-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #1874 üzenetére
Én főleg ott veszem észre mikor kis úthibák vannak, vagyis pici szintkülönbségek. Pl a vastagon festett aszfalt jelzésekre ha rámegyek akkor is fura hangja van. Nem is koppan hanem döbög. Bármelyik kerékkel megyek rá ugyanaz a hang. Volt pár autóm de ilyen hangot még nem hallottam hibátlan autóból, bár Yarisba előtte nem ültem még, hogy ez most normális e vagy nem.
Vagy gyárilag ilyen, vagy valamelyik szilent pár van kicsit kikopva, most volt műszaki is ott tuti szóltak volna ha a lengőkarban ki kopott volna a gumi. Passz.
Max eladom, mert ez engem halálosan idegesít! -
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #1876 üzenetére
A tied mikori és mekkora motorral szerelt?
A mienk 2001 és ezres. Nagyobbat akartam, de ez olyan jó áron volt, hogy muszáj volt megvenni.
Végig vezetett szervizkönyv,127 ezer km, Új gyári toyota alufelni új Google eagle f1 gumikkal, új téli gumik acélfelnivel, szervókormány, klíma,elektromos ablakok, riasztó, köztontizár, vonóhorog, gyári 12 hangszórós zene, Toyota mélyládával az ülés alatt,etanol átalakító.Viszont ez a futómű hang miatt már erősen gondolkoztam azon ,hogy eladom, egy fél éve hallgatom ezt a döbögést és halálosan idegesít.
Én is lemértem a fogyasztás ez idő alatt.
A szélesebb 185-ös gumikkal mindenhol többet eszik /pálya, város, országút/Most , hogy fent vannak a téli gumik ami a gyári 175-ös méretű így pályán 100-110-es tempóval 5.5 l/10 város
7.5/100 Főút 4.5/100.
Ezt lemértem, a fogy .kijelző egy két decit csal fel-le. mikor milyen kedve van.Viszont mikor be volt kapcsolva a klíma nyáron akkor durván tévedett, sokkal több volt a fogyasztás mint amit kiírt.
Én cseréltettem egy ilyet, ez egy kicsit kopott volt de nem sok haszna volt, megmaradt a fura hang. /első stabilizátor kar./
Lehet, hogy az összes szilentet az első futóműbe kicseréltetem, ha megmarad a hang akkor eladom,annyira idegesít ez a hang.
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #1879 üzenetére
Ez meg a másik. A gumiméret. Az ezresre a a Toyota oldalán is 3 mérte van megadva.
Hogy egy típusra, ugyanakkora motorral és lóerővel rendelkező autóra , hogy van 155-165-és 175-ös méret is megadva az nekem rejtély.
A gumis szerint 155 a gyári mérete, itt van a kezembe a gyári gépkönyve ott meg 165-175-ös méretet ír az ezresre motorszám szerint leosztva. -
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #1881 üzenetére
155 a téli és 175 a nyári?
Nekem sebességre van leosztva. 160 km alatt és felett. Bár nem is tud 160-nal menni!
-
krono.
tag
válasz diablo1984 #1964 üzenetére
Ilyen korú autónál bontóban is csak hasonló állapotút tudok szerezni szerintem, vagyis legalább ahol néztem ott csak olyan volt mint ami nekem van.
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #1985 üzenetére
Ez oké csak más miatt is ki kéne szednem a fejegységet.
SzervÍzkönyvben nincs benne.
Renault power
-
KMT
addikt
válasz diablo1984 #2035 üzenetére
Annak nem is az a funkcioja, hogy te lass.
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #2038 üzenetére
Köszi, ha végleg eldöntöttem akkor meghirdetem.
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #2064 üzenetére
Ha hiszed, ha nem kérdeztem már ezt vagy 5 Toyotas fórumon, még a Totalcar autodokitól is. Sehol sem jött válasz. Hálás köszönet neked!
Nekem ott volt akkor a gond, hogy a LKAR-t ahogy írtad az "A" betűnél van egy alátét ami belemegy a lengőkarba.
Abból mindkét készletben kettő kettő volt. Az egyik még csak belement volna a lengő karba de a másik a stab rúd lyukába nem illett bele, mert kisebb a lyuk. A szerelő berakta. Úgy néz ki ezért kopogott hisz nem volt a helyén és ha eltávolodott tőle kanyarba koppant egyet ha visszarántotta a rugó.Mivel az említett alátétet nem minden készlethez adják, sőt leginkább nem is adnak így én úgy raktam össze, hogy kihagytam ezt az alkatrész.
Most lettem kész vele.
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #2066 üzenetére
Én nagyon olcsón vettem ezt az összekötőt, gyanítom, hogy sokáig nem fogja bírni. 1500 forint volt. Te mennyiiért vetted?
-
L4mie
veterán
válasz diablo1984 #2086 üzenetére
feliratot
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Fr0z3n
őstag
válasz diablo1984 #2093 üzenetére
Kereskedésben áll amit kinéztem. Már voltam is, mert szabadon be lehet menni akkor is hogy nincs ott senki
Jobb hátul és a csomagtér közepén tavaszodik, azon kívül szép kívül belül. Alja makulátlan, olaj nem csöpög sehol. Jól felszerelt, majd azért nyitvatartási időben is megnézem. 490ért hirdetik. Ha 400 körüli összegre le tudom alkudni még meg is érheti. Jól és olcsón fényező ismerős van. A motor meg... Bringa legyorsulja
Vagy veszek egy 1.9 tdi malacot/golf3-at azt helló -
Dare2Live
nagyúr
válasz diablo1984 #2156 üzenetére
jogos de 2ben?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kolosanyi
veterán
válasz diablo1984 #2176 üzenetére
Köszönöm szépen. Érdekes, mert a fékhatással nincs gond, de megnézetem akkor.
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #2252 üzenetére
Tegnapelőtt raktam fel egy videót , hogy a féknyereg nem áll fixen,egy picit lötyüg ez volt a legnagyobb hiba amit találtunk.
Annyira beleástam már magam a toyota futóművébe, hogy fejből tudom, hogy a féknyereg csapjai a yarison 3 méretbe van. 8-9 mm vastag csavarok tartják a Bosch fékrendszerrel szerelt yaris féknyergét alól 8.41mm vastag csapok tartják a felső vastagabb 8.5 mm.
Annyiszor volt szétszedve, és annyiszor voltam a kocsi alatt, hogy lassan futóműszakértő lettem.
És mi miatt? Egy rohadt téli gumi miatt szopókáztam vele hónapokig!/ ma is egész nap kocsiban ültem, nem hallok semmi rendelleneset azóta sem... /
A stabilizátor összekötőre gondolsz ami a stab rudat köti össze a lengő karral, ami 4 gumi és egy fém alátétből áll amit egy csavar tart egybe?
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #2256 üzenetére
Ha műszakin nem vettek észre semmit akkor tuti nem a féltengely vagy a kormánymű vagy a golyós csukló kopog, azt meg szokták nézni.
Én a stab. összekötőt cserélném és a a strab rúdon a gumikat ami a bölcsőn van.
Az összekötő 3000/ pár de ezt már megvetted, a stab. rúdon lévő gumi meg 700-1000 ft /db.
Ez utóbbira figyelj mert kétféle vastagságú stab rúd van így a gumi is kétféle méretű. az ára azonos.
-
lsc
nagyúr
válasz diablo1984 #2276 üzenetére
Miért kellene egyben cserélni az akkupakkot amikor cellánként is lehet cserélni? A szépség meg egy elég tág fogalom.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz diablo1984 #2278 üzenetére
Azt tudtad hogy még egy benzines corolla is egyszer tönkre fog menni? Mondom a szépség meg egy tág fogalom, valakit érdekel valakit nem, ráadásul a 2-es priusz szerintem már vállalható.
Amúgy ennyi, nem Te gondolkodsz rajta.
Az élet kegyetlen .
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #2280 üzenetére
A V6 CDTI Signum és az Omega 3.2 V6 nekem szintén alternatíva, és azokat nagyon szépnek tartom, de kínzás lenne nekik a város, de még a napi 30km is, sztem, nem erre vannak teremtve
Így jött, h vakarózok a Priuson... -
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #2282 üzenetére
De legalább a Prius cirka feleannyit eszik.
-
őstag
válasz diablo1984 #2280 üzenetére
"Maradjunk annyiban, hogy bonyorúltabb szerkezet, mint egy corolla...."
Ne maradjunk. Mitől bonyolultabb, ill. ennek milyen hatása van az élettartamra ill. meghibásodási arányra? Csak kíváncsi vagyok.
-
őstag
válasz diablo1984 #2290 üzenetére
Hát elektronika ma már elég sok autóban van, talán még a corollában is. Szenzorok is. Az akksit lehet cellánként cserélni, de az eddigi (azért 18 éve létezik már a technológia) tapasztalatok szerint nem szokott gond lenni vele (a toyota 10 évig vállalja, hogy cseréli, ha gond van vele, de ehhez persze évente el kell vinni hibridtesztre).
Nekem az tetszik a legjobban, ahogy a váltót oldották meg, jól átgondolt, de igazából elég egyszerű szerkezet, szinte csak forgó alkatrészből áll:
[link] -
őstag
válasz diablo1984 #2293 üzenetére
Nem tudom, más autót lehet használni beszart elektronikával?
-
lsc
nagyúr
válasz diablo1984 #2293 üzenetére
Ennyire megbízhatatlan a priusz [link], keressek még hasonlókat?
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz diablo1984 #2296 üzenetére
Pl nincs benne kuplung, kettős tömegű lendkerék, kényes magasnyomású befecskendező-rendszer, önindító, hagyományos generátor, de még hagyományos váltó sem. Ezek nem hibásodnak meg.
Annyira gyerekcipőben jár hogy a toyota már több mint ötmilliót eladott hybridből [link]. Még valami hülyeséget írhatnál, igaz előbb ésszerűbb lenne kicsit utánanézni a dolgoknak.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz diablo1984 #2298 üzenetére
Ezt a sok hülye taxist felvilágosíthatnád [link], mégiscsak sz@rba ülnek, ráadásul ellenségeik a saját zsebüknek. A forrásom egyébként az ilyen és hasonló cikkek illetve egy toyota szerviz vezetője, ezek inkább tények mint a vagdalkozásaid.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz diablo1984 #2300 üzenetére
csak az elektromos ha lemerül és fuvarban vagy az ciki.
Az a ciki hogy ilyeneket írsz, ha kicsit is ismernéd a priusz működését akkor ilyen hülyeséget nem írtál volna le. Az elektromos meg nem érdekel, priuszról volt szó végig, ne ferdíts.
Az élet kegyetlen .
-
őstag
válasz diablo1984 #2298 üzenetére
Senki nem mondta, hogy a corolla elromlik, viszont a prius azért kapott tőled:
"cserébe nem húzgál 200kg akkut"
"nem egyszerre, de egyszer tönkremegy."
"persze, de a prius benzines motorja is megnyekken egyszer"
"de mint minden forgó alkatrész az is kopik"De ezek sem tűnnek annyira meggyőző, tapasztalaton alapuló érveknek, inkább riogatásnak.
A bonyolultság igaz lehet, de ez sem feltétlenül jár sokkal nagyobb rizikóval[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz diablo1984 #2316 üzenetére
Ez a 260 ezres mintha magánszemély lenne, de speciel ez is valami külföldi rendszámú csoda. Legszívesebben egyébként márkakerből vennék, de 10 éves kocsikkal azok már nem foglalkoznak, 3 millió alatt szinte semmi nincs.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #2407 üzenetére
Én kérek elnézést. Jó lenne ha érteném a más nyelvét is. Félrenéztem. De legalább az előtte levők azok ELVILEG hivatalos Toyota viszonteladótól vannak.
Van még egy kis hiba a kocsival. A jobb hátsó ablak díszcsíkja fel van hullámosodva. Mondjuk ettől még igazad van, lehet hogy meg kéne néznem. -
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #2409 üzenetére
Tőlem nincs is olyan messze.
Illetve ezt találtam még.
Mondjuk Pest már egy másik túra lenne. -
z123456789
addikt
-
INMOTEP
őstag
válasz diablo1984 #2416 üzenetére
Nem figyeltem hogy külföldiek ,de ha magyarországi lenne az autó 0 km től akkor nagyjából azért belehet határolni menyi lehet benne ,persze nem szervizköny / füzet alapján
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #2422 üzenetére
Kiszámoltam.. Sajnos nekem most elvinni az autót és javítgatni bukó.. Minden egyes óra.
