-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz shifty! #60968 üzenetére
Megane 2, az hogy CC már mellékes.
Nem bonyolult, ha minden ideális. De sosem az, pláne egy ilyen korú M2-nél. "Csak" egy járműspecifikus prés/kinyomó kell.
De 200e Km után nem csak ez az egy szilent néz így ki. Esélyesen ezt a telet szerintem még sóban fürödve, jéggel itatva, és latyakban áztatva fogja eltölteni a futómű összes alkatrésze, hacsak nem érzem egy kicsike jelét is, hogy nem úgy dolgozik ahogy kellene.Szóval is miért ne lenne érdemes egyszerre cserélni az összeset?
#1 Ha használt klímakompresszort veszel, egyszer azt is ugyanúgy fel kell újítani, kicserélni, tölteni. Ugyanott vagy. Azzal a kivétellel, hogy szétszerelt állapotában az állás többet árt neki, mint rendszerbe téve. Megéri egy újabb időzített bombát beletenni egy 10+ éves autóba? Generátor ugyan ez. Ezt is meg lehet csinálni okosban, hogy éppen működjön, de hosszútávon az lesz a drága megoldás, hacsak nem eladni akarod.
#2 Olvasd a topicot figyelmesebben, és találsz egy nagyon ügyes szerelőt.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Jaded
senior tag
válasz shifty! #61781 üzenetére
Tény, hogy nem megy úgy a simától. A Maxxmotiontól sem feltétlenül. Az első Shelltől nekem nagyon ment, a másodiktól kb OMV szint volt. Igaz két teljesen különböző kúton tankoltam.
A MOL-t meg nem tudom, ha tényleg onnan kapja mindenki, akkor szerintem teljesen mindegy. Sosem tankoltam ott. Azt tudom, hogy a Lukoil és az Agip hulladék (szerintem).
mod: kollegámnak volt egy full üzemanyag felújítás (igaz Ford Mondeo, valami 300e ft értékben), neki azt mondták például, hogy Shellt sose tankoljon, mert sz.r az egész, így OMV-zik (igaz mindig Maxxmotion).
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
Xantomas
őstag
válasz shifty! #62057 üzenetére
Az alap koncepcióban az is benne volt, hogy apple carplay, android car-hoz egy protokol illesztés kell, és onnantól a telefon streameli egy tetszőleges kijelzőre a képet, és fogadja a touchscreen pozícióadatait. (az apple carplay licenszelése pofátlanul drága, a kínai lightning kapcsolatos, hdmi kimenetű dongley cuccok meg valsz le lesznek tiltva a köv iOS frissítéskor)
Jók, jók az androidos fejegységek, de mindegyik ami kapható kb elavult, és csak portolják alá a frissebb droidokat, de minek olyan, ha a telefon úgyis kéznél van, ha újabbat veszel az többet tud, gyorsabb, navihoz a 2din helyén szerintem nem optimális, a gyári kijelző helyére pakolt bumszli sok helyet takar a látómezőből, stb."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz shifty! #62274 üzenetére
Az elf egyik legnagyobb baja, 3000-4000 km után lehet ki...ni és cserélni újra. Ha meg nagy terhelésnek van kitéve, akkor még előbb.
Persze, aki keveset jár vele, annak simán ez ajánlott, felesleges elit xado-val, vagy motul-lal etc ...olajokkal etetni, de max 5000 után cserélni illik. Egyszerűen lehet hallania motorhangján, hogy az olajnak annyi, kenése közelébe nem lehet, mint új korában.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #62910 üzenetére
A váltón lévő konzolt érdemes lenne megnézni volt már olyan akinek a csavar kilazult és az okozta a váltási nehézséget, igaz 5 ös váltónál, neked meg 6os.
Nemrég linkeltem a kézipumpát hogy van új is belőle, akkor miért akarsz bontottat?
Váltóolaj csere nem annyira gáz neked oldalt van a leengedő is meg a betöltő is, ha emlékeim nem csalnak, kulcs legyen hozzá.
Meg hosszú cső tölcsér aztán mehet a móka.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #63374 üzenetére
Ezen miért csodálkoztál, mondtam, hogy kopog és kivan a bölcsőszilent amikor nálam volt.
Ezek után csak, hogy fájdítsam a szíved, 6.500.- a gyári bölcsőszilent darabja és 20e a cseréjeEhh, most kicsit gonosznak érzem magam, de hát ezek nem érhettek váratlanul, hiszen ezt mondtam neked.
A lengőkarokat is, hiába ment át a műszakin, az szerintem június körül meg fog szólalni, ki volt már repedezve mind a két oldalon a nagy pogácsa szépen körkörösen.
Sőt ezt még mutogattam is neked.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #63403 üzenetére
Hát ez nem ennek a kérdése ez mindig pénztárca függő dolog. Akkor vastag lett volna a költségvetésednek, ezt meg is tudom érteni, most viszont a duplájába került.
Sajna a "részlet" fizetés mindig minden konstrukcióban drágább a bankoknál is.
De nézzük azt, hogy most jóJanuártól......
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kopi72
aktív tag
válasz shifty! #63523 üzenetére
nem tudom mirol beszeltek, en fellelegzem, ha beerek bp-re, hatradolok, es egy kezzel vezetek.
12 evig eltem ott, es akkor is igy volt, igaz nem most, 11 eve.
Videken neked mennek az autosok, ha ugy gondoljak nekik van igazuk, Bp-en, meg nem akarjak osszetorni az autot, mert tudjak mennyi macera javittatni.
Videken, hetvegen, kirohannak kis utcakbol a nagyobb utakra, szinte megallas nelkul, agyrem az egesz, ket kezzel fogom a kormanyt, hogy elrantsam.Magyarorszag a mosoly orszaga. Akar kiskoruton akar nagykoruton elmenygazdag utazasban lehet resze!
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #63560 üzenetére
Ha valóban a barátod nagyon gyorsan beszéld le róla.
Nem rég írtam, hogy hulladék az összes TCE az 1.4 kivételével.
Szelepek oda, turbó oda, lánc oda, és itt már minimum 400ezerről beszélgetünk.Ebben/ilyenben gondolkodjon ez élhető és használható autó!
Ezekben még motor van.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #64213 üzenetére
Szakaszosan lehúzod az ablakot teljesen és amikor leent van 3-4 mp ig húzod a gombot ekkor betanulja a végállást felfelé ugyan ez.
Azért van mert a feszültség bemeent 9 volt alá indítózáskor. A napi számlálót is agyonvágta szerintem majd nézd meg
Akumlátor kapacitás mérés nem tudom mikori és ha rendben van akkor, önindító kivesz takarít zsíroz, ha szerencséd van ennyi, ha nem akkor felújítás.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
J.Cs.
tag
válasz shifty! #64438 üzenetére
Mentem hétvégén hosszúba is (hétvégente 100+km bele megy, ezért nem féltem dízelt venni), és melegen teljesen megszűnik a rángatás. Körülbelül 10-15 perc után már nem csinálja.
Kisvárosban lakom, az autó garázsban alszik. Nem hiszem 0 fok alá ment volna a hőmérséklet a garázsban sem. Vezérlés 60e km-e volt cserélve, 20e-ret még akarok vele menni. Nincs kattogás vagy ilyesmi.
Üzemanyag szűrő épp csereérett, ma meg is rendeltem. Nagyon remélem csak ezzel lesz gond.1500-2000 indulás szépen kiengedett kuplungot jelent, viszonylag nyugger indulással is csinálja. Készítek egy videót is délután.
rob210:: EGR tiszta rádugott kütyü szerint. Vizes üzemanyagra tippelek én is, szeretném cserélni a szűrőt éppen ezért, mert úgy tudom oda gyűl meg a víz, s ha már túl sok van akkor túlengedheti.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
válasz shifty! #64469 üzenetére
Szerencsére nem. Lökös kuka, ablakmosó tartály, jobb-bal dobbetét, ködlámpák. Az ic hűtő picit megnyomódott, a hűtő szerintem cserés, bár vízfolyást nem láttam. Hűtővíz picit nehezen melegedett fel, mire hazaértem vele, úgyhogy ott valami nem kerek. Mást nem vettem észre eddig. Tiszakécske és Szentkirály között.
Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz shifty! #64977 üzenetére
Jar víz (oldja a zsírt) mosogató szivacs érdes fele, vagy körömkefe. Nem baj, ha kicsit kibojhosodik.
