-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronos3000
senior tag
Lehet hogy hülyeséget kérdezek.
Ha vennék egy [link] ilyen kulcsot, létezik valami házi módszer, hogy a központi zár nyitás-zárás működjön vele? Pótkulcsom van, de nem távos, ez egy áthidaló megoldás lehetne
Twingo 2 2010.D7F800 -
Kronos3000
senior tag
Volt a Twingonak kezdetektől hideg indulás után egy hangja amíg kissé be nem melegszik. Amikor vittem tavaly Robihoz vezérlés cserére, ő is felfigyelt rá, ám más Twingos szerint ez ilyen. Olyan mintha egy görgő, vagy ilyesmi kissé súrlódna, nem lenne rendes kenése. Eddig volt benne Elf sxr 5w40, aztán mivel télen nagyon trutyisodott a sok hideg rövid távtól, lecseréltem Valvoline synpower 5w40-re. A trutyisodás majdnem teljesen megszűnt. Most kapott Shell helix ultra 5w40-et, a furcsa hangok is megszűntek. Nincs hideg indításkor semmi extra hang. Sokkal halkabb lett mint eddig bármikor, hidegen és melegen is.
-
Kronos3000
senior tag
Következő olajcsere előtt valami motormosó adalék használatát tervezem. Van valami tapasztalat, hogy melyik az ami tényleg jó, vagy parasztvakítás az egész, hagyjam a fenébe?
-
Kronos3000
senior tag
válasz
molnarpeter
#96645
üzenetére
Köszönöm uram.
-
Kronos3000
senior tag
Régebben kérdeztem, de nem kaptam választ. Bp-en megbízható klímást hol találok?
-
Kronos3000
senior tag
Még a szezon előtt szeretném a Twingo klímáját feltöltetni. Bp-en merre van megbízható klímás?
-
Kronos3000
senior tag
-
Kronos3000
senior tag
Lehet, ám itt a Csepeliekben épp nem volt.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
MasterMark
#96211
üzenetére
Tegnap délután lefeslett a gumi él a fél éves Bosoko-ról, és sem a francia, sem az angol hiperekben ahol ilyesmi van nincs ilyen csak a hagyományos. Autósboltban van persze, de az ilyesmi mindig hétvégén történik velem, ezért lenne jó valami megoldás, de úgy látom réteg igény az enyém és magamnak kell barkácsolni.
-
Kronos3000
senior tag
Létezik valami átalakító, vagy hogyan lehet át alakítani az ablaktörlőt, hogy a bárhol kapható fajtát tudjam használni? Most ilyen van a Twingon, ám én a hagyományos kam
póst szeretném, létezik megoldás? -
Kronos3000
senior tag
mindegy
-
Kronos3000
senior tag
Kollégám autóján nemrég cseréltünk olajat, régi Clio, 1.2 8 szelepes motorral, 4L olaj megy bele. Amit Robi nekem is tanácsolt,5W40sxr-t kapott, 273e van a motorba. A jó ember valahol a fejébe vette, hogy rak bele valami csoda adalékot, Mannol Ceramo Ester vagy mi, mindegy tönkre nem megy tőle, hanem egyszerűen nem érti meg, hogy ne töltse rá az olajra úgy hogy max-on van a nívó pálca, mondtam neki szerezzen valamit szívjunk ki belőle de hajthatatlan volt. Bele töltötte a cuccot, 250ml-es, a kérdésem hogy ennyi plusztól lesz valami baja? Pláne hogy két és fél év után tudtam rábeszélni hogy le kellene cserélni az olajat az autóban, mert szerinte nem romlik meg, hiszen egy évben csak 4-5 ezer km-t megy.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
diablo1984
#95938
üzenetére
Erre azt mondta egy közeli ismerősöm, hogy azért van hogy használjam, engem szolgáljon, ne én szolgáljam őt. Ha valami elromlik megjavíttatom, de nem őrizgetem azért, hogy ha eladom, más jól járjon vele. Ez is egy felfogás. Van akit meg csak szimplán nem érdekel. A nőknek meg mások a prioritásai, szinte mindenben, általában.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
kisgyerek85
#95914
üzenetére
Nemcsak az ő nagy örömére. Én inkább betiltanám az összeset. Tudom hogy az én véleményem is sarkos, ám inkább egy éjszakai radar, vagy test hőérzékelő biztonságosabb lenne. Ez irányba is lehetne fejleszteni. Hiába írják, hogy csak így vagy csak úgy, most már minden id Temus 2000ft-os led-et fog használni, mert "legális". Találkoztam jó pár leddel ami tényleg nem vakít, ám ez a kisebbség sajnos.
-
Kronos3000
senior tag
Mennyire tekinthető hitelesnek ez a teszt? Mert a durván két tized különbség elég nagy, amiben az Elf alul marad? [Elf Evolution 900 SXR 5W40] vs [Valvoline SynPower 5W40] Az Elf lett ilyen rossz, vagy a Valvoline ennyivel jobb? A hideg kopás teszt is hasonló. [link] vs [link]

-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#94818
üzenetére
Most már több mint egy hónap eltelt, azóta is tökéletes.
-
Kronos3000
senior tag
-
Kronos3000
senior tag
válasz
forceberg
#95225
üzenetére
Már magát a hideg fényt nem bírja a szemem. Ám gyanítom ha engedélyezik, még többen tesznek bele engedély nélkülit is, és ember "rendőr" legyen a talpán aki kiszűri. A Suzukik is engedélyesek, megfelelő vetítési képpel, mégis szemgyilkos sok közülük. Meg ott a többi felelőtlen, aki a halogént sem képes beállítani és össze vissza vakítja az embert. Na ha ezek is ledet pakolnak bele...
-
Kronos3000
senior tag
válasz
kisgyerek85
#95222
üzenetére
Folyamatban az engedélyeztetés nálunk is. Jaj nekem.
Mégis csak kelleni fog valami szemüveg. -
Kronos3000
senior tag
Twingo II. Sehol sem találok első ablakmosó fúvókát. (Vastag sugárban pisil, nem porlaszt szépen. Erő van benne, de így pazarlás is.)Valami másé is jó bele, Clio mondjuk?
-
Kronos3000
senior tag
Az akku témához annyit, hogy nálunk a munka gépekbe, az utóbbi pár évben mindegyikbe Electric Power akkut tesznek, 75-80Ah körülieket. Általában Kubota, vagy Yanmar diesel motorok vannak, napi 1, max 5 indítás, utána folyamatos 6-8 óra űzem. Kivétel nélkül 2 év, plusz mínusz egy két hónap és végük van. Ennyit bírnak.
-
Kronos3000
senior tag
Kopasz úr egy Clio RS-ről készített videót, a hanghatások nagyon jók. [link]
-
Kronos3000
senior tag
válasz
Gombinyó
#94933
üzenetére
Csomagtér ajtó, Baumgartner felirat mellett benyomódás, ami nincs meg említve, két képen is látszik, és a környékén mintha az illesztések nem futnának egymásba. Nehéz az autó, keveslem a lovakat. Az ülések kiültnek tűnnek. A 2017-es, és a 2022-es jszp képeken nem látszik a horpadás, és patentabbul néz ki.
-
-
-
Kronos3000
senior tag
válasz
rob210
#94765
üzenetére
Vasárnap kimértem minden kapcsolódó vezetéket, ismét, és ismét semmi hiba, sehol. Elkezdtem számítógépes ésszel gondolkodni. A régi gépeken, sok alaplapnál előfordult, hogy ha nem volt resetelve az alaplap, akkor nem jól, vagy egyáltalán nem ismerte fel az új hardvert, új vga, hangkártya, vagy bármi újonnan csatlakoztatott eszközt. Nos mivel volt trafó, csere, fhp csere, gyertya, gyertya kábelek, stb , ezek mind új "hardverek". Elektromos matatáskor leveszem a negatív sarut, de ezek pár perces műveletek voltak. Gondoltam legyen egy "rendes" reset, két óra hosszára lekötöttem az akkut. Azóta reggel és munkaidő végén is szépen probléma nélkül indul hidegen. Az időzítés eltolás anomália is eltűnt.

-
Kronos3000
senior tag
Twingo.2010.D7FA8.Ismét elkezdett szórakozni. Hideg indításkor : időz.eltolás -24 fok?. Önindító pöccintés, csak egyet fordul a motor : időz.eltolás: 4 fok? Ez miféle érzékelőre, szenzorra utal? Az első esetben nehezen indul az autó, a másodikban amikor az érték 4 fok? akkor simán. Az előgyújtás lenne? Mi küld rossz adatot?

-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#94605
üzenetére
Map szenzor volt. Egy hétig minden reggel felvettem az adatokat, mire kiszúrtam, csak első hideg indításnál fals értéket adott. Csak egy elm27 vagy mi a bánat ami van nekem, és a képernyő élő adatait vettem videóra indulásnál, de csak kiszúrtam az anomáliát. Hideg indításnál 18-19kpa értéket mutatott, következőre már 100, elindulás után 39, és utána meleg indulásoknál is ezek az értékek voltak stabilan. Tegnap vettem egy másikat, reggel azonnal, és munka végeztével is szépen indult. Viszont van egy kérdésem, ezen a panelen hogyan lehet izzót cserélni, és milyen kell bele?
-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#94397
üzenetére
Azóta a gyújtás oldal kábelekkel, fhp, minden új. Egyszer minden ki lett tisztítva amit lehet, fojtószelepet még Robi pucolta amikor vezérlést cserélt. Mivel jellemzően egy nap egyszer reggel csinálja, néha munkaidő végén is, de csak néha, korlátozott a teszt lehetőség. Annyi szerintem előre haladás van, ha mond valakinek valamit a következő. Ha csak épp megpöccintem a kulcsot, hogy csak épp belekapjon az önindító, tehát negyed másodpercnyit, majd alap állás gyújtás elvétel, vagy anélkül, újra indítózva azonnal, akkor azonnal normál módon indul. Ha ugyanígy megpöccintem, és várok pár másodpercet, akkor idítózok, indul akkor is normálisan. Tehát az alap hiba ahogy fentebb is írtam, a reggeli indításnál, tekertetve két-három másodperc, mire röfögve, pöfögve rángatózva elindul, majd két-három másodperc és kisimul, normál járással. Indítózok, vissza, majd újra indít így indul rendesen. Ehhez írtam a fenti információt, hogy elég megpöccinteni, majd újra indításkor semmi gond. Melegen, pár órás állás után semmi gond, csak csontra lehűlve. Új vezérlés, hosszbordás, gyújtás oldal, minden új, új aksi, és egy alig 80 ezret futott, 2010-es Twingo. Motor: D7FA8 Diag, élő adat, nincs probléma, hibakód sincs, sehol semmi hiba, csak ez a reggeli indítás...
-
Kronos3000
senior tag
[link] no comment -
Kronos3000
senior tag
válasz
MasterMark
#94398
üzenetére
Gyertyák 3 hetesek, kábeleket kimértem, hajtogatva, húzogatva, semmi bajuk. A trafót amúgy is cseréltem volna, mert még gyári valeo volt.
-
Kronos3000
senior tag
Twingo 2 2010.( D7FA8) Múlt péntek óta agyvérzést kapok. A tünet, csak és kizárólag reggel az első indításkor, vagy 3 másodpercet teker, aztán nagyon kulturálatlanul elindul, mintha egy-két henger nem menne, ez 1-2 másodperc, aztán jár szépen. Akármennyit áll utána napközben soha nem csinálja. Szerelői tanácsra, trafót cseréltem, reméltem attól, de nem, holtponti jeladót kipucoltam érintkezők kontakt sprayvel kifújva, semmi változás. Előtte nem csinálta. Tehát ma is kiakasztó reggeli indulás, áll délutánig, majd 10 órát és szépen indul. Tegnap reggel úgy indítottam, hogy egymás után többször ráadtam a gyújtást, a szivattyú miatt, hátha, de nem. Mit nézzek meg? Help!
-
Kronos3000
senior tag
Nálunk a munkagépekkel is ezt csinálják. Gari idő alatt, még az olajcserét is nehezen végzik el, ha egyéb baj van, hetekig ki sem jönnek. Aztán lejár az egy év és szívunk tovább mi, meg a saját szerelőink vele. Bármi baj van, megpróbálnak gépkezelői hibára hivatkozni. A céges autók szintén ilyenek, elketyeg valahogy a gari időben utána megy tönkre az összes.
-
Kronos3000
senior tag
Nekiálltam, hogy kicserélem a benzin szűrőt, ami a Thalián rém egyszerű volt, a Twingo-n meg nem találom. Végig néztem az egész alját hátul, és nem találom. Lehet vak vagyok, vagy takarja valami? A bal hátsó kerék előtt ahol lennie kellett volna, az aktív szűrő van, ami a Thalián a motortérben volt. Help! 2010-es Twingo, mot: D7FA8

-
Kronos3000
senior tag
válasz
molnarpeter
#94082
üzenetére
Köszönöm.
-
Kronos3000
senior tag
Ilyen egybe műanyag a Twingo első ajtó, ki kellene szednem cserélni az első hangszórót, de nem tudom hogy álljak neki, valaki tudja hogy jön szét sérülés mentesen? A képet a netről szedtem.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#93874
üzenetére
Tegnap reggel utalt a biztosító, többet mint amire számítottam. Este az autót is elvitték, épp felraktam a hahu-ra, egy órán belül itt volt érte egy karosszériás.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#93721
üzenetére
Megvolt szerdán a kár szakértés. kíváncsi vagyok mikorra jutnak dűlőre, és én mikor jutok némi pénzhez. A szakértő úr nagyon sietett, és későn jutott eszembe egy fontos kérdés, amire itt talán valaki tudja a választ. Most hogy megvolt a felmérés, el lehet adni az autót ? Mert volna rá érdeklődő, de nem tudok mondani neki semmit így. Mint ahogy azt sem tudom mennyivel akarják kiszúrni a szememet. Robi 3-éve cserélt vezérlést, másfél éve fűtő radiátort, fékek alig futottak, meg nem is sorolom, mert mérges leszek. mire minden rendbe lett rakva, ez történik.

-
Kronos3000
senior tag
Ez mennyire számít elhasználtnak? Ez van a Twingo-ban, szépen jár vele! Cseréljem, vagy jó lesz még egy darabig?

-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#93726
üzenetére
Lett másik autó. Twingo, 2010. 1149cm3. Motor: D7FA8. 78000km van benne, nagyon szép. Kérdések: Szelep állítós, hidrotőkés? Gyertya milyen? Olaj mennyi, milyen? Váltó olaj mikor mennyi milyen? Vezérlés csere? Nem tudom volt e valaha, osztrák behozott autó, most lett forgalomba helyezve. Napi 30km munkába járás ide Bp-re elég nekünk.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
rob210
#93725
üzenetére
Hazajöttem vele vészvillogóval, ennyit kockáztattam, leraktam. Neki is láttam a kárbejelentés után autót nézni, de szűkös a keret és gyorsan kell, én is munkába járok vele, és ami fontosabb a feleségem is hordom munkába, és ha nincs autó éjszakai járattal kellene mennie hogy nyitásra beérjen.
-
Kronos3000
senior tag
Ma belém jött egy 90-éves bácsi, szerinte még sárgán, nekem tele zöld volt, meg kamera felvétel róla. El sem akarta ismerni, rendőrt hívtam, ő közölte, ha elismeri helyszíni bírsággal megússza, egyébként feljelenti. Nagy nehezen elismerte. Nekem viszont komoly szomorúság, oda a hűséges igás lovam. Kollégákat hívtam segítségül, kihajtogattuk a sárvédőt annyira hogy ne érjen bele a kerékbe, ám nagyobb a baj egyenes kormánnyal nem megy az autó, és az eddig pöpec futómű húz jobbra. A kérdésem. Amikor kijön a kár szakértő, hogyan tudom bizonyítani, hogy nem csak ennyi a probléma, hanem valószínűleg a hátsó futómű is kapott ?
-
Kronos3000
senior tag
[Ezen] az autón gondolkodom, holnap megyek megnézni. A Thalia-nak már nagyjából ismerem a nyűgjeit, ezen mit érdemes különösen hangsúlyosan megnézni? Vagy meg sem érdemes néznem? A Thalia-t lecserélném valami kényelmesebbre, városi munkába járós lenne ez is.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
diablo1984
#92197
üzenetére
Nem jelzi semmi ha kiég, csak nem világít. Tehát akkor nem canbus-os. A belső világítás sofita izzó miatt, nem hiszem hogy zaklatna a rendőr.
-
Kronos3000
senior tag
Thalia, 2003(1.4-16v) canbus vagy nem canbus? Egy éven belül a harmadik izzót cserélem a belső világításba, kipróbálnám a led-et.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#91127
üzenetére
Nem lett szép, de úgysem látszik, a hangja meg rendben van.
-
-
Kronos3000
senior tag
Elmegyek megnézni ezt a kocsit, kérdésem hogy a szokásos dolgokon kívül, mit érdemes megnéznem? Típushibák, rejtett rohadás, stb? Esetleg meg sem érdemes nézni, nem ér ennyit? Vagy alapból nem jó autó, 99%-ban városban lenne használva, gyorsaság, egyebek nem érdekelnek, üzembiztos legyen, meg ne egyen sokat. [Renault Modus]
-
Kronos3000
senior tag
válasz
Gaskin
#90145
üzenetére
A bekarikázott rész a probléma. A kézifék automata után állító, elvileg a kopás mértékében állít egy racsnival. Elvileg, ha jól működik. Le kell szedni a dobot hozzá. Mondjuk én cakli-pakli cseréltem a Thalia-n munkahenger, fékpofával együtt, azóta jó. Szerintem a tied is hasonló. De majd Robi megmondja ha más lehet a probléma.

-
Kronos3000
senior tag
válasz
LamerGyuri
#90039
üzenetére
Igen, ezért kérdezem, hol lehet még esetleg a hiba, ha minden más jó. Ha nem lesz más hétvégén kiszedem és kimérem.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
rob210
#90036
üzenetére
Persze. Az autó egyszer csak, hétfő este világ végén, nem indult. Meg sem nyekkent. Néztem biztosítékot, minden nyavaját, semmi hiba. Illetve, hiába adtam rá gyújtást, nem világított a töltés jelző, és halványan pislákolt az olajnyomás és a kézifék lámpa. Ebből sejtettem hogy valami elektromos gebasz. Eddigre eltelt vagy másfél óra, aztán a szerszámosból előkapartam egy régebbi hangszóró kábelt, négybe vágtam, összesodortam, és az akku negatívra, meg a motor tetején van egy csavarral rögzített konzol, ami tartja a gáz bowdent, az azt rögzítő csavarra kötöttem. A hunyorgó visszajelzők már rendesen világítottak, ám a töltésjelző nem, indítás, és indult szépen. Reggel munkába menet előtt egy komolyabb vezetékre cseréltem az ideiglenes átkötést, írtam ide, válaszoltál, vettem kábelt bekötöttem, töltés, minden jó, de a töltés visszajelző továbbra sem világít amikor kellene. Ugye gyújtás ráadáskor világít a többivel együtt, indítás után kialszik. Ez nem világít.

-
Kronos3000
senior tag
válasz
rob210
#90021
üzenetére
A karosszéria felőli része szakadt le, jó erős cucc, 20 évig bírta, bár a szakadt vége alapján nem értem mitől adta meg magát, mindegy is. A kaszni felőli végét nem bírtam lebányászni, itt a parkolóban sem alulról, sem felülről. Végül máshova kötöttem. Viszont, amikor a szakadás történt, majd utána azonnal a töltés visszajelző nem világított, gyújtáson indítás előtt. Azóta sem. Töltés van, minden működik, csak a visszajelző nem. Lehetséges hogy kiégett? Vagy valami más a megoldás.

-
Kronos3000
senior tag
Thalia, 2003 1.4 15v. Utolért a test kábel probléma, tegnap este ideiglenes megoldással tudtam haza jönni. Milyen hosszú, és mekkora furatú testkábelt nézzek, vegyek, még ma meg akarom oldani, hirtelen nem találok rá adatot.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
MaXX81
#89056
üzenetére
Amíg a 480-as benzint tankoltam, jobbára a mol-nál, mert ott volt mindig, rendre egy literrel többet evett az autó. Elkezdtem hibákat keresni, nem találtam, jobb híján az alig futott gyertyákat is lecseréltem, semmi változás. Visszajött a normál ár , és ugyan nem mol-nál tankolok, de a fogyasztás is visszaállt a szokott értékre. Mondjuk a mol-t alapból kerülöm az áfor óta.(83-ban megsült egy jawa motorom, a jó keveréktől)
-
Kronos3000
senior tag
Thalia, 2003,16v. Radiátor csere óta minden nagyobb esőnél beázik, anyós lábtér, első ülés alatt, hátsó lábtér úszik. Lassan egy hónapja az erkélyen szárad, az anyós oldali szivacs, mert nem tudom visszatenni, mert kiszárad, beázik. Vettem ablaktörlő lehúzót, kitisztítottam az elejét, mondjuk nagyon nem volt mit, mert a szerelő cserekor kitakarította. Csomagtartót kipakoltam, csont száraz. Kéder csík mellett sem jön be, ott is száraz. A lábujj hegy magasságában lévő szivacsot ki sem kellett vennem, az is száraz. Kisebb esőt jól bírta, ma ismét szakadó esőben mentem dolgozni, és áll a víz. Help!
-
Kronos3000
senior tag
válasz
#94252032
#88290
üzenetére
Nekem is volt hogy hetente jött az értesítés, hogy felfüggesztették a fiókom, mert feltörték, szerencsére a többlépcsős hitelesítés miatt nem jutottak tovább. Dühítő ez a sok mocsadék a világban, már minden szinten. A vietnámi heckerekről: [link] Remélem sikerül az eredeti fiókod visszakapni, fura ez a /2.

-
Kronos3000
senior tag
Pont egy hete volt meg a fűtő radiátor csere, amit Robi csinált. Tökéletes munka, egy ml fagyálló sem fogyott azóta. Egy ehhez kapcsolódó tapasztalat. Amióta 3-éve megvettem az autót, mindig párásodott a szélvédő, hol kicsi, hol jobban. Mivel mindenhol olvastam hogy a Thalia hajlamos rá, nem foglalkoztam vele. Amíg ki nem lyukadt a radiátor, és Robi ki nem cserélte. Ugyanis megszűnt mindenféle párásodás, teljesen. Ma ebben a szutykos havas esős hideg időben, munkahelyről indulván, ami a szélvédőn kicsapódott, 10 másodperc alatt lefújta hidegen. régebben menet közben is törölgettem elég sűrűn, és csak klímával tudtam járni esős időben. Most ez sem szükséges.
-
Kronos3000
senior tag
Csak a porvédő gumit cseréltem a telón, szét volt szakadva, csupán kíváncsiságból kérdeztem, mert azt látom hogy már nem gyári, hogy az előző gazdája azt tetetett-e bele. Vagy azzal egyenértékű-e, tök jó rugó, még a festés sincs megpattanva sehol. Toronycsapágyat még kifújtam, kimostam bezsíroztam, és ment vissza minden.
-
Kronos3000
senior tag
Mai észlelés, anyós ülés előtti lábtér csatakos a fagyállótól. Fűtés van, pont mint eddig. Fagyállót(vizet) már több mint egy éve töltögetem minimálisan, valami csatlakozóra, egyébre gondoltam, ez valami új számomra, porszívózásnál vettem észre. Gondolom fűtő radiátor, vagy valamelyik csatlakozója. Műszerfal teljes kibontás nélkül meg lehet valahogy lesni legalább a csatlakozásokat? Ha mindenképp szét kell bombázni, akkor nem szívok tovább vele. Megadtam neki mindent időben, három éve van nálam, vezérlés csere (Robi), első hátsó fék komplett, fagyálló kétszer, fékfolyadék, városi használat miatt 7-8e olaj+szűrők, első akksi 35hónapot bírt, nemrég kapott újat, sorolhatnám. Nekem nincs helyem lebontani a műszerfalat, utcán ebbe a hidegbe nem menne, és egy ilyen hiba miatt nem nem fogok még 100ezret rákölteni. Hú de elegem van. Pedig hálás jószág, de ez már sok.2003 Thalia, 1.4 16v.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
LamerGyuri
#87081
üzenetére
2003.04.03 forgalomba helyezés, 160e km.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000
#86913
üzenetére
Középső kipufogó tartó volt. Egy gumis srác jött rá. Új lett beszerelve, hang megszűnt. De hogy miért a jobb elejéről hallatszott ilyen fura hang és miért csak néha, érthetetlen.
-
Kronos3000
senior tag
Thalia, 1.4 16v 2003-as. A fura hangokhoz. Csak hideg induláskor, illetve nagyon ritkán ha indulás után röviddel meg kell állni, és újra elindulni, az autó jobb elejéről hallatszik egy kattanás, pattanás szerű hang egyszer, utána soha, menet közben sem és ha leállok és még melegen elindulok akkor sem. Minden kormány állásnál, akár jobbra, ballra, egyenesen kell elindulni. Legjobban arra hasonlít mint amikor a kétütemű Wartburg ajtaját bevágta az ember, csak sokkal halkabb, mint amikor egy behorpadt lemez kipattan hirtelen. Megrángattam már a motort, bakok újak, vagy jók, nem bólint a motor, váltókar nem mozog, felemelve megrángatva mindenfelől és módon, semmi hasonló hang nincs. Piszkosul idegesít. Hátha van tippje valakinek mit nézzek meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Wacom Bamboo One CTF-430 rajztábla
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16GB 1000GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3565
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

póst szeretném, létezik megoldás?

Nem rendelek külföldről.
Mégis csak kelleni fog valami szemüveg.


Tényleg. Nincs szerencsém.
Még egy dolgot nem tettem meg, mert értelmetlennek gondolom, de nem kerül sokba, nemsokára minimumra fogy az üzemanyag, és feltankolok 100-as omv-vel, és várom a csodát.






Tökéletes.

