-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
addikt
válasz
prandris
#93793
üzenetére
20 hónap, akkor nem kéne még garisnak lennie?
Hogy onoljak is, M3/2 (gyengébbik K4M) digitklíma elkezdte azt, hogy vezetőoldal langyos, utasoldal rendes hideg. Csoportban utánaolvasva bizakodtam, hogy egy töltéssel megúszom. Nem úsztam meg, klímahűtő csere, némileg fájaldalmasabb lett.
Még egy érdekesség. Eddig a BC szerinti elfogyasztott mennyiség után egy jó literrel kattant a pisztoly, most a tapolcai shellnél sikerült bc szerinti 47 literre 46-nál kattannia.
Hazafele (este, már klíma nélkül) 77-esen tötymörgés, de a 8-ason azért haladtam, 5,5 litert ír most a bc (direkt néztem a 8-as előtt, akkor is ennyi volt), ez gyanúsan túl jó. -
prandris
tag
válasz
prandris
#86259
üzenetére
Két nap állás után szórakoztam kicsit clippel hátha találok valamit a múltkori indulásnál klíma ki be kapcsolós problémámmal kapcsolatban. Hibakód nincs semmi, de feltűnt azt írja az akku feszültség 12.19V. Ez mennyire pontos? Nem volt még arra is időm most hogy multiméterrel rámérjek. Ha jól tudom ez kevés, pláne hogy másfél éves az akku. Gyújtást rajta volt egy ideje, de igyekeztem kikapcsolni mindent amit lehet diagozgatás közben. Az indításnál észlelhetően többet teker egy kicsivel de betudtam annak, hogy "hol van hol nincs 95 benzin" megy bele egy ideje.
-
prandris
tag
válasz
prandris
#86251
üzenetére
Annyi tűnt még felé ezzel kapcsolatban, hogy ha elindítom a kocsit és bekapcsolom a klímát akkor ki-be kapcsolgat, alapjárat ingázik 700 és 1000 között. Ha elindulok akkor bekapcsol a klíma megy szépen, pirosnál vagy még járó motorral parkolva is megy, semmi probléma vele tartja az 1000-ret. Viszont ha leállítom a motort, majd újra indítom és bekapcsolom a klímát akkor ismét kezdődik előröl a tortúra. Szóval az eddigiek alapján, álló helyzetben kapcsolt klímával van a probléma, elindulva majd félreállva jól megy és nincs gond vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
prandris
#84931
üzenetére
Az, hogy a gyári kinyomó és az utángyártott, valeo között van 2 azaz 2 század miliméter eltérés, ami pont arra jó, hogy terhelésen szivárog a folyadék. Tömítés bolt, túlméretes tömítés, összedug, öröm boldogság.
De ehhez 1.5 liter fékfolyadékot elpancsoltunk, a nyakunkba is folyt bőven és mire rájöttünk, hogy nem gyárihibás csak ilyen.
Utálom a hidro csapágyat, semmi értelme, cserébe sokkal több szívás lehet vele.
Lásd jelen pl. -
alcapone386
őstag
válasz
prandris
#84254
üzenetére
Igen, ez a megoldás is egy opció volt. Igazából a lustaságom győzött, ezért vettem all in 1-t

Amúgy, ha 3 évente cserélek hűtővizet megane 2-ben, G12 és Renault type D között sok a különbség? Már vettem 5kg G12-t, de ha azt mondjátok inkább a másik, akkor nem vitatkozok és holnap beszerzem

-
sesomaru1989
aktív tag
válasz
prandris
#83391
üzenetére
Facebook csopoprtban talaltam egy srácot , akinel a minden is van kb...
5000 ft volt, de készítek fotót , azért eléggé log ez, el vannak mar öregedve.Ujonnan meg sztem nincs is, vagy arany árban.
Én azért vettem, h télen hamarabb melegedjen a motor, hátha számítana ez is. -
prandris
tag
válasz
prandris
#82689
üzenetére
Nem szükséges leszedni a két szélső műanyag elemet. Az ablaktörlőkarok kézzel lejöttek szerencsére, de sikertelen lett a művelet. Nem tudtam kidugítani, annyi levél van benne. A csőgörényem túlságosan lágy és elhajlott, a szilikon cső ami kéznél volt meg túl vastag és szerintem csak jobban összetömörödött valahol a dugó. Szerintem jó ideje nem volt ez kitakarítva, de az is lehet hogy soha. Holnapra szerzek jobb eszközöket, mert mára rám esteledett és össze kellett raknom.
-
-
Tosee
őstag
válasz
prandris
#81388
üzenetére
Szuper, köszönöm az infót! Akkor rendelek ebből a típusból.
Már csak azt nem tudom, hogy 1-2-3 utas legyen? Van e értelme mondjuk több utas hangszórót venni (ebből a típusból is van többutas), komolyabb fejegység nélkül is?!
Nem nagyon értek ehhez csak láttam, hogy több féle van belőle, minimális árkülönbséggel. A gyári szintet mély hangzás terén hozza ez a hangszóró? -
Tosee
őstag
válasz
prandris
#81339
üzenetére
Szia!
Az én autómba (M2 ph1 2004 ferdehátú) hangszórót kellene cserélni az első ajtókban. Az elsődleges cél az lenne, hogy a hangszóró mögött lévő műanyag keretet, ne kelljen kivágni, faragni, stb! Az általad említett Pioneer TS-G1310F befér a gyári helyére mindenféle átalakítás nélkül?
-
Xantomas
őstag
válasz
prandris
#81245
üzenetére
Jó, hát fehérnél nem nagyon lehet mellélőni

Csak az ilyen szivatós metál színekkel van a baj.
Jól le kell mosni, zsírtalanítani, aztán az úgyis látszódik, hogy egységes-e a galván réteg rajta, és kint-e az acél vagy nem. Aztán, ahogy molnarpeter mondja, mehet rá ami kell.
Ha összepolírozod, a színkülönbség sem fog látszódni, mert a megsárgult lakk réteg teteje is lejön. -
Xantomas
őstag
válasz
prandris
#81217
üzenetére
Milyen szín?
Hol van az az 1cm átmérőjű leverődés?
Csak leverődés, vagy horpadás is?
Csak a szín sérült, vagy a galván réteg is?
Én anno vettem, de... pont egy jó árnyalattal sötétebb, a metál részét sem találták el jól, szóval okádék módon néz ki.
Arra használtam, hogy egy durva meghúzásnál (hátsó sárvédőív ) elfedjem a fémet, hogy míg tart a bizonyítási eljárás, meg mire eljut lakatoshoz, fényezőhöz, ne oxidálódjon. (természetesen pont törlődött a felvétel, mire a rendörséghez került
így a biztosító sem fizetett, hiába láttam, de a vétkes nem ismerte el, annak ellenére sem, hogy céges autó). Lakatost/ fényezőt meg nem találtam, aki nem azt mondta, hogy ki lesz rakva gittel, ki lesz vágva a komplett hátsó idom, és behegesztenek a helyére egy másikat. Aki meg kvázi kihúzná, és kalapálná 3 hét alatt, 350e Ft-os ajánlatot adott rá, fényezéssel, mert hogy pont tripla lemez van, amivel nem kummantott nagyot, mert tényleg, csak nem a sérült részen.
Szóval most szépen lassan húzogatom, hőlégfúvóval, meleg ragasztóval, Glexo hideggyurmával formálom, ill kalapálom, zömítem a lemezt, és ha szépek ez ívek mindenhol, újra lesz fényezve az a rész, az összes ajtórányitást, kijavítom, kap egy polírt, és kerámiát az egész autó.A motorháztetőn, a festéklepattogzódásokhoz a Carcolornál kevertettem helyben. Igazából évjárat, színkód, típus alapján belövik, a kártyával csak ellenörzik. Van szettjük is.
Alaposan lemostam, kémiai ónozó (megtuningolva egy kis Ón-II-kloriddal), semlegesítettem, lemostam, műkörmös pipettával, meg fecskendő tűvel feltöltöttem picit domborúra, pár nap múlva síkra csiszoltam, és lakk spray, majd pár hét mulva polír. Nem is látszik a nyoma. Beteg dolog a Covid, amikor nem mehetsz sehova. -
prandris
tag
válasz
prandris
#80949
üzenetére
Kiegészíteném: külföldi fórumokon szörfözgettem és olvastam egy két érdekes dolgot. Lehet mégis a nyomás szenzor a hiba oka, ami elvileg hibakódot ment el? Ez resetelődhetett a kb 1 óra akkucsere alatt (akku biztosítékokat is szétszedtem, hogy letisztítsam)? Majd második indításra ismét előjöhetett a kód a rossz nyomáskapcsoló miatt. De lehet teljesen tévút, csak gyanús, ha kevés lenne a gáz nem hiszem hogy jött volna érezhetően jó hideg.
-
prandris
tag
válasz
prandris
#80766
üzenetére
Írtam korábban, hogy nem kapcsol be az M2 manuális klímája. A kocsi orrában a ventilátor beindul, de a kompresszor kuplung nem húz be. A nyomás érzékelő csatlakozóját megtisztítottam, nem segített.
Ma lecseréltem az 5 éves akkut, mert a mínusz fokokban gyengélkedett. Beindítottam a kocsit, körbenyomkodtam a kapcsolókat, AC-hoz érve hallom kattanás és jön a hideg. A kerék szerelőnyílásán be is néztem, a kuplung behúzott a kompresszoron.
Sajnos ennyi volt az öröm, a következő indításnál már nem kapcsolt be.Lehet a nyomás pont az alsó határon mozoghat? Valószínűleg kérek időpontot a klímásnál, amíg el nem indul a nagy nyár előtti klíma roham.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
prandris
#79097
üzenetére
Ahha átjárattad a motort magyarán feltöltötted a járatok a teljes rendszert a szűrőt és ezután feltöltötted maxra.
Na itt volt a hiba, mert az olaj lassan visszaszivárog a járatokból, és szépen felmegy max fölé az olajszint.
Magyarán ha leakarsz belőle engedni az a legjobb, ha az olajszűrőt letekered kicsit ott szépen kijön ami kijön, aztán visszahúzod és ennyi.
Vagy ha van olajleszívód, feltételezem nincs, akkor azzal a nívón keresztül.
Vagy marad a meglazítod a leengedő csavart és megvárod amíg lecsepeg aminek le kell. -
rob210
Topikgazda
válasz
prandris
#78031
üzenetére
Én BGA-t is tettem már be nem volt vele gond.
Azért a gyárit szoktam preferálni.
Ha olcsót akarsz kérdezd meg őket. -
prandris
tag
válasz
prandris
#77271
üzenetére
Leírom, hátha segít majd egyszer valakinek. Szóval Megane 2 2004 első két hangszóróját cseréltem ma, mert ki voltak szakadva a gyáriak.
Pioneer TS-G1310F -et vettem, mert az volt kapható vasárnap is a közelben és a méretei alapján esélyes volt (és olcsó a próbálgatáshoz). A cél, hogy az autó alapállapotban maradjon, nem szeretném kivágni, vagy a kocsi csatlakozóját levágni stb. (nem célom az autóban a jó hangzás, csak ne recsegjen)
A régi hangszórókat kiszedtem és lecsíptem róluk a gyári csatlakozót. Azokat hozzáforrasztottam a Pioneer hangszórókhoz adott sarus vezetékekhez. A hangszóró négy csavarozási pontjai közül kettőt le kellett csípni, a maradék kettőnek a hosszát le kellett felezni. A régi hangszóró felfekvő részéről levettem a tömítést, azt ráragasztottam az újra. Felrakásnál érződött, hogy milliméterek miatt nem éppen belevaló a hangszóró, de a csavarok meghúzásával a perem engedett annyit, hogy a helyére húzza magát. Nekem egy Alpine UTE-200BT -m van, de biztos mindegyik másikban is szabadon állítható a hangszín, sikerült egész jól beállítani.
Sokat nem ültem a kocsiban, de a gyári szintet biztosan hozza, semmi extra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Videós, mozgóképes topik
- Windows 10
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hardcore café
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Escape from Tarkov
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Mini 128GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- AKCIÓ! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 16 Pro Max - Black Titanium - 256GB - Akku: 90% - Megkímélt állapot!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



Aztán lehet hülyeség amit mondok.

így a biztosító sem fizetett, hiába láttam, de a vétkes nem ismerte el, annak ellenére sem, hogy céges autó). Lakatost/ fényezőt meg nem találtam, aki nem azt mondta, hogy ki lesz rakva gittel, ki lesz vágva a komplett hátsó idom, és behegesztenek a helyére egy másikat. Aki meg kvázi kihúzná, és kalapálná 3 hét alatt, 350e Ft-os ajánlatot adott rá, fényezéssel, mert hogy pont tripla lemez van, amivel nem kummantott nagyot, mert tényleg, csak nem a sérült részen.
mycso
rob210
