-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szia, a 2.0dci egy nagyon jó motor. Jól fogyaszt és nagyon jól megy is. Egyébként láncos nissan motor. Csak elég ritka sajnos, pedig én is nagyon rá vagyok fagyva ezekre a motorokra. Problémát még nem igazán olvastam róla, mindenhol dícsérik.
A szedánok valahogy amúgy is elég ritkák...kombiból sokkal több eladó van.
Illetve én azt mondom, hogy a kombinak csak előnye van.
Ha az ismerősödének valós a futása, normálisan szervizeltette, jól felszerelt és ilyen 2007-8 környéki, akkor tuti vétel.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
szerintem a pontosat sehogy, de ha ismerős, akkor bízz benne, hogy nem ver át! sőt ha ismerős és a kocsi magyarországi, akkor bementek a kpm-hez kézenfogva és lekéritek a műszakikhoz tartozó km állást amit rögzítettek műszakikor! ha ebbe nem megy bele, akkor inkább felejtős, ha belemegy, akkor legalább tudhatod, hogy az elmúlt 4 műszakin mi volt az állás!
ha külföldi volt a kocsi, akkor a szervízkönyvet érdemes átlapozni, bár nem szentírás, meg azt is úgy hamisítják, mint a huzat, de kiindulásnak jó, főleg ha renaultos pecsét van benne, nem sufnituning garage gmbh...... -
-
Pecc
őstag
Értem.
Olyat még nem tapasztaltam, hogy a gyáritól jobb/vagy azonos mélyhangokat produkáljon egy több tízezrekbe kerülő szett. Ezekszerint ezek jó cuccok.
Az enyémben a gyáriak igazán frankók lennének, nem is érdekelne a csere ha nem érte volna el a peremeket az idő vasfoga.rob - Mennyi az a fillérekből megvolt? 40-50ezer újan?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ez baromság.
Illetve nem először megkérdezem I-es vagy II-es megane-od van vagy milyen renaultod?
Nekem I es PHII amiben elől 16cm hátul 13cm fér el.
Ezt a keretet hátul átalakítottam, hogy oda is beférjen a 16cm-es pár.
A 4db 16 cmes hangszóró és a kis erősítő egy magnat mélycsővel nagyon szépen szól és nekem elég hangosan is.
Ha valaki igazi audiofil akkor az meg vesz mindenhova beépítőkeretet és szét tunerkedi a kocsit hangzásképet állít etc. etc.
Csak az már sok száz ezres tétel.
Kulturált hangzást fillérekből el lehet érni, ha valaki tudja, hogy mit keres, és hogy akarja megépíteni azt amire vágyik.Renault power
-
diablo1984
veterán
kifolyik az olaj? és kigyulladhat az autó? akkor nem a turbó eszi, ami gázabb lenne, mert ha a karterből a turbó kiszívná és szétküldené a motort, az gáz lenne, de ha nem tocsog az olajban(és nem csak egy tömítés miatt könnyez), akkor hagynám a picsába, járj vele, néha nézz rá, hogy mi újság nem durvult-e, de véleményem szerint nem fog az kigyulladni, annyi erővel minden kigyulladhat, ami éghető.....
-
just
aktív tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez a legnagyobb, ami befér? Nekem is ilyen kicsi volt az octaviaban, de megmértem a helyet és ez is bement:
Exide Premium 12V 77Ah 278mm /175mm /190mm. Mérd meg az akksi helyét. Ha befér, akkor nem kérdés, hogy a nagyobbat kell venni.
mycso Tudtam, hogy befér oda nagyobb is.
[ Szerkesztve ]
-
V8TommY
tag
Szia,
Hasonlo hibaval mar en is talalkoztam. En is egett olaj szagot ereztem viszont nalam mar alapjaraton is erezheto volt. (Az enyem 1.9 dCi)
En elkövettem azt a hibat, hogy egyaltalan nem foglalkoztam vele, igza nem igenytelensegbol hanem anyagi okokbol.
Ha masfel evvel ezelott tudtam volna azt amit Rob210 valaszolt Neked, akkor valöszinüleg nem varok. Esetemben vegül az M3 autopalyan, az M0 felhajto elött rottyantott maga ala a turbo amit aztan cserelni kellett. Onnan meg el tudtam menni vele Maglodig ahol az "illetekesek" csereltek rajta es kapott egy felujitott turbot.
Szerintem az a jobb megoldas, ha elore eltervezett idoben mesz vele szerelohoz.
üdv,
Tomiu.i.: a "huhogas" utan nalam kb 200 km-rel jött a füstparade szoval ha azt eszlelned, hogy a turbo mashogy futyul, akkor tenyleg ne varj vele. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
rob210
Topikgazda
A lelkiismereted nem tudom engedi-e ezt.
Egyébként pedig csúnya pereskedésnek néznél elébe és 90%- hogy bukod ami nagyon sok pénzedbe kerülne.
Tisztességesebb turbóhibásan meghirdetni.
Nincs félreértés nincs nyavajgás.De előbb nézesd meg, mert nem biztos, hogy cserélni kell a turbót.
Ha meg annyi pénzed sincs, hogy egy turbóssal megnézesd, akkor no commemt.Renault power
-
V8TommY
tag
Nem derult ki a hozzaszolasodbol (vagy az figyelmemet kerülte el), hogy miota van a hibajelenseg.
Esetemben a legelsö olajszag megjelense es a huhogas közt kb 1 het es 70-80 km telt el.Ezt követöen Nyiregyhazarol Fehervarra menet halalozott el a turbo, teljesen normalis 120-130 -as tempo mellett egy hüvös tavaszi napon.
Az auto egyebkent mindig 0W-40 Castrol Edge olajat kapott max 15 ezrenkent, akkori oraallas szerint volt 210-220 ezer kilometer volt benne.
A masik eleg fontos kerdes, hogy mit tankolsz bele.
En ukrajnaba jartam at tankolni, es ott mindig a hataron tuli elsö ertelmes benzinkuton tankkoltam bele. Van aki szerint ez gaz, ami en ugy tapasztaltam, hogy a fogyasztas a kinti üzemanyaggal csökkent, a motor ugyanolyan szepen jart vele, a joval kedvezöbb ar pedig csak raadas volt.Tavaly marcius ( vagyis lenyegen a turbo es ketttömegü lendkerek csere ) ota viszont lenyegeben ujrakezdtem az eletemet Nemetorszagban, es az autot is egesz mas koltsegvetesböl tartom fent. Csak premium gazolajat tankolok bele, olajat pedig a turbocsere ota 10 ezrenkent cserelek, csak gyari ELF-et rakok bele.
A hibas eladas utani pereskedes jogi kovetkezkemenyeket nem ismerem, viszont egyetertek a velemennyel mely szerint nem szep dolog igy eladni az autot.
Az az elethelyzet amiben vagy, eleg kellemetlen. A hazvasarlas okan ertheto, hogy minden penz szamit, ugyanakkor itt van ez a hibajelenseg. Am gondolj bele: ha eladod a Megane-t, utanna valoszinuleg venned kell majd egy masik autot amiben ugyanugy ott lesz a hibalehetoseg, atirasi koltseg az altalad emlitett utannajarasrol es idovesztesegrol nem is beszelve.
Itt nem keves segitseggel, tapasztalattal es jo tanaccsal talalkozhatsz ( suti es kave sajnos nincs )
A legfontosabb kerdes, a matek. Esetemben a turbo csere 130 - 140 ezer Ft kozt volt Maglodon, tudjukkinel. Ebben benne volt az olajcsere es szurok csereje is.
Arrol viszont nem tudom, hogy mennyibe kerül egy turbo idoszakos vizsgalata es esetleg felujitasa.
Ha valaki tudja, hogy mennyibe kerül az ilyesmi es hova erdemes menni Magyarorszagon ilyen ügyben, kerem ne tartsa magaban, akar privatban is.http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
diablo1984
veterán
a turbó az indítással nincs összeköttetésben, az így nem szól bele! izzítógyertya legyen jó, a befecskendezett gázolaj/levegő elegy és megfelelő nyomás legyen és beröffen! első körben az izzítást csekkolnám, ha az jó és esetleg jobban bele akarsz merülni, akkor egy diagnosztikával a befecskendezési nyomásokat is lehetne ellenőrizni, előfordulhat ott is hiba! de akár a kompresszió is lehet gyengébb, sok minden befolyásolja.
az én lagunámra is azt mondták, hogy tipushiba, hogy nehezen indul, a youtube-on nézett videókban pöccröff volt mindenfelé és kiderült, hogy nálam minden kukás......
-
-
FerNandor
őstag
Régebben azért nem ennyiért volt fent. Ja jól rémlik legalább 1.8m körül is volt az ára. Ez az 1.4m nem lenne drága egy 2.0dCi-ért, főleg ha a képeken látható állapotban van. Szerintem.
(Amúgy, ha jól tudom, ez Luxe felszereltség.)[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Doki16
addikt
Szerintem leginkabb azert tunik soknak a problema, mert egy forumra altalaban azok irnak akiknek kerdese vagy gondja van. Most en akkor beirom neked, hogy az en kocsim hibatlan jelenleg es tokeletesen megy kop-kop-kop
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez inkább tulajdonság,mint hiba. Emiatt biztosan nem szedném szét, mert javítas után kb 40-60 000km után újra fogja kezdeni. Ez ilyen,használd és ne foglalkozz vele. Mindegyik dpf nélküli dízelen megfigyelhető a jelenség. Aki kivette a dpf-et,az is beszámolt ilyen pamacsokról reggel.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
Minden tavasszal azzal kezdem, hogy átnézetem a futóművet.
Idén két axiált kellett elől cserélni, úgyhogy futómű-állítás is volt.Azokkal a 17-es felnikkel különösen javasolt figyelni a futóművet, nekem mikor olyan volt az M2-n, 3 éven belül kellet cserélni gátlót, kutyacsontokat, toronycsapágy-szilentet, kormányművet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Proxmox VE
- Motoros topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Exkluzív órák
- Villanyszerelés
- Milyen switch-et vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!