-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor
#96122
üzenetére
Soha nem láttam még repedt blokkos 1.6dci-t.
Viszont az egr hűtője hulladék.
A 130lovasé hm.hm. de a túlhúzott verzióban egy gyilkos rakat sz@r. Cserélni is halálos.
Ha valamit egy értékre , teljesítményre terveznek és elkezdik emelni a teljesítményt, mert kell az megbosszúlja magát.
Itt is ez történt.Záró akkordként jelzem az R9M és az M9R ugyan az a motor tervezés szempontjából.
-
-
Bass
addikt
válasz
FerNandor
#95987
üzenetére
A laptopos változata a Pyren,de jó a ddt4all De tény h telón kényelmesebb használni,laptopon én is csak kipróbáltam hogy megy.A viz hőfokom 75 fok körül van,nehezen megy feljebb télen. Fogyasztóból kb minden is,ablak és ülésfűtés ,venti,hifi, világítás no és igen a külső hömérséklet befojásolja ha hideg van de most a 11.fokba ma már okés volt.
-
Bass
addikt
válasz
FerNandor
#95987
üzenetére
Van igen,meg megy a Ddt4all is bár azt annyira nem használtam este megnézem neked.Világitás,venti,hifi,ülésfűtés és ablakfűtés is szokott menni ,lehet ez terheli? Néztem a korrekciós értékeket,tudom nem szentírás de nem rosszak szerintem,a felső kép hidegen a másik melegen.Érdekes ez a bak téma,itthon 120e a gyári ,lengyelböl meg 57e ft. Majd ránézetek ,tavasszal úgy is viszem h nézzék át és akkor lehet h csere is kell.
-
Bass
addikt
válasz
FerNandor
#95983
üzenetére
One plus nord 2 és Android 13. De ha jól emlékszem meg van laptopon is este ha gondolod megnézem. Fura mert nyáron melegben kopp 800 volt a fordulat és nem rözott ,most hidegben 900 majd 850 és ha valamiért néha leviszi 800-ra akkor érződik h ráz.Első dízel autóm igy nem tudom mi a normális pl télen .
-
Somatom
veterán
válasz
FerNandor
#88097
üzenetére
Még jobban élveznéd az utazást, ha panolármatetőd is lenne.

-
Somatom
veterán
válasz
FerNandor
#88087
üzenetére
Nagyon király utazóautó. Havonta nyomok vele egy Németországot. Ha későn végzek a melóban, akkor ráállok 150 -re és Ulmból két óra alatt Braunau -ban vagyok. Onnan sajnos vissza kell venni a tempót, de ha nincs sok pisi-kaki, akkor hat és fél óra alatt letudom a teljes hazautat. Még trélerrel is tök stabil, 100 -zal szépen húzza. Viszont, ha szervízelni kell, akkor... Igaz, még az előző tulajok hanyagságait is nyögöm.
-
polonic
félisten
válasz
FerNandor
#57663
üzenetére
Mióta megvan a járgány, azóta két lukoil prémium tankolás volt. Két omw maxxmotion. Mentünk egy hosszabb útra, fél tanknál teletaknoltam shell v-power gázolajjal. Ez a vegyes omw és shellel sikerült. Most shell v-power lett tankolva.
A lukoilal is elégedett voltam. Az omw talán annyira nem jó. Erre a shellre kiváncsi vagyok, hogy most csak az van benne. De mintha már halkabb lenne a full tankos omw után. Persze lehet, hogy csak képzelődöm.

Még a mol premiumot is kipróbálom és azután teszem le a voksom. -
Cane
őstag
válasz
FerNandor
#51642
üzenetére
Nekem is a rugóspirálból letörött rugómenet adott a rugótányéron pattogva ilyen hangot. Kereket leszeded, akkor látod ott van-e a gond.
Orosziem81: én speciel nem tudtam mi okozza a zörgést, így mentem el vele vagy 1000km-t. Nem ült egyik oldalt sem a kocsi, emiatt nem gyanakodtam, mivel jól viselkedett az úton. A tréler azért lehet túlzás kicsit de óvatosan el lehet gurulni így is szerelőhöz. Egyébként a szerelő azt mondta, hogy kilácsított-keskenyített rugóvégű rugót törésveszély végett nem szívesen épít be.
-
orosziem81
tag
válasz
FerNandor
#51654
üzenetére
Szia,
Ha ez tényleg rugótörés, akkor vedd figyelembe, hogy balaesetveszélyes így közlekedni. A kocsit javasolt traileren elvinni a szakihoz, vagy helyben szétkapni, 2 oldali rugócsere, aztán gurulhatsz futóműbeállításra.
Nekem egy gumiköpenyem bánja, mert a letört rugó darab elnyíródott éles része szana-széjjel vágta. -
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor
#51642
üzenetére
Ahogy írják a többiek is, ez sajnos 95%, hogy rugótörés, más nem nagyon tud csörögni.
Esetleg még a féknél tud egy két lemezke zörögni, de az a ritkábbik eset.
Ráadásul a rugótörés keréklevétellel és szemrevételezéssel azonnal látszik.Erős fékezésnél nem húz el a kocsi valamerre?
-
mycso
Topikgazda
válasz
FerNandor
#51188
üzenetére
Egyelőre szerelem van (remélem így is marad).
A fogyasztás most kezd lefele kúszni, olyan 6l körül eszik vegyesben. Télen 7-7.5l körül volt a nagyátlag.
De ezek csak támpontok, amúgy elég vegyesen eszeget: [link](#51187) forceberg: lehet azért azt finoman is, hogy ne egy drasztikus program kerüljön rá. De egyelőre tényleg csak gondolat szintjén van meg ez a csipszelés. No, meg van mire elköltenem a pénzem, így ez az utolsó utáni dolog lenne.
-
eTrade
tag
válasz
FerNandor
#47274
üzenetére
Gondolom a nyelestengely volt az amit még mondott neked a szerelőd. Írd majd meg légyszíves, hogy mennyi lett a javítás.

Az én váltóm is fura morgó / daráló hangokat ad az utóbbi időben. Nem annyira vészes, de néha idegesít amikor 50-es tempóban "suhanok" a városi forgalomban és közben folyamatosan hallom a monoton morgást.
Én mostanában azon angyalok, hogy van e értelme venni valami váltóolaj adalékot (pl. xado), vagy idővel inkább javítássam még a váltót.

-
diablo1984
veterán
válasz
FerNandor
#47207
üzenetére
nekem a c veki 150 lovas volt üresen 1650kg(kombi), szerintem az is házomszáz valahány nm, de az ment mint a vesztés, igaz előtte nem volt ilyen relatíve nagy lovas verdám, de ebben már lehetett érezni, hogy gyorsulsz! v6 tdi a6-ost próbáltam, de az gyenge volt automatával úgy gyorsult mint egy 2es golf.....
a mostani lagunám sem versenygép, megy, bír is menni, 120nál is még ha odalépek gyorsul, de nem versenygép, a-ból b-be elvisz, de nem hagyok foltot a kárpiton az élvezettől az biztos!
-
mycso
Topikgazda
válasz
FerNandor
#47203
üzenetére
Hát, sajnos ez egy ilyen játék. Nyilván tudtam én is, hogy többet fog enni, de valamit valamiért.
(most majd biztosan sokan megköveznek) Ez a 150 ló a lagunában egyébként nem valami nagy szám...lehet vele közlekedni, előzgetni is akár, de nem kell tőle hanyatt esni, bőven elférne még 60-80ló pluszban, sőt...bármennyi.
Tudom sokan itt úgy vélekednek, hogy elég az 1.4 szívóbenya is, nekem nem elég, azért is nem azt vettem.
Viszont ez a laguna, hogy 1.5dci-vel milyen lehet, még mindig elképzelhetetlen számomra és továbbra is hihetetlennek tartom, hogy azzal a motorral dinamikusan autózható.Múltkor kollégámmal ezt beszéltük pont, hogy mi lenne az az autó/teljesítmény, amire azt mondanánk, hogy na ez jól megy.... (neki egy 150lovas 159-e van, és ő is úgy vélekedik, hogy nem egy versenygép).
Pár éve, egy napig volt nálam egy 233lovas A6 sline 3.0V6 tdi, háát én attól sem ájultam el.
-
tresh
veterán
válasz
FerNandor
#46866
üzenetére
Nagyon egyszerű ez a dolog igaz némi pénz kidobással fog járni. Engem is minden szar hang zavar így meg értelek..én az alábbiakat csinálnám.
Váltó le és átnéz ha nyeles tengely csapágyas az autó akkor azt kézzel forgatva lehet érezni ha darál/lötyög.. Nincs más megoldás le kell szedni a váltót és nélkülözni az autót.. szerintem amúgy inkább a difis lesz az autó így hang alapján de nekem legyen igazam
Esetleg ha napi szinten kell a kocsi akkor bontott keveset futott angol kocsiból tenni kell bele váltót +adni neki egy új kuplung szettet ha már lent van +olaj aztán 300.000ig nem kell hozzányúlni. -
diablo1984
veterán
válasz
FerNandor
#46859
üzenetére
Pontosan nem tudom mi, de nem motor ès ha nem terepgumi van a kocsin, akkor nem futómű. A kettő közötti rèsz lehet, tehát a váltó. Azt meg ha szètszedik illik cserèlni mindent ami lóg vagy kopott.
Citroen cèges autónál gariban taknyolták a váltót, abban volt minden süvítő hang, vègül összeszakadt ès cserèltèk egy új váltóra, akkor lett jó! Tehát hozzáèrtővel kell szètszedetni ès amit kell cserèlni azt ki is kell cserèlni, elvègre nem minden hèten szedik le a váltót....szerintem... -
mycso
Topikgazda
válasz
FerNandor
#46696
üzenetére
Szia, halkabb, jobban szigetelt, viszont itt is előfordul a műszerfal felől 1-1 zörej (nem olyan durván mint a megane-nál, de nem is olyan, mint egy A6-os audi).
Összességében minden jobb benne, a kényelem, a kialakítása a belső térnek, a minősége, minden.
Sajnos a pakoló rekeszek megszűntek, ez az egy ami nagyon hiányzik, mert hozzászoktam az ajtó könyöklő és a padlóban lévő rekeszekhez.
Menni megyeget, de nem verseny autó. Viszont egész dinamikus, lehet forgatni 4000-ig vagy felé is, nem lusta, vidám, pörgős motor.Pár kép van már, ITT találod.
Majd ki kellene takarítanom, meg lemosni, aztán körbelövöm úgy rendesen. -
Doki16
addikt
válasz
FerNandor
#44145
üzenetére
Neked van asszem laguna 3-as kocsid. Mert ha igen akkor ugyanaz a vezerlo van benne mint az en 3-as meganomban. A hatso gorgo csak az automatikus kersest aktivalja azert van. Es az is csak akkor mukodik, ha tetejen levo valasztogombokkal a frekvencian van a kijeloles. En ugy hasznalom, hogy le van memorizalva minden ado amit halgatok es a gorgo funkciovalasztojat az adonak megfelelo memoriahelyen hagyom. Igy csak a memoriazalt allomasok kozott valasztgatok.
-
Cane
őstag
-
Cane
őstag
válasz
FerNandor
#43961
üzenetére
2.0 16v 136le (F4R) teletankkal mértem többször is, hegy-völgy és egy kis városozással a legjobb 7.5 volt de általában több városozással 1 literrel több szokott lenni. Városban tisztán még nem mértem. Mondjuk a fedélzeti a ténylegesnél kb 1-2l-el többet mutat. Az is igaz, hogy nem igazn padlózom a pedált, políran megyek 2 kiskölökkel + asszonnyal. 🙂
-
-
tresh
veterán
válasz
FerNandor
#43573
üzenetére
Érdekes ez a indítási probléma.. csak nehogy nálad is a az ecu szórakozzon. Nálunk egy clio 3 már ecu cserés volt és most a Kangoo is az lesz, gondol egyet azt kihagy egy henger
Igaz ezek 1.5 dci 68 lovas gépek. Na mindegy. Viszont a Megane egész jól bírja a strapát még mindig megy ,ja és eladó lesz ha valakit érdekel vacsi új a motor ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz
FerNandor
#43115
üzenetére
én eddig minden dízelemnél cseréltem az olajjal a gázolaj szűrőt is, egy dci-nél meg ha a legjobbat akarja az ember, akkor nem árt! ennél finnyásabb motort a koszra a gázolaj minőségre nem találni másikat, nehogy ezen múljon egy gyors csekkendzsin és tiltás....(meg porlasztók+nagynyomású)!
-
-
Sly189
senior tag
válasz
FerNandor
#43092
üzenetére
Volt rá visszahívás, megcsinálták.
Jóval később megadta magát a hátsó pótféklámpa ugye.
Valahogy kiszedtem a ragasztás sértése nélkül.
Kicseréltem a pótféklámpát, úgy hogy a szárny rögzítése nem sérült.De egy tipp: Biztosan melegebb időben csináltam
így a műanyagbizbaszok nem törnek olyan nagy szeretettel. -
Sly189
senior tag
válasz
FerNandor
#43089
üzenetére
Köszi

Snapseed el készült. már nem tudom melyik effekt.
SnowTrack5 öm nincs, téli garnitúrám 15" lemez Vredestein SnowTrack 3 195/65 R15
ami valóban "fogas" csak hó nincs amióta megvettem 
a képeken lévő gumi Laufenn S Fit EQ 205/50 ZR 17 93W
Már fáj a szívem egy új kocsira, valami sportosra váltanék.
szerk.: kupéznék kabriósoznék
Csak belegondolok, hogy bármikor felszállhatok egy sz0pó rollerra
így csak óvatosan görgetem a használtautot 
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Robotporszívók
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Call of Duty: Black Ops 7
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fapados Biostar alaplap érkezett
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- World of Tanks - OFF topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 3530 üzleti notebook - i5 1235U 8GB DDR4 512GB SSD Intel Iris Xe WIN11
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4243, 100% Akksi
- magyar billentyűzet - 151 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5-12450HX, RTX 4060
- Eredeti Lenovo 135W töltők (sárga téglalap)
- Újszerű Apple MacBook Air M1 13.3 - 8GB/256GB - Asztroszürke - 150 Ciklus - 92% akku - 1 év gari -
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

taxi vóót?







![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

mycso
rob210
