-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Naaaaa.
Ez jó hír.Annó amikor kijött a talisman, hallottam egy ilyen kósza hírt, hogy lesz belőle 2.0dci. Akkor a renaultnál rákérdeztem, ők azt mondták nem tervezik.
De, ha valóban így lesz akkor jó. Bitang mód tetszik az az autó, csak motor nincs hozzá számomra megfelelő.
Mondjuk elmehetnének valami v6 irányba is....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Próbáld is ki, mert nagyon tetszeni fog a motornak. Nem fogsz csalódni.
Néztem pár videót...
Én régebben emiatt is csináltattam tuningot, mert 140 fölött lassult és sok kifutás kellett, mire 200 fölé ért.
[link]
Ez meg már 190ló (400nm), de még mindig sok (bár javult a kifutás) 200! km-re, de azt is úgy tudta elérni, hogy 5-ben húzatja és 200-nál vált hatot.
[link]Nálam 130-tól és hatban 250 ig úgy húz, mint akit picsán rúgtak,(az előbbi kettő a nyomába sem érhet) nem kell visszaváltanom, ráadásul hangja sincs, csak szélzaj. Illetve olyan hangja van, mikor a gumiba levegőt fújsz.

Gondolom nálad is hasonló lehet...
-
orosziem81
tag
Ha jól olvasom az eljárás lényege, hogy hirdogén hozáadásával a korom (lerakódott szén) szépen leég mindenhonnan és a kipufogón át távozik.
két gondolat ami azonnal felmerül:
- lerakódás távozása után a felületek visszanyerik "eredeti" alakjukat, vagy ahhoz közelit. És mi a helyzet a kopás miatti résekkel, ami a takaróréteg leégése után marad?- A leégő darabok ha éppen lepattannak égés előtt valyon milyen mértékű kopást fognak eredményezni?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Gondolom, neked sem volt semmi gondod a tuning óta a motorral? Neked is volt vagy 2 éve már, ha jól emlékszem.
------------
(#56373) orosziem81
Mindegy, félreértettük egymást.

Elméletileg ez a cuccos a lagunában teljesen frankón működne, kormányról is meg minden...mondjuk nem olcsó, de ez legalább naprakész lenne és egy kicsit (nagyon) okosabb is...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nekem 6.6 literes, mivel nincs az az el...szott DFP benne, de én olajat úgy cserélek, hogy, leengedés után visszazárom, majd félredobom az autót, aztán jó 1-2 óra múlva megint kinyitom és akkor szinte kifolyik az összes, ami több, mint fél liter még. Biztos a szervizekbe is így csinálják!
Lemértem, 6.5 liter folyt ki összesen. És én utána rögtön fel is töltöm a gyári 6.6 literrel, persze most annyi helyet hagytam neki, hogy a két flakon verylube-val legyen annyi. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Úgy látszik ez a 222 a plafon.
Nekem volt jó pár autóm, szóval...
Én csak hasonlítani tudok
, de az enyém úgy meglódul, mint akit picsán rúgtak, a gyomrában érzi mindenki mellettem a gyorsulást. 0-100-ra OBD (car scanner) szerint 6.9.
Pl, 94 körül volt egy 5 literes camaro-m, de chevrolet motorral, ami tuningos volt 490 lovas volt majd 800nm-rel, az még 4-ben is kipörgött, ha ráléptem. Mondjuk zabált is. 25 liter minimum lecsúszott neki tatás vezetéssel is. -
eTrade
tag
2010-es kocsim esetén még az első belga rendszám volt bent a rendszerben, kb. 100e km volt beleírva és évi 20e km futással, most van benne 200e km... szvsz nem számol az semmit.

Pár dolgot viszont nem igazán értek. Ha hivatalos Renault márkaszervizben volt karbantartva Belgium-ban (eddig stimmel minden adat) és utána egy hivatalos Szombathelyi Renault márkakereskedés importálta, majd második tulajnak eladta Mo.-n 1 év garanciával és karban is tartotta a kocsit, akkor hogy a piklibe nem került bele a legutóbbi km állása az autónak amikor utoljára szervizelték?
-
Nemrég voltam megnézni gy 1.5-öst, de úgy rezonált alapjáraton, hogy ihaj! Aztán gázadásra abbahagyta.
Azon nyilván más a rögzítés, de lehet, hogy azon is csak ennyi lenne a gáz? Ezen kívül csak a motor túl kalapáló hangja volt a bajom vele... Jól ment, kettőstömegűt nem hallottam csattanni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Amit írtam is, hogy itt vannak, csak cserélni kellene végre már...A felső már cserélve lett, de az csak egy picit szól bele, hogy jobb/kevesebb legyen a rezonancia. A zselés a főmeghatározó (jobb oldalt) meg az alsó tartó (bal oldalt).
Kódszámuk: 546190005R_(alsó tartó) 112100004R és 112105736R felső tartó száma ugyanaz. A 36R végződésűvel lehet rendelni, de a 04R (ami jelenleg is a motorban van) kapja meg a vásárló.
Mittomén, hogy működik ez a kódszámozás a rönónál.... -
mycso
Topikgazda
Igen itt látszik, hogy sokkal meredekebben megy fel a nyomaték/lóerő és a csúcsnál a nyomaték nagyot is törik.
Én azóta is agyalok, hogy mi legyen, még nem szántam rá magam. Pedig sokszor nekem is kevésnek érződik.
Viszont én kuplungot nem akarok venni, így 180-190ló lenne a cél a hozzá tartozó nyomatékkal. -
speedydb23
senior tag
Azért ez már szerintem sok, nem tudom, hogy pl-ul a kettőstömegűnek mennyire tesz ez jót, hogy ekkora nyomaték van rázúdítva.
Én ennyire nem merném megpiszkálni, egyenlőre azt tervezem, hogy 150-ről 180-ra húzatom fel, de elsődleges szempont az lesz, hogy alulról jobban húzzon, és ezáltal városban talán a fogyasztás is csökkenni fog.
Amennyiben megveszem persze a kiszemelt példányt, holnap kiderül, mert viszem teljes átvizsgálásra, és ha minden klappol, akkor holnaptól csatlakozom a társasághoz ismét, mint Rönyó tulaj.

-
rob210
Topikgazda
Ez egy 2 literes szívó motor.
Hidd el, hogy megiszogatja a magáét.
Vezettem tudom, nem véletlen mondom.
Ráadásul én nem vagyok egy kimondott versenyző típus, de nekem benyalta a 11 litert egy Árpádhíd, végig a Hungárián, ki az M7es re, majd le a Velencei tóhoz szakaszon.
Amibe lássuk be autópálya is volt, de a Hungáriás szakaszon egésszen a lágymányosi hídi, 1 óra 12 perc volt az út.
-
mycso
Topikgazda
A téli fogyid hogy áll?
Múltkor sok várossal 7.1 volt. Aztán a múlthéten ebben a -4-5-6 körüli időben volt autópálya, meg sok Bp. dinamikusan, meg is lett egy 7.5 körüli átlag.Jah, meg a múltkor szóba került az izzító gyertya. Reggelente furán indult, 2 kuka, 2 meg határeset volt.
Mondjuk szép karácsonyi ajándék közel 30k. Viszont könnyű cserélni, az 1.5dci-nél bontogatni kellett, ennél meg csak kiteker-beteker.Meg voltam diagon, nem találtunk semmit, minden rendben.

-
Sanyo77
tag
Arról tudsz valamit, hogy az elektromos rásegítés választható-e vagy alapfelszereltséghez tartozik?
Néztem én is a Meganokat, az újak tetszenek nagyon.
Olvasgattam a különböző gyártók "rs" (ki hogy nevezi) motorjairól. Probléma ott van, hogy ezeket a motorokat kb 180.000 - 200.000 ezer km-re tervezik. Kíváncsi lennék átlagban mennyit mennek.mycso: Neked is Laguna 3 van. Csak akkor fúj meleget, ha bemelegedett a víz?
-
tresh
veterán
Természetesen nem
. De jellemzően ez az kb 1 liter a min-max közötti jelölt rész. Kisebbek valamivel alatta nagyobb motoroknál ez kb 1,5 litert jelöl. Arányosítva van. Ez amúgy logikus is. Főleg hogy a mostani autóknál már a gyártók lemerik írni, hogy normális pl az 1000km-en lenyelt 1 liter olaj. -
-
_NCT
addikt
A poén hogy eddig nem jött ki hibája, de most folyamatosan van valami... Az elmúlt 5 hónapban kb 400ezret rálapátoltam.... Oké, nagy része kopó alkatrész, sőt csak az volt... Talán ez a beázás ami szopat, de most láttam hogy a hátsó pótféklámpám sem ég(ez is mítosz, mert kb fél éve megtisztítottam a csatikat, azóta jó volt). Egyre gyakoribbak az ilyen elektronikai hülyeségek is, mint pl valamelyik nap az ablakemelő nem működött esős időben. Autó lezár, kinyit, működik.... Csak idegesítő hogy ezt el kell vele játszani.
Aztán nemrégiben ugye volt olyan, hogy a bal hátsó ajtómat nem zárta rendesen a központi zár. Mióta levettem az akkut, azóta jó. Csak kitudja mikor jön elő újra....
Gondolkodom Laguna-ban, de kb 1.2-1.5 lenne rá a keret (ha ezt 500 ropiért el tudom adni így jégkárosan), annyiért meg 10 évesnél fiatalabbat gondolom nem nagyon találnék benzinesben.
-
mycso
Topikgazda
Neked tudnod kell, hogy minek van ilyen kártyája.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(#46267) aero.: azt az autót becoptam. Tegnap délután lebeszéltem a sráccal, haverommal, aki ért a gépjárművekhez, meló helyen a szabit, kölcsön autót stb. ....erre este 9-kor hív a tulaja, hogy este mentek érte, és viszik

Így kedvem sem volt ma felmenni pestre, de ha már ennyire rászerveztem, mondom felgurulok, kirándulok egyet, aztán ez lett a vége.
-
mycso
Topikgazda
Sajnos sehogy.
A lagunáról lehet lemondok, mert jó lenne valami fiatalabb autó. Illetve nem is nagyon van fent hahu-n normális. (még a 2013-asok határ esetek lennének, de azok meg már elég húzós áron mennek)
Kinéztem hét elején egy 2015-ös 3-megane-t. 1.6dci, bose felszereltségű, fel is hívtam napközben, de estére elvitték...Picit már kezdek belefáradni az autó keresésbe.

Pedig ezzel a megane-al úgy voltam, hogy mentem is volna érte.
-
gooool
őstag
Az fincsi, akkor azt hiszem mellékben árulom majd a testem a 44-es szélén.

Holnap elvégzi kollégám a folyadékok és szűrők cseréjét, meg kap új első fékeket, ez biztos, a többi problémát pedig diagnosztizálni fogjuk, hogy aszerint léphessünk tovább. A hátsó futómű sok lehetőséget nem ad, hogy mi lehet a kopogás oka, viszont ez a fura vibráció...
Azért remélem nem most fog meghalni a turbó + kettőstömegű páros, mert akkor felgyújtom.
Egyébként köszönöm az információt!
A hajtókarcsapágy lenne a legkisebb gond, ha kopogna... -
-=Tiger=-
tag
LIVE-os... Ez már nem törhető.
http://naviguru.5mp.eu
Itt vagy 40-ért csinálják...
Elég kemény... 
Amúgy senkinek sem akarom az üzletét rontani, de ezt bárki akinek van egy kis infós beütése képes kell, hogy legyen rá. No meg egy jó bankkártya sem hátrány. Akiknek ez nincs meg, azok meg egy 20-ast ne spróroljanak szerintem egy olyan emberre aki ezt szépen megcsinálja nekik flottul. És ráadásul lesz egy eredeti nem tört EU amit a későbbiekben is tudnak frissíteni saját maguk.
-
kisgyerek85
senior tag
Hát tegnap néztem át az összes folyadékszintet és a fékfolyadék is rendben volt szerintem. Fékekre múltkor pont ránézettem, mert az rémlett, hogy tárcsával együtt volt jó pár éve cserélve. Azt mondta, hogy még nem cserés.
Úgy indult a probléma, hogy először csak emelkedőn olyan 90-100as tempónál. Mostanra meg már bármikor. Lehet teljesen sima az út jelez aztán jön egy kátyú javítás amire ráhajtok majd lejövök és már nem világít.
Mindegy a héten megpróbálom eljuttatni szerlőhöz, mert múltkor egy nagy dugóba a víz jelző lámpa is visszajelzett, hogy gubanc lesz. Félre álltam majd max fűtés és max venitálor 2perc alatt visszábbment én meg kimentem a forgalomba ismét.
Szerintem csak a venitálor nem indul be, de az már megint kérdés, hogy 18-20 fokos kinti hőmérsékletnél be kell e kapcsolni egy nagy dubóba a ventilátornak. Rokon aki szerelő azt mondja, hogy simán benne lehet egy másik egyén meg azt, hogy ez annyira nem normális jelenség szerinte. -
-
FerNandor
őstag
Nagyon szép! durván néz ki. Múltkor jött mögöttem egy. Nagyon vagány volt még a visszapillantóból is.