Ha veszek egy másik autót, akkor azt bepedálozom, addig még talán a Thalia elmegy vmennyit, és melegváltással mehet az új kocsi munkába, utána a Thaliat vagy eladom ahogy van, vagy keresek rá vmi műhelyt, ahol kicsit rendberakják / de inkább az eladás
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #2420 üzenetére
Én is úgy vagyok vele, hogy elsősorban magyar rendszámosat és magánszemélytől venném.
Nem tudom, még nem volt ilyen kocsim, de valami olyasmit mondtak, hogy az 1.8-as valamivel kevesebbet is fogyaszt. Az 1.4-es 98-as civicemnél biztosan dinamikusabb. -
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #2434 üzenetére
Még porondon hagyom ezt is
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #2457 üzenetére
-
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #2459 üzenetére
Ami a gumiharang előtt becsatlakozik. A tengely része talán. Fú de rohadt béna vagyok a kocsi alkatrészekhez.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #2461 üzenetére
Jááááj!
Azt hiszem a szerelő is azt mondta hogy stabilizátor, ahogy körbe írtam neki telefonban.
Ez lesz az. -
z123456789
addikt
válasz diablo1984 #2464 üzenetére
Hát, akkor csak csak ott tartunk hogy jó vételnek tűnik.
Köszi mindkettőtöknek.
-
etejedu
őstag
válasz diablo1984 #2494 üzenetére
Ok kössz!
A többi nehezebb!I/UP , ECU - IG , OBD.... stb...
-
etejedu
őstag
válasz diablo1984 #2496 üzenetére
Édesistenem...
Tényleg semmi különös dolgot nem szeretnék csak annyit tudni hogy ha pl ki kel cserélnem a műszerfalháttérvilágításának a biztosítékát akkor tudjam melyiket kell kicserélnem és ne kelljen végig mókuskázni az összes biztosítékot. -
etejedu
őstag
válasz diablo1984 #2498 üzenetére
Ó értem köszönöm!
Csak még egy kérdés és tényleg nem zavarok már senkit ilyen kérdésekkel!
Honnan tudom megállapítani anélkül hogy megállna a kocsi, hogy hamarosan kifogy a benzin, ha nem tudom, hogy jó e a visszajelző lámpa? Konkrétan hogyan ellenőrzi egy ember hogy működik e vagy sem az a lámpa? -
Pőze
aktív tag
válasz diablo1984 #2505 üzenetére
Ez jól hangzik. Akkor elég sanszos, hogy nyélbe ütöm a bizniszt. Képek alapján mit gondolsz az autóról?
-
Pőze
aktív tag
válasz diablo1984 #2507 üzenetére
Ma reggel megnéztem egy másikat is és úgy nézki ez lesz a befutó -nem a szépsége miatt-. Majdnem 1/3-dába kerül mint amit tegnap küldtem azért mert csak cég nevére lehet megvenni de ezt megtudom oldani.
Egy toyota szalonban találtam, beszámított autó. Egyből megtetszett a sok új toyota mellé csak levolt támasztva olyan kis őszinte volt nem kinyalt nem szilikon de szerintem sokáig még jó kis kocsi lehet egy kis ráfordítással. 1.3-mas motorral szerelt verzió. Nagyon jó volt a próba úton is.
Kiváncsi vagyok minden véleményre nem akarok nagy szarba nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Pőze
aktív tag
válasz diablo1984 #2509 üzenetére
Igen tudom, hogy költeni kell, de még így is jobban kijövök alkatrészekkel munka díjjal együtt. Legalább tudni fogom minden olyan dolog cserélve van rajta. A motorja váltója viszont egyben van szóval max fékeket és hasonlókat kell cserélni.
-
Safranek
aktív tag
válasz diablo1984 #2534 üzenetére
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
KMT
addikt
válasz diablo1984 #2550 üzenetére
Köszi! Igen, tervezem, hogy nézegetem. Nem tudom, mióta lehet ilyen, de remélem, hogy csak a tavalyi cserénél került bele kevés.
-
KMT
addikt
válasz diablo1984 #2559 üzenetére
A toyota-sok azt mondták, hogy korábban ők is zöldet tettek bele. Tehát valszeg a színből nem lehet egyértelműen következtetni a tartalmára.
Már csak az a gond, hogy ezt egy normál szerviz tette bele... -
KMT
addikt
válasz diablo1984 #2563 üzenetére
Az a baj, hogy egymásnak ellentmondanak a talált információk.... pl
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000