-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
rwin5
őstag
Köszi, az Amazon az jövő év áprilisra írja
viszont ez nagy segítség, mert akkor megvan a pontos ami alapján tudok böngészni a neten.
#98686MasterMark: ezzel kapcsolatban akkor vélhetőleg el lett nézve itt valami.
A bontóban is megjegyezték a mérettel kapcsolatos dolgot, de én annyira nem értek hozzá, hogy nem tudtam kommentálni. Így használjuk egy ideje, különösebb gondot nem okozott.ez jó lehet? (legtöbb weboldalon nincs raktáron)
[link] -
Nordik
őstag
Akkor ez marad így egyelőre, talán a hiánya gondot nem okoz. Nem járok olyan terepen ahol fenn akadna. Lehet vissza tudtam volna rakni az 5bol talán 2 csavar tartotta volna, de az nem lett volna túl szép ha elhagyom mondjuk pályázás közbe. Csillaggarázsba ezt nem fogom tudni megoldani, de jók az ötletek.

-
-
-
-
Igen, pár éve átálltak Castrolra, simán lehet emiatt is a változás, mivel a szerviz felhasználásból kiesett a termék, így nagy üzlettől estek el.
Mindenesetre nem korrekt, ha erről a felhasználókat nem tájékoztatják.
Azt meg tényleg nem tudjuk megítélni, hogy számít-e ez valamit a valós felhasználásban. -
t.imi
addikt
Új mérés Maxwell 25 303 [link] multival. Ez sem sokkal jobb, legalább rak egy pontot a tizedeshez.
Gyertyák végén + porlasztócsúcs hollandi mint test mérve legalább 10mp-ig. Ott fémtiszta volt.
1. 0.6 ohm
2. 0.4-0.5 ohm között ugrál
3. 0.6 ohm
4. 0.5-0.7 ohm között ugrálEgyelőre ennyi
-
Nekem a gyengülő aksi miatt volt xarakodás, de az még az M2-nél. Nem harap rendesen az önindító, nem éri el időben a kívánt fordulatot a motor.
M3-nál már neccesebb, mert szerintem a kisebb kompresszió miatt nehezebben röffen be, szerintem hamarabb igényli a gyertyák segítségét. Még a gyertyák vezérlője is lehet halott. Meg kéne nézned, hogy valóban történik-e izzítás? -
Nekem ilyen van ketto is:
https://www.ebay.de/itm/395231830904?itmmeta=01J2DNY9PREYE5GYWPS8AW9BC3&hash=item5c05a72378:g:pu8AAOSwZxdl3qRn&itmprp=enc%3AAQAJAAAAwCEBjKWcWUKe0tvfzevRXr92YEpJyEmA5hy3B4fdwtsSQNHfBiXRIIxEIcFIN0K8veyReICaGziC7hlo6TRgC4mrr0p0eC80xgCx88JfW4v14dVAIO2bgF9bydas27mnR0on0h0jqnr8l2zdwe3ltd0mAtsGj78kWzVfuOU5%2BT0ZHmSea6N0cTEYUJ5qn7OSiGhi%2Ba6KgGCH8sZ9%2FrNPl8c122YzV2sj7vRPQsusyENNg0ZNjjSuCmOmzr4RpnJ1oQ%3D%3D%7Ctkp%3ABk9SR8Kb-bWTZA
Mukodnek Android alatt. Es segitett eddig minden hibat elharitani (mondjuk nem nagy csoda K7M/K4M gyujtashibat torolni, ha a trafo vacak
) Lambdaszonda hibat is sikerult megtalalni veluk. Auto vasarlasnal is viszem mindig magammal, es ha a tulaj nem engedi radugni, akkor el is mentem az autotol. Pl utoljara egy Grand Modusnal el sem indult, ott az ODB csati volt leegve a kocsin
Szoval filleres tetel es erdemes bent tartani, ha megjon a check engine lampa, mint Joe Black.
-
Tibko8
senior tag
Egy Bluetooth-os ELM327 OBD-s eszközzel kb 6 éve vettem Aliról szóval igen mondhatni olcsó kínai cuccnak de eddig teljesen kiszolgált.
Egyszer voltam itt 2 helyi műhelyben diagnosztikán egyik egy Bosch program volt másik pedig valami thinktool, utóbbi semmit nem látott a részecskeszűrő adatairól még azt sem hogy mikor volt utoljára regenerálás. Amikor volt egy hiba kód amit a kocsi teljesítmény csökkentéssel jutalmazott abban a műhelyben voltam ahol bosch gép volt ott mondtak nekem mindent a hibára csak a valós megfejtést nem. Akkor pl ezzel a kis 600 Ft-os kínai kütyüvel meg a Torque appal és a Google párossal bruttó 10 perc alatt meg volt hogy ezeknek a euro 6-os motoroknak van 2 db kis gumi cső ami egy nyomás különbség szenzorra megy rá és az egyik volt szétnyílva. (típus hiba 2x cseréltem gyárira) Meg volt még egy eset amikor szintén ezzel a kis kínai cucc segített megfejteni egy szintén másik szenzorhoz vezető gumi csövet. Google használni tudni nagy előny bizonyos esetben.
-
rob210
Topikgazda
Én ezekkel már nem szoktam szarakodni.
Kiveszem azt a csavart amelyik kijön, mert az egyik mindig kijön. Fogom letépem a gombfejről a francba a másik felét és utána szépen ráfogok patentfogóval akkor már nem forog el
De ha úgy is mert egyszer már jártam úgy akkor levágom de akkor se az anyánál szenvedek belül. hanem kívülről , onnan jobban hozzáférni. -
t.imi
addikt
Megmérték egy tenyérnyi műszerrel
, 640A helyett 594A indítóáramot tud, még tűrésen belül vagyunk.
Javasolt egy regeneráló töltést.
Ahhoz képest, hogy kb 2019 májusi Exide (ezüst) prémium akku meglepett az eredmény.Tudja valaki, a Megane 3 ph2 ajtókárpit 100%-ban kompatibilis a ph1-el?
Hangszóró helyek ajtó alján vannak, nem középen. -
Én már meg is kéne rendeljem, mert nemsokára nem fogok elindulni az autóval

A 2.0dCi is gatya, de a Lexusba is már 5 éve vételkor volt 1-2 éves akku, az is gyengélkedik (két hetente volt az utóbbi időben elindítva, még elindult de nagyon nehezen, sokat tekert). Illetve kell új gumi is a Mégane-ra, csak télit kaptam hozzá, úgyhogy drága hónapnap nézünk elébe 😅 -
t.imi
addikt
Eltelt egy hét. Nem sok, kb 400km ment bele a Xado vitaflush mosás óta.
A motor kicsit ércesebben szól, mintha eddig egy pokróccal lett volna letakarva.
Rugalmasság javult. Direkt kivártam pár napot, ebben volt reggeli 5 fok és délutáni 26 is.
Kisebb gázt kell adnom ugyanolyan gyorsulás eléréséhez.
Városban már már zavaró a milliméteres játék a pedállal.
Rob megnézni diaggal, ha lesz 1x ideje.
Akkor lesznek számok is.
Érzek javulást, de senkit sem akarok rábeszélni!! -
MasterMark
titán
Régen pl. volt olyan gond, hogy a kompressziótól a szelep összehegesztődött a szelepfészek felületével, és amikor kinyílt, akkor kitört egy darabot a hengerfejből.
Szóval olyan körülmények között, lehetséges ilyesmi, de konkrétan ilyen, hogy a fémet visszaépíti egy modern motorban szerintem sincs.

-
rob210
Topikgazda
Pedig nem baromság amit leírtak.
Én csak azokat a termékeket merem ajánlani amit a saját autómon kipróbáltam.
Meg azóta több autóba is tettem és nem volt rá panasz.
Az öreg megane ami azóta is teszi a dolgát 0.3 bár kompressziót nyert vissza. 2-3 hónap leforgása alatt.
Mondjuk amúgy se volt szar. Meg ezután kapott egy verylub turbot-is. -
t.imi
addikt
Kézifék karja volt megszorulva. Utolsó 1-1.5cm nem ment vissza.
Gumiharangot kissé felhajtva kapott kenést + vagy 80x átmozgattam. Most épp csak hozzáér a betét a tárcsához. Szaga, az van
Szóval cserés 8e után. Jó hogy Zimmermann, nem valami prémium.
Lazítottam is a kötélen, 5 helyett - már akkor megszorult - 10 katt után fog.Akakus
Denckermenn
Esen
Ezek 20k környékén vannak, párban cserélném.
Melyik bír ki néhány évet? -
gabor9991
addikt
Van számlás és egyezségi ajanlata is a biztosítónak
A számlás értelemszerűen úgy működik hogy a szervíz megjavítja az autót és a biztosító fizeti a számlát ( nem ennyire egyszerű mert a javítás előtt a biztosító hozzájárulása kell ahhoz hogy megkezdhetik a javítást a megadott áron)
Az egyezségi ajanlat esetén pedig kifizetik az áfa összegével csökkentett kárösszeget mert a tulajdonos nem számlával és szervizben javíttatja az autót hanem például bontott alkatrészekkel megjavítja otthon maga.
Ilyen esetben lehet talán a legkevesebbet bukni egy baleseten egy idős autó esetén. -
t.imi
addikt
Gondoltam kivárom, kb 2600km után fogyott el a 100km olajcseréig figyelmeztetés

Igaz, másfél liter olajjal kevesebb folyt le. Kísérletnek jó volt.Más.
Lassan itt az ideje az ajtó átvezető kábelek cseréjének 2013 ph1 m3 dci-n.
Catcar-on nem találtam cikkszámot, nagyon infókat sem vezeték színek, vastagság, csúszósaruk típus, stb?
Tudtok olyan oldalt, ahol ott a megfejtés? -
Somatom
veterán
Sztem ez nem jó matek. A dízelek fogyasztása kevésbé nő a terheléstől, mint a benzineseké. Egy kicsi, városi autóba nem praktikus a dízel. De, mennyit fogyasztana egy benzines Espace, ha húznia kéne egy lakókocsit, vagy trélert? A 4000 Km -t milyen időszakra számoltad? Havonta? Én cirka 2000 Km -t megyek havonta.
-
Zol01
tag
Köszi! Nem tudom hol járt, nincs semmi infóm erről.
Delphi rendszer, 86 lóerővel ahogy Rob is írta(#89255) Forceberg Semmi baj, nem én vagyok az. Soha nem xaroztam le a Francia autókat, még az enyémet sem. Annak ellenére sem hogy már lassan a vételár ráment javításokra. Szerethető autó, és arról hogy ilyen állapotba került hozzám, sem az autó, sem pedig a Franciák nem tehetnek. Nyílván elgondolkodtam azon hogy elkellene adnom, de így ilyen állapotban nem sóznám rá senkire, a másik hogy mi a biztosíték arra hogy nem ilyen vagy még rosszabb állapotú autót fogok ki. Meg amikor kiderültek a gyengeségei akkor megfogadtam hogy helyrehozom, annyira amilyennek minden autónak lennie kellene.
-
-
rob210
Topikgazda
-
angyalpc2
aktív tag
Ó ne is mond...
(exmárka)Szervíz 1 nem a típushoz való tömítést rendelték....a régebbihez valót.
Alkatrészeket a földre csak pislogtam (pedig van akinek jó tapasztalata van Thália vagy fiat szerelés...)Márka Szervíz 2 nem találták a hibát(gyújtás kimaradás gyertyapipa miatt, így nincs mit kicserélni,...mondom csak azért cseréljék ki amit megbeszéltünk

Így kerültem át a márka szervíz 3-hoz sokáig nagyon jó volt...most se rossz, de érződik a színvonal csökkenése, csak a minimumot csinálják és olyan áron idős kocsinál, hogy lehet érdemes kitanulni a szakmát YT-ról Haynes meg a francia RTA könyvből
Ezt már meg se találták...hülyeséget mondtak rá, pedig mondtam mit nézzenek. Hátsó fék nyekergést meg se nézték...Ott is elmentek maszekba a jó szakik, van friss kezdő.
Nekem a legnagyobb bajom a megfelelő alkatrész cikkszám keresés és gyári alkatrész beszerzése..
.évjáratok átfedések, melyik piacra, hol gyártották..nagyon káoszos. Ráadásul Renaultnál, a diag nem dob szerintem minden hibát, nem minden esetet vizsgál az ECU "butus"-nak érzem főleg a 1998-2010 régi technikák, csak a biztosan fix hibát adja, mikor már produkál észrevehető hibát is. Jó hát alapvetően egy olcsóbb alsó közép kat. kocsik. Amit meg tudsz magad csinálni, azt meg kell csinálni. Most pl lengés csillapítót fogok majd, szilent csere elől...megnézem majd a motortartó bakokat...ajtókárpit visszaragasztása abalktörlő lapát festése...vagonyi pénzt kérnének. -
hermanyi
addikt
Én ma végignézettem a beavatkozást. (Régebben szintén de az márka szerviz volt
Japánoknál nevetséges) és nem találtam kivetni valót. Rob hobbija a szerelés (és nem a munkája) , én ezért döntöttem mellette . Amúgy van ismerősöm sőt barátom is aki szervizes de ő megkért ,hogy ne hozzájuk mert nem értenek hozzá
Szóval ha bibi lesz a közlekedő edénnyel akkor Rob tudni fog róla
Nekem nincsennek nagy igényeim csak annyi ,hogy egy használati tárgyat lehessen bármikor használni ha kell, és ne legyen izzadás, hogy ki bírja e ha ki kell ugrani hirtelen Spanyolországba vagy akárhová . -
hermanyi
addikt
Hát azé nem akkora biznisz. Vagyis az de hál istennek nincs elszállva árilag. Én már csak tudom lassan 3. honapja van franciám és másodszorra vagyok nála
És még megyek ,mert vérnyomásmérőt kell cserélni ami biztos
Első ereklyém is megvan a shenicből egy termosztát formájában.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Xbox Series X|S
- Tudományos Pandémia Klub
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Anime filmek és sorozatok
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Windows 11
- Milyen robotporszívót vegyek karácsonyra? (2025)
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó WHIRLPOOL PACW29HP Hűtő-Fűtő Mobilklíma Fekete
- NA550/00 Philips 5000 Series Dupla kosaras Airfryer
- Saeco Talea Giro Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Mazzer Mestre/Super Jolly K30 késekkel!
- Koenig One Touch Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Samsung Galaxy A50 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ HP OmniBook Ultra Flip 14"OLED 2,8 K 120Hz - Ultra 7 256V - 16GB - 1TB - 2,5 év gari - MAGYAR
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3415 94% Akkumulátor
- Samsung A17 mobiltelefon
- Új és régi konzolok Okosítása és Szoftveres szintű javítása - Már 12.52 FW-s PS4-ek is!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Szoval filleres tetel es erdemes bent tartani, ha megjon a check engine lampa, mint Joe Black.
, 640A helyett 594A indítóáramot tud, még tűrésen belül vagyunk.

.évjáratok átfedések, melyik piacra, hol gyártották..nagyon káoszos. Ráadásul Renaultnál, a diag nem dob szerintem minden hibát, nem minden esetet vizsgál az ECU "butus"-nak érzem főleg a 1998-2010 régi technikák, csak a biztosan fix hibát adja, mikor már produkál észrevehető hibát is. Jó hát alapvetően egy olcsóbb alsó közép kat. kocsik. Amit meg tudsz magad csinálni, azt meg kell csinálni. Most pl lengés csillapítót fogok majd, szilent csere elől...megnézem majd a motortartó bakokat...ajtókárpit visszaragasztása abalktörlő lapát festése...vagonyi pénzt kérnének.
mycso
rob210
