-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
prandris
tag
válasz
molnarpeter
#95954
üzenetére
Köszi szépen a választ! Kb 4M ft lenne a plafon sajnos ezek már nem férnek bele. A lényeg lemaradt, hogy nekem mi a viszonylag új. Most egy 21 éves M2 van
-
prandris
tag
Sziasztok! Milyen viszonylag új Renaultot ajánlanátok inkább? A motor parákba vagyok kicsit belezavarodva. Benzines és automata váltós jön csak szóba egyéb okok miatt. Az edc váltóról már tudom a Rob és a Ti véleményetek
-
prandris
tag
Nemrég volt egy produkciója a kocsinak, indításnál beindul a motor és szép lassan lefullad. Párszor eljátszotta, majd egy kis gázadásra életben maradt, mentem is el vele, semmi szokatlan nem volt vezetés közben. Nem jelez semmit az óracsoport, hogy baj lenne. Egy előzmény jut eszembe, hogy délelőtt bekellett indítanom 2x is hogy 2 métert arrébb majd visszaguruljak, hogy a munkások beállhassanak a bejáróra. Mi lehet a gond? FHP? M2 1.6 K4M760
-
prandris
tag
Hali! A következő a problémám: [link]
A semmiből jött, bevásárlásból indulnék haza. Néha bekapcsol az ablaktörlő is (bajuszkapcsolón nincs bekapcsolva) és a központi zár is ki-be zár néha. Remélem csak akku… hozzáértőbb szerint? Köszi!szerk.: az ablak is elfelejtette a beállítást
-
prandris
tag
válasz
sesomaru1989
#93311
üzenetére
Nekem is villogott, keverte a betűket meg krikszkrakszokat írt, kiszedtem az óracsoportot és meg kontakttisztítóztam a csatlakozóját, szerintem ennek már lassan két éve és jó még.
-
prandris
tag
Sziasztok! Tud valaki segíteni mi lehet a baj? Lefele ment, vissza már nem. És csak szakaszosan működik. A többi mind jó. Persze, hogy akkor amikor bármikor leszakadhat az ég.
[link] -
prandris
tag
válasz
molnarpeter
#92580
üzenetére
Nekem wago-zva van kb 2 éve, hiba nélkül megy.
-
prandris
tag
válasz
molnarpeter
#92236
üzenetére
Igen, valószínűleg ezek közül valamelyik lesz a megoldás, köszi a tippeket.
-
prandris
tag
Sziasztok! Tudja valaki véletlen hogy a k4m760 nívópálcára milyen o-ring való? A gyári pálcán elkopott, rendeltem Febi pálcát de olyan gagyi hogy hagyjuk. Gondoltam nagyon okos vagyok akkor átteszem a gyűrűt az eredetire, de akkor meg persze nem lehet bedugni, annyira szorul.
Erről van szó:
-
prandris
tag
M2 1.6 egy rövidke 30km után 10 perc parkolás után indultam volna, de csak tekert de azt rendesen. Stop majd ismét Start egyből indult. Még nem volt ilyen. Kezdődő fhp hibára számítsak?
-
prandris
tag
M2 1.6 1000 kilométerrel olajcsere után “top up oil level” felirat + service lámpa fogatott indításkor. Mérgelődtem hazáig, leparkoltam majd fél óra elteltével megnéztem a pálcát ami a max jelzésnél van. Adtam rá gyújtást és az “oil level ok” köszöntött. Találkoztatok már ilyennel? Műszakira mennék, ne most szórakozzon
-
prandris
tag
M2 K4M760 alsó motortartó bak meghúzási nyomatékát le tudná írni valaki? Köszönöm
-
prandris
tag
válasz
diablo1984
#88222
üzenetére
A vvt bordáskék belsejét egy stift rögzíti alapállapotban ameddig nem ér el X fordulatot a motor, ha eléri akkor kapcsol a vvt szelep ami kinyomja az olajnyomással a rögzítő stiftet a helyéről és eltekeri a bordáskerék belsejét másik állásba nem? Ha indításkor kerreg akkor a stift nincs a helyén (ahol lennie kellene) és ide oda verődik ameddig be nem kattan a furatba. Szerintem itt teljesen mindegy hogy milyen olajszűrőt raksz fel az indítás pillanatában amúgy sincs nagyon olaj a vvt kerékben. Arra van a legnagyobb esély sajnos hogy szar az okoskerék. Valakitől olvastam hogy szeretik úgy megtépni az új okoskereket hogy nem a gyári rögzítővel van letartva, hanem az okoskerék stiftje tart ellen a húzásnak így kapásból szétcseszik. De én vakon vagyok a témában, lehet hülyeség az egész akkor hagyd figyelmen kívül.
-
prandris
tag
válasz
LamerGyuri
#87123
üzenetére
Passz, nálam az nem volt még javítva, nem tudom hogy volt e már cserélve.
Rob igen gondoltam erre, csak hajnalban amikor munkába indulok nem épp alkalmas lekapni a hosszbordást
Hazafelé pedig már nem csinálja. Meg eleve ritkán jelentkezik. -
prandris
tag
Tavaly ősszel néhányszor és most is csak ősszel jött elő egy szíjhanghoz hasonlító vonyítás. Hajnali nyirkos időben jelentkezett eddig csak. 30km utazás után se múlt el (gondolom a nyirkosság ennyi idő alatt eltűnne róla), de másnap délután már nyoma sem volt a hangnak. Hangja fordulattal változik. Van valakinek ötlete mi ez a hang? [link] A hosszbordás szíj Dayco 2 éves alig több mint 30ezer km, a felirat nem kopott, habár eléggé ki van fényesedve. A feszítő, szabadonfutó stb. csapágyak le lettek ellenőrizve, elvileg még rendben vannak. Visszajelzés a műszerfalon nincs, töltés van. Én már vízpumpa hibát vizionálok, de csak ősszel?
-
prandris
tag
Sziasztok! Nem minden 2-es Megane-ba szereltek kuplung pedál rugót? Alvázszám alapján a robbantott ábrán rugós kép van, de nekem még a rugó konzolja sincs ott. Az alvázszám alapján feldobott gyári számra keresve viszont rugó nélkülieket találok. Xantomas már írt is itt ezzel kapcsolatban [link] neki volt rugó. Elképzelhető, hogy ezekbe a kismotoros Megane-okba nem érezték szükségesnek? M2 1.6 2004

-
prandris
tag
Valakinek van esetleg tippje hogy ez mi? Vezetőoldali szőnyeg alatt találtam. Más, clip szerint a külső (tükörben lévő) hőmérséklet szenzor szerint 215 C van. Panelon bent jól mutatja. Hasonlóval találkoztatok már? Vagy csak idő kell neki, elég lassan reagál a szenzor ahogy észrevettem. Indítás után pár perccel néztem.
-
prandris
tag
válasz
prandris
#86259
üzenetére
Két nap állás után szórakoztam kicsit clippel hátha találok valamit a múltkori indulásnál klíma ki be kapcsolós problémámmal kapcsolatban. Hibakód nincs semmi, de feltűnt azt írja az akku feszültség 12.19V. Ez mennyire pontos? Nem volt még arra is időm most hogy multiméterrel rámérjek. Ha jól tudom ez kevés, pláne hogy másfél éves az akku. Gyújtást rajta volt egy ideje, de igyekeztem kikapcsolni mindent amit lehet diagozgatás közben. Az indításnál észlelhetően többet teker egy kicsivel de betudtam annak, hogy "hol van hol nincs 95 benzin" megy bele egy ideje.
-
prandris
tag
válasz
sesomaru1989
#86268
üzenetére
Menet közben vagy ha félreálltál miután beindult akkor neked se szórakozik már?
-
prandris
tag
válasz
prandris
#86251
üzenetére
Annyi tűnt még felé ezzel kapcsolatban, hogy ha elindítom a kocsit és bekapcsolom a klímát akkor ki-be kapcsolgat, alapjárat ingázik 700 és 1000 között. Ha elindulok akkor bekapcsol a klíma megy szépen, pirosnál vagy még járó motorral parkolva is megy, semmi probléma vele tartja az 1000-ret. Viszont ha leállítom a motort, majd újra indítom és bekapcsolom a klímát akkor ismét kezdődik előröl a tortúra. Szóval az eddigiek alapján, álló helyzetben kapcsolt klímával van a probléma, elindulva majd félreállva jól megy és nincs gond vele.
-
prandris
tag
M2 manuális klíma ezekben a melegebb időkben bekapcsoláskor párszor ki-be kapcsolgat (hallatszik a kattanás) majd hűt rendesen. Autó leállítás után majd pár perc múlva újra indításkor tegnap például el sem indult a 40 fokban, csak ki be kapcsolgatott folyamatosan. Egy éve cseréltem a nyomáskapcsolót mert akkor meg sem
mozdult, nrf lett berakva. Gáz több mint 2 éve amióta nálam van a kocsi nem volt töltve, passz mikori töltés. Nyomáskapcsoló megint vagy gáz hiány esetleg komolyabb gond lehet? -
prandris
tag
válasz
sesomaru1989
#84930
üzenetére
Mi volt a probléma vele?
