-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#97063
üzenetére
Pont ezért, ha rohad, akkor törött volt.
-
válasz
lsebestyen
#97059
üzenetére
Azert az aljat jol nezd at,hogy rohad-e, mert akkor kb vege is a tortenetnek.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#97047
üzenetére
Nem nézegetni kell.

Van hozzá minden, csak ne törd össze , mert a karosszéria elemek beszerezhetetlenek. -
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#97056
üzenetére
2.0 tCe nézésekor a legfontosabb, hogy meg kell venni
-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#97047
üzenetére
Sima 2.0 tCe mechanika nagyobb turbóval. Mindent kapni hozzá, mert ez nem "spéci verzió" "spéci alkatrészekkel". Leszámítva a turbót, mert az RS, de azért nem a világ vége azt se beszerezni. Illetve a motorbelső, levegőrendszer lehet még RS. De a futómű, kasztni, fékek az sima 2.0 dCi vagy tCe szett.
-
MasterMark
titán
válasz
lsebestyen
#96994
üzenetére
Eredetvizsgán van hogy lecsiszolják a festéket az alvázszámról ha az rosszul olvasható, vagy sérült.
-
t.imi
addikt
válasz
lsebestyen
#96644
üzenetére
Rá nem jöttem volna.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#96629
üzenetére
Szerinted?
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#96625
üzenetére
Emlékeim szerint ebben még az aisin váltó van de megnézem nem akarok hülyeséget beszélni.
Ha az van benne akkor jó. -
tycon
tag
válasz
lsebestyen
#96625
üzenetére
Totál hülyeséget miért ír a hirdető? Manuális 6 fokuzatú? Aztán a kép meg nem az.
-
tycon
tag
válasz
lsebestyen
#94728
üzenetére
Tervezésnél (én röntgengépeket, rtgasztalt tervezem (meg sokmást hajótőkesúlyt)), ahol volt olyan rész, hogy a legbonyolultabb sem került igazán sokkal többe, mint az egyszerű. Kiraktam 5 asztal változatot a konyhai falitáblára, és szavaztak, melyik legyen. Itt elsősorban forma és design a meghatározó. A tavaly kiállított legjobb konkurrens terméknél jobban nézzen ki, mert akkor tudjuk egyáltalán eladni. Ha többe kerül, akkor is, mert különben nem veszik meg. Új termék pl. (Philipsnek gyártottuk, mi terveztük), prototyp. Mondtuk, na vigyék meszire, első darab. Jó. Hova vitték? Új Zélandra. A következő évben 10-et rendelt Ausztrália. De a Siemest is i terveztük gyártottuk, itt MO-n. 2010-ig nem adtunk el Magyarországon, nem volt az Eü-re pénz. Aztán lett. És a 1. gyerekklinika első fejröntgenét az én unokám fejéről csinálták az új géppel. A fiam oda vitte az unokámat. Mondta az orvos, nincs még röntgen. Ez volt hétfőn. Én meg előtte szombaton üzemeltem be. A fiam tudott róla. Doktornő, tudtommal már üzemel, apám két nappal előbb üzemelte be. És lett felvétel, probléma mentesen, új, digitális. Bocs, ez OFF.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#93247
üzenetére
Nem két féle van hanem 4 féle!
Elég, ha a stabrudat megméred, mert a külső átmérő mind a 4nél egyezik .
Ami cumi az az összerakás.
Mert az új szilent az új szilent azt fel kell préselni, hogy a két átmenő csavart be tudd tekerni. Otthoni körülmények között pajszer, gumilap a taposóhoz befeszíted és tolod rá a kozolt, hogy rá tudd kapatni az anyát. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
lsebestyen
#93247
üzenetére
Szerezz egy tolómérőt szerintem.
-
den89
tag
válasz
lsebestyen
#93050
üzenetére
Ezt szeretném én is megelőzni. De az az érzésem, hogy még nekem kell majd erősködnöm a szerelőnél (kivéve, ha van rajta repedés/törés), hogy az is legyen lecserélve és még ő fog rám furán nézni.
Na mindegy. Majd jelentkezek róla, hogy mi volt (két hét múlva viszem).Más: jól látom, hogy drágult az új Megane? Ha jól rémlik 8,5 M Ft körül volt, most kb 1 M Ft-tal drágább. Nézegetem már egy ideje, szóval nagyjából fejben tartom, hogy mennyibe kerül.

-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#92967
üzenetére
Sajnos én nem adom el. De ha tudsz egy az egyben cserét vállalható 125i-135i E80 vagy fiatalabbat, akkor megfontolom. Esetleg 645i vagy 650i ☠️
Atloban 105 cm, alul a szélessége 75cm.
Az első méret esetében fontos, hogy ez nem merőleges síkban van az autó hosszára, hanem dől előre is az autó eleje felé. -
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#92941
üzenetére
Amúgy nem biztos, hogy olyan durva lesz. Szerintem az 5 ajtós futóműve inkább a kombihoz hasonlít, mint a 3 ajtóshoz, azon meg bőven elfér a sport futómű. A kupéra már nem tennék, nekem gyárilag is elég kemény, meg a kasztni merevseg is szerintem sokkal magasabb. Meg kell nézni.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#92946
üzenetére
Fuk. Miért nem zargatsz, hogy hé, hol az ígért méret

-
mycso
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#92943
üzenetére
Ha csak rugót cseréltek, az nem nagy kaland, hogy vissza alakítsd.
Egyébként, ha tényleg érdekes az autó, ki kell próbálni.
Nem biztos, hogy olyan vészes így, hogy csak a rugó van cserélve.
Nekem megane 2 volt ültető rugóval valami 3-4cm,teljesen élhető, használható volt. -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#92941
üzenetére
Ezt bűn visszaalakítani.
Ha nem tetszik ne ezt vedd meg.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#92941
üzenetére
Olyan csúnya ebből az ötajtós, főleg a három ajtóshoz képest, hátulról.
-
mycso
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#92941
üzenetére
Ültetve van, az biztos.
Meg kell kérdezni őket / alá kell nézni, hogy mi van alatta.
Lehet, csak rugót cseréltek, akkor azt kell visszarakni gyárira, az nem nagy költség és nem nagy mutatvány.
Ha már a gátlókból is gyárit kell venni, az húzósabb, bár nyilván az alatta lévő futómű eladható, ha valami márkás jó állapotú darab. -
válasz
lsebestyen
#91621
üzenetére
Igy igaz, en mindig a kis "vacak" ODB olvasommal megnezem az aktualis hibakat, az mar egy jo kiindulasi alap. Mindig az aljat es a hibakat nezem elsonek, a tobbi mar reszletkerdes. Es mindig privat embertol veszek,mert a cegek susmusolnak ezekkel is, es meg teged akarnak hulyenek nezni (foleg a torok es arab). De a profi atvizsgalo mindig kell, mert otthoni koca vagyok,aki csak jobaratnak vett, meg maganak autot. Ezert javasoltam pl a Becsuletes neppert. O megnezi, elhozza, lepapirozza, te meg ulsz es varsz. Meg egy dolog: Ha van rajta TUV, akkor otthon nem kell ra muszaki, mert atviszik a Magyar muszaki rendszerbe.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#91618
üzenetére
Nem visszagurulás gátlós. Legalábbis nem automata. Te ráböksz a gombra, és nem gurulsz vissza, induláskor automatán kiold már.
A gond a központi motorossal szokott talán több lenni, de azt meg egyszerű kiengedni kézzel hétvégén a tengerparton is, de az például a 3-as Lagunában van.
Ezekben közvetlen a nyergen van 1-1 motor, viszont nem szokott velük gond lenni. Visszatekerni ezt is lehet kézzel, de sok szerszám is kell hozzá. Annyit dob a kényelmen, hogy engem nem zavar a veszély. Valamint ezt nem tudod elfelejteni behúzni, nem eléggé behúzni, behúzva felejteni, mint a hagyományos társait. Ez ha be van húzva, az a kerék nem mozdul meg semerre sem, olyan bika - rossz akkuval be sem tud húzni rendesen már.
Visoznt a fejegységet én biztosan nem bántanám, egyszerűen nem illik oda semmilyen nem gyári rádió. Legyen Bose, ha fontos a hifi, de az Arkamys sem rossz szerintem. Csodát egyiktől es várj, mert csak 130 mm-esek a hangszórók. 4*2 utas, külön egyégként. Bose esetében talán van mélyláda meg talán minőségibbek a hangszórók és az erősítő is.
-
válasz
lsebestyen
#91618
üzenetére
Ket helyen nezelodj:
Az egyik a Kleinanzeige, ez a mindenes aprohirdetes. A masik a mobile.de oldal. A tobbin kb. ugyanazok vannak. Fontos info:Kozep-eszak Nemetorszagban nem soznak, Bajorokat (del) felejtsd el, meg Del- es Nyugat Nemetorszagot is, mert rozsdahalom lesz az auto. Plusz Ausztria detto. En kozepnemetbol hoztam 6 eve a Kangoomat, mai napig tartja magat. Akkor nulla rozsda volt rajta 9 eves koraban. Itt viszont rengeteg autot neztem mar meg ismerosoknek, es 90% rozsdahalom volt. Ami Modust vettem, az is fentrol jott, na az sem rozsdasokdik, pedig 19 eves auto mar. Ha te magad hoznad ki, piros rendszamoz lehet kerni minden egyes helyi okmanyirodaban, azzal hazaviheted labon az autot. -
válasz
lsebestyen
#91610
üzenetére
Erdemes lenne esetleg a Becsuletes neppert megkerdezned, mennyibe kerulne behozni. Nemetben tenyleg vannak patika gepek. Pl ez igy elsore:
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-pdc-bose-klima-bluetooth/2667344210-216-1836Vagy
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-line/2671856022-216-2015
vagy
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-bose-soundssy-navi-/2656680632-216-12912
Siman alkuldhato kint minden.
En anno 700 km-t utaztam egy iranyban a Kangooert, ami mind a mai napig megvan. Neha a befektetett energia megterul, mert nem egy vacakot fogsz megkapni.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#91610
üzenetére
A 2.0 tCe kupé nagyon ritka. Nem kovid előtt vettem, hanem kereken két éve. Akkor kettő volt fent hahun. Az enyém, 160 ezer km-rel, meg egy másik, az ország teljesen túlsó végében (olyan messzire el se mentem volna, tehát ha nincs ez itt a közelben, akkor lehet, hogy BMW-ben, Skodában vagy Mazdában ülnék
). A messze lévő egy fekete (mondjuk már emiatt se néztem volna meg) 260 ezret futott autó volt 2,2 millióért hírdetve. Az enyémen csak acélfelni volt, szar gumikkal, 2,04-ért hírdette a srác.Én azt mondom, most sem adnék ki többet 2,5 milliónál egy nem GT verzióért, de GT verzióért se madnék többet 2,8-nál. Mindkét esetben a nagyon patika modellekre gondolj, 2012-es FL előtt - de itt évjárat is sokat változik, amellyel az ár is sokat megy. A 3-as Megane 2009-2015 között ment, az enyém 2009-es.
Amelyik "szimpi lenne", azt én is megnézném. Csoprotban is bent az eladó, ha jól emlékszem, mert láttam már ezt a hírdetést. Napfénytető az aztán tényleg ritka. Cserébe nem elektromos a kézifék, amit valaki szeret, valaki nem. Nekem már hiányozna, az enyémben elektromos

Ebben a BT-ről zenét is lejátszó 3D Arkamys hifi van, szerintem jobban jársz vele, mint a BT-ről csak telefonálni képes TomTom navis verzióval (FL előtt). -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#91610
üzenetére
Szerintem te is tudod, hogy ezt így nem lehet megomndani.
Van amelyik 2milliót se ér, van amelyikért a 4et is nyugodt szívvel fizettetném ki egy felmérés során .
Mindig az állapottól, felszereltségtől függ. -
Tosee
őstag
válasz
lsebestyen
#91604
üzenetére
Konkrétan a gumit nem vettük le, de mozgattuk és akkor nem csinálta. Az ajtó kárpitot vettük le, de ott sem látni semmi ilyet. Persze azért rá fogok nézni újra.
-
den89
tag
válasz
lsebestyen
#91342
üzenetére
Köszi, nekem is volt egy olyan érzésem, hogy az a szar, amire kicserélte... mondom neki, hogy cseréljük ki gyárira, vagy legalábbis jobb minőségűre. Köszönöm még egyszer!
-
kcsa
veterán
válasz
lsebestyen
#91216
üzenetére
De nála lehet hogy véletlenül pont van pár beragadt eladó darab
-
válasz
lsebestyen
#91091
üzenetére
Ha 1db-ot vesz, akkor kb. mindegy.

Az ilyen kérdések előkerülése esetén sajnos nem szokott párban menni a csere. -
psion2101
tag
válasz
lsebestyen
#91091
üzenetére
Oké csak kiváncsi voltam,hogy ki mit mondd erre
-
Dyno
veterán
válasz
lsebestyen
#90848
üzenetére
Szia,
Nekem van egy 5 ajtós 5 sebességes 101 lovas 1.6 102-nél forog 3ezret, a 6 sebességesek 110 körül forognak 3ezret, illetve van egy 1.5dci 110 lovasom kombi, 2600 forog 130-nál ég és föld a dízelnél 130 körül szinte nem hallani a motort, a benzinesnél már 100 körül zavaró a hangja, szóval gondolom a 6sebességessel is már 110-nél zavarna a hangja.
Ja és 2013-tól volt még hosszabb váltós 1.5dci ami csak 2200 körül forog 130-nál.... -
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen
#90842
üzenetére
Motorhangban lehet, hogy pályán az 1.6 keményebb dió lesz, mint az 1.5, ezt ki kellene próbáld.
Mondjuk amiket diablo mond, annyit ZABÁL az 1.6 110 lóerővel, mint az okosított 2.0 tCe 240 lóerővel, az elég beteg

-
diablo1984
veterán
válasz
lsebestyen
#90848
üzenetére
Nyáron azzal voltunk a horvát tengernél, 2 felnőtt+2gyerek fullra rakva tempomat 130at az emelkedőn is bírta, nekem nagyon bejött, a fogyasztása is baráti volt e tempó mellett is, asszem 7,5 alatt kijött, talán 7,2es lett az átlag, de már pontosan nem emlékszem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#90844
üzenetére
Szia. 1.6 16v ha a fogyasztás valóban nem érdekel.
A vezcsere drága, de nincs turbó, nincs egr, nincs nagynyomású, nincs injektor (van csak nem olyan
)
Sokkal megbízhatóbb, még akkor is, ha az az 1.5 már valóban kiforrott, jó diesel motor.
Nincsenek elromló szenzorok, nincs dpf, soroljam?
6sebességes 1.6 16v-t a népnek !!! 🤣 -
szebe
addikt
válasz
lsebestyen
#90842
üzenetére
Ezek alapján valami későbbi dci-t néznék, ahol javítva van a csapágyasodás meg a befecsi téma. Ettől még nem árt, ha időben volt olaj cserélve pl.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#90578
üzenetére
Köszi. Tüszös mandula. Túlélem , már megvolt a 2 legrosszabb éjszakám.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
lsebestyen
#90552
üzenetére
Remélem nem kell eladnom, mert kissé szentimentálissá váltam tőle, és megszerettem a verdát.
iwd: Az 1.2TCe hibáit könnyen megtalálod. A 0.9 TCe ugyanaz, csak egy hengerrel kevesebb. Amúgy túlzott olajfogyasztás, és már akár 100k km után meg tud kotlani a technika. A 2019-esek lehet jobbak, mert az 1.2-esnél 2012-2016 között (van aki szerint 2018-ig) volt a gáz.
-
válasz
lsebestyen
#90535
üzenetére
Azért is vittem hozzá, hogy legyen rendbetéve rendesen
Márciusban vettem (vagy február vége, valahogy így), akkor rendbe lettek téve a kötelező dolgok (szűrők, fék- és hűtőfolyadék, váltóolaj, üaszűrő, meg már nem is tudom mik), de mindenképp akartam egy rendes nagyszervizt olyan ember által, aki ismeri a típust töviről hegyire
Plusz 40e km alatt romlottak is el dolgok, kézifék, bal első ablakemelő szerkezet (ezt speciel otthon kicseréltem, nem egy nagy wasistdas), lett zörgés jobb elől, kopogás a futóműben és egyéb apróságok. Úgyhogy időszerű volt már Rob, plusz ugye a vezérlésben sem bíztam, ahogy látom jól is éreztem, hogy nem szabad halogatni a cseréjét 
Én örülök neki, hogy megtalálja és meg lesznek csinálva a hibák, megbízhatónak kell lennie az autónak. A végösszegnek nem fogok majd örülni, de hát ez van
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#90529
üzenetére
Igen megérkezett a zsákolás.
Jól látod a helyzetet nem volt központban a szíj.
Szarul rakta fel a szakértőúr csak leszarta, és így ette az amúgy is román conti szíj oldalát.
Mert ez egy 1 éves vezérlés és így néz ki 22.ben tette fel a mester.
-
Benir8
senior tag
válasz
lsebestyen
#90382
üzenetére
Hidegen nincs forgatva, nincs hibája, karbantartott autó.
Csak kíváncsiságból érdekel, hogy a gyártó körülbelül mennyit élettartamot ad, nem úgy mint a mai alulméretezett kisebb motorok turbóval társítva... -
Atesz08
tag
válasz
lsebestyen
#90246
üzenetére
na kb így állt nekem is. a fagyálló most lett cserélve vezérlésnél kb 3 hónapja. a lamellákat is megnézem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#90246
üzenetére
Ez még elfogadható, de a sűrű rovátka nem!
Abból hamar hengerfejesedés lesz. -
válasz
lsebestyen
#89825
üzenetére
Nem biztos ez, én csak egy esetet írtam le, de a nagyobb műveletek előtt ilyenekre érdemes ránézni.
Bazz, most esik le, hogy nálam is volt egy eset kúton, hogy tankolás után nem indult be. Már elindultak értem, amikor X-edik próbára beindult.
Ugye ennél az esetnél többet lehet próbálkozni, mert az igazán nagy áram nem indul meg, nem nyírja ki olyan hamar az aksit.Faternál pl. önindító csere lett.
-
válasz
lsebestyen
#89820
üzenetére
Én meg meghúztam a lelazult kábelt...

-
ThodEE
őstag
válasz
lsebestyen
#89804
üzenetére
Csak a képen nincs a feljebbváltsá nyíl, még majdnem arra is hivatkoztam, vagy az egy lementett kép volt a rövidebb váltóról, fene emlékszik már
-
atosan
veterán
válasz
lsebestyen
#89575
üzenetére
Köszönöm szépen
-
atosan
veterán
válasz
lsebestyen
#89520
üzenetére
Igen, kombi. Nagyobb eső után meg szoktam nyitni a csomagtér ajtót, alul a kis gumi takarót megpiszkálom, egy-két perc alatt kicsöpög a víz.
Köszi még egyszer, neki is esek míg újra nem esik.
Hú de rég vettem ki akksit. Melyik pólussal is kezdjem? -
atosan
veterán
válasz
lsebestyen
#89518
üzenetére
Köszönöm szépen!

Nincs tetőablak. Akksi a tűzfal mögött jobb oldalt. Azt is érdemes kivenni? Szoktam arrafele tisztogatni. Esetleg van valahol kimondottan lefolyó csatorna vagy lyuk vagy valami? -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#89191
üzenetére
Bowden.
-
johnny576
csendes tag
válasz
lsebestyen
#89191
üzenetére
Nem tudom sajnos...
Igen, bovdenes.
-
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen
#88931
üzenetére
Dettó. Önindítófelújítás után, Németországba menés előtti napon, egy fizetős parkolóban. Szerencsére arra járt egy futár, vonóhorgos autóval és behúzott. Legközelebb a Mesternél állítottam le. Örültem, hogy nem automata, mert akkor tréler kellett volna.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#88151
üzenetére
Szárazon rakták össze.
-
t.imi
addikt
válasz
lsebestyen
#87932
üzenetére
Kauffer.hu-ról néztem.

2006 fiat euro4 1.25 dieselre gépkönyv 10-40 vagy 5-30-at ír. 10, illetve 20e csereintervallummal.Más. [Az utolsó nagyvas]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
lsebestyen
#86575
üzenetére
-
Xantomas
őstag
válasz
lsebestyen
#86563
üzenetére
Nah, ezt első kézből tanúsítom, nem csak az autóipar szenved ettől, hogy a vezetékek egyre jobbak dokumentáltak.
Sokkal pontosabb a gyártástechnológia, nem randomra megy a műanyagok adalékainak adagolasa, hanem patikamérlegen tudják azt a specifikációt, ami az adatlapjukon van, viszont csakis azt, szinte nulla tűrés, kitérés bármelyik irányba. Nincs abból kispórolva semmi. Pont az van benne, és olyan szerkezettel, amivel épp megfelel az adott igényre. Erre van igény a vevők részéről, hát ilyeneket gyártanak. Aztán amikor meg olyan vezetékekre van szükséged, ami kicsit komolyabb specifikációknak megfelel, akkor a világ összes pénze nem elég rá.
-
válasz
lsebestyen
#86345
üzenetére
Mondom nekik, de most majd hazafelé megnézem terhelés alatt...
-
files32
tag
válasz
lsebestyen
#86239
üzenetére
És a nem turbós hibrid Vitarában olyan van.
-
Atesz08
tag
válasz
lsebestyen
#86158
üzenetére
nagyon köszönöm !
-
diablo1984
veterán
válasz
lsebestyen
#86056
üzenetére
4 év alatt 175e km, hát nem tudom, szerintem inkább pálya. Az a baj, hogy ezek céges/flottás autók, azonban nem fogják 10ezrenként az olajat cserélni, 30 ezrenként elég költség, úgyis mire a gari lejárna, már más gondja lesz...
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#85939
üzenetére
Majd kipróbálod
-
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen
#85760
üzenetére
Ez magasan van a vonóhoroghoz.
-
Reaper04
aktív tag
válasz
lsebestyen
#85717
üzenetére
Közben utána jártam.
5W30 ment bele.Amúgy az 5W40et a rönó szakszervízben mondták.
-
vass1024
tag
válasz
lsebestyen
#85440
üzenetére
köszi a válaszokat, akkor valszeg 195/65 R15 lesz a nyári is
-
vass1024
tag
válasz
lsebestyen
#85438
üzenetére
Gyári Renault 6.5 J15H2H ET43 lemezfelni van hozzá télire, ilyet szeretnék nyárra is.
Amit linkeltél oldalon 15 colos felnire ír: 195/65R15 és 205/65R15 is. A kisebbik lenne a téli a nagyobbik a nyári méret? Te hogy vennéd? -
Mezga Aladár
veterán
válasz
lsebestyen
#85412
üzenetére
Ez olyan mint a gyári textilcső?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
lsebestyen
#85395
üzenetére
Köszönöm. A képet is.
-
[HUN]Dani
őstag
válasz
lsebestyen
#85387
üzenetére
Köszönöm. Idáig még nem jutottam el, hogy ennyire utána nézzék. Meg csak a parkolóba gyűjtöm ami tetszik.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#85300
üzenetére
Akkor is pofátlan összeg.
Jó mondjuk a 19e/óra szakszervíz díj is az itthon.
-
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen
#85300
üzenetére
Vegyük! Vegyük!

-
harry
veterán
válasz
lsebestyen
#85287
üzenetére
Koszi! Sokkal jobb normalis fenyben pakolni este a bevasarlas utan a parkoloban, mint a gyari lampa mellett...
Nem tudom ujabb kocsiknal ez mennyire megoldott, de annyira nem tunt fel, hogy ezen a teren sok fejlodes lenne (aztan lehet van, passz). -
válasz
lsebestyen
#85100
üzenetére
Ha elindítod az autót akkor zölden világít vagy elalszik?
Szaki ki-be kapcsolta a légzsákot kulccsal, eltűnt a piros off piktogram.
Aksi átszerelés volt, mert tegnap a sajátjával már nem idult. Lehet ez zavarta meg?
Direkt rákérdeztem, h a lufik rendben vannak? Azt mondta igen.tresh: tehát akkor kábé ugyanaz. Nekem Ate tárcsa hátul, Rotinger t5 elől és mindenhol Ate Ceramic betét.
Szerintem még alsó hangon 200-250-et rá kell locsolni majd erre a Thaliara, mert kell egy szett jó nyári gumi is plusz koràbban írt alkatrészek meg a munkadíj.
Meg se mondom a kocsimra én mennyit költöttem már a vételáron felül, mert azt hinnétek valami fanatikus vagyok...
-
erx470
csendes tag
válasz
lsebestyen
#85077
üzenetére
Semmi baj. Köszi
. -
erx470
csendes tag
válasz
lsebestyen
#85075
üzenetére
Szia,
köszi
, akkor ezt kapta, én úgy olvastam (mind a kettőt írják hozzá), hogy az 5w40 is jó, köv. alkalommal 5w30 lesz.(pontosabban most vagy a Elf evo 900NF, vagy Elf Evolution 900 SXR 5w40-est kapta, meg kell néznem a számlán mi van)
akkor az okoskerék lesz?*
-
t.imi
addikt
válasz
lsebestyen
#84710
üzenetére
"Óriási!" Kis pénz, kis foci. Most hogy írod, szíjjal én is találkoztam már
-
gixxergabi
senior tag
válasz
lsebestyen
#84710
üzenetére
"Csomó kerékcsavar stb..."
Na én meg veszem a boltban mert a gumis félre kapva bele erőltette... -
válasz
lsebestyen
#84582
üzenetére
Normális műszaki kell. Herélt DPF-fel autót át lehet íratni, le lehet vizsgáztatni, miről beszélünk?

Pont ma ment előttem valami istennyila. Fú de anyáztam, látni nem látszott a füstje, de olyan fojtogató szaga volt, hogy mondtam magamban, hogy a gyerekei remélem minden nap ezt szívják. És általában ezeknek a xaroknak szokták még nyomni is az ökrök.

-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#84417
üzenetére
Ezt csak úgy lehet megmondani, ha a két motort egymás mellé teszed és a kúpot összehasonlítod.
Sajnos ez attól függ éppen melyik ház/motor kombót rakták a tiédre.
De ha maga a kúp egyezik akkor jó igen.
Vagy ha a házzal együtt cseréled. -
t.imi
addikt
válasz
lsebestyen
#84414
üzenetére
Köszönöm, ennyi elég is.
Biztosítók ezt elfelejtik közölni ügyfelekkel. -
alcapone386
őstag
válasz
lsebestyen
#84247
üzenetére
Köszi. Mostmár felrakom a műanyagot, és felújítom a gyárit. Ha a műanyag nem válik be, visszarakom

-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#84187
üzenetére
Nem.
Jó helyen keresgéltél, de nem ez a hiba. -
sesomaru1989
aktív tag
válasz
lsebestyen
#84167
üzenetére
Köszi, végül a Kargus kipufogóshoz mentem el.
Hátsó dob csere, illetve flexi cső csere 2 ev garival.Azert elkeseredtem, hogy a francia mérnök nem 3 darabból rakta össze a kipufogó rendszert. Könnyebb lenne cserélni egy hatso dobot pl, akár otthon is. Így meg vágni heggeszteni... macera...
ja es persze a flexi csőnel mind a 3 csavar ossze van rohadva,égve úgy kell majd le imádkozni...
-
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen
#84116
üzenetére
Nekem most került fel négy új Nexen téli. Tapadásról még nem tudok nyilatkozni, de meglepően csöndes. 150 fölött sincs vad gumihang.
-
válasz
lsebestyen
#84114
üzenetére
Én ugye kb. még az első gyártási szériából vehettem 2017-ben, nem is bántam meg azóta sem.
A gumisok sajnos azt ajánlják, amin több hasznuk van. Illetve attól, hogy gumis valaki, még korántsem biztos, hogy tisztában van az aktuális "erőviszonyokkal".
Eddig igazi panaszt én nem hallottam róla, de be lehet nézni a gumis topikba, hátha már más a helyzet.
-
válasz
lsebestyen
#84112
üzenetére
Mi a baj vele?
Nekem már 4 éves. Gondolom az N'Blue 4 Seasons-ről van szó. -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#84088
üzenetére
Én is kikapcsoltam, a megane zárak jól bírják, de engem zavart.
Viszont elfogadom, hogy van ainek biztonságérzetet ad. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
lsebestyen
#84088
üzenetére
Kinek mi. Nekem az első volt, amit visszakapcsoltam megvételkor
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
lsebestyen
#84019
üzenetére









-
válasz
lsebestyen
#84002
üzenetére
Elotte pug 206 volt.
-
zsolt1129
addikt
válasz
lsebestyen
#83948
üzenetére
Köszi! Bhp kereső is ezeket a számokat ìrja.
-
Flitter
tag
válasz
lsebestyen
#83845
üzenetére
Mindig tisztítom
Köszönöm -
Newlachka
őstag
válasz
lsebestyen
#83750
üzenetére
arról nem is beszélve,hogy ezek a csoda "ecotek" motorok szeretik ám az olajat...
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#83746
üzenetére
Nem elporladt.
De rohad a tankajtónál is. és elől is a küszöbb, meg a sárvédő ív.
A lakatos azt monda mind ilyen, csak van amelyiken nem is látszik az alvázvédő alatt, aztán jön a meglepi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#83744
üzenetére
Igen ?
Hát fotóm ugyan nincs, de a kiszakadt a torony, azt jelenti nincs mihez hegeszteni.
Nem felütött a lengéscsillapító, amit meg lehet "sapkázni"
Hanem eltünt a kerékjárati doblemez egy része a torony , a csomagtartó fenéklemzének egy részével együtt, úgy alles zusammen.
Kasznisom azt mondta, donor autó kell hozzá.
-
guftabi96
addikt
válasz
lsebestyen
#83719
üzenetére
+(#83720) rob210

Na, majd lehet meglesem.G Astra, Fiesta hátulütőivel tisztában vagyok. (Amúgy Astrából pont a rozsda miatt nézek 2004 utánit, azoknak elvileg sokkal jobb a rozsdavédelme)
Beltér, stb totál érdektelen számomra. Klíma legyen, a többi nem érdekel. Felőlem az ablak is lehet kurblis. -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#83721
üzenetére
Ezt. [link]
Kis csavarhúzó lefeszíted az acél "c" azaz fogólemezt. Semmi extra, 3 perc kicserélni!
-
Atesz08
tag
válasz
lsebestyen
#83689
üzenetére
nagyon köszönöm !
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen
#83602
üzenetére
Alapjárati motor megszorul.
Ki kell tisztítani.
Ha nem segít csere. -
ρσгτσ
addikt
válasz
lsebestyen
#83544
üzenetére
Érdekes amúgy, hogy a "gyári" akkumulátorok meddig bírják a többivel ellentétben. Nekem 2012. márciusi van és 60% -on áll. Állófűtéses az autóm.
2 hete nézettem meg a LESTI -nél.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- LEGO klub
- Ingatlanos topic!
- Robotporszívók
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- iKing.Hu - HONOR 400 Lite 5G Velvet Grey Vékony, könnyű, AI-kameragomb 8/256 GB- 2027. 07. 01
- LG 27UP850K-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Egyedi névre szóló karácsonyfadísz rendelhető! 3D Nyomtatott!
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Na mindegy. Majd jelentkezek róla, hogy mi volt (két hét múlva viszem).

). A messze lévő egy fekete (mondjuk már emiatt se néztem volna meg) 260 ezret futott autó volt 2,2 millióért hírdetve. Az enyémen csak acélfelni volt, szar gumikkal, 2,04-ért hírdette a srác.


)
Márciusban vettem (vagy február vége, valahogy így), akkor rendbe lettek téve a kötelező dolgok (szűrők, fék- és hűtőfolyadék, váltóolaj, üaszűrő, meg már nem is tudom mik), de mindenképp akartam egy rendes nagyszervizt olyan ember által, aki ismeri a típust töviről hegyire


mycso
rob210
