-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz eTrade #14993 üzenetére
röviden a 16 szelepesek kicsit erősebbek és kevesebbet esznek bár ez vezetés függő. A 8 szelepes társai igénytelenebbek és nagyon kiforrott motorral szereltek és motorikus problémák elenyészőek.
Jelen állás szerint az összeg is kérdéses és a felszereltség is ennek a függvénye.
Ha klíma kell akkor 1.6 8v vagy 1.4/1.6 16 v tökéletes választás lehet.
Nálam a sorrend ez lenne 1.6 16v >>1.6 8v >>1.4 16v és 1.4 8 v.
Pár infó:
M1 nél az 1.6 16v ritka de van benne kraft 107 paci ez klímávla 4 lufivval minden igény kielégít fogyi az 7,5 liter körül lesz ez tuti természetesen vegyesben klímával.
Az 1.6 8 szelepes 90 paripás nyáron én 6 körül elmegyek vele télen 7-7,5 átlagba én úgy 8-at mondanék rá de akkor haladós tempó van.1.4 terén majd rob írja mi a helyzet.
eTrade : írj egy összeget amit az egész projektre szánsz
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #14996 üzenetére
Amit linkeltél az egy nagyon szar választás.
Jó volna tudni mire fogod használni a kocsit.
Autópálya vagy városi cirkálás?
Mi a fontosabb a 0.5-0.6 decivel kevesebb fogyasztás vagy a megbízhatóság?Én szvsz 1.6 16v-st vennék 2002-es évjáratból ezt hajtom jelenleg, ha találok egy szép példányt úgy hogy az enyém beszámolják akkor le is cserélem a mostani 1.4 8V-st.
Na szóval amit jó tudni, az 1.4 8V-s motor az egyik legmegbízhatóbb szerkezet, nem nagyon van minek elromlani benne. Cserébe kb.fél literrel többet eszik mint a 16szelepes.
Ahol viszont több elektromos kütyü van, tehát több minden elromolhat ezek nem nagy tételek és nem is nagy szerelések, de érteni kell hozzá egy kicsit.Illetve ha szereted a jól kihasználható csomagtartót akkor classicot ne vegyél, mert kicsi a nyílása.
Renault power
-
laszlo168
senior tag
válasz eTrade #15012 üzenetére
Én mikor vettem a wv-t 1,400,000-volt, én is úgy gondoltam hogy ráérek majd kicserélni amit kel.
Eltelt 2 hét minden pöpec volt, majd egy dálútán beinditom, elindulok, ekkor felgyullad az olaj lámpa.
Szerencsére nem mentem vele sokat, de pár másodperc után, már hallottam hogy kezd kopogni.
Meg álitottam időben, (vissza a jó öreg ladához, az még megbizható) másnap szétszedték, kiderűlt van benne egy belső olaj szűrő, nem tudom mi a pontos neve, na az teljesen el volt tömődve, kitakaritották, aztán jó volt.
Ugyhogy én mikor vettem a másik használt kocsit, az volt az első, olajcsere, mondhat nekem bárki bármit.[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz eTrade #15012 üzenetére
Nem sok jóval kecsegtetlek ennyiért sajna.
Ennyi pénzért a hahun 2000 év előtti Meganokat találsz leginkább 1.4 8V motorral.
Csak hogy a tied legyen (illeték, törzskönyv, forgalmi, eredetvizsga) az 54.000 ft.
Plusz a kötelező biztosítás.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz eTrade #15013 üzenetére
Nekem 1.4 16V kocsim van.
Rövid városi távon (3km) így télen a fedcomp 8,5 l átlagot mutat.
Nyáron 7-7,5 a városi fogyasztás.
Országuton hosszabb távon normál tempóval (90-110) 6 l alatt lehet közlekedni vele.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #15012 üzenetére
Majd teszek fel képet ha aktuális lesz.
Nekem 1.4 8szelep megane I RL van kilóméteróra cserélve, ford mérősre.
Elektromos ablak, szervó, a luxus amúgy, még gyári kompressziót mértünk a motoron 242.000 km van benne, de annyit hazudok bele amennyit szeretnélViccet félre téve, esztétikai hibák vannak rajta még az előző tulajtól, amit kellett az már kicseréltem, egy két apróságot kell még költeni rá, de friss olajjal és szűrőkkel fogom eladni, mert azok már megvannak.
Nekem most a téli hidegben hajtósabb szakaszokon városban sem ment 7.5liter fölé a fogyasztásom, rövid szakaszokon igazi hidegindítós etapokon.
Szóval a 9-10 literes fogyasztást beíróknál valami szarul van beállítva a kocsin.
Igaz nekem van benne egy fogyasztás csökkentő, viszont nem isz 100% benzinnel járok
Szóval a 8liter ami reális fogyasztás ezeknél a motoroknál.Renault power
-
Josi
aktív tag
-
tresh
addikt
válasz eTrade #15320 üzenetére
Szerintem 90 % lék ugyan is országúton van elég levegő áramlás hűti, városba meg ugye áll és ott kapcsolnia kéne a ventinek..89 nél nyit a gyári termosztát 9x nél meg megy rá a venti.
(#15321) giigz : autót beindít csücsülsz benne 2-3 perci járatod mondjuk 1500-2000között fordulaton még el nem éri az üzemi hőmérsékletet 89-90 fok majd tartod ezt és elvileg 9x nél a ventinek auton kapcsolni a kéne..és ha kiszállsz akkor meg lesed hogy a hűtőn lévő ventilátor elindult e... persze ezt nyitott motorháztető mellett.. de elégé halható amikor rákezd a ventilátor..
[ Szerkesztve ]
-
-
Josi
aktív tag
-
válasz eTrade #15510 üzenetére
Igen, ezt már feldobtam egyszer én is, el is kezdtem gyűjteni, aztán megállt a projekt.
Pedig jó ötletnek tartom.Ha gondoljátok, jöhet mindenkitől privibe, a következő formába és megszerkesztem:
nick
tipus, évjárat
kép[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
tresh
addikt
válasz eTrade #16386 üzenetére
Grat használd egészséggel.
(#16387) giigz: bocs elírtam egyel előtti szériára gondoltam 95-96 körüli
MMA87
I]406-ostól én sokkal többre tartom az M2-t.Nem egy kategóriában fociznak, semmi baj sincs a pözsókkal vagy ha van kb annyi mint a rönókkal és ez tapasztalat A 406 csak azért jött szóba mert az egyik legjobb kritikát kapta , főleg futómű terén...és az áruk a piacon nagyon jó sőt legjobb ebben a kategóriába
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz eTrade #16709 üzenetére
nem forgatni kell, hanem a bajuszkapcsolónak a végén kell lennie a gombnak. a gomb végét kéne nyomni. de ha nincs ott gomb, akkor valószínü nincs fedélzeti számítógép az autóban.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz eTrade #16713 üzenetére
igen, akkor valószínü csak napi számláló van benne. (annak a nullázó pöcke meg a fordszámmérö vagy a km óra körül van.)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz eTrade #16717 üzenetére
azok az adtok sose valósak megtett km és tankolt benyából számolj az tuti
szerk:
valaki véletlen nem tudja hogy a m1 ph1 vs ph2 között kerékjárat/futóműbe volt e változtatás csak mert ugye más a felni méret ezért lenne érdekes ph2 be több lemez felni van eladó normális áron de az et43 és az ph1 é pedig et36 tehát 7 mm ugrana pluszba ami nem olyan kevés véleményem szerint
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz eTrade #16713 üzenetére
Szia!
Elsősorban gratulálok a szerzeményedhez.
Sok örömteli km-t hozzá.
Itt megnézheted a kocsid felszereltségi listáját:
http://data.hu/get/4360137/Renault_Megane_I_Ph2.pdfAz RN felszereltségben nincs fedcomp, nincs elektromos tükör, duplaoptikás fényszóró, stb.
Klimád van benne?
Irhatnál picit részletesebben a szerzeményről.
Ne felejtsd el a fontos dolgokat cserélni. (Vezérlés, Olaj, szürők,......)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
eTrade
tag
válasz eTrade #16790 üzenetére
"Ki milyen olajat használ az autójában?" Az 1ik meganeklub-os tag, "lumpy" megírta azt, hogy neki nem jött be a 10W-40-ról > 5W-40-re történő váltás, mert hangosabb lett tőle a motor.
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #16796 üzenetére
Xado olajat használok, mert az ELF egy nagy fos, bár ezért már sokan sokszor lehurrogtak, de tény hogy a forráspontja magasabb a Xadonak és a dermedés pontja pedig alacsonyabb, ez nekem bőven elegendő ahhoz, hogy ne az ELFet használjam amivel nyáron a 40°C ban fel fel villant az olajnyomás jelző lámpa, mert annyira meleg volt az olaj, hogy nem volt kenése.
SOHA TÖBBET ELFET!!!
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz eTrade #16900 üzenetére
itt vannak friss "teszteredmények" [link]
mondjuk én nem értem ezeket a teszteket... olyan támpontnak esetleg jó, ha összenézel pár különbözö tesztet, akkor nagyjából látod, hogy hol helyzkedik el az adott gumi.
fogyasztásban meg nem hiszem, hogy látható különbség lenne A és C között.itt pl 3 deci van a legjobb és a legrosszabb között.. szóval kb értelmetlen ezt, ezeket az adatokat figyelni. szerintem. meg nem is értem hogyan lehet ezt lemérni. egy úton nem lehet ugyanúgy végigmenni kétszer. lehet, hogy a második úton pont lenne annyi szembeszél, ami mondjuk az 1 decis különbséget adja.. stb..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz eTrade #16900 üzenetére
Meg ugye mennyi megy ebből a tapadás rovására
Egyébként sosem foglalkoztattak ezek a besorolások....millió más dologtól függ a fogyasztás.
mod.:millió más dolog van, amiktől valóban (észrevehetően) függ a fogyasztás
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz eTrade #17004 üzenetére
Igen, egy autós boltban vettem (ilyen ipari, keleti autós bolt, tehát nem unix vagy ilyesmi), de szerintem ilyen praktiker, vagy hasonló áruházban is lehet kapni.
Nem olyat vettem, mint a gyári cső, mert nyilván olyan nincsen, hanem aluból van és dróttal van erősítve. (sajnos nincs képem, de hasonló, mint amiket pl. páraelszívókhoz is raknak, csak nyiéván vékonyabb, meg masszívabb annál)
“The Night is Dark and Full of Terrors”