-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
-
Paxker315
addikt
válasz AssAssynn #17625 üzenetére
Nekem vmi 35 ezer ft volt pár éve a hibrid yarisnál, akkor volt az autó 8 éves. Miért ne játszana a 4plusz programban? Rémlik még egy régi CT200H hirdetésnél is feltöltött szervizszámla, ahol ~45k körüli összeget gomboltak le a mutatványért márkaszervizben.
Oké, infláxió. De nem hinném, hogy olyan drága - főleg nem VAG-konszernhez képest
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #17617 üzenetére
Az akku töltése miatt kell, nem úgy tölti a hibrid, mint egy normál autó, és főleg, nem is úgy veszi ki belőle (nincs pl. szükség nagy indítóáramra, viszont nagy töltőárammal találkozni fog). Normálissal is megy, csak kb. 3x sűrűbben kell benne cserélni, hamarosan számolhatsz egy akkucserével.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #17610 üzenetére
Lehet, azt nem a márkaszervizben csinálták...
De amit ott csinálnak, az szerepel is az elektronikus szervizkönyvben. Nem mintha a papír alapú bővebb lenne egyébként, abban az 1-2 sorban (ahova max pár szó fér bele), ami rendelkezésre áll
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
válasz AssAssynn #17612 üzenetére
Én mikor 2020 végén vittem a yaricst a tepreszeni Toyota szervizbe, a pultnál az ügyintéző tájékoztatott erről a 4plusz lehetőségről, és így ment a dolog. Akkor 90k-s szervizben ezeket : olaj-olajszűrő-pollenszűrők, váltóolaj (hibrid) & gyújtógyertyák, fékfolyadék, úgy emlékszem 100k volt az egész tokkal-vonóval, munkadíjakkal. vö.: ismerős tavaly cserélte Jettamon olaj-olajszűrőt-gázolajszűrőt-pollenszűrőt & fékfolyadékot, első fékbetéteket, izzítógyertyákat - ez 120k-ra sikerült
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #17604 üzenetére
Ennyi a szervizkönyv. Mivel normál kis/nagyszerviznél mindig ugyanazt csinálják, így nem kell több... ha mást is csináltak, akkor az fel van tüntetve. Nem tudom mit akartál részletesebben, benne van a km állás, időpont, és mit csináltak. A számlán ott van tételesen, de az is csak hogy az ügyfél többet lásson.
A hibrid health check az a HV akkut nézi meg első sorban, de nem foglalkozik pl. az inverterrel terhelhetőségi szempontból, sem az MG1/MG2-vel - meg a hirtelen előforduló akkuhibákat sem fogja előre jelezni. Ha nincs gond, akkor annyi az eredmény, hogy pass. Többet úgyse kell tudnia az ügyfélnek (amúgy se értené).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
-
Gombinyó
őstag
válasz AssAssynn #17594 üzenetére
valami 55e körüli árat
Általában ebben már benne van a munkadíj is meg a pollenszűrő. Ha picit drágább a szerviz, akkor fékolajat is cserélnek és padra rakják.Ha otthon is meg tudod szakszerűen oldani ezeket, akkor hajrá, spórolhatsz vele évente egy kisebb bevásárlás árát.
-
No.01
őstag
válasz AssAssynn #17520 üzenetére
Nekunk meg van fizikai fuzet is a P2-hoz es a P3-hoz is es jol tudod barkinek nem adjak csak ugy ki az adatot.
Flashback:
Ujfent no offense, de ezeknek a rovidtavi alacsony mereseknek van barmi ertelme?
Van az az idealis korulmeny amikor egy-egy szakaszon hasonlot ki lehet hozni az rendben van, de ez nekem az a bajom, h ez megintcsak a skala egyik vege...
A 100km a min, de en mostansag 1 tankra levetitve merek az sokkal realisabb. Szerintem. -
kw3v865
senior tag
válasz AssAssynn #17503 üzenetére
Igen, sajnos rohadós. Nem annyira, mint egyes egyéb japán márkák, de hajlamos rá (különösen a futómű). Nyilván van számos ellenpélda is, de szervizesek, karosszéria-lakatosok véleménye inkább mérvadó, mint az, hogy itt a fórumon beírja nélhány ember, hogy "nem rohadós, mert az enyémen nincs rozsda". Ezek a vélemények irrelevánsak. Nagyon sokat számít tulaj hozzáállása: aki keveset jár vele sózott úton, sárban stb. és/vagy rendszeresen lemossa az alját, annak az autója sokkal jobb állapotban lesz még 10-15 évesen is.
Ahogy egy adott típus átlagfogyasztását sem a fórumozók véleménye alapján állapítjuk meg, hanem a Spritmonitor adatai alapján, ahol több 100 felhasználó adatai lapaján sokkalm pontosabba képet lehet kapni. -
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #17489 üzenetére
Nem mindegy mekkora az a falu, Londonfalva pl. elég nagy ahhoz, hogy bemelegedjen a motor, megkerülni meg majdnem nagyobb táv, mint Mo keletről nyugatra átszelve.
De tényleg megöli a nem elektromos hajtást ez az 1-2km jellegű használat, legalábbis a motort. Persze lehet előre szánolni a motorcsere vagy felújítás árával, és úgy megnézni, hogy jön ki a matek. A plugineknek egy mezei 16A elég, hogy néhány óra alatt feltöltődjenek és a régebbiek is elmennek 25-30km-t egy töltéssel.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Senhi
aktív tag
válasz AssAssynn #16417 üzenetére
Toyotánál nem volt ilyen. Proace city van még, de az csak nevében toyota, illetve a sienna, de az itthon méreg drága és ritka is.
Amúgy nem egészen értem mi a gond a verso-val, ha nem kell a 3 isofix. Mi simán elutaztunk órákat hátul 3 felnőttel és egy percig se éreztem szűknek. Előtte családi autónak volt sharan és abban 3 különálló ülés volt, de nem volt kényelmesebb vagy tágasabb (ez még az előző generáció volt).
Nem arról van szó, hogy a versonal a középső ülés kisebb és többi ugyanakkor mint mondjuk a c4-ben, sharanban stb. hanem a szélsők nagyobbak, mert 4 fővel sokkal kényelmesebb . -
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #16248 üzenetére
A régebbi generációs hajtásláncnál nagyobb fogyasztást hoz, a MK3 Yaris HSD +1L-t jelent kb a MK4-hez képest - abban a Prius 2 kissé módosított hajtáslánca volt. Őszinte leszek, nem sírom vissza 😃 A Prius nagyobb, nehezebb is, így a fogyasztása is magasabb lesz, a hőháztartása sem ilyen jó... de még mindig sokkal jobb egy síma szívó benzinesnél.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #16184 üzenetére
Ma csináltam egy kb a Te felhasználásodnak megfelelő kört, 1 fővel: hideg motor, 7 fok szitáló esővel, 18.5-re állított fütés, klímával az alábbi adatok jöttek ki, közepes forgalom (és rengeteg körforgalom mellett):
Vissza út,kicsit másfele, már melegebb motorral:A számítógép max. 0,2l/100km-t csal, lefele, tankolásos méréshez képest.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #16186 üzenetére
A sima szívó benzinesnél is lehetnek szép nagy javítási összegek, főleg a modernebbeknél, amikben már kettős tömegű lendkeréktől kezdve mindenféle finomság akad...
A Toyota azért nem véletlenül mer 15 év garanciát vállalni az akkupackra (legalábbis felénk), igaz ennek feltétele az éves, márkaszervizben történő Hybrid check (vagy kis/nagyszerviz, ami éppen soron van).
Persze van olyan, hogy megáll ez is, de engem pl. a Golf MK3 1.6 szívóm simán 3x is ott hagyott az út szélén (az olyan apróságokat nem számítva, amit meg tudtam javítani, mint pl. a szétugrott váltórudazat)... egyszer ráadásul olyan helyen, ahova a madár is útlevéllel közlekedik (úgy döntött, hogy akkor adja meg magát a gyújtótrafó és megrepedt - 20km séta a legközelebbi autóalkatrészes boltig, szerencsére volt raktáron, majd 20km vissza), egyszer a kuplung kinyomó szakadt át, ott legalább el tudtam tolni a legközelebbi szervizig 😃, ami 400m-re volt (nyilván nem válogattam, hova viszem 😃).
