-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #44760 üzenetére
Minden relatíve új kocsi tele van elektronikával, annak meghibásodási esélye az idő haladtával nő, és ez nem csak a francia kocsikra értendő, lehet az német, olasz, vagy akár japán autó is. A régi Megane szerintem nincsen vészesen tele elektronikával.
Én a helyedben inkább az 1.6-ost venném, mert az jóval dinamikusabb mint a sima 1.4-es 8v. -
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44766 üzenetére
Persze ha valaki csak hajtja a gépet akkor megbÍzhatatlan és lomha és etc.etc.
Baromság, mondom ezt úgy, hogy nem 1 évig használtam az 1.4 75 lovas 97' es meganeomat mielőtt lecseréltem a mostani 1.6 ra
Egyszóval meg kell nézni mit veszel és simán kivisz a világból.
De az tény, hogy nem rally bajnokoknak van kitalálva, ha gyorsulni akarsz vegyél 1.6 16v cliot vagy 2.0 meganet.De az, hogy nem megbÍzható, az egy baromság.
Én nekem 398.000.- volt benne amikor eladtam, és pont 2 hete találkoztam vele köszöni szépen a mai napig megy.Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44766 üzenetére
Gyorsulása valóban gyötrelmes
Nagyfatertól örököltem a gépsárkányt, az öreg már nemigen foglalkozott vele és a szervízben is csak lehúzták, ezek után került hozzám:
Vezérlés csere, olaj csere, szűrők cseréje, gyertyák cseréje, gyertyakábelek cseréje. kb 100k
Ezután a váltónál folyt az olaj, , szerelési díj, szinkron gyűrű csere, olaj, meg pár apróság mint gumiharangok, jeladó gomba megint 100k
Betétek és tárcsák talán 30k körül volt már nem tudom pontossan
Hengerfej tömítés, sikolás, hengerfej felújítás, vezérlés csere, olaj cserék, szűrő cserék, sebesség jeladó 160k
És most megint indul a keresgélés hogy miért fuldoklik ~30-50k20éves a kocsi , Aból Bbe nyugodt szívvel járok vele, nem hagyott még az útszélén és igyekszem megadni neki az alapot hogy üzembiztosan használható legyen, pályán vízszintes körülmények közt 140-145km/h tudja, emelkedőket utálja
Ha normálisan kocsikázok vele akkor 7 liter lenne, de asszony 1.5km re jár vele dolgozni, ha én hozom el akkor 6 km-re megyek vele, 1-2 havonta pályázok 2-300km-ert ott taposom neki végig, 8-9.5/100 ra szokott kijönni.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44770 üzenetére
Ez 4 év leforgása és közbe persze 10ezrenként volt olajcsere-szűrőcsere de azokat minden autónál ugyan úgy cserélni kell, meg persze a 10éves szar gumikat kidobtam és vettem téli-nyári szettet.
Gondolkodtam már rajta hogy ha van az embernek 600k autóra akkor 550ér vegyen valami jobbat vagy 200ér és újítsa fel inkább
Most inkább van egy megbízható autóm amibe ha reggel 4kor beülök mert jövök munkába akkor nem kell aggódnom hogy bejutok e, mint hogy legyen egy olyan ami lutri.ja meg van benne zene ami szintén 250k
Szóval sok pénzt elszórtam a dögre de remélem még kiszolgál 4-5évig
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #44770 üzenetére
Pedig bármely márkájú használt autóra biztosan fogsz költeni legalább egy-két százast.
Persze léteznek olyan mázlisták, akik kifognak egy olyan autót amelyen nemrég mindent cseréltek és nem kell rá költeni majdnem semmit, csak tankolni és vezetni... de ez szvsz olyan, mint a fehér holló.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44770 üzenetére
180K ért nem hiszem, hogy jó állapotú kocsit fogsz kapni.
Még ezek a meganeok amiket te néztél is 300.000 nál kezdődnek, amik valóban megbÍzhatóak.
Ez a 180.000 as kategória a bontásra szánt darabo egyike, ezzel azért legyél tisztában.
Én 250.000.- ért adtam el az enyém úgy, hogy esztétikai hibás volt a csomagtér ajtón eldobta a lakkot.
Igaz az újt tulajt ez nem zavarta és azóta is boldogan közlekedik vele, mint Írtam.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44774 üzenetére
Hát annyièrt olyat találni, amire nem kell mèg ennyit rákölteni, az művèszet, 200 körül règi rozsdás szarok mennek, nem a megbízható vègig szervizelt verdák...
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44774 üzenetére
Tényleg én is cseréltem gumibakot
Egy a lényeg nem a kedved akarjuk elvenni, biztos lehet találni olyant ami még 3-6hónapot gond nélkül elmegy de utána ha az ember nem foglalkozik vele akkor jönnek a gondok, mehettem volna vele még besül a váltó és szidhattam volna a gyártót vagy a típust, de megvoltak az előjelek , dönteni kellett
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Wiz Khalifa #44774 üzenetére
Ennyiért nem sok esélyt látok rá...
200-ért megveszed, 50-60ezerért a nevedre kerül, gumik szarok, kezded azzal, vezérlést cseréled, megint elmegy egy kis pénz...
200-ért nem kapsz autót.... Jó robogót igen, de akkor nagyszülők otthon maradnak
Akár Renault, akár más autó, semmi esély... ennyiért kirohadt, filléres szarokat kapsz, amikkel utána neked kell kínlódni, mert az előző tulaj hozzá se nyúlt, csak hajtotta a belét...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44780 üzenetére
Az egyes meganban nincs elektronika két motoros ablakemelő van aztán csókolom, mindent megkapsz fillérekből bontóban.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44890 üzenetére
az óracsoporton a led ha nincs benne a kulcs, akkor az a riasztót, vagy ál riasztót jelez, menet közben nem szabadna.....
-
válasz Wiz Khalifa #44892 üzenetére
Az az immónak a ledje.
Ha össze-vissza villog, meg menet közben is akkor ott valami nem jó, vagy meg lett babrálva.
Kellene hozzá valami elektromos szaki.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44895 üzenetére
lehet az immo, csak ki van kötve belőle és azért nem tilt. pótkulcsod van hozzá, azzal próbáltad indítani?
-
válasz Wiz Khalifa #44895 üzenetére
Valószínű valami ilyesmi a hiba, amit előttem a kolléga is írt. Ha van másik kulcsod, azzal is nézd már meg. A központi zárat ennek nem kellene befolyásolnia, az egy másik kör lesz.
Immot babráltatni faterom volt egyszer, azt majd meg tudom kérdezni, hogy hova vitte, viszont az több tízezres tétel. Amíg működik minden, addig lehet felesleges.
Beázni vagy az elhasznált kédereknél vagy pedig a lámpánál tud.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44899 üzenetére
Ha csak egy kulcsot kaptál az baj.
Első körben tisztázzuk infrás vagy rádiós a központid?
Illetve elemet cseréltél-e már a kulcsban?Aztán az immo villogás nem jó, az a rendszer meg lett piszkálva.
De valószínűleg azért mert infrás a kulcs és tönkrement az elektronikája.
A furcsa csak, az hogy 2001- esben már rádiós rendszernek kéne lennie.A csomagtér több dolog miatt is lehet.
1- törve volt a kocsi.
2- a kéder ki van száradva, elöregedett
3- alul ki van esve egy két dugó ahol felkapja a vizet.
4- lámpa alatt a kaszni és a lámpatest között beengedi a vizet.
5- a "c" oszlop tető közötti gyári kaszni tömítő kirepedezett és ott a tetőtől végig leszivárog a víz.Nem nagy hibák ne ess kétségbe csak kicsit foglalkozni kell a vassal, mert az előd tulaj nem értett hozzá.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44901 üzenetére
Keresd meg mielőbb, mert különben hamar rohadni kezd
Elkeseríteni nem akarlak, de 1-2 cm víz esetén, fentről megy be, annyi nem tud felcsapódni, mert ahol bemenne, ott ki is szivárogna.
A kaszni csodálatosan elvezeti a vizet ha bejut valahol.Sok sikert a vashoz nem lesz ott komoly baj.
Renault power
-
balazs1022
őstag
válasz Wiz Khalifa #44901 üzenetére
Biztos h ott van megrepedve az illesztés, ahol a 2 hátsó oszlop találkozik a tetővel. Ezt egy Clio ii tulajtol halottamh Sajnos neki is a potkereknel állt a víz. Kis sziloplaszttal ki kell kenni és jó is lesz. Majd nekem is meg kell tenni, mert az enyém is szét van repedve.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
üszök
őstag
válasz Wiz Khalifa #44910 üzenetére
A központinak a szivargyújtó feletti kapcsolóval is mennie kell.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Wiz Khalifa #44918 üzenetére
Pontosítanék. Elkezdi a gombot lehúzni a cuccos de nincs elég ereje neki hogy kattanásig húzza. Így nyitva marad. Mind1. Későbbi téma. Először legyen a nagyobb dolgok megcsinálva benne faján, aztán jöhetnek a az úgymond apróságok.
MÁS:
A gyári fejegység (ugye még mindig a 2001-es Renault Thalia 1.4 RT-ről van szó) az ahogy látom szabvány csatis. Szóval átalakítás nélkül lehet rákötni más fejegységet.Viszont felmerült bennem a kérdés hogy valamelyik szálak nincsenek megcserélve gyárilag?
Illetve hogy nekem van a kormány oszlopon egy vezérlő rész a gyári rádióhoz. Az gondolom a képen bekarikázott sárga csatival csatlakozik a rádióhoz igaz?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44919 üzenetére
igen szabvány csati, nincs cserebere, iso. igen a sárga a távirányító
-
rwin5
őstag
válasz Wiz Khalifa #44919 üzenetére
fültisztító pálcikával ki lehet kotorni feljebb azt a porréteget
-
balazs1022
őstag
válasz Wiz Khalifa #44919 üzenetére
Nyugi, nekem sem zárja a hátsó ajtókat a kp-i zár. Csak erolkodik. Jobb esetben félig lehúzza. Am is elég vacakul van megoldva az egész mechanikai. Egy hajlított alumíniumból rúd huzza le a zárat egy muanyag pöckön keresztül. Még nem jöttem rá mi a baja. Nem bírtam kivenni a motort, h ràmérjek műszerrel. Amúgy egy új motor kb3000ft. Én is fogadom az ötleteket h mit lehet vele kezdeni.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44919 üzenetére
Neked is a rudazat koszos, egyértelműen.
A sárga csatit ha lehúzod, a kijelző nem fog menni. (fejcsere)
Valamint ezeket a képeket esetleg érdemes megnézegetned.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44966 üzenetére
Et38 az kicsit bentèbb esik, nekem a lagunán et49es 16"-os van, de a híd kb 1cm-re esik a gumitól, kifelè viszont mèg jöhetne a felni, szerintem et36-ost mèg elbírná az enyèm. A meganè is ugyanez a felni, valszeg a clio/thalia is nagy et-jű felnikkel operál gyárilag.kis et esetèn a perembe verhet bele a gumi, 15" esetèn a 195/50es gumit szoktak rárakni....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44968 üzenetére
Az lehet határeset, de virsli gumival jó. 16-os felejős, mert nagyon peres gumival fèrne csak alá....
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44970 üzenetére
Az alap gond az, hohy a 16" felnivel szívni fogsz, mert vizsgára se viheted vele.
Ami gyáritól eltérő méret azzal nem megy át. "Csak kicsi pénzért"Amúgy nem célszerű az et-vel játszani, mert változik a nyomtáv és a kanyar stabilitás, fogyasztás etc.
Ha krúzolni akarsz akkor mehet alá, de ha használni akarod nem javaslom, ez persze az én véleményem, de én ezért a felni kavarásért mindig le vagyok szólva.Szeretem a gyári állapotot.
Renault power
-
üszök
őstag
válasz Wiz Khalifa #45013 üzenetére
Le kell venni a műszerfal felső burkolatot,ehhez pedig le kell venni a kormányoszlop burkolatát,mert van 2 csavar amihez csak úgy férsz hozzá.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz Wiz Khalifa #45015 üzenetére
Biztos,hogy van benne? Az enyémben gyárilag nem volt.
YT- n biztos találsz vidót róla.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45168 üzenetére
lámpákat vedd ki és nézz rá a tömítésére! lehet egy vékony sziló réteget elbírna, kend meg és rakd vissza(persze a felületek portalanítása után)....
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45192 üzenetére
Pedig én tartom magam ahhoz, hogy ez továbbra is a c oszlop Vs. tető illesztésnél ereszti be a vizet.
És az oszlopon a lemezek között szépen leszivárog a csomagtartóba.Renault power
-
válasz Wiz Khalifa #45210 üzenetére
Facebook renault csoportokban érdemes nézelődni: [link] [link]
Vagy renaultclub fórumon van adok/veszek, sokszor hozzá lehet jutni mindenhez, elég jó áron: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45210 üzenetére
Ha patentok meg ilyen tartók kellenek akkor őket is nézd meg.
Renault power
-
Skizz
addikt
válasz Wiz Khalifa #45289 üzenetére
Pontosat nem tudok mondani, de 2000 körüli Peugeot Boxer pl. párás idő/esőben való vezetés esetén villogtatja az olajnyomás jelzőjét, úgyhogy bármi előfordulhat sajnos, nem feltétlen releváns nyomás/olajszint szempontjából amit jelez. Viszont érdemes lenne megcsináltatni, lehet olajnyomás gombán lerakódás van, vagy a fene tudja.
-
Skizz
addikt
válasz Wiz Khalifa #45291 üzenetére
Ja vágom. Hát azért annyit tudok javasolni, hogy az olaj színétől független érdemes megfontolni a cserét. Lehet nem futott sokat, de cserélhették akár évekkel ezelőtt is. Én ma hozom el a Cliot, holnap reggelre már van is időpontom, szalad bele az 5w30-as.
Más: Clio II menüjében nem találtam olajcsere óta megtett utat, ami pl. a laguna 2-ben van. Mégis, valamiből kikövetkezteti indításnál, hogy Oil ok. Tudtommal abból, hogy mekkora csereperiódust állítasz be rajta, és ha az lefutott, akkor figyelmeztet a cserére. Lagunánál legalábbis így van. Clionál mi alapján figyeli, vagy hol lehet ezt beállítani?
köszi!
-
speedydb23
senior tag
válasz Wiz Khalifa #45291 üzenetére
Ez amit írtál akár lehet kezdeti csapágy kopás is, mivel a csapágynál elengedei a nyomást, ezt jelzi ilyenkor az olajvisszajelző... De ne legyen igazam.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45289 üzenetére
El foglak keseríteni.
Ez nem kontakt hiba.
Próbáld ki a pirosnál, ha adsz pici gázt elmúlik azonnal a visszajelző vibrálása.
Ez azért van, mert az olajnyomás nem épül fel rendesen.
(minimum szint alatt nem járunk a kocsival akár mennyivel is van minimum alatt !!! )
Egy szó mint száz kevés az olaj, vagy szar az olajpumpád.
Ami a teknőben van aminek a leszerelése cumi mert ki kell venni a féltengelyt is, de legalább elég a száraz oldalt.Minden képpen tölts rá, ha elmúlik akkor olajcsere és szintre tölteni.
Már ha nem csak pár hétig akarsz a kocsival járni.
A renault benzin motorok elpusztíthatatlanok, ha a megfelelő olaj és olajmennyiség van bennük.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45315 üzenetére
Nekem az előző meganeom ilyen volt 398.000. kilométerrel adtam el, bontatlan motorral és még a múlt héten pont találkoztam vele, a mai napig teszi a dolgát, bár már nem tudom az életét a 2 .- ik vizsgára készülök azóta már a mostani meganeommal
Egyszóval örök élet meg egy kicsit az a motor, ha megfelelő a kenése.
Nekem is ezt csinálta csak azért mondom, de nekem egy motormosás és xados kezelés megoldotta a problémát, csak ezt előtte meg kell nézni, hogy szar-e a pumpa vagy csak le van koszolódva.Én levettem az olajteknőt láttam mi van benne, na mondom ez nem pumpa lesz csak nem tudja átnyomni az olajat.
Igazam lett, de van itt fórumtárs akinek pl. a pumpát kellett cserélni.Renault power
-
Pecc
őstag
válasz Wiz Khalifa #45289 üzenetére
Olajcsere szvsz, egy rossz olajszűrő is okozhat ilyet.
-
Pecc
őstag
válasz Wiz Khalifa #45405 üzenetére
Szerintem nincs olyan gyárilag.
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45405 üzenetére
Ide a haza piacra sose volt.
Azok mókolt változatok.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45426 üzenetére
az is lehet!
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #45449 üzenetére
A 195/50 kisebb átmérő mint a 185/55 így simán alá kell hogy menjen.
Gumiváltó kalkulátorral lehet ezt nézegetnihttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
üszök
őstag
válasz Wiz Khalifa #45461 üzenetére
Biztos,hogy nem 175/65 R14 a gyári méret? Én még csak olyanokkal találkoztam. Annak pedig a 195/50 R15 pont váltó mérete. A 195/50 gumi gyakori tipus,ebből kifolyólag viszonylag olcsó is.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz Wiz Khalifa #45470 üzenetére
Menj próbáld fel előre,tekerd kopptól koppig a kormányt és nézd meg nem ér e be valahova. Hátra is próbáld fel. Azt tudod ugye,hogy kicsit rosszabbul fog vele gyorsulni az autó,és kicsit többet fog enni. A felnit meg nézd meg rendesen nem sérült e valahol,mert ha hegeszteni kell vagy görgőzni nem lesz olcsó buli. Link a felnit.(Nefélj nem veszem meg előled)
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz Wiz Khalifa #45473 üzenetére
Én 3 08 -nak nézem a gyártását a guminak ami ugye 2003 08 hét, ha valóban így van én nem tenném fel. Minta sem sok van rajta+tehermentesítő gyűrűre is szükséged lesz. Én a helyedben vennék 4db 175/65 R14 gumit valami jobbat,meg nem sokára téli gumi is kell,amiből nem vennék csak újat. Veszel 2 szett gumit 4 évig nem lesz gondod gumival. De ha mindenképp alufelni kell...
Mintha Jfox kínálgatott volna a múltkor valami alu felnit,de lehet rosszul emlékszek.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Wiz Khalifa #45479 üzenetére
A gyári méret nem inkább 14-es?
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
speedydb23
senior tag
válasz Wiz Khalifa #45479 üzenetére
Az olaj nyomás ingadozást már kiderítetted, hogy miért van? Nem azért, hogy beleszóljak de szerintem először műszakilag kell egy autót helyre rakni, utána jöhet a külső szépítése... Habár egy Thalianál nehéz azt mondani, hogy szépítés, mert véleményem szerint sehogy sem lesz szép...
Témához hozzászólva, a gyári mérete 175/65 R14, ugyanaz mint a Clionak.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45479 üzenetére
ezekkel a gumikkal biztos nem fér alá, ez megane 2es felnije, 205/55 r16-os a gumi rajta! ettől jóval peresebb gumi kell rá a clio és thalia alá, mert 15-ösből is a 195/50es a mérete!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45490 üzenetére
15" ezzel a gumival, kolléga clio 2-esén is ez a méret van, jól áll neki! ettől nagyobb felni atomperes gumival lenne jó, de az meg drága már, meg felesleges thalia alá malomkerék....