-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
Na ilyent nem szabad mondani szerelőnek:
meg amit ugye találnak mondtam, hogy cseréljék ki.
Műszakira, vezérléscserére tud adni árat kapásból, a többi hibára meg adjon ajánlatot.
De most már késő.
Gondolom az alkatrészeket meg listaáron számlázza.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
speedydb23
senior tag
Nem akarlak elkeseríteni, de ez így ebben a formában még ránézésre se lehetne 400k.
Szerintem csúnyán túláraztak mindent!
Gyorsan végig néztem Bárdiban kedvezménnyel mennyibe lenne ez a lista amit leírtál, nekem 150-nél kb megáll cakk-pakk, és ebben már nekem vízpumpa is volt amit nálad úgy látom lefelejtettek...
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
hát én egy komplett motort rendbe tetettem, az első futóműre rávertem 60ezret(egyik rugó nálam is törött volt, így mindkettő cserés lett, talpasok, toronycsapágyak, stabilizátorok), féket szabályoztattam+betét+vettem 4 új gumit a vasra és ezzel nem költöttem még 400at az autómra, konkrétan 360-370 körül tartok, pedig mint írtam komplett motorfelújítás(dízel a drágaság), vezérlés csere összes görgővel, hosszúbordással, adagolóval, önindítóval......
szerintem is vastagon fogott a ceruza, de ha ennyi mindent kellet cserélni, akkor tényleg romot vettél, nálam annyival volt más a helyzet, hogy össze 50 ezer munkadíjat fizettem erre, mert egy sráccal együtt csináltuk a motor dolgot a ki-berakással, összeszereléssel(azért volt szívás vele), a futóműnél meg ott sem voltam....
nézd a dolog jó oldalát, még egy kuplungszett csere(anyagár kb 40 körül+munkadíj), plusz egy szimmering és utána van egy műszakilag tökéletes autód! jobbat nem tudsz, szabad kezet adtál a srácnak mérlegelés nélkül, az ilyen gazda a szerelők álma, nem görcsölt, cserélt.....
a rugótörés miatt húzott a kormány, nálam is ezért húzott jobbra....
-
diablo1984
veterán
váltóból sok helyen nem folyhat az olaj, majd kuplungozáskor lekerül, kap egy szimmeringet és az is jó lesz(remélhetőleg nem a ház repedt).
és gondold el, a szerelőknek még lehet közel 50% kedvezményük a cuccok árából, amit szintén te nyeltél be, gondolom a munkadíj is combos volt, így valakinek karácsonya lett április végén....
akárki akármilyen jó ismerős autószerelésben, átcseszni lehet ugyanúgy vagy még úgyabban át tud cseszni, ismerősként meg lehet szóvá sem teszed, remélhetőleg a cuccok tényleg benne is vannak amiket felírt...
-
diablo1984
veterán
Egyébként Renaultot mennyire szeretik szerelni az autószerelők?
tudtommal kifejezetten rühellik, speckós kulcsok(extra torx csavarok), kevés hely a motortérben(ez tapasztalat, az önindítóval nem gyengén szoptam cserekor, a blokkon térdeltem, hogy hozzáférjek, persze előtte lebontottam mindent és a kocsi alól is kellett szerelni),elektronikája furcsa dolgokat tud produkálni, amire nincs egyszerű megfejtés, szerintem sok szerelőnek összeszorul a gyomra ha annyit hall, hogy gond van a renaulttal....
-
diablo1984
veterán
ha vígasztal a tudat, sógoromék 1,4 16V-es thaliaja 3 hengerezett néha, a helyi szaki cserélt benne 2 trafót, nem javult meg, bevinnék a renaulthoz, ott cseréltek benne 4 trafót(a 2db újat is) és kértek tőlük 98ezret és nem lett jó akkor sem. visszavitték reklamációba, visszarakták a régi trafókat, azóta nincs gond vele.....
mikor megvették egy nyíregyi szakihoz vitték olaj+szűrők+vezérlés cserére 102ezer lett a számla, mikor meghallottam majdnem agyvérzést kaptam......
úgyhogy járt már így más is, ne aggódj, csak keserű pirula, de le kell nyelni.....
-
speedydb23
senior tag
Maradjunk annyiban, hogy a mai világban egy valóban megbízható és jó szerelőt találni majdnem lehetetlen.
Kedden én is megyek vissza Csabához akit tresh ajánlott, remélem lesz megoldás a csúszó ékszíjamra, mert bosszantó, hogy új szíj + szabadonfutóval is megcsúszik indítás után...
-
rob210
Topikgazda
Nagyon sajnálom ami veled történt, de a rugó törést pont mondtuk neked, hogy vételkor azt meg kell nézni.
Mindegy most már fog fel úgy, hogy ennyiért vettél egy "új" autót, mert ennyi csere után ez újnak számít.
Azt viszont le kell írjam a reális szervízköltség 260.000.- lett volna a felsorolt tételek allapján, de élek a gyanúval, hogy sok mindent nem kellett volna cserélni.
Pl. Stabilizátor??? Azt minek cserélni, elég a szilentjeit, ami pár ezres tétel max 5000.- egyben cserélni 30000
Szóval ahogy írtad keress másik szerelőt !!!Illetve a váltó olaj miatt ne aggódj az mindegyikből szivárog, amíg nem ereszt komolyabban nem könnyezik, csak szemetel, addig nem érdemes vele foglalkozni.
Jah és ha már itt vagy fórumon először járj utána mire számíthatsz, akkor nem jársz így.
De nézd azt, hogy most valóban van egy új autódRenault power
-
rwin5
őstag
Az elején nem hallatszik sajnos semmi (nincs ilyen erőteljes hangja amúgy) de nem egyenletes az alapjárat, a végén viszont a kipufogó hangja egész közel áll a valósághoz..
Annyit tudok hozzátenni, hogy nem fullad le, és egyenletesen gyorsul tehát máshol nincs tünete
0:44-nél a kipufogós rész
[videó][ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
nincs ezzel semmi gond, ilyen hangjának kell lennie egy dci-nek, szép varrógép hang. de most komolyan, ebben az okoskereket cserélték? benzineshez képest pusztulat dízel hangja van, fordulaton kisimul? az okoskerék tud alapjáraton dízeles hangot adni(ha sz@r), de kis gázadásra kisimul. itt is vagy az a gond, vagy a vezérlés nincs jól belőve, mert az én dti-mnek simább és csendesebb hangja van.....
-
diablo1984
veterán
vidd oda, reklamáld meg, hogy eddig ez nem csinált ilyet, pedig 4 kilót költöttél rá, oldja meg!
pedig 1,6 107 lovas motor van benne mint a 2-es lagunában, az hogy clio, laguna, vagy megane az mind1! az biztos hogy az 1,8 16V 120 lovasban az van, de valahogy úgy rémlik, hogy az 1,6-osban is, az 1,4 esben biztosan nincs.
(#43833) FerNandor: mármint az enyém?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
nyugodj meg és használd, nem rossz az a verda, csak egy
hülyéhezrossz szerelőhöz vitted el, aki a vezérlést sikeresen elrakta neked! adj egy esélyt a clio-nak, jó kis kocsi az! nem hinném, hogy nagy gond lenne vele, lehet már a hangot beképzeled is kicsit, bízz benne és használd mostmár!annyira nem lett elrakva a vezérlés, hogy a dugattyú tetejébe beleverjen a szelep, akkor csattogott volna rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Az az alapjárat nem tudom miért van, de ha renault clipre teszitek be lehet tanítani a helyes értékre.
Lehet a nagy műveletek közepette ez kimaradt.
Illetve előbb utóbb magától is be fog állni, azért hallod a kercegő hangot, mert alacsony az alapjárat ha magasabb lenne eltűnne a hang.
Próbáld ki a kocsi előtt megállsz és a gázkart meghúzod finoman, hogy éppen csak emeljen valamennyit, ha megszűnik a hang akkor nincs mitől félned.Renault power
-
Predator2
addikt
Neked is érdekes hangok jönnek a kuplung miatt?
Neked benzines van, ha jól emlékszem. Nekem elég drágán mérik a szettet hozzá, és ebben még nincs benne a szerelés ára (bölcsőt is ki kell "robbantani" ). Eléggé meg kell bontani hozzá a kocsit. Arról nem is beszélve, hogy ki tudja mit találnak közben amit még cserélni kellene.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
Nálam az olajteknő pereme vezeti az olajat, ami vagy a turbó olajvisszavezetőből szivárog, vagy a kartergáz alsó csonkjától, heti 1-2 csepp, de összetaknyolja az olajteknő szèlèt ès a blokk 2 oldala között random szór. Majd turbócserekor megoldom, akkor úgyis bombázni kell mindent ès jobban hozzá lehet fèrni....
-
-
Predator2
addikt
Pont tegnap szedtem szét az enyémet (Clio MK2)
A CD lejátszót kiszeded belőle, aztán kipattintod felül a panelt majd lehúzod róla a vezetéket!
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
Hát most nyáron már nagyon el vagyok havazva.
Annyi márkaidegen autót kell csinálni, hogy nyugodt szÍvvel nem mernék bevállalni senkit.
Bár egy ilyen hiba mondjuk hamar megvan, ha tudja az ember mihez nyúl.mihione:
este átküldöm a számát a barátomnak aki csepelen van, ha az megfelel neked.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
Az hétvégén sorra kerül.
Még nem volt időm kiporszívózni sem. Előbb a fomtosabb dolgokat csinálgatom esténként, az a por nem oly fontos még. Amúgy hogy lehetne esetleg kipattintani a helyéről? Az oldalát benyomni vagy hogy?
(#44924) balazs1022:
Engem se nagyon zavar még mert ez nem olyan hiba ami miatt a kocsi nem tud gurulni. Az volt nekem a vételkor a lényeg hogy lehetőleg ne rozsdakupacot vegyek meg szerkezetileg és műszakilag is jó legyen. Ez húz jól, pontosan vált, kuplung is szinte új benne, fékek is most lettek cserélve így bitang jól fékezhető, egyszóval ezek az "apró" hibák nem is nagyon zavarnak ha nem tudom majd megoldani magam.Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
Én szvsz az összes riasztót ki szoktam kötni a francba.
Semmi értelme nincs és csak a baj van velük.
Egy indítás gátló kapcsolóval jobban jársz, mint ezekkel a hulladék (a gyári is az) riasztókkal, amit 15mp alatt iktat ki egy rutinos tolvaj.Cserébe a legrosszabbkor tudja lemeríteni az aksit és blokkolni az indítást ha épp olyan verzió van a kocsiban.
Szvsz én utálom őket, látatlanban nem tudok rá mit mondani csak, azt, hogy ha jót akarsz szereltesd ki.
Renault power
-
-
Sly189
senior tag
Akkor most lenyugodtam, először eladom az enyémet
Akit érdekel, egy megbízható verda ( tudom ez nem a hirdetés helye) de szeretném ha jó helyre kerülne és javítaná a francia Renault nevet..
Renault Megane 1.5 dCi 86Le Live! Premium
Fórumosoknak jól árasítva.
-
-
diablo1984
veterán
van a váltó oldalán egy beöntő nyílás és az be van dugva egy (nálam) műanyag menetes kupakkal. azt ha kicsavarod akkor tudod a szintet megnézni, az a max szint, amikor a lyukig ér az olaj, nálam a kisujjamat bedugva és keresgélve nem lett olajos....
toyotában meglazítva azonnal taknyolt a váltóolaj kifelé... -
tresh
addikt
Nem áldoznám fel a megbízható motort a fogyasztásért. Lehet dinamikában jobb lesz meg picit jobban is eszik de tartósságra felejtős. Speciel én hányok tőlük. Ezek a kis cm3 is babetta motorok szanaszét vannak fújkálva a turbóval elég nagy nyomáson nem lesznek hosszú életűek.
-
tresh
addikt
Csak dízelt tudnék mondani. Egyszerűen még a turbós benya se tudná ezt rövid távon szerintem. Max LPG-s üzemmódban tudom még elképzelni a spórolást. Alattam lakó srácnak M2 1.6 16v van LPG-vel szerelve lassan 100ezret elment LPG-s módba és semmi baja, illetve azt mondja igen csak sokat spórolt vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest