-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
rob210
#85250
üzenetére
Hatgolyó a legjobb én is hozzájuk viszem sosincs vele baj
Csak idő mert teli vannak állandóan. 

jó ganén nézz ki, én ilyenkor darabokra szedem és szépen lecsisz+ lekezelem. Meg csúszkákat+ porvédőket is cserélem. Bár csak haveroknak csinálom már jó ideje ezeket..mert nem bírom a sok majmot aki megmagyarázza, hogy a szervízbe azt mondták jó az úgy no meg majd ő hozza az anyagot... -
tresh
veterán
válasz
domper2015
#85196
üzenetére
Élő diag rengeteget segítene, rögtön kiderülne mi a gond. Fogyasztás, és érzés alapján nem lesz meg a hiba. A porlasztók csak egy tényező a sok közül ami befolyásolja a fogyidat..pl ott egy dpf is.. ha rossz volt a porlasztod akkor simán telehányta korommal lehet szimplán a dpf van eltömődve és akkor az nyírja a turbód és a fogyid is magasabb lesz.
-
tresh
veterán
válasz
sesomaru1989
#84941
üzenetére
Sose figyeltem még ezt meg. Mondjuk lehet azért mert valeoból eddig csak lámpát vettem meg ablaktörlőlapátot
Ha kulpung akkor kintről rendelek Sachs-ot azzal legalább nincs szopás...ha meg racsinghoz kell kap egy kis szinter-t 
-
tresh
veterán
válasz
nünüke1975
#84932
üzenetére
Sajnos akkor több ötletem nincs, esetleg utángyártott nem játszik?
-
tresh
veterán
válasz
nünüke1975
#84928
üzenetére
Szia, FB renault adok-veszek csoportba nagyobb sikerrel fogsz járni
-
tresh
veterán
válasz
rob210
#84918
üzenetére
Nincs normális kocsi a piacon, ezt a kijelentésemet pedig maximálisan vállalom!!!
Vagy ha véletlen van akkor kb 10 perc alatt el is viszik... a héten pont benyaltam így egy mazda 3 bk 2.0 GTA-t. Nekem mióta eladtam családon belül a kis bk-t azóta csak olyat karok .Passat,focus minden ment a levesbe... sajnos tényleg 2010-ig van értelmes autó kb utána csak a szopás.. (Használt autók esetén, mert aki újat vesz annak mindegy 3-4 év azt eldobja és jön a következő..) -
tresh
veterán
válasz
forceberg
#84877
üzenetére
Nem biztos hogy, megértettük egymást vagy lehet én fogalmaztam félreérthetően.
Mivel a porlasztóknak gyakran meglehetősen kis tüzelőanyag mennyiségeket kell befecskendezni, így fontos, hogy azok szállítási (befecskendezett tüzelőanyag mennyisége) megegyezzen.
Az porlasztók (injektorok) mennyiségének korrekciójához (IMA) az injektorok gyártása során minden egyes injektorról mérési adatot rögzítenek, amelyeket az injektorra egy adatmátrix formájában írnak fel. Ezeket az információkat a EDC porlasztó párosítása során az EDC-ben tárolják. Majd az EDC ezekkel az értékekkel korrigál minden porlasztóhoz tartozó befecskendezési adatokat.
Azonban ezek az értékek a motor élettartama alatt változnak, minek kiküszöbölésére az EDC a következő korrekciókat használja:
Nullmennyiség-kalibrálás,
Mennyiségi kiegyenlítés szabályzása
Mennyiségi középérték adaptálása.
Tehát mindet korrigálja (lehet túl mezein írtam)Ezért ha valaki nekem azt mondja hogy, egy alapjárati korrekciós értékből 100%-ra megmondja hogy, 4 vagy 5 vagy 6 hengernél melyik porlasztó a rossz akkor az egy félisten
Mert az EDC(csúnyán ECU)folyamatosan korrigál a megfelelő befecskendezési és minőség véget. Simán lehet hogy valamelyik alapjáraton jó, de terhelésnél már nem tudja azt a mennyiséget/minőséget szállítani, tehát az is rossz.A régi TDi-knél könnyebb volt ezt akár egy alapjárati korrekciós érték alapján megmondani de CR-ennél már jóval összetettebb. Nekem ezek a tapasztalataim nem egy nem kettő diesel szétborítása és összerakása után. De hülyegépészként szívesen veszek bármi építőjellegű kritikát. Mert tanulni nem szégyen.
-
tresh
veterán
válasz
forceberg
#84865
üzenetére
A többi henger működését "hozzárontja" a rosszhoz?
Inkább próbálja korrigálni (ezért látod korrekciósértékként a diagon) pl ha az egyik injektor többet vagy keveset szállít (kopott, nem megfelelő a porlasztási képe, becsepeg) . Tehát adott nyomáson nem tudja a kellő üa mennyiséget szállítani akkor az ecu a többi injektoron próbálja ezt pl több üzemanyag befecskendezéssel korrigálni. Így a motor járása stb egyenletes marad és nem cseszi szét pl a kettőstömmegűt stb.. Ezek a korrekciós értékek borzasztóan minimálisak. Így mindig mind a 4 értéket kell nézni és s szerint vizsgálni amelyik injektornál eltér nagyon valószínű az lesz a ludas, de nem zárja ki hogy még egy pl ne lenne határértéken és javítást igénylejen. Jellemzően az a jó ha, a 4 érték közel teljesen azonos. Minél közelebb van a szám a 0-hoz annál jobb
[link] << egy példa mérés,hiba megállapítás 
dCi-nél főleg az első geneseknél 1.5 nagyon "hisztisek" a jó üzemanyagra+ a 20-30k km-kénti gázolajszűrőre.
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
válasz
sesomaru1989
#84828
üzenetére
És ez most drága?
-
tresh
veterán
válasz
sesomaru1989
#84772
üzenetére
Kihuzod az ovet csutkara es kefe plusz mondjuk higitott greenstar lotyivel szeppen kisikalod. Utana mar szepen vissza fogja huzni
-
tresh
veterán
válasz
CriticalHit
#84767
üzenetére
Szerintem ok, ha a gyárihoz ragaszkodsz
-
-
tresh
veterán
válasz
Geri19831208
#58925
üzenetére
Gumiharangot lehúzod és látod hogy cserélhető e vagy "fix"

-
tresh
veterán
válasz
meroly
#56266
üzenetére
Gyorsan átfutva , mert sajnos kevés időm van. Szóval bocsi előre is. Első körben én a katalizátor állapotát is megvizsgálnám főleg mert 2 szondás és ha már el van tömődve akkor tud ilyet produkálni plusz a lambda szonda is ezért adhat rossz értékeket. Aztán még benne van a pakliba a lambda szonda is mert kért mért érték alapján szabályozza a befecskendezést.(első -hátsó) A hátsó szonda megfelelőértékének 600 ± 100 mV, kell lennie.Az elsőnek – 20 mV ± 50 szegény keverék esetén, – 840 mV ± 70 dús keverék esetén.
Minél kisebb a maximális és minimális értékek közti különbség, annál gyengébb a szonda jele (ez a különbség
általában 500 mV). Ezekre nézzetek rá -
tresh
veterán
Hello mindenki.
A modik legyenek majd kedvesek kivenni az audit az összefoglalóból mert új gazdáját boldogítja immár
köszönöm szépen -
tresh
veterán
válasz
rob210
#53290
üzenetére
Minimális olaj mindig lesz ott a csőbe, annyira nem vészes bár én ránéznék a turbóra is. Illetve ha cső visszakerül kéne élő adatokat nézni hogy minden rendbe van e. Ha mázlija van akkor csak egy korábbi trehány szerelő munkája végett jött le a cső aki célszerszám nélkül rakta vissza a csövet.
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
A ból B be mindegy milyen motor van benne...De egy lagunába az az 1.5 dci vérszegény dinamikus autózáshoz. Kb mint anno az 1.6 benya amit a 2-esbe tettek. A hármasba is csak azért került bele az 1.5 mert a cégeknek adózás végett kedvezőbb. Ettől még jó motor de csodát nem kell tőle várni.
-
tresh
veterán
válasz
FRENK1988
#52533
üzenetére
Ez egy jó kérdés van érv mellette és ellene is. Nekem 4 éve nincs felrakva az audin és ha így haladok sose teszem fel
Amúgy alapjába véve nem hülyeség mert védi a motor alját a sok dzsuvától. De ha utólagos a cucc akkor a felrakás se lesz egyszerű és ha véletlen elengedi az egyik rögzítési pont és felakadsz vele letéped rögtön. -
-
tresh
veterán
válasz
rob210
#52434
üzenetére
Igen pont azokat nézegetem a jó kis 1.6 16v-vel ami kimegy a világból. Csak valami förtelem a felhozatal, plusz ha már váltok nem 2-3ével vennék fiatalabbat mert azzal nem vagyok előrébb. Az utolsó ránc felvarrt kiadásokat nézegetem és ugye van pár alap kritérium ami végett eléggé szűk a kör
Amúgy nekem sincs bajom az a4 -el jön megy teszi a dolgát csak sajnálom hogy van amikor 2 hétig meg se mozdul akkor is max egy BP-Fehérvár távot megy. Ebbe az évben kb ha fog futni 6000km-t akkor sokat mondok. De sebaj nézelődök hátha mázlim lesz -
tresh
veterán
válasz
rob210
#52432
üzenetére
Na ja
Pont most nézegetek én is kisebb kocsit (ill csapott seggűt), hogy asszony tudjon bátrabban vezetni. Az a4 nagy neki
De komolyan mondom a sírás kerülget mennyi szar van a piacon.. még úgy is hogy benzinest nézegetek mert céges mellet hulla felesleges még egy dízel a családba. -
tresh
veterán
válasz
rob210
#52430
üzenetére
Az nem is volt kérdés hogy jó helyre vitte. Inkább az hogy,hogy lehet megvenni egy ennyire mostohán kezelt autót. Azért 3 cm holtjáték a kormányba az mindenre utal de arra nem hogy nem volt "kőműves autóként" kezelve.. Mondjuk lehet pozitívan is nézni, hisz még mindig megy

-
tresh
veterán
válasz
eTrade
#52357
üzenetére
WV kényelmi szintje akkor értékelhető ha full extrásat veszed
Ezt az újabb trendeknek megfelelően a franciák is átvették sajnos. A régi plüss üléses gépek kényelme mint egy fotel. 
(#52355) rob210: na ja
Bár mostanában sokat vezettem automatát és egy jó motor párosítással a városba pl egy áldás tud lenni 
(#52367) mycso: +1 én nem akartam ennyire keményen fogalmazni

-
tresh
veterán
válasz
FRENK1988
#52349
üzenetére
Na grat! Láttam nagy erőkkel kerestél FB-n is a rönyó csoportba

#52350) rob210:+ az m2 komfortja is rosszabb szerintem. Pl az ülések jóval gyengébbek mint pl az alap m1 kényelem terén.
Ez a fajta ülés királyság -
tresh
veterán
válasz
diablo1984
#51988
üzenetére

-
tresh
veterán
válasz
Wiz Khalifa
#50729
üzenetére

Nekem ez kell

PowerBuldog : gondoltam, csak vélemény volt. D eha már nem gyári vagy sok küllőset tennék fel vagy 5 ágút

-
tresh
veterán
válasz
Gabady
#50725
üzenetére
Szerintem semmit , max valami trikóhuzatot. De hanem kőműves autó akkor én a semmire szavazok.
Van rá megoldás hogy jól nézzen ki de tény hogy nem csak felteszem leveszem műveletet igényel
Más:
Basszus kb 2 éve nyúzom magam hogy kéne venni egy r19 1.8 16v gépet ötajtósba és újra életet lehelni bele,de még kint sincs csak cabrio...

-
tresh
veterán
válasz
PowerBuldog
#50720
üzenetére
Én valami gyári 16"-ost raknák alá

Gabady: szép gép

-
tresh
veterán
válasz
Gabady
#50657
üzenetére
Barátomnak van kombiba most tart vele valahol 380ezer km-nél motorhoz hozzá nem nyúltunk . Olajat kap legkésőbb 15k -ként +szűrőket , 150ezer körül kidobtuk belőle a gyári trafókat és berukat kapott NGK gyertyákkal. Kötelező kopó dolgokon kívül semmit nem költött még rá. Németbe használja napi szinten pályázik vele legalább 100-150km-t. Nekem nem volt még vele rossz tapasztalatom a régebbi erősebb kiadás is igen tartós darab.
-
tresh
veterán
válasz
roseane2004
#50646
üzenetére
2001 -es 1.6 16v

-
tresh
veterán
válasz
DonThomasino
#50515
üzenetére
használat függő nekem 3 hónap után kuka

-
tresh
veterán
válasz
diablo1984
#50432
üzenetére
A VAG-nál is orbitális faszság ez
10ezer rövid és max 15 ha hosszú. Ezt a LL faszságot jól beültették a fejbe..30 ezer után szed le a szűrőt meg 10 ezer után lesz különbség nem kicsi. Konkrétan max 15k ról beszélünk egy évbe ha mész 30ezret akkor azt hiszem két olajcserébe nem halsz bele és a motor is meghálálja. -
tresh
veterán
válasz
DonThomasino
#50383
üzenetére
Igen létezik és a felírat renault a beszállító meg mindig más attól függ kivel köt szerződést. Szűrőből normális közép kategóriásat kell bele tenni és sose lesz baj.A márka szinte lényegtelen ilyen téren ki mit preferál.
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
válasz
rob210
#50102
üzenetére
Ne magyarázd meg! Legjobb motor főleg ford focusba
Pont múltkor kaptam meg autós topikba hogy hülye vagyok és ez olyna mint régen a nem kell az ABS
Azóta oda már csak néha olvasni járok és nevetni.
Mindenki kurva nagy szakértő lett informatikus diplomával és TC cikkek olvasásával. Aztán egy villáskulcsot se bír megismerni 
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 1G, áfás
- Keresünk iPhone 13/13 Mini/13 Pro/13 Pro Max
- Keresünk iPhone 15/15 Plus/15 Pro/15 Pro Max
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3831
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Csak idő mert teli vannak állandóan. 
az lesz szerintem is bár eléggé ritka az automata
Amikor eladom őket mindig imába foglalják a nevem
Mindig minden patika. Jó hogy most akarok autót venni már sírok ettől a sok romtól ami a piacon van..

Asszony nálunk még abba a hitbe van hogy csak a mazda és a céges c4 lesz örökké.. de nem tudja hogy pont egy C5 kombival szemezgetek



Akkor az ph2 től van. Ph1 alatt én még eggyel se találkoztam.


Azóta oda már csak néha olvasni járok és nevetni. 
