-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirus86
aktív tag
válasz
Piftuka #97089 üzenetére
Van meg van a Kangoo II Phase 1 es Phase 2 tesoja. Azt 1.6-os motorokkal arultak meg (Phase 2 csak automatanal). Szogegyszeru gepek, es volt belole De-luxe verzio a nemeteknel. ( pl ez https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=421633121&dam=false&fr=2008%3A2016&isSearchRequest=true&ms=20700%3B13%3B%3B&ref=srp&refId=c18f436a-3973-0426-dc4f-ac4d3c2bec60&s=Car&sb=rel&searchId=c18f436a-3973-0426-dc4f-ac4d3c2bec60&vc=Car Ö
-
rob210
Topikgazda
Keresd a hibát játékunk következik.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Jimmy8 #97079 üzenetére
Én annó szintén megane 2 után váltottam laguna 3 gt 4control-ra..
Elkell menni kipróbálni, szeintem a laguna a mehgane-hez képest keményebb és feszesebb, de abszolut nem kényelmetlen.
Nekem gyári 18-as (225/45r18) kerék volt rajta, azzal teljesen jól használható.
Illetve egy pár évet használtam 245/35r20-al,na az már odafigyelősebb, de nekem az sem tűnt kényelmetlennek. -
rob210
Topikgazda
-
Piftuka
veterán
válasz
rob210 #97091 üzenetére
Köszi a megerősítést!
Kár...!
Mert az autó minden egyéb szempontból megfelelne. Ha egy jó kis 2.000-3.000 köbcentis, 4, 5, vagy 6 hengeres szívó benzinmotor hajtaná, akkor nem is volna kérdés.
Van a Renault concern-nek olyan autója, ami minél nagyobb és erősebb, megbízható benzinmotort kapott, tágas, nagy, jól pakolható autó? Olyan 4 millió forintig bezárólag, az idézetthez hasonló felszereltséggel, hasonló korosztályból (plusz-mínusz néhány év).
Akár a Lodgy bármelyik sorozatából...
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Segítsetek, kérlek információval! Van egy eladó 2014-es, full extrás Dacia Lodgy, amiben 1.2 TCe (1198 ccm), 85KW/116 LE-s motor van.
Ez az a motor, amivel nem szabad megvásárolni autót?
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #97087 üzenetére
az rs is 320 as csak a nyereg 2 dugatyús.
A tárcsa és a konzol mérete miatt megy fel a 17" a 320as fékre, a 16 már nem!!! -
norbert1998
nagyúr
válasz
Kornelius07 #97086 üzenetére
Jó eséllyel felmegy amúgy, de legalábbis nem lehet kizárni - más kérdés, hogy a kötekedő rendőr mit szól érte. Nekem a 17-es felment gond nélkül az RS fékre, pedig ott 18-19 a méret hivatalosan.
-
Sirus86
aktív tag
válasz
Jimmy8 #97081 üzenetére
Nekunk ezert is van 2-es Kangonk, az olyan, mint egy hajo, foleg terhelve, nem nagyon zavaro az utak hibaja. Igaz az utakon zavarja a fobb izomautosokat, mert nagy es lomha auto. Conti premium nyarigumikkal rendkivul kenylemes volt akar 800-1000 km-es utak utan is. Kiszalltunk es kesz, mert magasan ulsz, es nem fekszel benne. Most Uniroyallal mar nem annyira, de meg mindig sokkal kenylemesebb nekunk, mint sok mas utazoauto. Szoval erdemes a gumikat is nezni (marka, kisebb,de ballonosabb meret, es 5 ev utan bekemenyedik, repedezik) , illetve ha a gyorsasag, dinamika nem szamit, akkor a Kangoot, Scenicet, Escpacet is kiprobalni.
Amugy a Laguna szerintem nagyon jo auto, csak hajra-hajra
-
Sirus86
aktív tag
Szet kell szedni az ajtot a belso oldalanal, leszedni a szigetelest es megnezni a mehanikat. Aztan ha minden epsegben van, akkor be kell kenni valamilyen kenoanyaggal, ami muanyag barat es elerheto nalad. Nekem pl ez volt a Modusnal es Kangoonal. Azota semmi gond. Ha torott, kopottak a kerekek, vagy stiftek, akkor erdemes cserelni. Utangyartottak eleg vacak minoseguek, szerintem erdemes bontottat szerezni.
-
Jimmy8
senior tag
válasz
vzsryl #97080 üzenetére
Akkor.csak kipróbálok egyet. Van egy Clio 2 is a családban, 185/55 R15 gumival. Nos ez már nekem határeset rázásban. A megane-on 205/55 R16 van, ezzel a megane nekünk éppen megfwlelően komfortos. Ha e két autó rugózasi komfortja közé esik-esne a Laguna,, akkor még ok, de a clio szintet mar nem szeretném.
. Nem tudom a gt 4controlos Laguna 3-ra méf rárakható a 17-es méretű (renault) felni? Elférnek a féknyergek?
-
Jimmy8
senior tag
Kezdek elcsábulni egy Laguna 3 2.0 dci gt 4control kombi autó felé
. A gyári 18-alufelnivel vannak ezek többnyire szerelve. Családi autónak venném, főként hosszabb utakra használnánk (országon belül és külföldön is) A rugózásról megosztó véleményeket olvastam. Szeretnénk kényelmes autót, nem akarunk vesekőrázó futóművet😀. Egy Megane 2 sedan rugózási komfort most a megszokott. Menjek próbálni egy Lagunát, vagy emiatt inkább pl. megane3-t nézzek?
-
Szoszo94
őstag
Szia
Nálam két Mégane is beadta a kulcsot ablakügyileg, mind a kettőben az emelőszerkezettel volt probléma és úgy indult, ahogy leírtad. Egyikben a műanyag kerék tört ripityára, másikban pedig a stift, ami felhúzáskor (vagy a lehúzáskor, kettő van és nem tudom melyik volt pontosan) húzódik be a bowden körül - és ez be is szorult végül. Mindkét esetben a komplett emelőszerkezetet cseréltem motor nélkül, 15-20e Ft volt az alkatrész nagyságrendileg. Sanda gyanúm szerint nálad is ez lesz a megoldás, de majd az okosabbak elmondják a véleményüket -
Na_Ta
csendes tag
Mivel itt a jobb idő, közeleg a nyár...Szóval az első elektromos ablakok eléggé nyögvenyelősen mennek fel is le is, van, amikor visszahúzza a vészmód.
Illetve a vezető oldalon már korábban is volt ez a probléma szerelő ránézett, kérdezte volt-e törve, mert attól eltorzulhatott (nem volt). Próbált rajta igazítani jobb nem lett, viszont azóta az ablak hátsó felső sarkából erőteljesebben jön a szélzaj. Látszólag felmegy az üveg és a helyén is van, de mégis nagyobb a zaj mint előtte. Autópálya menetnél zavaró a leginkább, de akkor nagyon, pláne több órás út esetén.
Szeretném ezeket rendbe tenni, akár karbantartással, vagy ha kell, cserével.
Előre is köszönöm a segítő tanácsokat, útmutatásokat. -
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210 #97071 üzenetére
Igen arra, hogy a lerakod az asztalra akkor szabályos kör (a régi gyári).
Értem, hogy berakva homokóra, de ha az új az asztalra rakva sem kör alakú hanem valami forma, akkor lehet hogy berakva van egy kis hajlás benne, ami nem fekszik fel jól, mikor a feszítőn vagy a vízpumpán gördül megy át. De ez csak tipp. -
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210 #97044 üzenetére
Robi elképzelhető olyan, hogy tároláskor (dobozban) összehajtogatva a szíj ovális vagy hajlott lett?
És mivel manuális a feszítő így nem tud hozzá igazodni a változáshoz? És ahogy halad a szíj körbe körbe rúg egyett mindig. Egyik pillanatban feszes, a másikban meg laza vagy éppen normális állapot? és a feszes állapotbna meg kiadja ezt a hangot.
Nálam a levett gyári renultos Gates szíj OE 82 00 545 581 teljesen kör alakú.Ha ez így van, az azt jelenti, hogy a szíj kuka? vagy majd "kirúgja" magát idővel?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ace Ventura #97067 üzenetére
Cseréld ki.
Ha kéri a bme kódot akkor szervíz, ha nem akkor megúsztad.
Indítani akkor is tudod, ha kell neki a kód. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ace Ventura #97065 üzenetére
Tudnak a kaufferben gyárit
Ha start stopos akkor fel kell tanítani az aksit.
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
2018-as 1.6 benzines dusterembe haldoklik az akku.
Jól gondolom, hogy ez még a gyári?
Milyet ajánlanátok, és mennyire macera ezt házilag cserélni? Start-stoppos az autó. Mire figyeljek?
HA lehet a Kaufferben vásárolnék.
Köszönöm.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen #97063 üzenetére
Pont ezért, ha rohad, akkor törött volt.
-
Sirus86
aktív tag
válasz
lsebestyen #97059 üzenetére
Azert az aljat jol nezd at,hogy rohad-e, mert akkor kb vege is a tortenetnek.
-
lsebestyen
addikt
válasz
rob210 #97058 üzenetére
3.6-ért csak nézegettem, ennyiért már érdekel a dolog.Van hozzá minden, csak ne törd össze , mert a karosszéria elemek beszerezhetetlenek.
- ööö igyekszem, bár ajtórányitások tuti lesznek, mert utcán fog parkolni mostanában.Ezért is csak a nézegetésig jutottam mostanában, mert egy ilyen autót nem szívesen parkoltatnék kint, de tegnap levitte az árát...
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #97047 üzenetére
Nem nézegetni kell.
Van hozzá minden, csak ne törd össze , mert a karosszéria elemek beszerezhetetlenek. -
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen #97056 üzenetére
2.0 tCe nézésekor a legfontosabb, hogy meg kell venni
-
lsebestyen
addikt
válasz
norbert1998 #97055 üzenetére
Holnap lesz időm, felhívom az eladót. Van valami extra, amit érdemes átnézéskor ellenőrizni? Ha az én szűrőmön átmegy, akkor felfogadok egy átvizsgálással foglalkozó céget/embert.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
lsebestyen #97047 üzenetére
Sima 2.0 tCe mechanika nagyobb turbóval. Mindent kapni hozzá, mert ez nem "spéci verzió" "spéci alkatrészekkel". Leszámítva a turbót, mert az RS, de azért nem a világ vége azt se beszerezni. Illetve a motorbelső, levegőrendszer lehet még RS. De a futómű, kasztni, fékek az sima 2.0 dCi vagy tCe szett.
-
Sirus86
aktív tag
Jaja, ez az en gondom itt is. 1.33 TCE is jol fogyaszt. Es nekem pl 10 evre kell neznem a szerzizeles koltseget, meg ha nemetben hal le, akkor nincsen ertelmes szerelom itt. Ezert vacilalok,de nagyon az adblues DCI-tol. Itt a benzines, ahogy toltak a nemetek: https://www.youtube.com/watch?v=3WHyHhiMcLw 15:36-nal az osszesites. A mostani 1.6-osom eszik 8.6-9 korul 130-as palyanal, fulra pakolva, cangat szallitva. Szinte minimalis nem tervezett extra szervizelesi koltseggel. (262ezer km, original valto es motor, injektorokat en csereltem es most kell majd leomlot heggeszteni, mert meg van repedve, amugy minden gyari benne, a kopon kivul). Eladni nem fogom, elhasznalni fogom, aztan bonto.
-
szebe
addikt
válasz
forceberg #97052 üzenetére
Az árelőnnyel ilyen felhasználás mellett elég egyértelmű a választás szerintem is.
Pedig amúgy a mai benzinesek egy jól áttételezett váltóval elég jól tudnak fogyasztani. Literes TSI + 6-os manuállal bőven 6 alatti fogyasztásra jött ki a francia síelés, de a DSG7-es 2 literes Arteon is csak egy literrel kért többet.
-
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok! Szeretném kérdezni, hogy a Bosch típusú devandert Megane 2-ben milyen mozdulattal ill. technikával lehet ki venni a helyéről? Valami felé bajonett záras (?) vagy ellen darabos megoldással van rögzítve a helyére?
Köszi szépen! -
Sirus86
aktív tag
válasz
forceberg #97049 üzenetére
Napi 30 km minimum leallitas nelkul, illetve masnaponta 80km, aztan havi-masfel havonta Nemet-Magyar-Nemet ut, esetleg 1000-1500 km-es sugarban havonta valami random hely. Meg a benzines Kangoo tartja magat, addig nem lesz csere. De az ad-blue miatt felek, Rob is azt irta, hogy az tud gixert okozni. Ja es csakis manual valtoval, ket evente valtoolaj cserevel.
-
válasz
Sirus86 #97048 üzenetére
3500€ a vételkor és majd folyamatosan termeli a különbözetet.
Csak télen rövid távokon nem fogyaszt jól a dezső, de még csak akkor éri el a benzines normál fogyasztási szintjét.
Ilyen felállásban a dezső csak akkor nem éri meg: ha ki lesz esetleg tiltva valahonnan, vagy a gázolaj ára elszáll a benzinhez képest. -
Sirus86
aktív tag
Csak erdekessegkeppen irom: Eljott az ido, amikor uj 7 szemelyes Grand Kangoo 2025-osbol a Dizel (ad-blues) olcsobb lett, mint a benzines 1.33 TCE ugynazon felszereltsegi szinttel. A dizel 26500 Euro ujonnan, a benzines kozel 30000. Micsoda vilagot elunk! Mondjuk evegett nagyon de nagyon csabitana a dizel, Garancia csak ket ev van mindkettore, es nem bovitheto
Ha nem kedvezmenyes ar, akkor 33-35ezer Euro ugyanigy, ahol a benzines a dragabb. Illetve ha szeretnek manualis keztifeket es hagyomanyos ablaktorlot (szenzor menteset), h4-h7 izzot led helyett, akkor csak a Mercedes T-klasse tesoja elerheto benzinesbol. Eszmeletlen vilagot elunk, nagyon nem szeretem ezt
-
lsebestyen
addikt
Erről a GT220-ról vélemény (múltkor Rob azt mondta nekem, ha 2.0Tce az az igazi
)? Lehet még kapni hozzá alkatrészeket, ha valami extra menne tönkre, ami nem kopó-fogyó? Mert ahogy néztem, azokat kapni, választék is van (fék, futómű) ezek nem is tűnnek horrorisztikusan drágának.
Egy ideje nézegetem ezt az autót hahun, egy hónapja még 3.6m volt az ára, a jelenlegi már elfogadható lenne.
Fogyasztás hidegen hagy, csak hétvégén használok mostanában autót és azt sem a két kilométerrel arrébb lévő bolthoz. -
zsola400
aktív tag
válasz
MasterMark #97042 üzenetére
Igen az a kék-barna is gyári! Legalább vette a fáradságot és forrasztotta és nem csak összetekerte a két vezetéket kis szigetelőszalagot rá azt jóvanazúgy. Az övfeszítőket is ugyanúgy a légzsákelektronika vezérli.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #97043 üzenetére
Ahha na azt nem mondtad, hogy ipari hulladékból akarsz vezérlést csinálni.
A febi sose lesz jó -
MasterMark
titán
válasz
angyalpc2 #97039 üzenetére
Nagyszerű.
Ha lejjebb engedem a szíjat, akkor már csúszkál jobbra-balra a feszítőgörgőn. De fogok még vele játszani akkor.
Jó fele tekertük, a másik felé felmegy és beleérne a burkolatba.
Nem tudom ebből miért kellett kispórolni az automata feszítőt. A saját twingómban D4F volt, abban jóval vastagabb a szíj és az automata feszítő is egyszerűbb.
Ez apám cliója a D7F-el.Legolcsóbb vezérlés szett ment bele, Febi:
(Itt a képen nincs megfeszítve.)Amúgy nem ajánlom a Febi vezérlést senkinek, a vízpumpa csak bele volt dobálva a tömítéssel egy dobozba. Plusz nem volt méretpontos, a pozícionáló stiftek helyei túl szűkek voltak, nem ment rá a motorra... Úgy kellet fúróval szélesíteni rajta...
-
MasterMark
titán
-
zsola400
aktív tag
válasz
MasterMark #97038 üzenetére
Azok ott gyári vezetékek, csak egy csatlakozót (típus hiba) kivágtak és direktbe forrasztottak Az övfeszítő vezetéke, a hibakód is ezt írja, az övfeszítőn is van egy csatlakozó az is lehet kontaktos.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
angyalpc2 #97039 üzenetére
időkorlát miatt
szíj feszesség előállítás
holland: https://clioclub.info/forum/viewtopic.php?t=17523
TELEPÍTÉS: Igazítsa a vezérműszíj-jelöléseket a vezérműtengelyen és a főtengely-tárcsákon lévő jelölésekhez. A VEZÉRLŐSZÍJ FESZESÍTÉSE: Távolítsa el a TDP csapot Mot. 1054. Szerelje be a távtartó perselyt (1) a Mot. 1386, és húzza meg a főtengely szíjtárcsa csavarját. a) Szerelje be a Mot szíjfeszesség-mérőt. 1273 forgassa el a feszítőgombot háromszor kattanásig, majd forgassa el a Mot gombbal. 1135-01, forgassa el a feszítőt az óramutató járásával ellentétes irányba, amíg a mérő 20 US-t nem mutat).Húzza meg a feszítőanyát. Forgassa el a főtengelyt három fordulattal a normál forgásirányba (soha ne fordítson vissza). Helyezze a motort a TDC csappal a TDC-re, és távolítsa el a csapot. Ellenőrizze az időzítést a főtengelynél és a vezérműtengely-tárcsáknál. Lazítsa meg a feszítőgörgő anyáját, és forgassa el kissé az óramutató járásával megegyező irányba a feszítőgörgőt a Mot segítségével. 1135-01 úgy, hogy a feszítőgörgő két nyílása megközelítőleg vízszintes legyen. Húzza meg újra a feszítőanyát.
b) Forgassa el a főtengelyt három fordulattal a normál forgásirányba (soha ne fordítson vissza). Helyezze a motort a TDC csappal a TDC-re, és távolítsa el a csapot. Alkalmazzon 1 daNm előfeszítést a főtengely szíjtárcsája és a vízszivattyú közé a Mot. 1386.(daNm=dekaNM)
Ellenőrizze a Mot. 1273 vagy a szíj feszessége 20±3 US (összeállítási érték), ellenkező esetben korrigálja az értéket a feszítőgörgő Mot segítségével történő elforgatásával. 1135-01, és ismételje meg a b) pontban leírt eljárást. Húzza meg a feszítőgörgő anyáját 5 daNm nyomatékkal.
FONTOS
A feszítő elfordítása után három fordulattal el kell forgatnia a főtengelyt a normál forgásirányban, mielőtt a szíj feszességét meg lehessen mérni. Az 1 daNm előfeszítés megszünteti a szíj meglazulását. Az eltávolítás fordított sorrendjében járjon el. Szerelje be az inga felfüggesztést. -
angyalpc2
aktív tag
válasz
MasterMark #97037 üzenetére
Pontosan ilyen hangot ad az enyém is.
Túl feszes a szíj. De ahogy olvasom te is próbálkoztál több beállítással és egyik se jó.
A feszítőt az óra járásával ellentétesen csavartad?
D7F-nél órával ellentétesen
D4F-nél órával azonosanYT-on is van hasonló gond [link]
Azt írják túl feszes.Gitár hangoló..eszembe nem jutott volna. Én mikrofonos megoldáson gondolkodtam mint itt [link]
Milyen márkás szíjat és vízpumpát raktál be?SEEM-re találtam leírást korábban, de most nem találom [link]
-
MasterMark
titán
Ja és még egy kis extra vasárnap estére. Clio a téma továbbra is. Világított a légzsák lámpa, nem tudtam mi baja, a vezetőülés alatti kábelek csatlakozását már megnéztem és minden jó volt.
Viszont végre sikerült kiolvasni az OBD-n keresztül az autót, mint kiderült csak sokat kell várni, mert rohadt lassú a komputere az autónak.Na végül kiderült, a légzsák modul ezt a hibát dobja:
DF030 Seatbelt Passanger Pretensioner Circuit OpenNa mondom mi a fene, utas oldalon nincs is légzsák, minek oda szenzor vagy akármi is. Nézem a szék alatt a kábelt, hát csatlakozó már nincs, a kábel meg összemókolva villanyvezetékkel:
Szépen meghámozták mondhatom, a nulla-fázis villanyvezeték másikfele meg a jó ég tudja hova megy, és ott mit mókoltak össze...
Mindenesetre már attól hogy megpiszkáltam elaludt a légzsák lámpa. Csodás.
-
MasterMark
titán
válasz
angyalpc2 #97036 üzenetére
Ezt a szerszámot megtaláltam, de nem értem mit kellene vele csinálni. Ez a seem se tiszta.
Az ékszíjat gitárhangolóval pontos frekvenciára be tudom állítani, de ott ugye Hertz-ben van megadva.
Mindenesetre több feszességet is kipróbáltunk, de megmaradt a régi nyünnyögés sajnos. Most is ugyanilyen hangja van, talán kevésbé hangos: [videó]
Ezek szerint ez se nem a vízpumpa, se nem a feszítő nagyon úgy néz ki.A termosztát oldalán van légtelenítő azt tudom, de szerintem gyárilag fent a belső fűtőradiátorról visszajövő csövön is kellene lennie, úgy mint a twingoban is van.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
MasterMark #96957 üzenetére
Ugyan ez a problémám..nem is olyan egyszerű mint elsőre tűnik, Pedig videók alapján pik pakk.
Nem automata a szíjfeszesség állító mint a D4F-nél (nem is értem miért "szinte" ugyan az az 1 vezérműtengelyesnél)
A szerszám MOT 1386 + a fogas kulcs Mot 1135-01
Feszességet nem nyomásra, hanem frekvenciára állítják (műszer horror áron)
Ehhez pedig Seem Tronic 105.6 kellene 20-as érték Elvileg kikalkulálható a nyomási érték is [link] De ezek után meg is értem miért a frekvencia a könnyebb.Légtelenítés a termosztát oldalán kellene lennie
Más kérdés:
Clio hybrid 1.6 -ja van valakinek? 2020-21
Oké hogy a városban tök jó. De városon kívül? 90-100-as tempó főutak? 130-135 autópálya?
És a legfontosabb, Hegynek fel? Mert oké hogy a villany városban sokat dob a menetdinamikán, de gondolom az is elfogy már a hegy közepén.
Mennyivel jobb az újabb 145 lovas (2023-) mit javítottak rajta?
Megéri egyáltalán egy sima 1.0 100Le vagy 90Le helyett a többlet pénzt?(+1,5-2,5 millióval drágább)Valamint vontatott e már valaki Clio 5-el nagyobb tömeget? (lakókocsi úgy látom max 900kg a max amit nem értek mert 1,1tonna felett a kocsi)
-
troll81
addikt
válasz
MasterMark #97033 üzenetére
nem nem használok nem lakom otthon lassan 10 éve
-
troll81
addikt
válasz
MasterMark #97031 üzenetére
francia ne tudom melyik megy bele, mi a gyári. az első és utolsó Renault-m az biztos. csak ennél probléma az alkatrész rendelés
-
troll81
addikt
[link] sziasztok ez a gyertya mennyire ajánlott az 1.2 58 ps 8 szelepes 2003 twingoba? köszönöm a segítségét
-
gergo5991
őstag
nem akad el. Amit észrevettem az utóbbi időben mintha a 600mm-es ami a sofőr oldalán van néha-néha hozzácsapódik az A oszlopnak.
Am bevallom kb 6 éve volt cserélve az ablaktörlő, de 6 év alatt kb 60ekm ment csak a kocsiba. van 1-2 hely ahol már nem töröl csak azért akarom cserélni.
ha 600+400 kell rá akkor azon az 50mm-en ne múljon megveszem azt, csak olvastam h a szélvédő görbülete miatt se mindegy, hogy melyik jelzésüt veszi az ember. Mint fentebb irtam az 1ik-et chevroletre ajánlja másikat mazdára szóval nem tudom -
-
-
gergo5991
őstag
sziasztok, renault megan3 mashoz melyik aerotwin lapát a jó?
már nem tudok kijönni belőle.
Voltam ki lemértem, most egy 600mm + 450mm es van fent.
kampós a vége, azaz retrofit.
A boschnál többet is találtam ilyen méretben, de 1ikhez azt irja chevroletre jó, másikra azt hogy mazdára stb stb.
Autó szerint ha filterezem akkor pedig 600mm+400m-est dobott ki.
Bosch Aerotwin AR 291S 600+450 mm BO 3397007995
Bosch Aerotwin AR 602S 600+450 mm BO 3397014421
BOSCH AeroTwin A116S 600/400 mm (3397007116)
hátulra milyen tudnátok ajánlani? most 350mm-es van fent amit mértem. -
gippazoid
őstag
Sziasztok!
Renault Arkana 2022.01. havi, 140 LE-s 1332 ccm-es motorral, 7 fokozatú automatával - vehető vagy inkább ne?
-
Köszi a választ mindenkinek
-
Nem cseréltem semmit, így vettük az autót, csak most raktam fel a nyári gumikat, és gondoltam lemérem a tárcsákat, meg lefotózom a betéteket, mert fékezéskor hallok valami halk nyekergést /talán hátulról/, de akkor az nem az elkopott betét lesz. Első kocsi, nem tudom, mi számít rosszak, inkább kérdek.
-
-
-
zsola400
aktív tag
Az a baj, hogy ilyenkor a lámpa foglalatban is szétég az érintkező, foglalatot is kéne cserélni különben nem sok értelme lesz csak a csati cserének. Ha nincs másik lámpafoglalat akkor a foglalaton keresel egy jól forrasztható test pontot és egy kb. 20cm vezetékkel kivezeted a foglalatból és direktbe forrasztod a lámpa kábelkötegbe a fekete vezetékkel.
-
Na_Ta
csendes tag
válasz
rob210 #97001 üzenetére
A dokumentálás kedvéért.
Ez a foglalat a tű érintkezőkkel, itt is látszik némi olvadás a műanyagon:
Csatlakozó szemből,
Csatlakozó hátulról:
Itt a fekete vezeték körül olvadt meg és az érintkező mellett lévő fekete műanyag és a mellette lévő sárga pöcök összeolvadt, ezért a sárga rész nem jött ki egy darabban, csatlakozó csere lesz.
[link] Úgy néz ki ilyen kell. -
troll81
addikt
Sziasztok.
Keresek gyertya gyertyakabel, baloldali ablakemelőt Twingo c06 hoz 1.2 58ps 2003.
Van e ajánlott illetve mi jó utángyártottbolköszönöm a segítséget
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Gaming notebook topik
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- További aktív témák...
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G923 kormány + Driving Force Shifter garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged