-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
igen..evvel én is így vagyok sőt amit tud a bocim az vw-be tényleg kétszer annyi..plusz a kényelem sehol sincs a francia gépekhez képest...bocival simán levezetek egy huzamba 500-600km-t úgy hogy kiszállok és semmi bajom vw-vel (5ös golf) 100km után úgy szálltam ki hogy leszakadt a hátam...
Mellesleg itt a kis boci
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Azért írtam bocit mert az aranyosabb , de tény hogy szarvasmarha Nálam is volt ilyen szitu édesanyám egy vw-nel(5ös golf kombi) jár majd amikor először beült a kocsimba első mondata az volt hogy ez nagyon kényelmes és tágas.. no meg 1.6 8v és ez még csak 75 paci (bár NM-ték nagyobb ez által) lazán meg eszem vele a vw-t (1.6 16v 101 Le)...a fogyasztásról nem is beszélve csak város (7,8) ugyan így a vw 10-12 liter bár lehet széria hibás ez a golf de ha ingyen adnák max akkor kéne és cserélném rönyóra
Viszont már most kacsingatok mk2-es megane felé 1.9dci-vel vagy 1.6 16v
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
két kiadása volt 1.6 ból 75paci K7M 720 motor kóddal nagyobb forgatónyomatékkal és a 90pacis Bár a nyomaték végett nem érzed ezt a 15Le eltérést,nagyon jól megy. amúgy elvileg a motor kompressziója nagyobb a 90 pacisnál meg az ecu más de lehet hogy a szelepfedél stb is még módosítva van..igaából mindegy mert élvezem hogy 50km/h 5ik be és alig forog a motor 1200-1300-at és szépen lehet vele haladni...persze ha ugrani kell vele akkor vissza 3 és mint akit seggebe rúgtak..egy két golfos meg szokott lepődni
igen az 1.5dci vel is szemezgettem de félek hogy a megane kasznihoz kevéske(nem gyorsulni akarok vele) tehát úgy értem hogy lehet nagyobb a fogyija mint ha egy clióba lenne.
Csak az mk2-es meganeba szerelmes vagyok imádom a belterét ( főleg a repülőpilótás kézifék kart )A csere meg valószínű 1 év múlva lesz kb addig a kis szarvasmarhát "hajtom" / ápolom..mert nagyon hálás jószág
jó választás az a 1.6 16v én is szimpatizálok vele...bár érdekes amit írtók az 1.9dciről mert édesapám lagunáját is az hajtja csak az újabb fajta (2006végi az autó limitál szériás franciából jött 135 LE-s )és semmi baja nincs motorikusan is hibátlan és nagyon jól fogyaszt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Jut eszembe már régóta keresgélek megane-hoz alufelnit (15-öst nem szeretnék) 14-esbe gondolkodok..már csak a magyar utak végett is R14/185/60-as gumival...gyárit szerettem volna de olyan ritka mint a fehér holló.. egy volt de lecsúsztam róla...milyen más típus/márka jöhetne szóba ami felfér kényelmesen rá evvel a gumimérettel?? ha jól tudom a gyári alufelni méret 4*100/ 60-as agyméret/ et38
-
tresh
addikt
válasz Füge007 #9667 üzenetére
Jó persze csak a gumi árak végett gondolkodtam a 14" ba mk2 es megane vagy újabb clio 15 ös felnije pogi stb mókolás nélkül feltehető? Mert mindenhol más adatokat találok ez ügyben mi az a felni méret ami felfér rá kényelmesen.
Coupé m1 es volt a baráti körbe 4en kényelmesen elfértünk +csomagok ....cc estében gondolom a csomagtartó karcsú lesz
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #9689 üzenetére
Tulajdon képen a Thalia az a meghosszabbított clio szóval szerintem minden téren megegyeznek. Bár mondjuk én a Thalia csomagtartóját nem mondanám nagynak nem tudom miből szeretnél átcsücsülni...m1 es megane-omba jobban elfértünk mit haverom Thaliajában csomag terén mondom Mellesleg a m1 ránc felvarrt kombi változata vagy sedán ha kell a csomagtér 2000-2002ig ugyan ezen az áron mozog és szerintem egy kategóriával nagyobb jobban felszerelt gépek pl motor választékban ott a 110Le 1.6 16v ami már jól is mozgatja a gépet klímával megpakolva is
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Nem tudom pontosan most mennyiért diagolnak rönyóéknál de az lenne a biztos ...mert hiba kód alapján rögtön kiderülne mi a ludas...bár ha kormól én biztos hogy a porlasztóra gyanakodnék...ami nem olcsó mulatság
AMD Power: ez egy renault emblémás Qashqai Bár nekem is tetszik
-
-
tresh
addikt
hehe Nekem tényleg annyi van németből van az autó és csak bevásárolni jártak vele 3ik autó volt...viszont imádom kényelem terén hát mit is mondjak fotel effektus van és még városba is eljárok vele 7,5 -8 között bőven elfogadható szerintem...
más: ha már úgy is órát cseréltél nem nézted véletlen hogy mennyire lehet szét kapni ill esetleg hogy a mutatóknak külön megvilágítása van e ? Mert meg szeretném megcsinálni fehérre..épp ezen agyalok csak még nem volt kedvem szét kapni az óracsoportot..de jó lenne ha egy szimpla rizsszem izzóval meg lehetne oldani..narancs világításon nagyon jól nézne ki szerintem
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz Vesztor87 #9754 üzenetére
Hát egy Corsa-hoz képest ez ég és föld...mind méret mind felszereltség terén..én 1.4 eset vennék belőle mert klímával ez az 1.2 es is fog annyit kajálni mint az 1.4 plusz az 1.4 pályán is szépen bírja a tartós 130-at erőlködés nélkül...nagyon jó gépek ezek a cliok volt régebbi cliom sose volt komoly baja..mellesleg minden kocsinak vannak apró gyerek betegségei amit lehet orvosolni de alkatrész terén is jóval olcsóbban kijössz mint egy hasonló német autóval ami ugyan ennyiért tekerhető kormányt és négy kereket tartalmaz míg francia oldalon ott a kényelem és a bőséges felszereltség...(nem vagyok francia b*zi de 3 francia autóm volt és sose költöttem többet rájuk mint ami szükséges lett volna ) a megane is egyszer hagyott út mentén ill javítok haza ment volna de nem volt kedvem három hengerezni mert a szervizben elcseszték az egyik gyújtókábelem.. 4000ftért vettem 4 újat... ez volt a negatív élményem de ez is a gondatlanság/hozzá nem értés végett volt a szerviz részéről
szerk: a régebbi 2001 környéki 1.4 16V Tech Run nagyon jó vétel és a futóműve is remek főleg a magyar utakra
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Vesztor87 #9757 üzenetére
Corsa-ba én nem fértem el kényelmesen 190 cm vagyok ellenben a clioban igen persze mögém a jóindulat fért be ez más kérdés Biztonság terén a suzuki felejtős..2000-es évjáratban még a megane-ok is szóba jöhetnek...vagy 306 pözsó (306om is volt a megane előtt igaz az kisebb de az is bőven kényelmes és biztonságos)
[link] egy megane példa ha a méret is fontos akkor ilyesmiket is lehet nézegetni
szerk: mondasz egy jó árat eladó lehet a megane-om
AMD Power: km alapján én már rég nem veszek autót..mert szervizlapot és arra bejegyzést én is tudok írni..én karosszéria+beltér motor állapot alapján vizsgálódok Mellesleg érdemes kintről behozott autót nézegetni mert azt valószínű hogy hordták szervizbe és az ugye bár lekérdezhető rönyóéknál alvázszám alapján mikor miért volt szervizbe
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Erre ki emlékszik még ? Ez kéne nekem igazi kirándulós családi autó
-
tresh
addikt
válasz Vesztor87 #9761 üzenetére
Hát opel-hez nem mérném a francia kocsikat.. általában azok szidják a francia kocsikat akik nem ültek még benne nem vezették vagy vettek egy lelakott,gondatlan tulajtól valami romot..viszont félre értés ne legyen német autókból is rengeteg jó gép rohangál csak azt nem kapod meg ennyiért ez a különbség..ha első autó lesz akkor a clio remek választás szerintem én a corsát alapból kivenném a lehetőségek közül kisebb,gyengébb motorok és a felszereltsége is elég fapados...azért ha megnézed 600ezer körül clioba már 2 lufi,szervó,klíma,elektromos ablak,gyári rádió..benne van és az 1.4 es motorja 98Le ami bőven elegendő de az 1.2 is 75 paci
meroly: suzukihoz nem lehet hasonlítani semmit mert motorikusan halhatatlan gépek..és igénytelenek.. és mivel minden második autó az rommá van hozzá alkatrész... de azért lehet csak az én hülyeségem de én szeretek ajtót csukni magamra nem pedig papírlapot
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Értem én de nem tudom az elő életét se a cliodnak ill a tied diesel és azért a benyásokkal kevesebb gond szokott lenni..gyújtótrafó csere a szutyok sagem kuka és utána semmi extra..mellesleg én elfogadom ha nem vált be a clio csak nekem pozitív tapasztalatom volt igaz benyásokkal
-
tresh
addikt
Na igen ezért szoktam azt mondani hogy egy 10000ft-t meg ér az hogy egy független szakszerviz bevizsgálja vagy egy szakemberrel átnézetni aki látott már ezt azt, szerencsére én autók között nőttem fel édes apám révén így láttam ezt azt...mellesleg fogyasztás terén én az 1.4hdi-t tarom etalonnak...4 lityóval eljár ami nagyon baba kis 206-ossal szoktam mászkálni
zsizsef: benyásnál szerintem 15000km-max 20000 deisel 20000-30000 / év normálisnak mondható de az tény hogy láttam már 1.4 cordobát 2,5 évesen 220ezer km el
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
A diesel tényleg annak éri meg aki sokat megy (aki pályázik annak nem biztos)..mellesleg én imádom a diesel autókat de nekem is azért van benyás mert a dieselek amik ebben az árban lettek volna azoknál full motor generállal kellett volna indítani az meg nem két forint és hiába az "olcsóbb" üzemanyag nem hozta volna sose vissza....mellesleg a 8szelepes motorokkal főleg francia vonalba csak jó tapasztalataim vannak nem kell pörgetni nyomatékosabbak és kis fordulaton szépen jó fogyi mellett lehet velük autózni.
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #9775 üzenetére
és a lényeg :
Powering the Espace F1 was an 800 hp (upgraded from its original rating of 700 hp) 3.5-litre, 40-valve Renault RS5 V10 engine, as used in the 1993 Williams-Renault FW15C. As with an F1 car, the V10 engine was mid-engined (as opposed to the conventional front-engined layout) and the power was transmitted to the rear wheels via a 6-speed semi-automatic gearbox, also used in the Williams FW15C. The engine and transmission allowed the Espace F1 to accelerate from 0–100 km/h (0–62 mph) in 2.8 seconds, 0–200 km/h (0–124 mph) in 6.9 seconds and carry on accelerating to a top speed of 312 km/h (194 mph).
0-100ra 2,8 mp beteg lehet lef*stam volna a bokám benne még is csak egy 7 személyes családi gép
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #9799 üzenetére
Igen pont most nézem én is úgy látszik a franciák kicsit jobban figyeltek erre már akkor is ...bár mai viszonylatba nem tudom mennyit érnének el mert gondolom változott a norma
szerk: kényes de én szeretek bütykölni és ha lenne időm+felesleges pénzem kárpótolna mindenért az a csodás kis 20 szelepes moci de csak ezt venném meg német benzinesbe
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Valaki megane km/h órát szedett már szét izzó csere végett? Mert érdekelne hogy a mutató megvilágítás a külön van e megvilágítva egy rizsszem izzóval vagy egyéb megoldással
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Ezt sejtettem csak azt nem tudom még hogy van e rajta valami narancssárga "bugyi" az izzón vagy hogy van megoldva a mutató világítása mert az is narancs....a számlapnál értelem szerűen ugye az van színezve és sima rizsszem izzó...mind1 a héten kikapom és megnézem megoldható e ez a kis modding ha igen és igény van csinálok leírást
-
tresh
addikt
Uram Ön egy rendkívül segítőkész ember
Igen ez volt a sejtésem hogy így lesz megoldva de sebaj 306 nál is hasonló volt nincs lehetetlen számomra elvileg erősebb izzóval középen halványul a narancs na majd megálmodom..lehet veszek egy hibás órát és mókolok kicsit
Köszönöm a képeket még egyszer így már tudom mik kellenek a műtéthez
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Gray Zone Warfare
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Motoros topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...