-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
BLUE TORNADO
senior tag
-
válasz gergo5991 #55244 üzenetére
1, Ha a hátsó szélvédőre gondolsz, akkor igen. Minden mondern autónak fűthető a megane-nak is.
Felismerni a fűtőszálakról tudod:2, Ha kitartóan indítózol, akkor ugrándozva bár, de beindul.
Mod.: a modernebb autók, érzékelik ha sebességben van és csak kinyomott kuplunggal fognak indítózni (főleg a gombosak).[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
eTrade
tag
válasz gergo5991 #55573 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltál? Nexus 7 Car install in Renault Mégane
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #56026 üzenetére
Benzines 4ezerig el lehet pörgetni igaz én is 2500 nál szoktam elváltogatni, mert ott már el is lehet.
A lényeg, hogy 1200alá ne menjen amikor feljebb váltasz.
Az terheli a főtengelyt meg a csapágyait.Amúgy ahol nem gyorsul és kevésnek érzed ott válts egyet vissza nem agysebész dolog.
Renault power
-
-
PeterPH
senior tag
válasz gergo5991 #56291 üzenetére
A szlovák KRESZT-t nem ismerem, de a magyar KRESZ 41. paragrafusa egyértelműen kimondja, hogy:
"(2) Tilos várakozni [a 40. § (5) bekezdésében említetteken túlmenően]:
c) ahol a jármű az útmenti ingatlanra való behajtást vagy az onnan történő kihajtást - az ingatlannal rendelkezni jogosult hozzájárulása nélkül - akadályozza"
Tehát nem a tulaj volt a k.csög, hanem te parkoltál szabálytalanul.
Nem, nem kell semmit - legfeljebb a hozzád hasonló figyelmetlenek miatt hasznos- kinyomtatni, és kiragasztani, hiszen a törvény védi a helyet.
Te örülnél, ha egy másik autó szabálytalanul akadályozna, mikor mondjuk időre indulsz valahová?
Megfizetted a tanulópénzt, legközelebb jobban figyelsz.(#56292) kirjak Te Magyarországot hagytad el vagy Szlovákiát, vagy esetleg egy teljesen más országot? Ez a megjegyzséed téged minősít.
-
Sanyo77
tag
válasz gergo5991 #56294 üzenetére
Nem szabad elsőre kihívni a rendőrséget/közterület fentartót.
Ez az érem egyik oldala.Írom ezt úgy, hogy én is olyan cipőben járok mint a garázstulaj. Nekem annyiból szerencsém van, hogy ugyanígy panel alatt van a garázs, de egy ember nem tudja összehozni azt, hogy nem tudok kiállni, többen kell egymás mellé állni és akkor lesz sakk-matt.
Ami miatt instant hívhatja a garázstulaj a szervet:
- Kb Te vagy a 101.ember aki nem érti meg, ne állj oda, hisz látod a garázsajtót. 100 szor lement már szólni,cetlizett, stb...
- Garázs ajtón ott van a figyelmeztetés
- kiálláskor (ha kifér) centizni kell a garázs kapu és a kocsi segge/eleje közt ezt a 100. nál megunja az ember
- Esetleg készenlétben vagyok mi a fenét csinálok, ha riasztás van?
- Még rendes is a garázstulaj. Nekem egyszer azt javasolta egy rendőr, rengeteg ilyen van, kromofágozzak, addig úgysem értik meg.
- Ezt érezni kellene, így leírni nehéz, de minden reggel amikor mész a garázs felé, és nézed, áll-e ott valaki, el tudsz-e indulni, na az komoly gyomorideg tud lenni egy pár hónap után.-Nálunk még annyi a plusz, hogy a tűzoltó is csak onnan tud(na) tüzet oltani ahol parkolnak az autók. Ha csak 2 perc arrébb rángatni egy autót az is 6 perccel növeli a tűzoltás kezdetét. Szerintem ez rengeteg idő.
Hidd el tudnék még írni a témáról.
Ettől függetlenül én mindig szólok először , aztán kérem a telefonos segítséget. Fényképezem a kocsikat, szóval pontosan tudom ki az értetlen, ki nem.Ma reggel kb 3 cm volt a kocsim és a parkoló kocsi között, de leszarom, ki tudtam állni.
-
orosziem81
tag
válasz gergo5991 #56291 üzenetére
Soha nem parkolunk idegen garázs elé hívatlan vendégként, pláne, hogy felméred a garázs tulaja nem fog tudni tőled kiparkolni (jelzéstől, írástól függetlenül ugyebár mert figyelmes közlekedő szeretnél lenni)!
Ahogy előttem is írták, a tanulópénzt kifizetted, kérlek ne másra orrolj meg hanem higgadtan mérd fel mit hibáztál és tanulj belőle.
Fordított helyzetben magad sem örülnél ilyen esetben. -
PeterPH
senior tag
válasz gergo5991 #56381 üzenetére
Ha ilyen a csatlakozó (márpedig az elmondásod alapján ilyen), akkor ez sztereo RCA tipusú:
Ha meg ilyen, akkor ez sztereo 3,5-ös jack tipusú:
Azt nem írtad milyen csatlakozó van a van telefonodon, de ha azon jack, akkor értelemszerűen egy jack-RCA kábelre lesz szükséged.[ Szerkesztve ]
-
nrbx
tag
válasz gergo5991 #56779 üzenetére
Hello, ha ki van kapcsolva a radio, akkor csak a bekapcsolo gomb vilagit, ha bekapcsolod a radiot, akkor az osszes (ha nagyon lehuzod a muszerfal megvilagitasat, akkor nem vilagitanak a gombok a radion - en ezt tapasztaltam).
A fedelzeti szamitogep beallitasaiban meg lehet ki/be kapcsolni a nappali vilagitast is - nekem 2009-es alap kivitelu Megane van.
-
Sanyo77
tag
válasz gergo5991 #57008 üzenetére
Én egyszer nekitolattam a garázs hátsó falának. Simán beállok úgy, hogy be kell a seggét tenni egy akkora helyre ahova a visszapillantót már be kell fordítani, mert nem fér be erre nekirongyolok a hatsó falnak.
Előfordul. Ezt nem javítattam, de amikor az ajtókat úgy meghúzta valami büdös paraszt, hogy a fém is behahjlott egy kicsit, az 30 ezer/db, semmi nem látszik.
-
#32577792
törölt tag
válasz gergo5991 #57008 üzenetére
Ez bárkivel előfordul. Most meséljem el az összes garázsajtós történetem?
Elég gázos a beállási lehetőségem, szűk helyről kell ráfordulnom és még néha állnak is ott. Régebben billenőajtós volt, de még a régi tulajok csinálták. Csavarok álltak ki oldalra, nem mindig sikerült távol maradni tőle. Eredmény ugye borítékolható. Előző kocsimnál nyitva volt az ötödik ajtó picit, nem vettem észre, rányitottam a garázsajtót (ez már az új motoros garázsajtó), meghúzta az ajtót. Felújítottuk a garázst, színeztük kívülről rákerült anyag elég kemény, picit szűkebb lett a bejárati nyílás. Mivel fordulva kell beállni, sajna bal oldala a lökösnek hozzáért, nem lett szép tőle
Sajnos nálam még játszik az egyszemes látás, így a térlátás szűk helyen nem az igazi, néha a rutin átver.
Ezért ne dőlj magadba. Tudom bosszantó, zavaró, de hidd el, vannak ennél sokkal rosszabb dolgok is életben. Kocsi egy eszköz, (na jó, sok embernél így nálam is érzelmi faktor is, de a helyén kezelve) és mint olyan, használódik, rongálódik. Nézd meg nappal is, mutasd meg a képeket itt is, meg pár fényezőnek, mondanak valamit majd, az már jobb támpont. Mindent el lehet valahogy tüntetni így vagy úgy. Fel a fejjel -
molnarpeter
nagyúr
válasz gergo5991 #57036 üzenetére
Olyan helyre vidd, ahol csinálnak jégkáros kocsikat. Ki kell húzni ahol pontban meg van nyomva, aztán kitölteni és simára dolgozni a felszínt, majd fényezés (lehet ködölni is tudják külön a sérült felső részét a lemeznek, úgy olcsóbb). Szvsz casco önrész alatt meg lehet úszni. Bontott ajtó árával hasonlítsd a javítás árát.
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #57116 üzenetére
Na akkor most, hogy mindent leírtál, mér tudjuk a megoldást.
Kuplung kinyomócsapágy csere. Ahogy diablo leírta, ha egy csapágy áll, majd ujra forgásra bírod, akkor rövid idő alatt produkál valami hibát.Nem akarok károgni, de pont ugyan így szokott járni a kerékcsapágy és összes forgó alkatrész a kocsiban. Ezért nem szabad sokat állt autót venni.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #57119 üzenetére
20-30e?Hát akkor az valami speckós csapágy lehet, mert az egyszerűbbek 10 alatt megúszhatóak, de éppannyi munka van vele mint egy kuplungozásnál, váltó le, és utána hozzáférhető, max a kuplungot nem kell leszedni a blokkról, de ez gyakorlatilag 10 perccel rövidíti meg a munkát(a munkadíjat egyáltalán nem).
Mod: látom valami hidraulikus szirszar van benne és a java 30 fölött kezdődik(még kedvezménnyel is 16-17e), ha van jó szerelőd, akkor talán 30ból megúszod, ha lehúzós szerelőd van, akkor 50 fölött, ha szakszervíz, akkor ki sem merem írni hogy mennyire megcumiztathatnak, főleg mert a gyárit raknák bele az amúgyis erősen fogó tollú munkadíj mellé!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #57123 üzenetére
perzse, ezt a részét lesz@rják, csak ne sírjon benne folyamatosan, mert annak az lesz a vége, hogy széthullik és akkor kap a kuplung is(betámaszt, megszorul, bármi lehet) és akkor az is cserés lesz! De az előtt úgyis állandó közeli hangot ad majd, de akkor nagyjából max a szervízig ha kibírja....
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #58150 üzenetére
A kinti árakat nem tudom, de a III-asnál is egyben van a tárcsa a csapággyal, illetve nem pofa az, hanem betét.
Fékpofa a dobféknél van.Itthon szerintem azért ez olcsóbban kijön.
Utoljára 94e volt, munkadíjjal együtt és ott fékfolyadék csere fékcsőcsere is volt, valamint Zimmermann tárcsa betét szett volt ami nem a legolcsóbb.Mivel azt nem írtad milyen márka megy be akár még kinti árakon reális is lehet, bár én sokallom.
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gergo5991 #59952 üzenetére
csak hoszabb útra menjek vele kb 50-100km-es távot...
Én inkább ezt csinálnám, pályára felmész, egyenletesen tartod, pl 130-150 között, ott azért már elég sok minden tud tisztulni, újra kenődni, átjáródni stb...
Nekem 95-ben volt egy 86-os Camaro-m (is), de Corvette motorral (5ezer valamennyi köbcenti), közben úgy alakult, hogy kimentem Németbe melózni, 10 hónapig állt az autó, mire visszajöttem.
Kíváncsi voltam én is, hogy vajon beindul-e, erre mintha mi sem történt volna, pöcc-röff. Mintha, kb másnap indítottam volna, nem majd 1 év után...Bár nem tudom, hogy ezeket a nagy v8-as motorokat egyáltalán szabad hasonlítani a mai "izékhez"...[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
- Milyen videókártyát?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Futás, futópályák
- Szemüveges topik
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...