Kihúzod az övet teljesen a külső tükörre ráakasztod aztán sika és hagyni kell száradni. Ilyenkor fűtött garázs előny. Vagy marad a hajszárító.
Utána klasszul viszahúz majd, mert nem a rugóval van a baj. Hanem a kosszal zsírral ami betapad.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz shifty! #65085 üzenetére
Ezt a benzin is kihozza vajon ha üvegmosós kefét tologatok át rajta? Vagy egyáltalán nem oldja fel?
Következő hétvégén szedem szét én is és hasonló látványra számítok.
Esetleg WD40 vagy csavarlazító?Nincs brigéciolom és egyáltalán nincs kedvem a városba beautózni most csak amiatt.
-
#89309696
törölt tag
válasz shifty! #65104 üzenetére
Enyémen nincs cooler csak 65 lovas és pont az elhelyezése miatt nem is nyúlok hozzá. Meg akartam nézni a turbót is, de nem lesz, nem férek hozzá. Az EGR-t kipucolom, mert muszáj magától nem tud, meg ha minden igaz visszakapom a rendes teljesítményt is tőle utána már van értelme parkettázni is, mert meglesz a maxos kidörgő hőmérséklet és huzat és akkor ki tud égni a korom a kipuffból is. Most hiába megyek vele, 80%-os teljesítménnyel nem ég ki onnan már semmi. Lehet utána se. Az új olaj meg majd remélhetőleg kipucolja a turbó olajozónyílását is, mert okkal sípol a turbó, az se kapja meg a maximális olajat. Aztán az is lehet, ha belekerül az Elf akkor csendben lesz. Lehet egy revitalizálót is tolok bele, annyit még ráköltök.
Ha nem javul akkor nem, akkor megy amíg akar aztán kuka. Nem éri meg foglalkozni vele komolyabban.
Kinyitottam a sárga Rönós zsákot amiben a háromszög is van pl. és egy mumifikálódott szendvics volt benne meg párizsis papír. Komoly élete volt szerencsétlen autónak.
A raktér alá, mert be lehet nyúlni odáig is az ülés mögött, ezer éve lejárt szélvédőmosót meg olajat találtam. Meg egy menetlevelet. Azt ugye tudjuk, hogy talán 2009 óta nem kell menetlevelet írni ezekre, szóval nem ma került oda.
Nem mintha töltötték volna normálisan, mert ilyen 10-30 ezres hiányok vannak benne.
Szállított személyekhez odavan pár helyre írva egy kutya neve.[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz shifty! #68807 üzenetére
Igen. Mondjuk én ugyanolyan alapossággal megnézném ezt a Cliot is, mert ilyen ismerősöm nekem is van aki fényesre szopkodja az autót, majd Molnál vesz a benyakúton 10W40 olajat az 5W30 helyett. Vannak akiknek a törődés a szépségben kimerül, az autó műszakilag meg épp átlagos.
Ha rendben van akkor viszont nagyon jó vétel, mert amennyivel drágább annyival jobb is. -
buherka
addikt
válasz shifty! #68807 üzenetére
Közvetlen szomszédom, még kerítés sincs köztünk...szóval messzire nem tud elmenni. Nem mer átbaszni, mert tudja hogy kamionozok...és vadállat vagyok ha már kiszimatolom ha simliskedés van a levegőben.
Beteszem a nyerges alá és húzom az embert míg el nem kopik...
Ahogy szokták mondani "mi kamionosok ismerjük azokat a helyeket ahol tuti soha nem találnak meg"Nem akarja ismeretlennek eladni, mert tudja hogy én vigyáznék rá. A közelébe akarja tudni az autót...mert még most is szerelmes belé.
(#68804) rob210 ...kösz a választ tesa. Gondoltam hogy Te egyből rábólintasz. Nagyon patika a kis gépjármű. Vezérlés most lett cserélve 14 ezer km-el ezelőtt. Ez a 110 ló ami benne van, nekem bőven jó. Nem racsingolni veszem ha veszem. Hanem mert kell egy jó kis megbízható autó. A 24 éves F Astrám már oda van. Már idén le sem műszakiztattam.
Van az ülésbe oldal légzsák, erre így is tudok üléshuzatot venni. Amúgy miért kell rá huzat...?[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.