-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyno
veterán
válasz NdrewSunix #59903 üzenetére
Elnézegettem az árakat elég baráti a 300k a cserére, kettőstömegű felújításról nem sok jót hallani....én nem szórakoznék vele, ha már rászánod a pénzt.
(#59905) NdrewSunix: Ha tudod számlával bizonyítani, akkor nagyobb eséllyel fogsz találni olyan vevőt aki ezért megveszi drágábban.
(#59892) ΞΔGLΞ: PM.
[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
válasz molnarpeter #65035 üzenetére
Valami baja volt?
Nekem még most a nagy hidegbe, van hogy be se melegszik rendesen, város sok-sok dugó, nem spórolok nehéz a lábam, és max ilyen 5,5.
Jobb időbe mikor nem kell még klíma, de már betud rendesen melegedni, még a városba is elvan 4,6 körül. -
Dyno
veterán
válasz molnarpeter #66320 üzenetére
Amúgy ingázni munkába járni legjobb választás, ha van mellette egy rendes személyautó, nekem is ha megtérdel totál a fiestam valami ilyen kis gyösz teherautót fogok nézni.
-
Dyno
veterán
válasz Gombinyó #66391 üzenetére
Igen akkor a regadót kell befizetned, amúgy a teljesítményadó(csak itt valóban a súly utána adózol) hasonló összeg mint ha személyautó lenne, a pálya matrica dupla összeg még mert más kategóriába esik, illetve ahogy írtad a kötelező lehet több, de én csak ennyiről tudok, más nem nagyon van ami többletköltség.
[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
válasz diablo1984 #88465 üzenetére
Szerintem ott a H5ft kódú 1197cm3-s motorra gondoltak, Robi pedig az 1149cm3-s D4ft-re ami a d4f turbósított változata, nincs közvetlen befecskendezés, nincs nyúlós lánc.
D4ft már nem volt iv-es Clioban, csak szívó motorként.
-
Dyno
veterán
válasz kisgyerek85 #88617 üzenetére
Felmerült bennem, ha főnid ennyire kularágó akkor gondolom gázolajszűrőse volt sohasem cserélve, max csak akkor amikor még garis volt az autó és talán a márka szervíz cserélhette?
-
Dyno
veterán
válasz angyalpc2 #89055 üzenetére
0.9 TCE-vel nem azért kevesebb a probléma, mert az nem közvetlen befecskendezéses?
Ami furcsaság, hogy a nissannak valahogy több kocsija ment tönkre. Vagy csak a "japán" kocsit vásárlók érzékenyebbek ezekre, vagy hanyagabbak.
Vagy gondolják az nem megy tönkre, szervizeltetni se kell és akkor így születnek az olajat okádó Toyoták......[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
Ilyen váltóval szerelt Megane-om van 318ezer van benne, 294-el vettem, azóta kellett kuplungozni, előtte volt para, hogy szól a nyelestengely, de szerencsére a kinyomó volt nagyon szétesve, kuplung csere óta nincs hangja, váltóolaj csere volt vásárláskor, meg kuplung cserekor is friss olaj került bele, passz hogy előtte volt-e váltón bármi csinálva, kuplung az még a gyári volt elméletileg, szóval passz, de a 90 lovas dci-en is ez a váltó van, azt hiszem.
Szerintem cseréltesd benne a váltó olajat és ennyi.De Robi tud még róla nyilatkozni, hozzá hordom.
Ami amúgy inkább idegesítő, hogy 100-nál 5.-be 3000-t forog, bár szerintem a 6-os váltó i lehetne hosszabb a 110 lovasokon, mert az kb 110-nél forog 3000-t.
más: Érdekes gergo5991 autója mert törökgyártás, lehet azért olyan mint a fluence? De hogy került szlovákiába ilyen autó?
5 ajtóst szerintem csak belpiacra gyártottak a törökök, fluence jött onnan meg kombi bár passz nekem a dízel kombi spanyol gyártás, igaz azt svácban adták el elöször.
A 101 lovas benzinest megnézném, de ez az adatábla hiányos rajta, valszeg megsérült és levan ázva. Van még ilyen adattábla máshol a kocsin?[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
válasz diablo1984 #89785 üzenetére
Igen akkor kb. 110-nél forog 3000ezret.
#89786ThodEE: Ha 3500-t forog 209-nél akkor 130-nál 2200 körül kéne forognia.
Amúgy kétféle volt elméletileg 2012 gyártás után amikortól energy dci-k voltak és 270nm volt a csúcs nyomaték nem 240nm mint előtte:
240nm: 6.-ba 100-nál 2000-t forog ilyen az enyém is
270nm: 6.-ba 115 körül forog 2000-tÉs ennek köszönhetően kb. fél literrel kevesebbet esznek pályán.
-
Dyno
veterán
válasz ThodEE #89801 üzenetére
Na most ezt nem értem......
[link] Eszerint olyan mintha neked 5.-be maradt volna 130-nal?
Neked ph3 van? Nekem ph1, de ahogy elnézem neked 5.-be forog annyit mint nekem 6.-ba.
Nekem 130-nál 2600-t forog, de 150-nál már 3000-t. Szóval lineárisan növekszik.
[link] :ph1 adatai#89799diablo1984: Szelepvezérléstől független, a főtengelynek ugyan annyit kell fordulnia Vagy én tudok valamit rosszul
-
Dyno
veterán
válasz lsebestyen #90848 üzenetére
Szia,
Nekem van egy 5 ajtós 5 sebességes 101 lovas 1.6 102-nél forog 3ezret, a 6 sebességesek 110 körül forognak 3ezret, illetve van egy 1.5dci 110 lovasom kombi, 2600 forog 130-nál ég és föld a dízelnél 130 körül szinte nem hallani a motort, a benzinesnél már 100 körül zavaró a hangja, szóval gondolom a 6sebességessel is már 110-nél zavarna a hangja.
Ja és 2013-tól volt még hosszabb váltós 1.5dci ami csak 2200 körül forog 130-nál.... -
Dyno
veterán
És akkor oda írja c220Cdi-t ahhoz majd minden annyiba fog kerülni mint a 3 felsorolt fosfranciához..... arról nem beszélve, hogy azért csomagtartóban sem ér fel a 3fosfranciához......
Nem baj jöjjenek az ilyen jó tanácsok legalább olcsón veszem meg a szarokat, Talismánokat is kikezdhetnék már úgy igazán főleg az egyötdécéit....Igazi szagértő.
-
Dyno
veterán
válasz norbert1998 #91462 üzenetére
Nagyon jó hangja is tud lenni egy 3 hengeresnek..... [link]
-
Dyno
veterán
Végig olvastam az egész történetet, én beleörültem volna ebbe az egészbe, jó mondhatjuk hogy happy end....
Amúgy akkor valszeg eleve nem volt valami oké az olajnyomással...
Annyi nem tiszta egy kicsit a történetbe, hogy így minden költség őket terhelte? Nyílván a gátlók nem, de az tiszta sor le is írtad.Megmarad amúgy a kocsi?
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Assetto Corsa Competizione
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Mobil flották
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen