Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyno

    veterán

    válasz shifty! #98837 üzenetére

    Nem valami agyon extrázott darab.....de legalább tempomat van.
    Első ülések alatt a kis tárolóba ne legyen nedvesség meg ne legyen bent büdös pállot szag.
    Hátsó fékekre nézzrá mennyire kopottak a tárcsák mert nem olcsó a csere.
    Amúgy igen ez nem okoskerekes. De én már vissza tekintve inkább a 6sebességes 110le-s okoskerekeset vettem volna, sajnos azon se túl hosszú a váltó hiába 6 sebességes, de biztos, hogy élhetőbb pályán és legalább egy fél literrel kevesebbet eszik. [Nekem ennyi volt a fogyasztás, de a 7 alatti értékek ilyen 100 alatt tempomat és nagyon óvatos közlekedéssel jöttek össze.]

    Amúgy ilyenem volt most adtuk el(így most már csak egy dízel m3-som van), 350ezer km(290-nel vettem) volt benne, megbízható olcsón fentartható( én belenyúltam) hengerfej csere kellett, valszeg valaki rossz hűtővizet rakott bele korábban.
    Emellett nem volt olajfogyasztás 10-15ezer alatt talán 1-2deci fogyott és hozzá kell tenni, hogy az első 200ezer kilométerét céges autóként használták, kétlem, hogy 10ezrenként cserélték az olajat.

    Amit nagyon gondolj végig, hogy elég-e a hátsó lábtér, nekem a dízel az kombi és ég és föld a különbség hely kínálatban.

    Látom ez nem digit klímás, de nézd meg, hogy rendesen állítja minden írányba a levegő utját a szellőzőrendszer.

    Illetve nekem még a meglátásom és amit itt a topikból is sikerült már levonnom minnél késöbbi gyártás annál jobb(kivétel a fejtámla azt valamiért elhagyták ráncfelvarráskor, pedig imádom a Renault hajtógatható fejtámláját :DDD ), szóval ha a kereted engedi én mindenképpen 2012 utánit néznék.

Új hozzászólás Aktív témák