-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
van még 1,4 16v is bennük 98 lóval, nincs amúgy szervízelésben difi bennük, a gyújtótrafókat az 1,4 és az 1,6 is ugyanúgy "eszi", vagyis a gyári megkotlik egy idő után, nem nagy költség, egy megfelelő sort kell bele venni és annyi. az 1,2esre nem tudom mennyire jellemző, lehet az is. elektronikája ezeknek is tud szarozni, mint minden korabeli renaultnak, de ezek egy laguna2-eshez képest egyszerűbbek, így az elektromos zűz is kisebb velük....
az 1,2es városban 6-7 literből eljár.....
-
tresh
addikt
Hol eszik az az 1.6 10 liter városba ? Max 8-8,5 és nekem vastag a talpam. Össze se hasonlítható az 1.2 idegölő motorjával én pl azt nem vennék mert ha már ketten vagytok + klíma akkor a maruti is körbe autóz és még be is nyeli a 8 litert ugyanúgy. Akkor meg már 1.6 megy is nem is eszik többet és semmivel se költségesebb mint az 1.2
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Én vezettem mind a kettőt, tehát mondhatni "tapasztalatból" mondom amit mondok.
Jelenleg Megane I PHII tulaj vagyok 1.6 16V motorral és ebben nem igazán sikerült még 10 literes fogyasztást elérnem, szóval aki ezt leÍrta neked nem ült még renaultban, ez szinte biztos.10 literes fogyasztást egyféle képpen lehet elérni, ha 3 fölé nem váltasz lámpától lámpáig közlekedsz, és mindenkivel hülyének nézeted magad, valamint 2 hónap alatt elhasználsz egy teljes szett gumit.
Na baromságokat félretéve.
Az 1.6 os motor nagyon jól sikerült én 7.2 vel járok most a téli átlagban nyáron 6.8 körül szokott lenni, igaz nekem műszakilag rendben van az autó. Meg nem versenyezni vettem.A kis könnyű kasznis clióban az 1.6 16V egy rém, nagyon durván meg tud indulni és ezt a jaszkari gyerekek előszeretettel kihasználják, akkor pedig fogyaszt valóban ha kinyomod a szemét.
A gyújtótrafót egyszer kell kicserélni Densora vagy Berura, és soha többet nem lesz vele gond.
Viszont az egyszeri csere költsége 30-40ezer forint környékén van attól függ, hogy tudsz beszerezni alkatrészeket.Az 1.2 es clio ehhez képest egy tricikli, különösebb hibája nincs csak a pillangószelep szeret rajta meghalni ami nem olcsó mulatság és van vagy 3 féle amivel szerelték, jó móka hozzá alkatrészt találni.
A kaszninál érdemes a hátsó oszlop illesztését megnézni az szinte mindegyiknél megrepedezik egy idő után és beázik a csomagtartó.
Amúgy hálás kis darab, de én az 1.4 16v alá nem mennék.
Jah és ez elég szépnek néz ki nem biztos, hogy mire döntesz meglesz még.
Mert aki ért hozzá, az az 1.6 os motorral keresi, ami elég ritka ebben a kis kaszniban.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
PeterPH
senior tag
Az AAA mindenkinek ezt mondja, olvass utána. Beviszi a szerencsétlen megváratják, szivatják, aztán a megpuhított delikvensnek mondanak egy pofátlanul alacsony összeget. Mondd az eladónak, hogy mondjuk 50-nel többet fizetsz mint amit az AAA ajánl, és máris spóroltál egy-két százast.
-
rob210
Topikgazda
Emiatt nyugodtan megveheted.
Arra számits, hogy használt autót veszel.
Tehát költeni biztosan kell még rá, ha mást nem akkor amitől a saját arculatodra alakÍtod.Szvsz a képek alapján én megvenném, de a photoshop óta ezt Így nem lehet kijelenteni.
Magyarán elmész alánézel, megnézed a tornyokat a bölcsőt a hossznyúlványokat, etc.etc, ha ezek rendben vannak, valami esztétikai hibát keresel és abba kapaszkodva 50el olcsóbban elhozod.Próbakör és minden elektromos kütyü kipróbálása kötelezőőőőő!!!
Álló és menet közbeni állapotban is.
Renault power
-
Pecc
őstag
Ha "boltbajárós" kocsi volt, és mondjuk 1000km alatt 50x ült be-szállt ki a sofőr nagykabátban aminek az anyaga smirdlihez hasonló simán lehet olyan ennyi km alatt az ülés. Nem minden autóval pályáznak szvsz és csillió km után is olyan a váltógomb és társai, mint az új.
szvsz.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
az szokott, a gyenge anyag és varrás miatt, valamint a szivacs feszíti ha ráül az ember és elszakad! mind ilyen, ugyanaz a hiba attól még lehet jó. szűrőket, laposszíjat látod, hogy új-e, a friss műszaki nem lehet akadály, ha olyan a kocsi alkudd bele az árba, hogy úgy veszed át, akár azonnal is vihetitek műszakizni, sokminden kiderül ott is!
-
diablo1984
veterán
én alkudnék még belőle ez az automata alkudás ez nem az! vezérlésen is látszik, hogy cserélve volt-e, de ha meg akarod csináltatni, akkor szerelője válogatja, de kb 40-50 guriga, de akkor már a vízpumpa(ha szemre nem mostanában csesztették) és hosszúbordás szíj csere is ráfér és akkor rendben lesz!
rugalmas a clio is, tehát a meghúzások miatt a lökös felfogatások is deformálódnak, azért mehet el a felfogatása, én nem kell azt sem elfelejteni, hogy a 2 első sárvédő is műanyag!
gyújtó trafókat ráérsz, ha elkezd kínlódni, ha elkezdi akkor is még sokat tudsz vele kocsikázni, nem hagy ott azonnal, rendszerint csak 3 hengerezik alapjáraton kissé kihagy.....
mint írtam, ha tényleg komoly a dolog és kevés a műszaki, akkor dobjátok el műszakizni helyben, ha minden okés, akkor max kifizeted, ha valami cumiztat, akkor lehet nem is fog kelleni......
-
diablo1984
veterán
nem muszáj ráverni annyit, árában van amúgy a verda, semmi különös olcsósága nincs ennek a példánynak, te láttad az autót, a te pénzed, te tudod!
üléshuzatot érdemes egy szettet csináltatni hozzá 30 ezerből megvan egyedileg és az méretpontos is, nem egy szétcsúszó univerzális!
(#41836) tigerscorpio: élőben a többi színre is kíváncsi lennék, de lehet ott hibáztál, hogy megrendelted! lehetséges, hogy a műszarfalat már ette az idő egy ideje, de még a szín közel sincs a műszerfaléhoz, nincs az az uv ami összeérlelné!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
renaultokban divat az ál riasztó, konkrétan egy villogó piros led, attól még nincs benne riasztó.
távirányítóval zárható, nyitható, a központi zár vezérli, nekem a lagunában a 2 első ajtót lemerült akkunál le sem lehet zárni, mert az ajtón nincs lezáró pöcök, az anyós oldalin még kulcslyuk sem!
-
speedydb23
senior tag
Nekem is ilyen Cliom van, de az biztos, hogy csak távirányítóval zárható a csomagtér ajtó.
Sőt, csak a vezető oldalon van kulcslyuk, ami ha jól sejtem nem működteti a központi zárat, bár ezt nem tudom, mert nálam a kulcs elforog a zárban (ebből volt is decemberben egy jó kis kalamajkám).
Szóval ha nem zár le a központi a távirányítóval, akkor gyorsan cserélj benne elemet.
Az a piros villogó meg nem riasztó, az a gyári immobiliser fénye, indításnál elalszik.
Az jelzi a kulcs hibát is, ha gyorsan villog miután elfordítod a kulcsot, akkor nem ismeri fel a kulcsban tárolt kódot. -
rob210
Topikgazda
Már megkaptad a választ, de megerősítem, ha le van merülve az elem gyorsan cseréld ki, mert abban van a zárható csomagtartó trükje
Illetve ha beülsz és lezárod a központit akkor zárva van.
De egyszerűbb kicserélni az elemet.
A mosó szivattyú Renault betegség 4-5 évente cserélni kell a motort 2-3.000.- költség attól függően milyet veszel. Kicserélni rutinos kezekkel 15 perc.Renault power
-
rwin5
őstag
Na most olyat csinált a gépezet, de már össze vissza nyomkodtam, hogy magától beriasztott az autó pedig lezártam Golfunk anno ugyanilyen volt inkább kivettük belőle a riasztót. Valami ötlet, hogy ne forduljon elő? Mert most nem volt gázos mert az autótól voltam 20 méterre mikor elkezdte a szirénát
-
Pecc
őstag
FM transmitter - nem igazán jó hangminőség viszont olcsó és egyszerű. A kazetta adapter amiből jack dugó jön ki és a telefonról akár hallgathatsz is ezen keesztül mp3at, alapzajos a hang így de működik ez is. A másik a dension gateway ál cd tár amiben usb alj van és mehet bele a pendrive. Ez irreálisan drága de jó hangminőség legalább. A legdrágább a fejegység csere+átalakító kábel a kormány alatti gombokhoz ez a legdrágább, egyben a legjobb de a legmacerásabb megoldás. diablo: a kazettát mire beszerkesztettem leírtad Te is
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
kazetta adapter a cucc neve, telefont rá tudod utána dugni és arról tudsz zenét hallgatni!
azért technikában nagyobb a fejlődés, hogy egy másnesszalagos egység egy csapásra mp3-at tudjon kódolni usb-n keresztül, ami szavak közül csak a keresztült ha ismeri a fejegység!vagy a tranzmitter is jó lehet, de azt mindig bezavarják a rádió adók és lehet keresni az üres sávokat, kínlódás....
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Nekem pont 2 éve van meg a kocsi. Idáig egy önindítót kellett benne cserélni és azóta csak tankolom. Igaz, hogy csak 23k km ugrott bele de jól teszi a dolgát, ahhoz képest, hogy minden nap 12km melóba majd 12km vissza. Diesel kocsinak nem ez a legjobb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
addikt
Teljes rendszer esetén +ecu újraprogramozás esetén lesz . Minden más esetben felesleges. Egy értelmes rendszer a kocsid alá többe fog kerülni mint az autód
szerk: amúgy a kipufogórendszernél pont e leömlő a lényeg és általában ezt hagyják ki sokan mert egyszerűbb a nagymuter konvektorának füstgázelvezető kéményét felrakni hátra és jampizni a falu k*rvája előtt. Egy rendes kipufogó rendszer ami eredményt is hoz nem csak hangot 300k-tólindul
speedydb23: a linkelt cuccért egy vasat se adnék ennyiért komolyabbat csinálnak neked
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Próbáld meg járó motornál megrángatni a blokkot.
Valószínűleg a testkábeled sz@rakodik.
Amikor tolatsz akkor megbillen a motor megszakad a kontakt és leáll.
Eddig legalábbis egyszer találkoztam ilyen tünettel, annak ez volt az okozója.
Levettük a srut megpucoltuk meghúztuk hiba kipipálva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na úgy látom ma senki nem pörög.
Az egyik a külföldi eredet, de ez már meg lett fejtve.
A másik, hogy PH II-es I-es scénic nem létezik 8V es motorral azaz 107 LE nem 90LE ahogy a hirdetésben szerepel.
A harmadik, hogy benzin gázos, ami igencsak azt jelenti, hogy nem a valós kilométer van benne.
Tapasztalat, hogy gázt nem városi rövidtávú közlekedéshez szereltet be az ember. (ez mondjuk nem baj, hogy hosszúakat mentek vele, csak a hirdetés így full igénytelen. )Aki ezt megveszi hatalmas kakiba lép és jön megint a szar franciázás.
Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
Csomagtér? Hát ez a Grand változat, a 7 üléses...most egyenlőre még a pótülések behajtogatva, így a rendelkezésre álló hely több, mint bőséges....igaz, nem tudom, mit tervezel szállítani, "normál" családi használatra bálteremként jellemezném.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W