-
prandris
tag
M2 hátsó sárvédőnél lévő (talán gyári?) kőfelverődés védő fólia könnyen levehető? Csak a kosz gyűlik alatta.
-
prandris
tag
válasz
alcapone386
#84251
üzenetére
Pár hónappal ezelőtt ugyan ezzel a problémával küzdöttem én is, végül vettem egy plusz csonkosat amit linkeltél majd a műanyagos saját anyagával ledugózta fillérekért, minden ok vele.
-
prandris
tag
Mivel érdemes az ablaktörlő szerkezetnek kenést adni?
-
prandris
tag
Lemértem én is az akkuját a m2-nek, jó hogy szóba került. Egy olcsó varta black 56/480 került bele 8 hónapja.
- egy nap állás után 12,5 V (utólag vettem észre, hogy az ajtónyitás miatt még ment a benti világítás)
- alapjáraton 14,5 V
- magas fordulaton is 14,5 V
- alapjárat, minden nagy fogyasztó 14,2 V
- magas fordulat, minden nagy fogyasztó 14,2 V
- leállítva fél óra elteltével 12,6 V (majd ajtót kinyitva visszaesett 12,5 V-ra, becsukva miután kialudtak a benti világítások visszamászott 12,6 V-ra)
A kérdés, normális az hogy ennyire változtatja a belső világítás az értéket, vagy számíthatok majd a hirtelen akkuhalálra? Illetve az alapjárati (hideg 900 rpm) töltőfeszültség túl magas? -
prandris
tag
válasz
sesomaru1989
#83594
üzenetére
Ha van akkor melyik befogja nem?
-
prandris
tag
válasz
sesomaru1989
#83588
üzenetére
Lehúzóval gondolom fél perc lenne, de nekem se volt. Így történt, hogy rám sötétedett mire leszedtem őket, majd érintőre visszahúztam, hogy másnap folytassam
Sajnos szerszám nélkül, ha nem akarod roncsolni nem marad más mint a kézi erő. Én kesztyűben fogtam meg és úgy húztam le. A vezető oldali volt amivel elment pár óra, a másik viszonylag könnyen ment (vagy már elég ideges voltam és nem sz@rakodtam).
Az őszt lehet kivárnám a takarításával, hiszen most fog telehullani levéllel de lehet rosszul gondolkodok. -
prandris
tag
válasz
sesomaru1989
#83386
üzenetére
Szia! A motorháztető hangszigetelés hol és mennyibe került? Hatásos? Nekem is M2 2004 1.6 van és 3000 fölött már kell jócskán hangosítani a rádiót
Nem értem miért hiányzik nekem is. -
prandris
tag
válasz
sesomaru1989
#82826
üzenetére
Itt [link] olvastam róla, hogy van belső megoldás is.
-
prandris
tag
válasz
forceberg
#82696
üzenetére
Igazad lett, meg is lett gyors. A jobb oldali elvezető cső ami kissé S alakú nem bírtam kitolni a sarat. Az utókor számára itt hagyom, ha semmiképp nem jön ki a dugó lökdöséssel a legegyszerűbb levenni a motorburkolatot, lenyúlni a cső mentén és kiakasztani a csavarból amire fel van rögzítve a vízelvezetőcső gumikonzolja. Így ki lehet húzni az egészet felfele és szépen elmosni csap alatt. Ha már szét volt szedve kapott kenést a törlő szerkezet.
-
prandris
tag
Sajnos a lakótelep parkolójában ilyesmit nem tudok, csak a legegyszerűbb dolgokat. De biztos segítene, ha meg tudnám piszkálni alulról is. Köszi a tippet.
-
prandris
tag
válasz
prandris
#82689
üzenetére
Nem szükséges leszedni a két szélső műanyag elemet. Az ablaktörlőkarok kézzel lejöttek szerencsére, de sikertelen lett a művelet. Nem tudtam kidugítani, annyi levél van benne. A csőgörényem túlságosan lágy és elhajlott, a szilikon cső ami kéznél volt meg túl vastag és szerintem csak jobban összetömörödött valahol a dugó. Szerintem jó ideje nem volt ez kitakarítva, de az is lehet hogy soha. Holnapra szerzek jobb eszközöket, mert mára rám esteledett és össze kellett raknom.