De nekem akkor is a II-es Megane kombi

Ha lesz tali, és tudok, jövök én is.
Mycso neked még ültetve van? Mert, ha jössz te is, akkor vihetnél egy kört, hogy milyen úgy. Igaziból kicsit ülhetne, jobban is nézne ki. Ha a kis billegés megszünne, de kényelmes maradna, az már jó lenne. De nem tudom, mit kell várni töle.
Most elkezdett zörögni a tetökárpitban valami... Qrvajó. Nem tudom, mi lesz belöle, lehet, hogy majd le kell szednem

-
mycso
Topikgazda
Köszi a válaszod. (és ha egyszer járok feléd, akkor szavadon foglak
).Ez a fogyasztás szerintem nagyon rendben van.
Még mindig brutál jól néz ki a gép.Sajnos nekem elnapolódott az autó vásárlás, rajtam kívül álló okok miatt. Bár ha minden jól megy, akkor lehet nyár közepe-vége fele ismét képbe jön.
-
mycso
Topikgazda
-
Lacy6
senior tag
-
Sly189
senior tag
Ezen a linken lévő kalkulátoron ha beütöm a 205 50 R17 gyári méretnek, és beválasztom a 225/45 öt kívánt méretnek, akkor megfelelőnek dobja ki, ez is jó méret lehet?
-
tresh
veterán
Diablo: 1700as fordulatnal levo beszelunk
A max 350nm.A 90lovas tdibe a max forgatonyomatek 210nmNagyon jo lett a gep tenyleg grat hozza. Gondolom kevlart kapott a tarcsa?!
Azert irtam az elnyujtast mert igy elso ranezesre 2000tol brutalisat huz es siman csuszhat am ezek szerint csuszott is
Nekem amugy pont ez a peklapat effekt nem jon be,ekkora mertekbe.Apam lagunaja sokkal szebben lodul meg mint az en tdim. Nem erzed annyira az ugrast. Az enyem igazi paraszt 2000-tol de hat az ilyen is marad nem cr dizel 
-
mycso
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Milyen routert?
- Milyen egeret válasszak?
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- TGA2025 - Lara Croft felbukkanása már szinte borítékolt
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Természetből eredő gyökerekhez tér vissza a Keychron
- Nyaralás topik
- Xbox Series X|S
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



Lemértem, 6.5 liter folyt ki összesen. És én utána rögtön fel is töltöm a gyári 6.6 literrel, persze most annyi helyet hagytam neki, hogy a két flakon verylube-val legyen annyi.
, de az enyém úgy meglódul, mint akit picsán rúgtak, a gyomrában érzi mindenki mellettem a gyorsulást. 0-100-ra OBD (car scanner) szerint 6.9.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


. De jellemzően ez az kb 1 liter a min-max közötti jelölt rész. Kisebbek valamivel alatta nagyobb motoroknál ez kb 1,5 litert jelöl. Arányosítva van. Ez amúgy logikus is. Főleg hogy a mostani autóknál már a gyártók lemerik írni, hogy normális pl az 1000km-en lenyelt 1 liter olaj.






mycso
rob210