A Seat Leon TDi-met már trailerezni kellett, amikor a kuplungpedál alatti hidraulikus nyomóhenger eltört benne 😃 - még szerencse, hogy erre már volt (meg azóta is mindegyikre van) asszisztencia szolgáltatás.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Drizzt
nagyúr
válasz AssAssynn #16183 üzenetére
Nem ugyanannyit fogyaszt, mint egy 1.8-as benzinmotor. Ket okbol: egyreszt azert ilyenkor is tud hasznalni elektromos motort, csak nem all le mellette a benzin. Masfelol ez Atkinson ciklusu benzinmotor, aminek joval jobb a fogyasztasa, mint a hasonlo meretu benzinmotoroke, cserebe gyengebb is. Ha sokszor mesz egy nap, de keveset, az nem biztos, hogy tragikus, mert ha esetleg az elso ut total lemerult aksival is indul, az ut vegere feltolt valamennyire, tehat a kovetkezot mar ugy kezded, hogy nem lesz ures az akksi. Az bizgos, hogy a kemeny tel a legrosszabb a fogyasztasnak, a futes miatt. Erre a szituaciora a hivatalos ajanlas az ulesfutes, meg a kormanyfutes hasznalata. De nagy paraban pl. muszaj futeni meg az ablakot is.
Szoval a rovid tavokat valamennyire ellensulyozza, ha nem egyszer mesz rovidet egy nap. Nekem a tipikus felhasznalasom most az, hogy heti 1-2 alkalommal hasznalom a kocsit. Vagy 2*2km, vagy 2*130(autopalya). Igy 5.5 l/100 km az atlag. Egyebkent olyan is remlik, hogy a gen5-nek a futese is jobb, hatekonyabb. De nem biztos.I am having fun staying poor.
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #16183 üzenetére
Nem, mivel a sima 1.8-as motor az Ottó motor, a hybrid meg Atkinson ciklusú... utóbbi gyengébb de jóval takarékosabb, ezt a gyengeséget ellensúlyozza az elektromos hajtás, és az, hogy mindig az ideális fordulaton van a motor.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
őstag
válasz AssAssynn #16186 üzenetére
Szia!
Azért ezek a nagy javítási tételek elég ritkák. Nyilván meg meg esik de nagyon függ a felhasználástól, a kocsi múltjától is. Én napi 2x8km-t járok Budapesten a 2014-es Aurisommal. Havonta 1x biztos megyek a pályán, és nem 120-al szélárnyékban. Nagy vegyes 5.9-6.5 között van, igaz ez nagyban függ hogy tél/nyár, mennyi a fűtés stb.
Jellemzően napi bejárás alatt nem nagyon fűtök (klíma 20 fok) inkább az ülésfűtést használom.Ami kényelmet, nyugodtságot nekem megad belvárosi használatban azt kevés autó tudja.
Több csoportban is benne vagyok, azért máshol is vannak komoly költségek szerviz terén, vagy ha valami közbejön. A HSD rendszer évente megkapja a kötelezőt és egy évig nincsen vele gond.
Kis jelzés a piros háromszögre, jellemzően ilyenkor az autó elmegy benzin motorral, nem kell trélert várni de ez függ a hibakódtól is. -
phaet0n
tag
válasz AssAssynn #16180 üzenetére
Az világos, hogy amit az autó (és MyT) mutat, egy közvetetten számolt érték, azonban új kora óta excelben vezetek minden költséget és csak tele tankolok, ez alapján nekem jónak tűnik az autó matematika osztályzata.
Ck., No.01: próbáltam a felhasználói könyvben olvasni erről, de nem találtam pontos leírást. Amit pluszba tapasztalok, hogy ha nem nem megy az AC, auto módban sokkal erősebben fújja az arcomat a ventilátor, plusz a szélvédő is párásodik, de lehet, hogy csak placebo a fogyasztásos megfigyelésem.
-
No.01
őstag
válasz AssAssynn #16186 üzenetére
Ha nincs penz elektromosra akkor a hybrid meg mindig jobb megoldas.
Ha gaz van lehet sulyos a javitasi koltseg, de szerintem ez mashol is igy van es meg mindig messze van az ismerettsegi korben hallott dieselet storyktol
A rovidtav semminek sem kedvez ahogy irtak is es a fogyid igy tutira magasabb lesz, de nem lesz annyi, mint amit egy normal szivo benzinnel megetetnel.
Rokonsagban van aki csak varosban es csak rovid tavon hasznal egy regi Ignist. Neki meg nyaron sem igen megy 9 alat telne siman megeszik 11-et vagy akar tobbet is.
Utalja, mint a sz*rt, de abban igaza van, h meg mindig megy csak az olajat cserelgeti lenyegesen gyakrabban.Ck.
Szerintem nem fogyaszt kevesebbet mert ha jol tudom akkor 0 fok alatt az AC be sem kapcsol.
Kevesebbet akkor fogyaszt ha nem futesz, de az a realitasok talajan maradva max rovidtavon lehet opcio ahova meg a kabatot sem veszed le amikor beulsz.
Mondjuk en igy vagyok a klimaval is nyaron. Szeretem, hasznalom, de ha 10 percet megyek akkor sok ertelmet nem latom bekapcsolni... -
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #16180 üzenetére
Yaris MK3 HSD (2. generációs hibrid hajtás) - javarészt napi 2x19km, 4-5 fővel (és hosszabb túrák 2 fővel), 36000km átlag tankolással mérve: 5,08L/100km.
Yaris MK4 HSD (4. generációs hibrid hajtás) - ugyanaz a felhasználás, 52000km után 4,27L/100km. Télen nézve 4-5,15L/100Km közt, nyáron 3,48-4,13L/100km közt van.Megjegyzem, felénk ritka a -6°C-nál hidegebb hőmérséklet... viszont annál több a 12-18°C közti, nyáron néhány napra felmegy 32-35-re is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #16180 üzenetére
Akkor mondom én neked: télen reggel utcáról indulás, fűtés+ac 22 fokon, az első két kilométeren folyamatosan megy a benzinmotor, tizensok literről kb nyolcig csúszik vissza ezen a szakaszon. Mivel nemcsak a motor, hanem az utastér is átmelegszik lassan, így a második szakaszon, kb négy km távon a fogyasztás már hatossal is tud kezdődni. Ez a reggeli ovijárat. Visszafelé a 4km táv végére már átmelegszik nagyjából, napközben nincs annyira hideg, így ott már kedvezőbb a fogyasztás. Nyáron meg kb 400méter után le is áll a benzinmotor, így a hazautat meg tudom tenni műszerfal szerinti 3,3l fogyasztással. Ez az auris. Téli vegyes 6,3 rátankolva, nyáron 4,8, de nem az aprópénztoszó priusclubos
kamukommentesstílusban. (ott azért látni érdekes számokat ) -
addikt
válasz AssAssynn #16171 üzenetére
Nyilvan motortol fugg. En az 1.8-as es 2 literes Corolla-rol tudok nyilatkozni erdemben. 6-7km-es tavokon telen 8-10 liter kozott, attol fugg a kisebb vagy a nagyobb motor. 1-2 kilometeren ettol csak tobb lesz, de nyaron ugye 1 litert siman levonhatsz. Szoval en azt gondolom, hogy kozelebb leszel a 10-hez mint nem.
-
KubanitoS
veterán
válasz AssAssynn #16170 üzenetére
Télen nem igazán lesz hatalmas előnye a hibridnek, nyáron viszont nem lesz vele gond, főleg, ha néha-néha meg is hajtod. Én nem félnék tőle, viszont az éves olajcserét szigorúan tartanám kilométertől függetlenül.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Flashback
addikt
válasz AssAssynn #16149 üzenetére
4. gen Hybrid hajtäs, 2015 Auris FL kombi (még). Feltöltött akksival simán lehet menni 1-1,5km-et EV módban (a fütés ilyenkor off).
Mi számít soknak? Pl télen, hidegen indulva a reggeli 7km-es úton, max fütéssel, ablak fújással megeszik 8+L-t is, a motor persze végig müködik.Visszafelé már a baráti tartományban van a fogyi. De rövid tävokra, hidegen indítva nem optimális (semmilyen más autó sem) még a tiszta EV-k sem. Az akkupakk fütés miatt ilyenkor sokat esznek ök is.
[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
No.01
őstag
válasz AssAssynn #16149 üzenetére
Elektromos vagy ahogy emlitik is inkabb bringa vagy netalantan tomegkozlekedes.
Erre a felhasznalasra a Hybrid csak jobb lenne a sima benzin vagy netalantan dieselnel.Egyebkent en korabban jartam P2-vel rovid tavokat (nem emlekszem pontosan, de 8-10km koze tennem) telen is garazs nelkul. Az valoban tobbet evett, de azert nem 8-9 litereket sokkal inkabb alulrol 7-et) Utanna jott a plug-in az jo lett volna de szerencsere(?) valtoztak a korulmenyek igy azzal 1 honapnal nem jartam tobbet abban a viszonylatban.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz AssAssynn #16149 üzenetére
Katasztrofalisan fogyasztana ilyen tavon. Mondjuk ilyen tavolsagra ugye semmilyen kocsi nem valo, gyalog vagy biciklivel szoktam ilyen messzire menni. Neha megyek a Corolla-val 5-6 km-es tavokat, amikor viszem a szervizbe. 8-9 literes fogyasztast szokott irni, de volt mar 12 is. 10km alatt semmi ertelme a hybridnek nagyjabol.
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #15741 üzenetére
Ez is érthető. A jelenlegi helyzet nálam is bevágta a stop táblát, jelenlegi gazdasági környezetben nem akarunk belevágni egy nagyobb ingatlan vásárlásába, ilyen hitel kondíciók mellett. (és igen, rohadtul nem normális, hogy a 2021 áprilisában vett autót jelenleg közel 50 százalékkal drágábban fogom meghirdetni, miközben idősebb lett és több benne a km).
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #15737 üzenetére
Nem, 2022.06.01-én mondták meg, mennyit fognak adni érte az új autó átadásakor, ami elvileg 2023.01.31 lett volna. A tegnapi egyestetésen megerősítették, hogy fenntartják a visszavételi árat, és az új autó vételi árát is.
23500-ért vettem, 19500-at adnak érte, amikor esedékes lesz.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
addikt
válasz AssAssynn #15735 üzenetére
Pontosan nyilvan senki nem latja a jovot, akkor nem lenne gond hova fektesse az ember a penzet. De latszodnak trendek, ami alapjan azt mondom, hogy minel elobb veszel meg valamit annal jobb. Egy magas inflacios kornyezetben mindig a legjobb elobb vasarolni, mint kesobb. Latod az ingatlanokra is mindig mondtak, hogy varni kell amig olcso lesz, aztan aki vart, az most dupla aron fog venni, mert lakni meg kell valahol. Es ez igy megy tovabb es tovabb. Amikor vettem a Corolla-t tavaly 9.5-ert, mindenki rajtam rohogott, hogy 7 volt egy evvel elotte es ennyit aztan sose adnanak erte. Most 14 felett van boven ez a felszereltseg, szerintem 11-ert azonnal elvinnek, ha hirdetnem. De varhatnek a csodara meg mindig, csak kocsim se lenne, a penzem meg csak romlana.
-
KTTech
veterán
válasz AssAssynn #15728 üzenetére
Erre nem mernék nagyobb összegben fogadni. Ha a Toyota 1.5 évre előre be meri vállalni, hogy használtan, 3 évesen előreláthatóan kb. 80.000km-el az órában kb. 8.7 milliós áron visszaveszi az autómat (még akkor is, ha egy 2021-es Yaris HSD top felszereltséggel), és tudják, hogy ezen még keresni fognak, akkor nem hiszem hogy nagyon esnének majd a használt árak... Jelenleg használtan drágábbak erre az árak, mint a gyári árlista, mert nem kell várni az autókra. Az olcsó autók meg gyakorlatilag bontószökevények...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #15733 üzenetére
Ez itt már nagyon off, de egy párhuzammal talán megérted.
Ha most nem lépsz vagy nem veszel autót, később valszeg még nehezebb lesz.
Hogy miért gondolom így? Az itthoni helyzet nagyon gatya, a héten néztük a nyaralásokat, eljutottunk oda az inflációnak köszönhetően, hogy az egy hetes all incl nyaralások zalakaroson vagy Hajdúszoboszlón drágábbak, mint bulgárián vagy törökországban, hiába gyenge a forint, de a balatoni apartmanárak is simán tudják üverelni a dalmáciai kínálatot….[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #15729 üzenetére
meg az elszállt szállítási költségek, a szalonok/kereskedések rezsije, illetve az az alapvető tény, hogy kint sem lettek olcsóbbak az autók, sőt.