-
prandris
tag
Holnap ha minden jól megy kitakarítom a M2 esővíz elvezetőjét, mert az utóbbi két nap alatt kapta rendesen az esőt és az egyik oldalt megállt a víz, hallottam is kanyarodás közben. Szerencsére be nem áztam MÉG. Ezt a videót találtam [link] A kérdésem, hogy a két szélső kis műanyag elemet mindenképp le kell szedni? Redukálnám az esélyét bármiféle műanyag törésnek. Na meg persze bízom benne, hogy nem lesz rárohadva az ablaktörlő.
-
prandris
tag
válasz
fausto
#82473
üzenetére
Nekem amikor a pótkulcsot nem olvasta a kocsi szét kellett szednem a tokot (tördelni lehet csak mert a gyári az ragasztott) és a benne lévő talán három lábú antenna tekercs (nem tudom a szép nevét) egyik lába engedett el. Megforrasztottam és kínából rendeltem összepattintható tokot. Ha esetleg neked is ez a baj akkor kb 100 Ft és egy kis türelem
Megane 2004 -
prandris
tag
Ma cseréltem M2-ben levegő és pollenszűrőt, holnap lesz idő olajszűrő és olajcserére. Ami benne volt pollenszűrő az ilyen bizonyos pontokon gyárilag bemetszett keretű szűrő volt, ami tudott harmonikaszerűen csuklani és így gondolom be lehetett tolni a kesztyűtartó levétele nélkül is. Ez valóban egy működő képes dolog, vagy van oka hogy nincs elterjedve? Ránézésre rendesen fogta a szutykot.
-
prandris
tag
válasz
Nordik
#81605
üzenetére
Nem kellett rongálni semmit, csak a hangszórót kellett csipkedni itt-ott. Nálam minden elfért, azóta is úgy vannak ahogy beraktam és beázás nélkül üzemelnek. Ez [link] kelleni fog, ha még a gyári csatalakozó van a kocsin. Én is lecseréltem a taknyolt csatlakozót ilyenre végül.
szerk.: a dobozban volt a hangszóróhoz dísztakaró az már a kukába került -
prandris
tag
Hideg motornál (K4M760) indításkor ~1000 fordulatról áll be 700-750 fordulatra az alapjárat. Meleg motort indítva viszont ~500 fordulatról tornázza fel magát a 700-750 fordulatra. Ez mennyire normális? Ha nem az, mi okozhatja?
-
prandris
tag
válasz
forceberg
#81396
üzenetére
M2, láb közé a váltókar és húzni mint a barom
Nem akartam elhinni, hogy nincs benne csavar vagy valami rögzítő... de ahogy 20 perc bénázás (puhánykodás) után lecsusszant, majdnem belevertem a tetőbe. Vigyázz hogy előtte pattintsd fel a szoknya műanyag karikáját, mert együtt jön le az egész. -
prandris
tag
Ezek a hangszórók jól kiegészítik egymást a szélvédő alatti dómokkal, előlre nem tennék többutast. Hátulra viszont lehet jobb választás lenne a több utas, de igazábol ott úgy sem ül szinte soha senki nálam. Nekem meg kellemesebb így, hogy hátulról csak kiegészíti, zavart hogy onnan nem jön hang.
Nem hiszem, hogy hatalmas különbség van a gyári meg e között mélyben, de hozzám eleve kiszakadva érkezett a gyári sajnos. Csodát ne várj, számomra kielégítő.
A madaras bevásárlóközpontban vettem amúgy, egy hétvégi unatkozás eredménye lett így gyors beugrottam érte. Szóval nem azért lett ez mert ez a best, hanem mert kicsi és olcsó
-
prandris
tag
Szia. Igen, az autón nem kell alakítani semmit, ez nekem is cél volt. A hangszóróból kell lecsípkedni fogóval a rögzítési pontjainál. De semmi nehézség nem volt benne, könnyen lehetett vágni.
Talán 1-2 mm-rel kisebb lenne a hangszóró mélysége tökéletes lenne, de így is behúzták a csavarok a helyére, annyit engedett az anyag. -
prandris
tag
válasz
DonThomasino
#81360
üzenetére
Emlékeim szerint nem. De sokáig nem volt benne, ahogy hozzám került.
-
prandris
tag
válasz
DonThomasino
#81355
üzenetére
Szerintem a kor. Elöl egy műanyag burkolatba fekszik be, hátul pedig a könyöklő doboza védi és arra is vannak műanyag elemek csavarozva ami fedi. Nekem a hangszóró elején a puha ruganyos perem volt szakadva, azt biztosan nem érhette víz mivel a hangszóró legszélén a karimája is szigetelve volt valami habos anyaggal.
-
prandris
tag
válasz
DonThomasino
#81353
üzenetére
Ki volt szakadva mind a kettő (mint írtam csak az első két ajtóban volt nekem plusz a szélvédő alatt) és emiatt torzítottak, ha hallhatóra akartam állítani a rádiót akkor már nagyon idegesítő volt. Még a gyári volt, jól bírták. Szerintem a szélvédő alatti kicsik még mindig a gyáriak, de szerencsére hibátlanok.
-
prandris
tag
válasz
DonThomasino
#81338
üzenetére
Ha a hangszóró recseg és biztos nem a vezeték a rossz akkor biztos nem javíttatnám. Pont ma raktam be hátulra (M2 szedán) is az ajtóba hangszórókat, mert gyárilag nekem nem volt. Youtube videót néztem hogyan kell beszerelni oda. Nekik vezetéket is kellett húzni mert az sem volt, szerencsére nekem volt szépen bepattintva a csatlakozója egy kis lyukba.
Hátulra is ugyanazt tettem, mint amit itt írtam egyszer [link] . Olcsó és csak annyit kell alakítani a hangszórón, hogy a két ponton ahol rögzíteni fogod ott a peremes részét lecsíped, de ha ezt választod biztos látni fogod (elöl egy kicsit többet kellett faragni). Kelleni fog ilyen is: [link]
A videón teljesen lerobbantják belül az ajtót, de nem kell csak a felső kárpitot lepattogtatni. Ha van egy rövid csavarhúzód, akkor be tudod játszani a hangszórót. De mivel neked van benne gyárilag az torx lesz szerintem és akkor bit fejes kicsi csavarhúzó lenne a legjobb. -
prandris
tag
válasz
molnarpeter
#81246
üzenetére
Értem. Köszi szépen neked is!
-
prandris
tag
válasz
Xantomas
#81243
üzenetére
Fehér (OV369 a kódja) rendeltem gyári javítót lakkal, olcsóbb volt így. A hátsó kerék ívnél van 2-3 fémes sötét szürke folt és a szélvédő felett is, szerintem a festék ki kell, hogy töltse. Horpadás az nincs, vagy pedig nagyon kicsi nem tűnt fel. Biztosan lesz szín eltérés de nekem fontosabb hogy ne kezdjen el rozsdásodni a kisöreg.
Sajnálom, hogy így megjártad. De legalább jó lett a végeredmény, még ha sok munkába és időbe telt. Rozsda átalakító vagy kis csiszolást érdemes adni a most csupasz felületnek? Szerintem inkább privátban folytassuk
Köszi a segítséget! -
prandris
tag
válasz
molnarpeter
#81237
üzenetére
Köszi!
-
prandris
tag
Használt már valaki Renault gyári javítófesték készletet? Van néhány fura helyen kb 1 cm átmérőjű leverődés, amit kijavítanék mielőtt elkezdene rozsdásodni, ha alkalmas erre.
Vagy fényező műhelyben foglalkoznak ilyen egy-egy folttal, vagy elküldenek? -
prandris
tag
Márkaszervizről jut eszembe. M2 2004 nem a legfrissebb firmware van rajta (9.03). Érdemes bemenni vele, hogy frissítsék? Vagy ami működik ne piszkáljuk?
-
prandris
tag
M2 1.6 16v K4M760 hamarosan esedékes az olajcsere. Kipróbálnék mást most az elf sxr 5w30 helyett. Mi az ami minőségi és szóba jöhet?
-
prandris
tag
M2 K4M760-hoz mi az ajánlott felső motortartó bak? Jelenleg egy pár hónapos Birth van rajta, de nagyon puha. Ugyanakkor a váltótartó is le lett cserélve, az Lemförder, így már csak minimálisan bólogat a váltókar inkább csak kézzel érezni, de tartok tőle, hogy a felső bak miatt tönkremegy az is.
Van jól bevált márka a kedvezőbb árúak közül? -
prandris
tag
válasz
prandris
#80949
üzenetére
Kiegészíteném: külföldi fórumokon szörfözgettem és olvastam egy két érdekes dolgot. Lehet mégis a nyomás szenzor a hiba oka, ami elvileg hibakódot ment el? Ez resetelődhetett a kb 1 óra akkucsere alatt (akku biztosítékokat is szétszedtem, hogy letisztítsam)? Majd második indításra ismét előjöhetett a kód a rossz nyomáskapcsoló miatt. De lehet teljesen tévút, csak gyanús, ha kevés lenne a gáz nem hiszem hogy jött volna érezhetően jó hideg.
-
prandris
tag
válasz
prandris
#80766
üzenetére
Írtam korábban, hogy nem kapcsol be az M2 manuális klímája. A kocsi orrában a ventilátor beindul, de a kompresszor kuplung nem húz be. A nyomás érzékelő csatlakozóját megtisztítottam, nem segített.
Ma lecseréltem az 5 éves akkut, mert a mínusz fokokban gyengélkedett. Beindítottam a kocsit, körbenyomkodtam a kapcsolókat, AC-hoz érve hallom kattanás és jön a hideg. A kerék szerelőnyílásán be is néztem, a kuplung behúzott a kompresszoron.
Sajnos ennyi volt az öröm, a következő indításnál már nem kapcsolt be.Lehet a nyomás pont az alsó határon mozoghat? Valószínűleg kérek időpontot a klímásnál, amíg el nem indul a nagy nyár előtti klíma roham.
-
-
prandris
tag
Ma a jó időt kihasználva szétszedtek az M2 középkonzolját, hogy kicseréljem a kiégett izzókat. Ezzel minden rendben is ment, majd volt még egy hiba, hogy 4-es fokozatban nem ment a ventilátor. Megbontottam az oldalát is, hogy hozzáférjek a venti csatlakozójához. A jól ismert probléma van itt is, meg volt olvadva a csatlakozó és kicsúszott belőle a 4-es fokozat vezetéke sarustól. Rendes kontaktsprayjel megtisztítottam és szorítottam a sarun, majd beragasztottam a sarut a helyére, működik szépen.
De nem vagyok nyugodt. Ez most bármikor olvadozhat tovább? Nem hinném, hogy sokat használom amúgy, eddig is simán elvoltan a 3-as fokozattal. -
prandris
tag
Ma a jó idő miatt gondoltam megejtem a havi klíma bekapcsolást (M2 1.6 2004 manuál klíma). Sajnos meglepődve vettem észre, hogy nem fúj hideget. Hazaérve leparkolva szórakoztam vele még, tulajdonképpen nem csinál semmit azon kívül, hogy az AC gomb világít. Se kattanás, se fordulat növekedés és a ventilátor sem kapcsol be a kocsi orrában. Ősszel volt töltve egy kellemes kompresszor cserével egybekötve. Télen kapcsolgattam még amikor plusz fok volt.
Elillanhatott a gáz? Vagy komolyabb lehet a probléma? -
prandris
tag
M2 csomagtér zárnak lehet kenést adni? Néha csak nagyobb erővel zár le. A nagy fagyok előtt jobb híján castrol lánc spray-jel fújkáltam be a már csont száraz ajtó zárszerkezeteket is, de ez finomabb mechanikának tűnik.
-
prandris
tag
M2 2004 1.6 16v középkonzolján a hőfokszabályozó stb. mögötti világítás kiégett. Tudja esetleg valaki a típusát?
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen routert?
- Milyen egeret válasszak?
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- TGA2025 - Lara Croft felbukkanása már szinte borítékolt
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Természetből eredő gyökerekhez tér vissza a Keychron
- További aktív témák...
- Dyson Supersonic Origin (Fekete/Nikkel)
- Nespresso AEROCCINO XL Fekete tejhabosító, nagyobb kapacítású
- !!AKCIÓ!! Vadonatúj, bontatlan iScooter iX6 elektromos roller, 1 év gari 45 km/h, 1000 watt
- Koenig One Touch Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Mio Star Coffe One Milk Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman T4 Plus Cooler Master 700W
- Apple iPhone 16 Pro Max Natural Titanium Titán dizájn, Pro kamera,100% akku,2026. 02. 11
- ASTRO A50 5th gen LIGHTSPEED WIRELESS HEADSET + BASE STATION fejhallgató
- AM 5 procik! Kèszleten! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3431, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
az az első gyanúsítottad?
Hazafelé pedig már nem csinálja. Meg eleve ritkán jelentkezik.
mycso
