-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Csak a szintén 5W30, low SAPS és HTHS>3.5-ös olajokkal érdemes összehasonlítani.
Egyszerűbb úgy, hogy amelyik olajnak van RN0720 minősítése, az az olaj tölthető bele. Sztem minden nagyobb márkának van ilyen terméke.
Eaglenek a Liqui Moly tetszik, de ezen táblázatban azok sem jobbak semmivel sem, de árban duplája.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ilyet is találtam, Shell.
[link]
Illetve a hivatalos honlap:
[link]
"Fully synthetic motor oil – Tailored to meet engine manufacturers’ special requirements.
Designed to meet the demanding requirements of particular high-performance engines, including Renault and those requiring ACEA C4
Shell is currently the number one global lubricants supplier to the Renault-Nissan alliance for factory-fill lubricants
Passes an extensive range of performance tests to meet engine oil specification Renault RN0720"http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
(#56347) mycso
Én a futóművel úgy vagyok, hogy sajnos, vagy nem sajnos, de túl vájtfül vagyok:-)), ha már egy kis hupogás, vagy oda nem illő szarság van, kicserélek rajta mindent, más meg nem is hallja. Én ezeken az elbaszott magyar utakon sem kímélem, márpedig az betesz neki rendesen. Bár az is igaz, hogy 250 ezerig nem kellett a futóművel foglalkozni, de ezek szerint vagy az utak lettek szarabbak, vagy eleve ezek az új alkatrészek már nem olyan minőségek, mint amikor a gyárból kigurult. Tökmindegy, hogy TRW, Bosch etc...
A zselésnél annyi lesz, ami nehezebb, hogy az egyik csavarnál útban lesz a mosótartály, ezt arrébb kell tenni és a motort tehermentesíteni kell, mielőtt kicseréled! Az alsót a váltónál meg a tkm tudja hogyan cserélték, mert azért fizettem, hogy ő legyen koszos , de ahhoz is tehermentesíteni kell a motort. De mind a kettőnél a legfontosabb a nyomaték, ha nem úgy húzod meg, ahogy elő van írva, akkor csalódni fogsz. Kb 1 óra volt a zselés és alsótartó cseréje. A fenti rezgéscsillapítót én már kicseréltem előtte.
Tehát a zselést mindenhol 62nm-rel kell meghjúzni A felső rezgéscsillapítót, szintén 62, de ami a kasznira csatlakozik, azt pontosan 115-tel! Ezek együtt fogják elérni azt a hatást, amire "vársz".
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nyilván, aki hosszabb távra megy sokat, akkor hibrid, ha nem tud hosszabb időre megállni.
Én nem tudtam volna.
Vagy úgy tervez, hogy megáll pár órára, enni, inni, sétálni egy picit, amíg feltöltődik az autója. Amilyen ütemben fejlődik ez a (direkt elnyomott villanyautós) technika, mert ennek már rég meg kellett volna valósulnia, szerintem jövő, vagy 2 év múlva ilyenkor már fele ennyi nem lesz a töltési idő.[ Szerkesztve ]
-
Cyborg
őstag
900km-t dízellel se vezetek le egy seggel. 1x minimum, de inkább 2x megállok.
A felét már majdnem tudja pár autó, és nyilván csak jobbak lesznek. 20 perc alatt fel lehet tölteni 80%-ra az akksit, de persze nem tudja megszorongatni a dízelt, ez egyértelmű. De pl. 2. autónak, vagy olyanoknak, akik csak városban mennek, vagy mondjuk az 50kmre lévő munkahelyre ingázni már most is jók.Az uj Hyundai ioniq amúgy simán elmegy 10kW/100km-es fogyasztással, persze olyan 110-zel, és nem 180-nal, ha beleraknák a Tesla 100Kw-os akkupakkját, majdnem meglenne egy dízel hatótávja, egy benzines meg simán.
A töltők is fejlődnek folyamatosan, létezik már 350kw-os töltő. Szóval szerintem ez a jövő, aerodinamika, súly, akku cella sűrűség fejlesztés kell hozzá, ami megy is folyamatosan.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
A kormánymű, sajnos fogyó eszköz a IIesek alatt.
Ha nagyon kopog elsőre még segíthet rajta ha a fesszesség állító csavaron tekertek egy kicsit.
Ez a csigánál lévő állítási lehetőség ami a fogaslécet jobban ráhúzza.
Amúgy meg sajnos ha lóg kopog ki kell cserélni nincs mese.
Van aki perselyezi, meg lehet is innen onnan szerezni ilyen utángyártott perselyeket gyakorlati tapasztalat semmit nem ér.
Vagy kicseréled a kormányművet, vagy felújíttatod.
Le kell kötni elég sokmindent és értelemszerűen le kell venni a bölcsőt.Renault power
-
-
CactuS
Arcképgyáros
2 első sárvédő elég gány. Nem ismerem ezt az ársávot, de az egyik házilag van javítva a másik meg rügyezik a rozsától rendesen. Az elején az illesztések baromi csálék, sem a sárvédő - motorháztető, sem a lámpa - lökhárító rések nem stimmelnek. Sárvédő - A oszlop szintén. Képek alapján ez szerintem ezzel megfogtak valamit. Nyúlványokat nézzétek meg mindenképpen, üvegeket, lámpák egyformák-e, egy gyártási évből vannak -e stb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
Meganeból 400-500 között indulnak a használhatóak amire nem kell költeni az első-második évben vagy csak apróságokat. És kéz alól (persze meg lehet nézni a kereskedőset is nyugodtan csak tisztában kell lenni azzal), hogy a nepperes kocsikkal az a baj minden hasznát mire levonod a neppernek akkor marad az autó értéke kb. 200-250 ezer.
Vagy ha csak 300 körül tudtok rá kiadni és megfelel a szedán akkor Thalia. Kisebb, kényelmetlenebb, fapadabb, de 300-ból az sokkal megbízhatóbb lesz.
-
Josi
aktív tag
A Monaco limitált szériás, szinte full felszereltségű.
Ez messze van attól.
Az oldalán a diszlécen RT felirat van.
A mellékelt doksiban megtalálod minek kellene lenni benne
Megane I Ph2Klíma nélkül ne vegyél autót.
Küszöb eleje vége, gépháztető eleje ami rozsdásodni szokott.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
shifty!
senior tag
Bad news: ez kettőstömegűvel szerelt példány.
Ebben az esetben kuplung, kettőstömegű, és hidraulikus kinyomócsapágy csere a minimum.
Én nagyon baráti áron, ismerős szerelőnél anyag + munkadíjjal 160e ft-ból úsztam meg, és ezzel kifejezetten nagyon jól jártam, főleg annak fényében hogy LUK került be mindenből.
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Óra topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Gumi és felni topik
- Villanyszerelés
- OLED TV topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen