettem, de nem volt meg automata - foleg nem hibrid - verdam.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
KTTech
veterán
Ez nem hiba, hanem ilyen. A Gen3 Prius/2017-es Aurisnak kicsit gyenge a hűtése (és nem is lehet javítani rajta). Általában olyan helyzetben okoz gondot, amit leírtál: nagy terheléssel lassan haladva jön elő, amikor végképp nincs hűtése az eCVT-nek a menetszéltől.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
sigidi
tag
corolla útmutatóban is ez van:
Sebességtartás üzemmód választása esetén gépjárműve egy beállított sebességet tart fenn anélkül, hogy a követési távolságot ellenőrizné. Csak akkor válassza ezt az üzemmódot, ha a követési távolság-szabályozás üzemmód a radar szennyeződése stb. miatt nem működik megfelelően.
1 A tempomat kikapcsolt állapotában tartsa lenyomva a tempomat főkapcsolót legalább 1,5 másodpercen keresztül.
Rögtön azután, hogy megnyomta a kapcsolót, a radarvezérlésű, adaptív tempomat visszajelzője világítani kezd.
Ezután átvált a tempomat visszajelzőre.
A sebességtartás üzemmódba történő váltás csak úgy lehetséges, ha a kapcsolót a tempomat kikapcsolt állapotában működteti.
szerk.: tördelés[ Szerkesztve ]
Expect the unexpected.
-
gaborn1
tag
Hát ha abból indulok ki, hogy Amerikában a sima szívóbenzin Corolla és sima szívóbenzin Corolla Cross esetén 10% a difi, akkor: ha jól tudom nálunk 2.0 hybrid lesz csak belőle, ami Corolla Hatchback esetén 9,5M-tól indul, ha ide dobom a 10% difit, akkor kb 10,5M ft-ról beszélünk. Viszont a Rav4 hybrid 11,3-tól indul, szóval szerintem kezdésként épp 10 alá lesz rakva az ára, tippem szerint 9,99M.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen