-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #97597 üzenetére
Az első kettő, valószínűleg manuális / fél manuális klímás.
- a bal oldalival hőfokot, a jobb oldalival (szerintem) pozíciót álítasz, hogy hova fújjon
- az elsőnél csak két tekerő van és nincs páramnetesítés funkció az első szélvédőre, a tekerők közepe nem funkcionál gombként
- a másodiknál a bal tekerő közepében gomb van az első szélvédő páramentesítéséreA harmadik, negyedik és ötödik, pedig dupla digitklíma
- a két tekerő a két oldal hőfokát külön tudja szabályozni (össze is kapcsolható, akkor a bal tekerővel szabályzod mindkét oldalt)
- 3 és 4-nél a tekerőkön belül van a hátsó ablak fűtés és az első szélvédő páramentesítő gomb
- az 5-nél külön gombon van a hátsóablak + első szélvédő páramentesítés és ennél a fújási pozíciót külön menün belül tudod állítani.És sőt facelift után van még egy fajta: (sőt ebből is van legalább 2 verzió)
-
kcsa
veterán
válasz
angyalpc2 #97597 üzenetére
Kevésgombos: manual klíma
Sokgombos: "digitklíma" (automata) lesz, bár bevallom ilyet még nem láttamA két színes kijelzős között funkcióban AFAIK nincs különbség, csak a kisképernyőshöz vannak gombok az egyes funkciókhoz, a nagyképernyősön minden a kijelzőről vezérelhető.
A fentiek mellett ott van még a facelift utáni is, ahol a tekerőgombon megjelenik a beállított hőfok.
Én alapvetően a gombokat preferálnám, de a facelift előtti kisképernyős is ilyen félig-meddig átmeneti: van gomb, de odanézés nélkül az sem irányítható már (szerintem), az érintőfelületet a befújás erősségéhez inkább nem is minősíteném..
-
salieri.
őstag
válasz
angyalpc2 #97252 üzenetére
Vedd meg bátran, gázból 6-7 l fogyaszt,sokat sporolsz a benzinnel szemben,nincs koksz,szivocso befecskendezéses. Landirenzo gázrendszer van benne,ami az egyik legjobb. A gáz alapvetően magasabb hőfokon ég,de nem bántja a motort egyáltalán, benzinből 5l alá hozható városon kívül 90-el.Neha megjaratod benzinnel. Tudják olvasni maszek, normális gazosok szerencsére van is belőlük az országban.A Bojtár utcában 339 Ft a gáz. Oda is a MOL szállít.10 ezrenkent volt benne olajcsere bajuk nem lehet. motor ugyanaz,mint a legendás 1.33 tce csak 3 hengerrel. Gázzal 100 le, benzinnel 90le.
-
zaskar
senior tag
válasz
angyalpc2 #97252 üzenetére
Nekem a 2000-es években volt vagy 6 évig gázos autóm (Mazda), ambe én magam szereltettem be vadonatúj, akkor modernnek számító szekvenciális gázrendszert. Visszagondolva, a mai eszemmel már nem tenném, több ok miatt sem. 2010-ben váltottam dízelre (1.5 dci) amivel autózni még úgy is jobban szerettem, hogy néha bizony okozott kellemetlen meglepetéseket. Manapság szerintem már jóval kevésbé népszerű a gáz, mnt 20 éve, bár nem kerestem erről statisztikai adatokat. Közben találtam egy pár éves cikket a témáról, aminek a tartalmával nagyjából egyetértek.
https://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2022/05/13/benzinar-robbanas-idejen-mennyire-gaz-a-gaz-/ -
Josi
aktív tag
válasz
angyalpc2 #97252 üzenetére
Az emberek többsége fél a gázos autóktól. Pedig nem kellene.
A gyárilag gázos autóknál a legnagyobb gond, hogy a független szervizek, nem nagyon tudnak a gyári rendszerhez hozzányúlni. A gyári szervíz meg olyan amilyen.
A benzintank többnyire kicsi, és nálunk viszonylag drága az LPG.
MOLnál most 373,- ft/l külföldön meg többnyire a benzin árának fele az LPG ára. -
MasterMark
titán
válasz
angyalpc2 #97039 üzenetére
Nagyszerű.
Ha lejjebb engedem a szíjat, akkor már csúszkál jobbra-balra a feszítőgörgőn. De fogok még vele játszani akkor.
Jó fele tekertük, a másik felé felmegy és beleérne a burkolatba.
Nem tudom ebből miért kellett kispórolni az automata feszítőt. A saját twingómban D4F volt, abban jóval vastagabb a szíj és az automata feszítő is egyszerűbb.
Ez apám cliója a D7F-el.Legolcsóbb vezérlés szett ment bele, Febi:
(Itt a képen nincs megfeszítve.)Amúgy nem ajánlom a Febi vezérlést senkinek, a vízpumpa csak bele volt dobálva a tömítéssel egy dobozba. Plusz nem volt méretpontos, a pozícionáló stiftek helyei túl szűkek voltak, nem ment rá a motorra... Úgy kellet fúróval szélesíteni rajta...
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
angyalpc2 #97039 üzenetére
időkorlát miatt
szíj feszesség előállítás
holland: https://clioclub.info/forum/viewtopic.php?t=17523
TELEPÍTÉS: Igazítsa a vezérműszíj-jelöléseket a vezérműtengelyen és a főtengely-tárcsákon lévő jelölésekhez. A VEZÉRLŐSZÍJ FESZESÍTÉSE: Távolítsa el a TDP csapot Mot. 1054. Szerelje be a távtartó perselyt (1) a Mot. 1386, és húzza meg a főtengely szíjtárcsa csavarját. a) Szerelje be a Mot szíjfeszesség-mérőt. 1273 forgassa el a feszítőgombot háromszor kattanásig, majd forgassa el a Mot gombbal. 1135-01, forgassa el a feszítőt az óramutató járásával ellentétes irányba, amíg a mérő 20 US-t nem mutat).Húzza meg a feszítőanyát. Forgassa el a főtengelyt három fordulattal a normál forgásirányba (soha ne fordítson vissza). Helyezze a motort a TDC csappal a TDC-re, és távolítsa el a csapot. Ellenőrizze az időzítést a főtengelynél és a vezérműtengely-tárcsáknál. Lazítsa meg a feszítőgörgő anyáját, és forgassa el kissé az óramutató járásával megegyező irányba a feszítőgörgőt a Mot segítségével. 1135-01 úgy, hogy a feszítőgörgő két nyílása megközelítőleg vízszintes legyen. Húzza meg újra a feszítőanyát.
b) Forgassa el a főtengelyt három fordulattal a normál forgásirányba (soha ne fordítson vissza). Helyezze a motort a TDC csappal a TDC-re, és távolítsa el a csapot. Alkalmazzon 1 daNm előfeszítést a főtengely szíjtárcsája és a vízszivattyú közé a Mot. 1386.(daNm=dekaNM)
Ellenőrizze a Mot. 1273 vagy a szíj feszessége 20±3 US (összeállítási érték), ellenkező esetben korrigálja az értéket a feszítőgörgő Mot segítségével történő elforgatásával. 1135-01, és ismételje meg a b) pontban leírt eljárást. Húzza meg a feszítőgörgő anyáját 5 daNm nyomatékkal.
FONTOS
A feszítő elfordítása után három fordulattal el kell forgatnia a főtengelyt a normál forgásirányban, mielőtt a szíj feszességét meg lehessen mérni. Az 1 daNm előfeszítés megszünteti a szíj meglazulását. Az eltávolítás fordított sorrendjében járjon el. Szerelje be az inga felfüggesztést. -
MasterMark
titán
válasz
angyalpc2 #97036 üzenetére
Ezt a szerszámot megtaláltam, de nem értem mit kellene vele csinálni. Ez a seem se tiszta.
Az ékszíjat gitárhangolóval pontos frekvenciára be tudom állítani, de ott ugye Hertz-ben van megadva.
Mindenesetre több feszességet is kipróbáltunk, de megmaradt a régi nyünnyögés sajnos. Most is ugyanilyen hangja van, talán kevésbé hangos: [videó]
Ezek szerint ez se nem a vízpumpa, se nem a feszítő nagyon úgy néz ki.A termosztát oldalán van légtelenítő azt tudom, de szerintem gyárilag fent a belső fűtőradiátorról visszajövő csövön is kellene lennie, úgy mint a twingoban is van.
-
den89
tag
válasz
angyalpc2 #96530 üzenetére
Ezt biztos nekem címezted? Nem vagyok egy nagy hozzáértő. De laikusként, ami tapasztalatom van, leírom neked szívesen.
- 1.0 tce 100le, 3 hengeres Clio: ilyen van a feleségemnek. Meglepően nyomatékos, nyilván a turbónak (is) köszönhetően. Városba, több mint elég az erő. Országúton, autópályán sem vall szégyent, de ott azért helyén kell kezelni. Tavaly kényszerűségből ezzel mentünk nyaralni Horvátországba, 2 gyerekkel, dugig pakolva. 6 literes fogyasztás jött ki, autópályán 130-140 között mentem, és nem pörgött túl, a sebességek is jól el vannak osztva, ~140-ig biztos nincs olyan érzésed, hogy kellene egy 6. sebesség. Igazából egy átlagsofőrnek elég sztem, ha nem száguldozni akar. Van azért benne tartalék még autópálya sebességen is, de nem egy 1.5 dci 106 le
(régi Megane-om, amit most adtam el múlt héten) Városi fogyasztás azért be tud ficceni 7,5-8 liter körülre. Vegyesben meg talán megáll bő 6,5 liter körül. A klasszikus 3 hengeres bőgés/morgás megvan. Össze nem tudnám téveszteni a hangját másik autóval.
- 0.9 tce 90 le, 3 hengeres Dacia Stepway: Faternak volt 10 évig. Fogyasztás hasonló, mint a Clio. Egy fokkal azért papásabb nyomatékra, mint a Clio. Azt hiszem ez a motor 100-150k km felett nem is ajánlott, vannak gondok, mintha írták volna itt fórumon. Fater 10 év, 80k km-ig használta, semmi gondja nem volt vele. 3 hengeres hangra ugyanaz vonatkozik, mint a Cliora.
- 1.3 tce 140 le Megane: írtam róla fentebb. Erőre, nyomatékra nem lehet panasz. Fogyasztás most 6,4-6,5 körül van, ami olyan 40% város, 60% országút. Országúton 5,2-5,3 körül volt a fogyasztás 190 km-en. Városban azért tud majszolni 7,5 körül. Sebességek jól el vannak osztva. Ami érdekes, hogy már 80 km/h körül simán lehet 6. sebességet kapcsolni, jelzi is a műszer. Fura ez nekem. 1.5 dci-nél olyan 95-100 körül volt meg az érzés, hogy kell a 6.
-
-
mycso
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #96220 üzenetére
Kezdjük azzal, hogy örülnék neki, még ha lehet hosszabb is, de egy posztban írnád le amit szeretnél mondani és kérdezni.
A következő ilyennél kénytelen leszek pár hsz-edet törölni!!!1 dirko egy tömítő paszta az elring gyártja. (túl sokat használt a szerelő úr)
2 Bosch lapátot használok évek óta minden autón ami volt.
3 én denso gyertya párti vagyok, vagy beru. De persze mindenki azt rak amit akar.
A hiba valószínűleg gyújtás gond, első körben gyertya.
( a figyelmeztetést kérlek vedd komolyan) -
FerNandor
őstag
válasz
angyalpc2 #96118 üzenetére
Én az 1.6dCi-ről olyanokat olvastam, hogy nem vált be, gondok voltak vele, és elvileg már nem is rakják új autókba, acél blokkos és hajlamos a repedésre, egr hűtő gondok stb.
A 2.0dci-t is elvileg visszahozták, valamilyen formában.Ezeket én nem állítom, csak ilyenek rémlenek mások elmondásai alapján, szóval lehetnek valótlanok is, meg igazak is akár. Akit érdekel, szerintem érdemes alaposan utána nézni. Én az 1.5dCi után 2.0dCi-t szerettem volna, ami régóta többször vágyam volt, és így lett egy 2013 utolsó mohikán Espace IV.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
angyalpc2 #95633 üzenetére
Úgy tudom, hogy ha bele mész valakibe hátulról minden esetben Te vagy a hibás mert, nem tartottál elég követési távolságot, mást néztél, stb... dolgokkal elintézik. Ezért érdemes kamera előre is mert ha azért mész bele valakibe mert büntetőfékezik stb... akkor viszont bizonyítod, hogy nem a Te hibád így a másik baszik rá.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
angyalpc2 #95414 üzenetére
Hát most erre mit mondjak.
Mondjuk lapátnál is érthető, hogy darabra adják, van olyan ami alig használat után kuka mert gyártási hibás stb... mondjuk én szettbe veszem mindig a kocsimhoz és úgy olcsóbb is mint darabra.
Guminál amit írsz tavaly januárba pont megesett velem. Decemberbe felgumiztattam a Volvo-t Angliába, hogy majd januárba mikor jövünk haza biztos legyek benne. Erre rokon épp hogy beértünk a magyar határra úgy megpadkázta a tankolóba hogy azonnal defekt lett bal elől.Hát mondom én nem veszek azért 2 gumit mert egy gatya lett, főleg hogy volt kb 2000-2500km a gumikba mikor az eset történt.
-
Wiz Khalifa
veterán
-
Wiz Khalifa
veterán
-
mycso
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #94576 üzenetére
A laguna 210 lovas volt
A talismanban 3 fokozatban tudom állítani a 4controlt, nálam mindig a legsportosabbra van állítva.
Megmondom őszintén, én nem érzek különbséget a lagunához képest.Talán az összkép miatt (a laguna csak kisebb, csak könnyebb és sokkal keményebb a futóműve) a laguna sokkal jobban tűnt "kanyarvadásznak" mint a talisman.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
angyalpc2 #94579 üzenetére
2006-ban nem volt még Laguna 3, szóval Laguna 2-esről lehet csak szó.
De ha már Laguna. Esetleg arról hallott-e már valaki, hogy a Coupeban a 3.5@V6 V4Y (Nissan VQ35DE) átalakítható-e manuális váltósra? A VQ35DE létezik 6-os manuálissal. Azt vajon rá lehet-e pattintani a V4Y-ra?
-
tycon
tag
válasz
angyalpc2 #94576 üzenetére
/A Laguna mondjuk így is jobban tetszik azzal a felszereltséggel./(most árulom). Na, mi van benne:
ABS, ESP
Automata kézifék
Automata ajtózár (15km/h)
Automata esőérzékelő
Automata világítás
Garázsfény (ajtónyit-fénykürt 10sec tompított marad)
Autorádió
Nagy színes navi
Tempomat
Rádió krmányról vezérelhető
Dension-Gateway telefonkiahngosító-kormányról felveszi a telefont, +USB
Keréknyomások kijelzése
Téli-nyári szettet tudja
Kétzónás aut klíma
4 motoros ablak
Női tükör világítva mindkét oldalt
Ködlámpát már nem is mondok.
Ami nincs de kéne: tolató és előre kamera
És ez 2006-os 1.9 dCi 130LE -
Sirus86
aktív tag
válasz
angyalpc2 #93957 üzenetére
Altalaban pattintos muanyag kampok fogjak, erovel le kell huzni, vagy pajesz-szeru muanyag benyulo szerszammal segits ra, mikor huzod le. Vegyel egy szettet tartalekba a kampokbol, mert ennyi idosen a fele tuti el fog torni.
Valami ilyesmi:
Aliexpresses az vacak, letorik egy hasznalat utan es meg nyekereg is. Valami EU-s , minosgei gyartmanyt erdemes. -
rob210
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #93789 üzenetére
Nagyon sok alkatrész beszerezhetetlen földi halandónak, ezért 1m sajnos teljesen normális ár. A felette lévő 700e az nem tudom mi 🤣
200e a motor ki be.
120e a gépműhely.
Dugatyú gyűrűk csapszegek, hajtókar csavarok, csapágyak, 300e simán elgurul rá.
240e a vezérlés.
120e a kuplung.
Olaj összes szűrő a maradék.
Magyarán 1m-ig reális az ár. -
tycon
tag
válasz
angyalpc2 #93544 üzenetére
Mikor letettem a szgk vizsgát, akkor már régóta vezettem, gyerekkorom óta. Akkor azt mondta az oktató. Ön már tudja a szabályokat, tud vezetni. Most arra gondoljon, hogy a többi autós azért van az úton, jó része, hogy önnek nekimenjen. Na azt próbálja kikerülni, megelőzni.
(Miért hajt ilyen gyorsan? Hogy megelőzzem a bajt!) -
-
tycon
tag
válasz
angyalpc2 #93424 üzenetére
Egyszerűbb megoldás egy szószék mellet egy nagy autógyárátadó-indító gombot megnyomni. Még támogatást is adnak hozzá. Nekem 850-es Fiaton volt olyan, hogy a szelepvezető becsusszant a szelp nyakára, azt a szelep szára szétnyitotta. A törmelék meg mák formában belekloffolódott a hengerfejbe és a dugattyúban. De félreálltam a fűbe az út szélén, és leszedtem a hengerfejet, volt hermosan-om. a maradék szelepvezetőt visszaragasztottam, csavarhúzóval kipiszkáltam a mákot (öntöttvas) és hazamentem vele. Szerszámkészlet persze volt a kocsiban. Régen volt.
-
Alusky
senior tag
válasz
angyalpc2 #93424 üzenetére
Ez a Marcello lenne? Nem néztem meg mert nem bírom a palit, de a YT feldobta az indexképet, pedig rá lett nyomva már régebben is, hogy ne ajánlja.
Ismert jelenség, bár nem gyakori, de előfordul főleg ha valaki racse módban is váltogat, hogy elgyengül a szerkezet és nyelestengely (bár az inkább a csapágy miatt) vagy diffi szétrobban, nekem is volt szerencsém átélni. -
zsola400
aktív tag
válasz
angyalpc2 #93369 üzenetére
Nézed meg, hogy van egyáltalán gáz a rendszerben (a feltöltő szelepet nyomd meg egy pillanatra, óvatosan) A kuplung relé foglalatátban ellenőrizd a 30-as lábon +12V-nak kell lenni, a 87-30-as érintkezőket összezárhatod, kuplungnak csattania kell. A gáznyomás szenzor/csatija nem oxidos? be szokott ázni, itt 5V-nak kell kenie a csatiban.
Ezek ilyen othoni barkács ellenőrzések, csak óvatosan vagy inkább vidd el egy klímás/villamoságihoz aki diaggal, műszerekkel ezeket ellenőrzi, feltölti gázzal, ha szükséges. -
angyalpc2
aktív tag
válasz
angyalpc2 #93348 üzenetére
Nos ma ránéztem a villamosságra is Clio2 2006
Ránéztem a relékre a motortérben. Jónak tűnnek "sajnos". Felcseréltem az üzemanyag pumpa relével ami teljesen azonos rózsaszín, kocsi indul légkondi nem.A klímahűtő szélén lévő érintkezőt is újra csatlakoztattam. az se
Mi lehet az oka hogy nem húz be a klíma kompresszor? Nem hallani a kattanást se.
Kuplungon a földelés vezetéket megnéztem az jó...A fehér + vezetéket viszont nem bontottam...
Mit mérjek még?
Vagy mit ellenőrizzek még? A relét átköthetem? vagy veszélyes?
Gáz nyomást vagy a szenzort, hogy tudom ellenőrizni otthon?Valahol van esetleg egy extra biztosíték relé?
Ezeket átnéztem:
Hátsó a légkondi kuplung reléje, az előtte lévő üzemanyag pumpa relével felcseréltem.
Nem tűnik hibásnak
86-85 átvezet gondolom meghúzza összezárja a 87-30-as érintkezőt
mást nem mértem még elég szűk a hely...De hol kellene lenni a feszültségnek? 30-as érintkezőn? meg 86?
Kiszedve szabad mérni az érintkezőt a foglalatban (mármint beindítva)? -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
angyalpc2 #91897 üzenetére
Beleraktam a lengéscsillapítót a clio-ba KYB 343289
mhh
Érdekes, nem rossz...csak kicsit peckesebben jár a kocsi, úgy értem, nem olyan puha lágy a rugózás hátul.
A hátsó koppanás elmúlt csendesebb hátul...de így hogy az első még nincs cserélve elég furi érzés.(meglátjuk vizsgán mennyi lesz az érték)A régi ennyire szar volt (vizsgán már 2 éve majdnem bukós volt 50% körüli) már és ekkora a különbség?
Másnak is ilyen érzete van volt csere után? -
Sirus86
aktív tag
válasz
angyalpc2 #91898 üzenetére
Nalam szinten zenesz volt Renault gyari szervizben, szervizeles utan Nemetben. Csak fecskednozhettek, vagy nem tudom, de ki kellett Magyarorszagon mosni az egesz rendszert. Azota olyan fekrendszere van a Modus 1,6-nak, hogy felek, hatulrol belenkjonnek ha istenesen kell fekezni. (Negy tarcsas, nem dobfekes hatul). En nem fecskendoznek... Fizetsz az ember kicsit tobbet es at van mosva.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
angyalpc2 #91861 üzenetére
Nos megtaláltam egy régi fotón a cikkszámot (még nem volt lerohadva) a hátsó lengés csillapítóról
APA+ KYB Renaultos gyári még, 8200 287736B
vissza kerestem Egyébként jó minőség a KYB?
KYB 343289 meg gumi alátét SM9914 (bakker külön van és csak szétszedve látni hogy kell is e vagy sem.)
Nagyszerű, Kovács autó.
13 fajta van343289 mert van KYB/SZ /ND KAY/Z KYB/F stb stb
És az árak is különböznek... Miért?Venni akarom a 16-14 615 0003 Meyle stabilizátor gumikat..ott is extra jelölések más árakon. gyári cikkszám 7700799404+ 7700798053
Miért vannak utó végződések látszólag tök azonos cikkszámoknál? -
rob210
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #91484 üzenetére
A 2es meganenak van egy tengely perselye a jobb oldalon.
Azért kopog mert ez a persely elporlad, értsd szó szerint. A vicc az, hogy valami 8e talán a persely ami egy szaros műanyag. És ki se kell venni hozzá a kormányművet a helyén megjavítható. Csak ezt ugye a sok lehúzós műhely nem reklámozza így lehet érte kérni 80-100e -t. -
gabor9991
addikt
válasz
angyalpc2 #91028 üzenetére
Hahun most elég gyakran van 25-30% árengedmény, elég nagy ezek szerint az árrés, de elmúlt a csiphiány, nincs már probléma a beszállítói láncokkal se, kovid is a múlt, igy lassan észhez térnek az emberek és nem vesznek ész nélkül meg minden lomot hitelr felverve így minden másnak is az árát..
Hogy ontopik is legyen, Renault Zoe tavaly nem nagyon volt 5-5.5M alatt most 3-ért annyit vehetnék hogy nem férnének el a kertben. -
mycso
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #90930 üzenetére
Az első szériákból voltak olaj/vízfogyasztós változatok. Talán javíthattak valamit, mert mostanában nem jönnek szembe ezekkel a hibákkal.
Ha 1.6dci, akkor a szimpla turbós 130 lovas. Az, hogy mennyire eszik jól (psa-hoz képest nem) és mennyire megy jól, azt mindenki döntse el maga.
A 160 lovas 2 turbós már megyeget, bár akinek ez van, nincs hanyatt esve a teljesítményétől (akik 2.0dci-ről váltottak, azok szerint csalódás) . Cserébe 8l feletti fogyasztással dobálóznak, az azért vicces. -
mycso
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest