-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39773 üzenetére
Ez a link pont nem mond semmit, a bárdi oldalát nem lehet linkelni.
Mire vagy kíváncsi?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39776 üzenetére
Én nem tenném bele a kocsimba, de ez a szubjektív véleményem.
A wrcnél vettem az enyém az bevált.
Az utóbbi időben nem vásárolok a bárdiban, mert még kedvezménnyel is van, hogy drágábbak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39778 üzenetére
1.6 16v 2000 expression.
Ezen nincs mit felismernia a fedcompnak ezt nem is értem.
Kicseréled ha rossz és utána gépre kell tenni.
Érdemes egy folytószelep takarítással egybe kötni.
Betanítják a gyári értékre 2 perc és mész tovább.Renault power
-
AthlonXP
őstag
válasz Mezga Aladár #39818 üzenetére
Az mit jelent az, hogy klónod?
Mert, ha megnézed az árgépben a találatokat mondjuk itt, akkor több félét is bead. Szóval neked kb melyik van? Mert ha azt mondod, hogy ez jó lenne hozzá, akkor megrendelném. Csak hát ugye írja, hogy Renault-hoz nem jó.. -
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #39821 üzenetére
Van olyan bolt ahol van. Odamész és megkéred hogy kipróbálhasd. Telon a Torque progi .
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
AthlonXP
őstag
válasz Mezga Aladár #39821 üzenetére
Szóval a klíma és ABS hibáin kívül, mindent lát a cucc? Pl működik vele a valós idejű diagnosztika, amit írnak az adatlapon ( fordulatszám, nyomaték, stb.. )?
Ha igen, akkor te milyen progit szedtél le hozzá?
-
moriak
tag
válasz Mezga Aladár #39836 üzenetére
Ezekkel a picikkel csak kiolvasni lehet max. Felülírás nem lehetséges.
-
moriak
tag
válasz Mezga Aladár #39839 üzenetére
Nem gondolhattam, mert nem írtad a tapasztalatodat. Legtöbb helyen olvastam, hogy ezzel Mini ELM327 V2.1 OBD2 II nem lehet törölni.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39780 üzenetére
Az ecut kell beállítani az alapjárati motor csak egy végrehajtó eszköz.
Vagy nem értem a kérdést.
De ha nekd megy az elm akkor látni fogod és tudod törölni az értékeket az alapra.
De én még mindig nem hiszem, hogy az elm jó állításra, szkeptikus vagyok bocs, de eddig 3 volt a kezeim közt mindegyik csak élő adatot látott.Renault power
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Mezga Aladár #39853 üzenetére
Nem hiszem, hogy el van dugulva, mert mondom a csövek forróak, és álló helyzetben (járó motornál persze) ad meleget, de ahogy elindulok egyre hidegebb a befújt levegő. szerintem a menetszél befolyásolja valahogy. Nem volt hengerfejes, és légtelenítettem, szóval tuti nem levegős.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
rob210
Topikgazda
-
bagg
csendes tag
válasz Mezga Aladár #39888 üzenetére
Ez lehet a féltengelycsukló is?
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39906 üzenetére
Igen találkoztam.
Ott egy kirepedt tömítés csinálta a szívósornál.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39923 üzenetére
Ez oké de akkor a folytószelepet nem tisztítottad azt hagytad úgy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #39928 üzenetére
Diag ha nem áll be alapértékre magától.
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #39932 üzenetére
Ja csak a jeladót
-
PHenis
senior tag
válasz Mezga Aladár #39934 üzenetére
Szia, nekem volt. Az autó használhatatlan lett. Beröffent majd leállt azonnal. Csak azért tudtam elmenni a szerelőig mert gázos. (a gáz rendszert nem érdekelte) Valahogy összerohadt/olvadt a 3 vezeték. Laguna 1 ph1
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39937 üzenetére
Arra gondolsz, hogy fogyasztó felkapcsolására nem emel vissza az alapjárati szabályzód hidegen 1100-ra melegen 750-re ????
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #39943 üzenetére
És akkor mi a kérdés?
Mert ez így rendben van mindenkié ezt csinálja.Renault power
-
salieri.
őstag
válasz Mezga Aladár #39946 üzenetére
Bontottat nem szívesen vennék. Kicserélném inkább újra. Melyik márkát érdemes? Feltétlen szükséges a csapágy? Akkor ne menjek el vele 10 km sem?
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40208 üzenetére
Kinek mi válik be
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40210 üzenetére
Nekem 1.4 clio energy, megane 1.6 8szelep, 306 peugeot 1,4 8 szelep , 306 xsi 2 lityi 8 szelep, clio II 1.4 16v, plusz nagyfater thalia 1.4 8 szelep szintén ngk-val ment és soha nem volt vele gond. Nem mondtam hogy más gyertya nem jó bele de szerintem jó áron jó minőséget hoz az NGK évek óta nem volt velük bajom sőt még hibás darab se volt. Pedig jó pár éve csak ezt használom. Ezért írtam kinek mi
(#40212) diablo1984: ő ezt most nem értem mire gondolsz
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40210 üzenetére
Nekem meg a denso vállt be.
Az NGK is jó ha nem hamisítványt veszelBár én egyszer rossz hőértékűt kaptam visszavittem denso lett belőle azóta azt veszek mindig.
Renault power
-
V8TommY
tag
válasz Mezga Aladár #40210 üzenetére
Szokenos kerdest vet fel bennem a hozzaszolasod.
Dizelnel is okozhat fogyasztasemelkedest nem franko izzitogyertya?
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #40225 üzenetére
ha nem tudod, akkor senki sem fogja, csak a bátrabbnál törik bele!
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40268 üzenetére
Ha eggyel nagyobbat tesz bele még nem lesz baj. De tény, túlzásokba se szabad esni.
V8TommY: nincs mit. Ne aggódj én is csak lelkes amatőr vagyok
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Mezga Aladár #40268 üzenetére
Valóban igaz, hogy nem szabad túlzásokba esni. De egy átlagos autóba úgyse tudsz nagyságrendekkel nagyobbat belerakni. Nyilván egy 1,5-ös kocsiba nem akarok 106 Ah-ás akksit rakni mert bele se fér, de semmi baja nem lesz a 72-től amit a gyár is használ bizonyos modellek esetén.
Az alapvető problémám az, hogy nem lehet olyan akksit találni a piacon amit a gyártok használnak. Ha csak a fizikai méretét nézem, akkor sokkal kisebb indítóáramú van a boltokban mint ami új korában került az autóba. Tavaly cseréltem a gyári akkumulátort a kocsiban és csak a 72Ah-ás 640A-s telep egyezett meg vele, de méretben hosszabb volt magasságban viszont alacsonyabb Lényeg a lényeg, hogy nem találsz gyári FIAMM akksit sehol se ami 55Ah-val ami tudja a 640-680-700A-t. Végig mentem ezen a procedurán a C4-el és most az MIII-al is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40273 üzenetére
Nem kizárt de emlékeim szerint az akku kapacitás kontra indító áram függvénybe van egymással. Lesz időm utána olvasok elektronikába nem vagyok nagy mágus
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40293 üzenetére
Nekem a Banner 55Ah és 460 Ah indító.
Ebben semmi érdekesség nincs.Renault power
-
válasz Mezga Aladár #40293 üzenetére
Szerintem olyan 150-200k között lehet hozzá venni LUK kéttömegűt (valószínűleg gyárilag is ez van benne).
Vagy marad a felújítás 30-40k körül.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
válasz Mezga Aladár #40293 üzenetére
Azt nem neked válaszolta, hanem indítóáramra
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz Mezga Aladár #40306 üzenetére
És a motor csatija merre található? (nem az én autóm, fórumon az egyik tagnak jött elő, aztán próbálnám neki értelmesen megírni).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Adonimus
aktív tag
válasz Mezga Aladár #40322 üzenetére
Meglessük délután, köszi
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
gkawka
tag
válasz Mezga Aladár #40328 üzenetére
miért, milyen kockázatot/ellenjavallatot látsz benne? Én bevallottan láma vagyok az elektronikához, szal szívesen veszem az észrevételeket!
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
válasz Mezga Aladár #40330 üzenetére
Értem, köszi.
És ennek az analógiájára ha a + menne a helyzetjelző + -ra, a - meg a tompított + -ra az nagy hülyeség? mondjuk ha beiktatok egy plusz biztosítékot? Gondolom nem okozhat nagy gondot, mert 6W az egész DLR oldalanként.
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40433 üzenetére
Mert nem tucat auto ezzel a motorral en meg szeretem a kihivasokat Nem mondom meg hogy mennyibe van eddig az audim es meg kozelse olyan amilyenek en akarom..viszont ha haverom megveszi az odit kell egy nagyobb auto es erosen laguna gyanus lesz a sztory
-
feco6512
tag
válasz Mezga Aladár #40484 üzenetére
Ha hiányzott rôla a csö akkor milyen jelenséget produkálhatot?most raktam vissza rá
-
feco6512
tag
válasz Mezga Aladár #40486 üzenetére
Ami felülröl megy rá olyan mint egy vakumcsõ
-
feco6512
tag
válasz Mezga Aladár #40488 üzenetére
Olyan furcsa volt nem akart huzni rendesen és újra rángatott néha valamint olyan volt reggelente mintha nem menne rajta a szivató vagyis nem emelte meg az alapjáratot olyan furcsa volt az egész de fogyasztásban nem vettem észre változást
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40507 üzenetére
Nem kell ellent tartani.
Ha csak össze nincs rohadva de akkor meg inkább érdemes csavarlazÍtózni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz Mezga Aladár #40518 üzenetére
Nagyon igénytelen volt.
Erről tudnátok mondani első benyomásokat, véleményt? Ár? [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40531 üzenetére
indító áram mennyi ?
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40533 üzenetére
Akkor ez önindító gyanús lesz nekem.. főleg mert lassan forgat
-
Pecc
őstag
válasz Mezga Aladár #40533 üzenetére
12.3 kevés szvsz. Az én halott akkumban 12.5 volt 60km-es út után és be nem indult a kocsi csak új akkuval.
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #40533 üzenetére
indításkor mennyire esik le a fesz?
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #40552 üzenetére
és benzines a kocsi?
nálam dízelnél izzítással és tekertetve(sz@r a motor, most is szét van még szedve) 10,2 alá nem is ment! ha nálad a benzinesnél ennyi(nem kell akkora önindító rá, nincs akkora ellenállása a motornak sem a kisebb kompresszió miatt), akkor ott komoly gondok vannak az akkuval!(#40549) Toobee : jaja, ezért is mondtam, hogy arany középút ez a motor, nem is eszik sokat, mégis jól mozgatja a bódét!
a szívó D fogyasztása sok minden függvénye, tehát a sebességé, a vezetési stílusé, a motor és kócai állapotától is függ! de általánosságban 5-6 literből ki kell jönnie!
(#40556) rob210 : tesóméknak is ezzel a motorral szerelt thaliája van, az a gyújtótrafókra és a szondákra érzékeny, az olajra ne! de ha a fórumtárs mindenképpen GM olajat akar bele rakni, akkor mondhatod itt az ELF-et és Totalt, akkor is a GM-et tölti bele!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mezga Aladár #40576 üzenetére
Izzítani tudtam reggel is bármennyiszer, ezért is gondoltam, hogy az akku rendben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kalmanchris
tag
válasz Mezga Aladár #40588 üzenetére
Tehát a kompresszor bekapcsol, ugyanúgy keringeti a gázt, csak az elpárologtatót hagyja ki a körből?