-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
A váltó lötyögés normális, motortartó és váltótartó bakokat kell cserélni, de nem mindegy milyen van beletéve, mert van ami egy év múlva ugyanúgy lötyög. Emiatt vannak akik inkább együtt élnek vele, baja nem lesz tőle, a fokozatokat nem dobálja ki.
5W30 Elf SXR900 olaj kell bele, 4.9 liter.Indulás előtt mennyi az olajszint? És beindítás után lemegy a szint a pálca hegyéig? Az nem igazán jó dolog, mert valahol feltorlódik a motorolaj akkor. Mikor volt benne cserélve, pálcán nézve mennyire fekete és vízszerű a folyása? Olajbetöltőt megnézve van fekete olajsár lerakódás?
-
#89309696
törölt tag
A W betű két oldalán lévő számok viszonyítási számok, nem kimondott folyási képesség. Egy pl. 0W40 és 15W40 között nem csak az a különbség, hogy hidegen folyékonyabb, hanem melegen is folyékonyabb lesz csak nem annyival jobban.
5W30-at ír elő a Renault, ezt használja itt nagyjából mindenki és tökéletesen üzemel is vele. Én előbb megpróbálnám az 5W30-at bele, aztán ha nagyon gyorsan fogy belőle akkor raknék csak 5W40-et. Tehát fordítva ahogy Rob tanácsolta.A 10W40 egy ilyen tipikus berögződés a szerelőknél, hogy az mindenbe is jó. Ez olyan, mint a gumisoknak ha fingja sincs a guminyomás értékről minden 2.2-re fújnak.
A vezérlésmódosító nélküli motorokat, mint a tied is, nagy valószínűséggel nem bántotta drasztikusan, de amibe már van okoskerék azt tönkreteszi pár év alatt a 10W40 olaj.A képek alapján ha jól látom Filtron szűrő van, az legalább jó fajta. Az olaj színe sem koromfekete, ez jó jel és nem lehet túl öreg. A matrica jóval régebbi olajcserére vonatkozik, azóta már volt cserélve.
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
A Renault gépkönyve kicsit hülyén írja az olajokat, mert üzemanyag takarékos meg optimális teljesítmény néven reklámozza.
A benzinesekhez írja a 10W40-et sőt a 15W40-et is az igaz, de az a régi 8 szelepeshez van.
A 16 szelepeseknek az 5W30 kell, nem is ír mást oda. Csak mivel a fent említett fantázianevekkel illették (akkoriban ez modernségnek számított ezért emelték ki ennyire) ezzel megtévesztették az olvasót, ezért is rakhatták bele sokan a 10W40-et, mert alapból azt írta, de az a 8 szelepeshez van.[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Megnéztem, hát valóban nem igazán lehet olvasni, az eredetit ismerve pár karakter kivehető ugyan, de nem is tudom, rozsdás, vagy mi történt ezzel?
A második képen pont kitakarja a cső, nem is értem, ezt hogy gondolták 'bizonyítéknak'...[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
Igen, a nívó mellett van jobbra. Ha nem olvasható a motorszám akkor kap egy egyedit majd elvileg, előtte megnézik, hogy volt-e átszerelés.
Ez egy ezer éves trükk amúgy, így szoktak néhányan totálkáros motort cserélni a kocsijukba papírmunka nélkül. Le van csiszolva a motorszám, megkenegeti savval, meg konkrétan az egész blokkot ott hogy elhanyagolt korróziónak tűnjön. Az sem árt, ha jó koszos a motor. És el is intézik annyival, mint a tied. Ja meg lehetőleg ne frissen szerelve legyen aminek látható nyomai vannak. Aztán így kerül be az 1.4-es helyére az 1.6-os motor is stb., amikről kintről maximum Robi mondja meg, hogy nem gyári.
Természetesen ennél komolyabb csereberékre ez sem alkalmas, mert azért az NKH sem hülye, felismernek egy 2x akkora motort, főleg az ahhoz tartozó komoly átalakításokkal.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
A klímára értettem, ha hosszú távra tervezel vele akkor abban olajat és gázt is kell cseréltetni a befoltozáson kívül, de ha nem használod sokáig az autót akkor csak töltess rá gázt aztán a nyarat talán kibírja.
Mondjuk amúgy vicces ez a klímagáz téma, a házba az ember már nem vehet csak úgy split klímát a gáz miatt néhány éve, de a lyukas autóba röhögve betöltik, hogy utána elszivárogtassa az ember a levegőbe.
Szerintem ennek a regisztrált klímaszerelő dolognak is inkább az volt a lényege, hogy a jövőben ha klímaadót akarnak bevezetni akkor tudják kinél van felszerelve mivel a regisztrált szerelő bejegyzi. -
MC Pite
veterán
C4: nem a tiedbe való, spéci dpf-es renaultos előírás.
C3/C4 szintén nem pont a tiedba való (bár akár A3/B4-et tudó C3asokkal is használható).A két ACEA A5/B5 Reanult RN0700 minősítéses (ez való a tiedbe) között szerintem a beszerzési forrás a különbség; a webshop listázza mindkettőt, majd a juzer választ. Passz, hogy szokták-e hamisítani, kockázatosabb-e az olcsóbb.
Ettől olcsóbb egy Kingtony bitfej, ami normálisabb, mert van esélyed nyomatékra húzni (ha van nyomatékkulcsod; ha meg még nincs, Lidl/Aldit érdemes figyelni emiatt).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
Az AF nem tudom pontosan mit jelent, de motorolajtól kezdve hidraulikán át fagyállóig mindenre ráírják, így különösebben nagy jelentősége nem lehet.
A benzinesedbe az SXR900 5W30 kell. Az FE is jó bele, de az alapvetően részecskeszűrő kímélés miatt, meg az EGR által visszavezetett szutyok miatt kell amiből a tiedbe egyik sincs, így csak kidobott pénz.Szűrőből Purflux, Hengst, Filtron jó márka. A Mann is az, de kivettük a listából mivel néhány embernél 1-2 milis eltérés volt és nagyon nehezen ment be a helyére. Nekem mondjuk minden szűrőm Mann és nem volt gondom velük.
[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
Én is pont a múlt héten mentem klímáshoz, a Fehér útra vittem Ficsor autóházba, kedd reggel bevittem, péntek reggel hívtak hogy vihetem, szerintem korrektek voltak.
Kiderült, hogy egy szelep ( ) nyitva maradt, ott engedte el a munkaközeget...
Olajjal, klímagázzal, munkadíjjal 20 kampóorrú mátyáskirály volt a történet M2 1.5 dCi-n.
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
#89309696
törölt tag
Jah kb. ennyibe kerülnek. Ha csak feltölteted akkor 12-15-20 ezer kb. a gáz mennyiségétől erősen függ. Ha kérsz előtte nyomáspróbát az plusz pénz, de az csak a nagyobb szivárgást adja ki. Kicsi elillanások feltárására már az UV-s gáz kell amit megnéznek lámpával stb. az drágább már. Az úgy már duplája is lehet. Aztán ha javítani kell akkor az már külön az alkatrész+javítási költség.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Ha tisztító hatás kell akkor a százas, de ehhez ki kellene fogyasztani a tankot igazából addig amíg kivilágít a sárga lámpa. Még akkor is marad benne 13 liter körül. Aztán teletolni a százassal és menni vele.
Én az égvilágon semmit nem vettem észre. Amúgy folyamatosan százassal megyek. Egyszer egy év után próbaképp nyomtam bele 95-öt, de nem éreztem gyengébbnek. De amúgy végig százassal használom.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Persze. Erősebb az a motor nem lesz tőle, de vagy benzinnel vagy külön adalékkal néha (főleg pályázás előtt) érdemes kezelni. Első autóm értékelte a százast, a második nem, csak chippelés után. A Meganennál nem vettem észre difit, szerintem ennek sincs addig meg az előgyújtástáblázata(?).
Vpower95 ahol van (tescos és kis kutaknál általában nincs) a legoptimálisabb.
Anyagi részét nem firtatnám, mennyit ér hogy kevesebb legyen a dzsuva? Vagy hogy hosszútávon ezt használva kevésbé rakódik le/lustul (több autóban tesztelve, sajátban kb 200.000 tankolást logolva)? Referencia egy 2*700 km-es osztrák etap ezek használata után nálam. Előző autómnál a sok kicsi dologgal benyás Picassok között első helyen voltam spritmonitoron.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
Az teljesen jó, nekem 7.5 körül szokott lenni, de ugye kombi meg azért előfordul, hogy teljesen nyitott állapotban van a fojtószelep.
Meg hát a rövid távok. A rövidtávos fogyim ha csak azt mérem az 8.5 is szokott lenni, az országutashoz ha nullázom akkor beáll 5.9-re is 80-90-nél. Az átlag meg a 7.5l.
Városos fogyit nem tudom, azt nem néztem, nem városozok. -
harry
veterán
Illetve ha már világítás téma: mivel nincs nappali menetfény, van-e abban logika, hogy a helyzetjelzőt használja erre az ember (lévén a semminél több - nyilván olyan helyzetben, amikor amúgy nem kapcsolna tompítottat), s akkor ehhez esetleg egy emelt fényű izzót keresni...? link
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
atosan
addikt
Gyárilag szlovákiai vagyok, így sokat járok oda. Náluk lakott területen is kötelező a lámpa, vagy nappali fény, de a helyzetjelzőért megpaskolják az ember fenekét. Megszoktam, hogy beülök, világíttás bekapcsol, aztán indulok. Nem vettem észre, hogy gyakrabban kéne izzót cserélnem, mint amikor még nem kellett nappal használni.
Maine coon
-
CactuS
Arcképgyáros
Az emelt fényű izzók élettartama hónapokban mérhető, prius csoportban sokan használnak, mert állítólag a P2 és az alap P3 lámpája is gyenge. Ők 3-6 havonta cserélgetik az izzókat, de az tény, hogy erősebb a fénye, P2nél én maradtam a sima izzónál, az auris meg gyárilag xenonos lett.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
harry
veterán
Szóval ablaktörlő lapátnak ez jó lehet? Valeo szett U rögzítés link
Másik még amatőrebb kérdés: szélvédő mosó folyadékból miért van nyári? Nem jó télit venni s használni egész évben? Vagy honnan tudjam a fagy beálltával, mennyi maradt a nyáriból, le lehet engedni valahol? Érdemes ezzel szórakozni, vagy öntsek bele télit?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
emre
veterán
Oks, így már értem.
Annak idején én is paráztam hogy vajon jól csinálok-e mindent, pedig az egy faék bonyolultságú kocsi volt a jelenlegihez képest. De aztán abba is jobban belemásztam, mint ahogy nagy valószínűséggel ebbe bele fogok.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#89309696
törölt tag
Jó rá az intercooler cső is, az a kék. 5ezer körül van métere, mivel azok nyomásállóak nem épp olcsó. A levegőcső a legjobb, az tényleg olcsó. Nálunk nem találtam egyik boltban sem azért lett gégecső, annak is háromezer métere.
A gyári vászoncső rezonátorházzal együtt kapható csak, 13 vagy 18 ezer, már nem emlékszem. Nyugodtan el kell felejteni azt.
-
Morales72
csendes tag
Meglátjuk, hogy egyáltalán felhívnak-e holnap.
De az biztos, hogy olyan szerelőhöz fogom vinni, aki minden kis szirszart meg fog találni. Nem csak a márkakereskedésben vannak alapos emberek. Ha véres az autó nyaka, azt ki fogom deríteni, és akkor a viszont látásra.
Látok valamit ebben a típusban, ami tetszik. Van stílusa, azt hiszem. Az első autóm egy '82-es Renault 9-es volt, amit 14 évesen vettem, és 21 évesen adtam el. Azt nagyon szerettem az összes nyűgjével. Szeretném hinni, hogy a Megane I ph2 hasonló a 9-eshez, csak sokkal jobb. Aztán lehet, hogy tévedek, de remélem, hogy nem.
Akárhogy lesz, a rendelkezésre álló keret erre az autóra elég, a Thalia kicsi is lenne (jó, talán a tetőbox megoldás lehetne, és nem vetem el teljesen), de valahogy nem tetszik. A Megane szimpatikusabb. De az is lehet, hogy már téveszméim vannak a rengeteg gyaloglástól...
"I'm too old for this sh.t..."
-
Gabady
aktív tag
Gondolom a focus 1.4 8v, a megane meg 16v.
A 8 szelepes motorok alul nyomatékosabbak mint a 16 szelepesek.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
#89309696
törölt tag
Ha talál jó állapotút 1.4-ből és nincs a közelben más akkor persze meg kell venni. Az autó állapot mindig is lényegesebb, mint a motorja.
A 75 lovasok 8 szelepesek, más a lökethossz/furat aránya is. Azok jóval karakteresebben mennek alul, összességében a gyorsulása lassabb lesz mindenképp, de megindulni, kereszteződésből kiugrani, dombot megmászni jobbak.
16 szelep nagy hátránya kis motornál, hogy a nagyobb légbeömlés miatt alacsony fordulaton szar a hengeröblítés, csak úgy bemászik a levegő unalmasan ha nincs fordulat és ehhez mérten keveredik el a benzin is a levegővel. Emiatt pörgősebbre kell csinálni, ehhez már rövidebb löket kell amivel megint pluszban az alacsony fordulat kárára megyünk. Cserébe ezek a motorok négyezer felett is teljesen kényelmesen eldolgoznak, a régebbi 8 szelepesekkel ellentétben amiken hallod, hogy már torokból ordít bár azért azok is mennek.
A 16 szelep viszont kellett, mert máshogy nem tudtál a kétezeres évek elején előre lépni tömeggyártásban. A Renault szereti az innovációt amúgy is, meg kellett volna lépniük az okoskereket már akkor az 1.4-ben is, meg picit tolni a kompresszióra. Sokat segített volna, csak 20 évvel ezelőtt még nem volt ekkora forgalom és nem indokolta semmi, hogy 1.4-es motort 100 ló fölé vigyenek. -
eTrade
tag
-
Morales72
csendes tag
Külföldre picit drágább, inkább 11k per nap (nyilván attól függ, hogy mit bérel az ember). Természetesen kauciót is kérnek, ami a kölcsönzőnél marad, ha pl. a parkolóban valaki meghúzza az autódat, és odébbáll. Ez az olaszoknál annyira nem ritka. Nyilván nem törvényszerű, hogy meghúzzák. A tipp egyébként jó, ezen is elgondolkoztunk.
Egy kolléga egyébként 1,2 millióért keres autót, és nem talál. Neki is feltűnt, ami nekem, hogy a klasszikus értelemben vett kínálat alja, közepe, teteje, nem feltétlenül létezik a használt autó piacon. Hanem inkább azt látja ő is, hogy minden kategóriának az alja kapható. Vagy közepének tűnő alja (lehúzós kocsi). Nehéz ügy, nehéz ügy, de majd lesz valahogy.
Akinek van megbízható autója, amit karban tud tartani, életben tud tartani, vigyázzon rá nagyon, mert betyár kemény pótolni!
Csak két kérdés, mert látom, hogy mindenki óvatosságra int. A Megane I ph2 nem biztos, hogy kibír egy ekkora utat? Mondjuk a tiéd, Fehér Farkas? Vagy ez az óvatosságra intés a használtan vásárolt, még kevésbé kiismert autóra vonatkozik?
"I'm too old for this sh.t..."
-
#89309696
törölt tag
Első kerekek mindenképp lomhábban fognak járni, mert pörgeted vele a difiben a váltóolajat, a féltengelycsuklókban a zsír, ami fogja. Az még normális. Ahol kiszakadt a gumiharang és kattog menet közben kitekert kormánnyal az kuka féltengelycsukló.
A hátsó ami kicsit szorul az valószínű picit csepegteti a fékfolyadékot és attól ragad be. A váltónál is típushiba, hogy valahol picit olajat ereszt, ezt meg kell nézni, mert van ahol nem fontos vele foglalkozni, de van ahol szét kell szedni a váltót is, mert belülről van a tömítés. Amíg nem durván folyik addig nem szoktunk foglalkozni vele.
A motor, váltótartó bakok is típushibák, mindegyik így lötyög ha nem vadiúj és márkás drága. A kipuff is így lötyög, ezért szoktuk javasolni, hogy középen fel kell rögzíteni. A kipuff hálós izé az a rezonátorcső, ez így még jónak mondható, ezért is szoktuk javasolni a kipuff felrögzítését, hogy ne terhelődjön, mert idővel elkezd kiszakadni és nehéz hozzáférni kicserélni.
A kipuffod elég rozsdás, az enyém sokkal szebb, pedig az is rozsdás már. Ezt szemre nehéz megmondani mennyire mély a rozsda, amíg nem fúj ki meg nem dübörög addig oké. Nem tudom van-e értelme lepucolgatni és adni neki rozsdakezelős festést.Jól néz ki, kell vele kicsit foglalkozni, de amúgy korrekt.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Lötyögést meg lehet szüntetni nem teljesen, de sportos nem lesz.
Előre kicserélni nem sok mindent lehet, ilyen jellegű hibái nem nagyon vannak. Fojtószelep és alapjárati motor pucolás adja magát, ha elkezd beesni melegen az alapjárat vagy hidegen fennakadni vagy pici gázra ha hajszálnyit fullad és csak utána pörög fel. FHP is nehézkes indulással és dadogással jelzi, ha nem jó, trafók szintén. Ezek mind előjelzős hibák, nem egyik napról a másikra állnak meg így van idő megcsinálni is.
Vezérlés cseréjekor a szimeringek, a főtengely szíjtárcsa, a vezérműtengelyek tárcsái ha ponthegesztettek, ezeket szokás előre kicserélni, ha látni rajtuk régiek már.
Váltószétszedéskor a tömítéseket benne érdemes kicserélni. Bölcsőt ha le kell szedni akkor a rezonátorcsövet érdemes lehet kicserélni, de mivel neked rozsdás az egész kipuff nem érdemes arra újat hegesztetni. Olyan dolog amit otthon kicserélhetsz megelőzés céljából nem nagyon van. -
CactuS
Arcképgyáros
Azon túl, hogy a törvény tiltja, hogy ledet használj, a legtöbb foglalatban teljesen sz*r lesz a vetítési képe (főleg a H4esekben, azt hiszem a projectoros megoldásoknál egy fokkal jobb). Lámpamosó talán még a ledeshez is kell - ebben nem vagyok biztos -, így elég könnyű kiszúrni a dolgot. Az olcsóbb LEDesek, főleg a kínai legalja szeret túlmelegedni, ami azért tud elég nagy problémákat okozni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
Ledet nem lehet használni a rendőr ki is veszi az autót érte, és a szórási képük is nagyon gagyi a halogén helyére téve. Még a drága ledesek is rosszul fognak vetíteni, mert a lámpatest, a foncsor nem arra lett tervezve.
Ha több fény kell akkor meg kell nézetni a burát, foncsort, hogy megvan-e még a gyári fényvető képessége és ha igen akkor gondolkozni az emelt fényerejű halogénen.
Ezeknek az élettartamán pedig utólagos nappali menetfénnyel tudsz spórolni, kell is, mert az emelt fényerejű halogén a lámpatestet is előbb tönkreteszi.
Linkeltek feljebb egy 70 ezreset, de felesleges egy öreg autóra, van az Osramnak jó minőségű 17ezer Ft-os nappali menetfénye is, az annyira nem túlzás öreg autóra se és megfelelő a minősége is még.
Ez alá viszont nem érdemes menni már minőségben és árban, mert csak gagyi hatású lesz és látszódni se fogsz vele napfényben. -
LamerGyuri
senior tag
Én egy francia gyerektől vettem használtan FOG101-et. Az itthon vásárolt beépítőkerettel együtt is olcsóbban megúsztam
De legalább végre tudom, miben különbözik a FOG102: kivették belőle a kanyarkövető, DIM, és vészjelző funkciót."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
MC Pite
veterán
1, Összesen 1 féle chipdesign van, ami használáható a régi lámpákhoz (ami olyan mint a Philips ZES, Soul CSP, stb).
2, Nem legális, bár az ilyenek (retrofit) vetített képe jó. Vetített kép az enyémben,H4. Osram/Philips lobbizik érte egy ideje, de valamiért nem engedik (inkább lennének legláis alternatívák, mint hogy a használhatatlan szarokkal legyen telítve a piac).
3, Rengeteg a gagyi, itt (lumenetnél) már akadnak normálisabbak szerencsére. Normális hűtés (beleértve a pasztázást is) és zavarszűrés nélkül ló...rt sem érnek. A Phil...öhm, Narva és az Osram Gen2 közül előbbi fénye több egy picivel, ha ez számít; utóbbi egy emelt fényerejű izzó szintjét tudja 'csak'.
4, Általában nehézkesen férnek el. H4 sima ügy, de pl általában H7 mögött dekli van. Van, hogy a lemezes izzórögzítés nem bírja stabilan fogni, vagy nehéz ráhajtani a rugót, vagy a nehezbb bordától remeg a fény; lehet pár buktató. Sőt, foncsoros és projektorosba is lehet hogy másféle kell (utóbbiba van amikor csak a forgatható jó).
5, Mosó (és szintszabályozás) 2000 lumen felett kell, egyik sem éri el (a legjobbak 1800 körül vannak). Persze ez elméleti, mert ugye illegális . Kétszer voltam műszakin ezzel, normálisan világít, nem vakít, szépen be van állítva, nem kötözködtek érte. Anno ennek 25k volt párja, kínából (NSSC 5S Plus).
Az új ledes fényszórók és a D5S xenon ezért ússza meg, mert a szabályozást/mosót megspórolhatják.+1: (H7) Izzóból ami elég erős, kicsit fehérebb és még nem rohadt drága és nem annyira tiszavirág életű, az pl ez: [link] (Ha valakit érdekelne, egy pár eladó; mert úton az Ultinon szett. )
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#89309696
törölt tag
Ha nem muszáj ne tekerd ki teljesen a kormányt meg kitekert állapotban ne rúgj rá a gázra, mert azt nem kedveli ilyenkor már. Azon kívül még hónapokig elkattog egyébként mire szétszakad szóval nem kell pánikroham szerűen szerelőt keresned ma, de lehetőleg nyaralni ne indulj már el vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...