Nálunk halmozottan összejönnek a problémák, a kiugró infla adat miatt illetve a botrányosan magas finanszírozás sem segíti a dolgot. -
addikt
válasz AssAssynn #15723 üzenetére
Azert az evi 20% feletti inflacio es a mondjuk laza 30% usd-huf arfolyamvaltozas magaban is oriasi aremelkedest indokol. Ehhez meg adjuk hozza hogy nincs kapacitas gyartani es oriasi a kereslet. Realisan semmi eselye az arak csokkenesek, annak lehet drukkolni, hogy iden is csak 10% koruli emeles legyen, de felek 20% is lesz az. Senkinek ne legyen illuzioja, hogy a forint ilyen eros marad mint most.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #15723 üzenetére
Évek óta mennek fel az árak, ahogy gyengült a forint, nőttek az importtal kapcsolatos költségek etc. új autó nem nagyon van, illetve jelenleg 16% lízingdíjat mondanak a pénzintézetek új autó esetében, ez sem növeli a vásárlóerőt.
Nézzed meg, hányszor változtak a listaárak az elmúlt 2 évben és bízzunk abban, hogy ez nem folytatódik, a csökkenés meg kb csodával lesz egyenértékű.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz AssAssynn #15714 üzenetére
Ami viszont nem fog mar soha rendezodni, azok az arak. Iden meg megy feljebb egy jo 10%-ot legalabb, aztan utana mar talan csak stagnal. De az atlagember elfelejtheti, hogy uj autot vesz mostanaban. Aki par eve megvette az uj autot, annak meg nagyjabol ingyen lesz majd a csere 3-5 eves korban.
-
őstag
válasz AssAssynn #15707 üzenetére
Lehet hogy fordul a trend mert már látható engedményeket láttam új (nem kifutó) lexus suvokra, plusz egyik szalonnál jó néhány készleten lévő corolla crosst (ha nem kamuztak). Mondjuk a trend forduló lehet az is hogy ugyanannyi az autó csak a vevő lett sokkal kevesebb...
-
-
tm5
tag
-
tm5
tag
válasz AssAssynn #15661 üzenetére
Nekem Corollában volt, D4-D motorral. 12 évig használtam 175k km-t mentem vele. Ezalatt 2x volt gariban felújítva. Egyszer megállt az asszony alattt Debrecen közepén, olyan 60k környékén. 1 órát pihent, utána ment tovább. Ügy emlékszem ez után kapta az első felújítást.
Ezen kívül végülis nem volt vele gond, bár a vége felé már elég sokat imádkoztam, hogy húzza ki amíg az új autó megérkezik.
Főleg lejtőn és emelkedőn volt képtelen kitalálni, hogy mi lenne a helyes fokozat, sík terepen jobbára elvolt.
Mondjuk 2. vagy 3. autónak elmehet, de családi 1. autónak ilyen váltóval nem vennék többet. A Suzuki Vitara full hibrid pl. ezért nem került be a szűkitett listába nálam. El nem tudom képzelni, hogy mi alapján választották a robot váltót. -
Senhi
aktív tag
válasz AssAssynn #15661 üzenetére
Igen, közben leesett nekem is, hogy volt egy átnevezés. Robotváltóról csak a facebook csoportok alapján tudok nyilatkozni, de ott 2 részre oszlik a társaság: akinek már felújították és akinek újra fel kell . Vezetési élmény más gyártóknál szörnyű, gondolom itt se jobb. Bólogat össze vissza és lassú, mint a szar.
-
Senhi
aktív tag
válasz AssAssynn #15659 üzenetére
2009 után CVT mind ha jól tudom, 13-as facelift után biztosan. Elég sokat fogyaszt, autópályán 130-cal 7.4 alá soha nem ment, városban inkább 10 liter. Amúgy olyan, mint bármelyik másik CVT vezetési élményre, még váltófülek is vannak a kormány mögött és 7 "hagyományos" sebességet tud imitálni.
6 év és 100 ezer km alatt nem volt gond vele, olaj csere 60 ezrenként ajánlott ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nők, nőügyek (18+)
- TCL LCD és LED TV-k
- Automata kávégépek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest