-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Graphics
Jómunkásember
válasz #32577792 #45737 üzenetére
Igen, lehet cserélni.
Csak számolgattam. 100 ezer egy blokk , ez csupaszon, tehát
se porlasztó
se turbó
se magasnyomású
se önindító, se váltóOké ezek nálam megvannak. átszerelem.
Kezdek egy vezérlés cserével, ami kb 50 ropi
A szerelő elkér a szerelésért alaphangon 50-60 ezret..
200 k alatt nem állok meg és még akkor is kérdéses , hogy jó lesz-e...
Vagy a jelenlegi motort szétkapni, átnézni, felújítani.. az is legalább 300k-s meló...
Élmény ez az autózás... Azt nem tudom a nevemről hogy takarítsam el.
B verzió: Minden reggel egy kis féktisztítót adunk neki aztán hadd szóljon.. Ez kb októberig megjátszható utána kuka.
off: azt hiszem nekem csak a TDI való, meg a szívóbenzines Honda Jazz.. Azokkal nem szívok ennyit
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
rob210
Topikgazda
válasz #32577792 #45770 üzenetére
Lehet értékelni.
Ha panasz van egy topikgazdára azt a moderátorok felé lehet jelezni.
A topikgazdának nincsenek extra jogai, azon kívül, hogy a tagok posztjait átnézik és amik sértők, illegálisak, másokat megbotránkoztatóak, etc. Azokat törli, offolja, ha építő jellegű akkor kiemeli.Renault power
-
eTrade
tag
válasz #32577792 #45794 üzenetére
Az utolsó mondat kapcsán csak annyit, hogy a Škoda sem sz@r autókat gyárt, de mindig vannak és lesznek olyan emberek akik csalódnak 1-1 márkában, lehet az francia, koreai, német, japán autó.
Nem létezik hibátlan autó, nem hiába van annyi autószerelő / szerviz minden városban. -
speedydb23
senior tag
válasz #32577792 #45823 üzenetére
Egy fix hibakód van jelenleg, az az EGR szelep, de nem jelez a műszerfal semmilyen hibát. Nem tudom, hogy az EGR okozhat-e ilyen tünetet, hogy egyszer gondol egyet és nem húz, ami meg is javul egyből ha újra indítom a kocsit.
Igazából el is adom most már a kis dci-t, mert én többet már nem költök rá.
Értelemszerűen úgy is fogom hirdetni, hogy ezzel tisztában legyenek a potenciális jelöltek.Költöttem már rá eleget, persze ennek egy részét tudtam, hogy meg kell csinálni (vezérlés, futómű), viszont a klíma nem olyan volt amit vártam. A porlasztó is mondhatni várható volt, bár elsőre én azt hittem csak az akksi szar, de miután újat vettem tudatosult bennem, hogy valami a befecskendezéssel lesz, és szerencsére megúsztam 1db porlasztóval, és a rendszer többi része hibátlan bemérés szerint.
Összegezve én nem szídom a Renault, se a dci motorokat, mert bőven az akkori átlag alatti áron 415ezer ft-ért vettem, és így tudtam, hogy lesz dolgom vele.
A másik ami nagy előnye az 1.5dci-nek, az az 5L/100km fogyasztása, 1800km 120km/h átlaggal 4 személlyel csurig pakolt csomagtartóval, Horvátországban ahol azért akad emelkedő is bőven a szerpentineken.
-
just
aktív tag
válasz #32577792 #45835 üzenetére
Azért az simán érezhető, olyan mintha 2 felnőtt mindig a kocsiba ülne Sajna elég nehézkesre sikerült a laguna. Az itteni beteghordó autókba amik szintén 2.0dci-k, simán 500ezer km felett jár mind és még csak a vezérlőlánc volt cserélve. Turbó, kéttömegű gyáriak. Nehéz ezekbe kinyírni, azoknak tényleg nem való autó
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
gooool
őstag
válasz #32577792 #46772 üzenetére
Az óvatosság már régen el lett hagyva.
Úgy néz ki, hogy csodálkoznék, ha vissza tudnám egyben úgy rakni, hogy jó legyen.
De legalább a csavarok, szolenoid rész szépen lejött, szóval a drága része.
Ütöttem már mint a barom, feszítettem, de nem mozdult, de majd holnap rápróbálok megint.
Egy új tömítés már úgyis kell, mert az elhajolt.Viszont az tuti, hogy ez még szétszedve sosem volt.
Üdv, Balázs
-
válasz #32577792 #46816 üzenetére
Rámegy mindegyikre a 16-os?
Úgy tudom, hogy a 4control-nak nagyobbak az első fékei. Illetve nekem az ajtón lévő címkén csak 17 és 18 van megadva felni méretnek.
Én is ezen dilemmázom, hogy hogyan csináljam a téligumi projektet.
Eddig úgy vagyok, hogy veszek a mostani 18-as alura télit, de jó lenne 2 külön felni garnitura. Viszont 17-es alut (ha tényleg csak az megy fel) nem fogok venni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz #32577792 #47263 üzenetére
106lovas megane nem = L3 kocsival
clio semHol volt ez leírva hogy egyenlő?
A dolog elég egyszerű. Az az 1.5 ami az L3-ba "csörög" ugyanaz az 1.5 dci k9k 8 szelepes motor ami a megane 2 be csak javított hajtókarcsapággyal és módosított sw + FAP+200-250 kg többlet. Ez és mycso kérdése alapján :"milyen lehet ez a kocsi 1.5 dci-vel??? " írtam hogy lomha fos. Nem az autót kritizáltam hanem a dinamikáját /teljesítményét. Kevés bele cserébe jól fogyaszt. Beszélgethetnénk sokáig a DCi családról ha szeretnél
-
-
-
[HUN]Zolee
senior tag
válasz #32577792 #51615 üzenetére
Hát igen, bár vannak észlények.
Én is lámpánál látom sárga, fék. Megállok 3mp múlva megtolnak hátulról.
Srác azt mondta én voltam a hibás, mert túl nagyot fékeztem ...A rendőrnek is meg akarta magyarázni...
Kapott is egy 20e-es bírságot.
''<[HUN]DrH>valaki mondjon egy tuningolos programot a mivel kocsis képeket tudok tuningoloni.'' https://ferromag.aranyoldalak.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...