-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
"és elsődleges a megbízhatóság"
Legalább átnézetted foglaló elött? Vagy csak láttad, hogy szépen ki van takarítva, lemosva és izgalomba leraktad a foglalót? Szervízkönyv vmennyire leelenőrizve? hamár szóba került nemrég DPF volt már cserélve vagy neked fog 400-500ba fájni?
btw a 2.0át nem ismerem de a 2.2es az egyik legproblémásabb Toyota Dizel.
Bocs
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Csabroncka
addikt
-
zoltan.bagi
csendes tag
Mondjuk lehet hasznos elolvasni a használati utasítást
Végén az on/off. Utána lefelé adott sebesség rögzítése. Ha már tempomattal mész felfelé húzva +1,6km/h, lefelé -1,6km/h a beállított sebességhez képest. Magadhoz húzva inaktiválja. Felfelé húzva visszaállítja az előzőt. -
Gaben92
őstag
Amugy valaki meg tudja magyarazni miert van ON/OFF gomb a tempomat karon?
He bekapcsolod az ON-nal akkor ugy meg semmi se törtenik mert kell neki egy setpoint. Ha ralepsz a fekre, vagy magadra huzod a kart (cancel) akkor meg deaktivalod de ettöl fuggetlenul bekapcsolva marad. Ilyenkor SET-tel lehet neki adni ujat, vagy RESET-tel visszaallitani az elözöt.
Na most... Ha be van kapcsolva de nincs setpoint mert sose adtal meg, vagy deaktivaltad a fekkel esetleg cancel-lel akkor az olyan mint ha kikapcsolt tempomattal mennel.
Minek kell ON/OFF gomb? Set/Reset/Cancel harmas böven eleg lenne...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Csabroncka
addikt
Szóval alapvetően meg fogsz lepődni mennyi minden "szärt" lehet programozni, állítani a műszerfalon keresztül...
Mivel egy valamire való hifista vagy, ezért ahogy ott is igaz - olvasd el a használati utasítást - itt is ez nagyon igaz
(Egyébként megjegyzem, ugyan így jártam én is februárban amikor Békéscsabáról hoztam haza a gépet a nagyvárosba
Na volt a parkolóban levegő állítgatás, meg ablaktörlő basztatás és morgolódás. Esett, párásodott, meg a négyes út egy élmény volt)"in medias res"
-
No.01
őstag
A navi felejtos, Sokszor meg ugyis, ha van az autoban CP vagy AA mert a kijelzo nem az igazi. (Lasd legujabb Corolla)
Parkradar mindenkeppen ajanlatos extra. A kamera max besegit (Plugin Prius kamera van, radar nincs. Forditva jobb lenne) Arra figyelj, h ne vegyel gagyio kinait. Kollegam rakatott be elore v.mi olcsositottat. megtanulta hasznalni (ami mar onmagaban egy nonsense) majd bo 1 ev utan beazott. Az erzekelo es a fejen levo lakk koze beszivargott a viz. Dobas lett a vege, holott tisztaban volt vele, h a hatulra beszerelt minosegi milyen jol szolgal mar 6+ eve.A chip tuningot inkabb hanyagold. Az esetek 95%-ban tobbet artasz, mint hasznalsz/nyersz.
-
Gaben92
őstag
Ezek a telepitett navigaciok kb arra jok, hogy akkor hasznald ha lemerult a telefonod es nincs nalad töltö....
Android Auto vagy Apple Carplay kellene csak minden autoba, a gyartoknak meg teljesen el kellene felejteni ezt az offline navi dolgot.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Csabroncka
addikt
Valaki nem tudja elképzelni milyen 250-300 Nm alatt az élet. Hovatovább minden olyan autóst aki a nagy átlag 150 - 200 Nm-es nyomatékú autókkal flangál egyenesen életveszélyesnek tartja. Aki tisztában van az autója képességeivel az tudja, hogyan vezessen, ez pozitív és negatív nyomaték és teljesítmény irányába is igaz
"in medias res"
-
diablo1984
veterán
+1
Adom, dízeleim voltak világ életemben, most hálisten kikoptam belőlük, maradt egy 1.0-ás yaris 2 és egy h astra 1,4 benzin, cirkálni ezekkel is lehet, igaz a yaris valszeg corolla versora vagy h astra kombira lesz cserélve, mert nem maradt családos utazó autónk( ha az 5 ajtós h astra nem számít annak), de egyébként el lehet lenni nyomaték és 100ló+ nélkül is.... -
Gaben92
őstag
-
nagyúr
Benzines vagy diesel-motoros autóról van szó?
Amúgy nem az alacsony fordulatszám árt, hanem a folyamatos alacsony fordulatszám. Nem kell 2000 felett tartani folyamatosan (az sem sokat segítene), hanem arra próbálj ügyelni, hogy egy-egy hosszabb városos araszolás után lehetőleg legyen egy magasabb fordulaton való "kikormolás".
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Irgalmatlan lapos szögben van és messze van a sofőrtől az E210 szélvédője, az A oszlop pedig vele együtt tör előre.
Ha a lentre szeretnéd tenni, akkor még nyújtózkodva se fogod elérni. Ha viszont olyan magasra teszed, hogy elérd, akkor kitakarja nagyjából a teljes 10-11 óra irányt az A oszloppal együtt.Ha vezetőtől jobbra, a tükör vonalában szeretnéd, ugyan ez pepitában, vagy túl messzire lesz, hogy elérd, vagy pedig a tükör mellé vagy alá rakhatod, megint kitakar mindent 1-2 óra irányban, amit a tükör nem takart még ki...
A képek nem igazán adják vissza, de talán fogódzkodónak megteszik:
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
Szvszv mar hatareset... ha nagyon leul a hatulja akkor vegyel ki belole, ha megoldhato.
Ja es megegy jotanacs: ovatosan a kanyarokban
Nekem anno volt egy majdnem gazos esetem mikor 2 baromi nehez ladat kellet elvinnem. "Kisse" farnehezze valt az auto ami a kanyarban elegge alatomosan adta tudtomra a dolgok valtozasat. -
rob210
nagyúr
Ha kioldod manuálisan akkor az ki van oldva.
Üzemi féked lesz, de kézi nem.Én ilyenkor diagot szoktam csinálni és azzal oldom service állásba téve.
Ebből rögtön ki is derül, hogy a kapcsoló, vagy maga a motor halt meg. Mert ha nem old ki akkor a motor.Az meg aki ezt fél óráig tekergeti szerelőként az meg is érdemli. Nincs egy csavarozójuk?
Renault power