-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
Sziasztok
Van egy kazettás rádióm a fapados 2006/03-as MK2-es cliómban (a kijelző a rádión van nem a műszerfalon a levegő befúvoknál.)
AUX bemenetet gondoltam, hogy rákötök, aztán MP3-at hallgatok róla...stb...
Ki is vettem, de ott nincs AUX csati. Pedig az előlapra az van írva, hogy Update list
Pedig a netes leírásokra ízt írták hogy az update listások pont hogy jók!Viszont észrevettem, hogy valójában a csati kialakítás, elhelyezés, nekem olyan mint a Tuner list-eseké...
Egyszerűen nem értem.
Az elején a felirat Update list, az áramkör meg Tuner list? Hogy a pí-be lehet ez?Most ha jól értem, akkor esélyem sincs AUX-ot bekötni?
A Rádió cikkszáma: 8200444075T Gyártmány: Philips
Netes kép:
Tudna valaki segíteni?
Köszi -
angyalpc2
aktív tag
Hát most egy FM transmittert próbálgatok, majd egy kazettásat is kipróbálok
...de nem jó ez így sehogy...
A zenét ilyenkor nem tudom megállítani,vagy a szám címet, nem írja ki.Valszeg a hardver Tuner listás, de a SW-eresen fel lehet Update listáztatni(gyárilag). És ezért is kapta meg a feliratot. Mert hogy a neten látni Csak Tuner listás felirattal és gombbal is! (CD változat dettó)
Lásd kép:Eszméletlen micsoda kavarás van a Renault rádiók terén (ezernyi cikkszám és változat/funkció)
Pedig amennyire bele lehetett ásni magam, beleástam, de még most se látok tisztán.Az is érdekes hogy a neten 22DC229/62 néven fut ez a rádió , a sajátomon viszont nincs ilyen felirat csak a cikkszám: 8200444075
Sajnos a középszürke előlapos CD +kijelzősből talán, ha 1-2-őt láttam eladót. Ritka mint a fehér holló 22DC239/62
(vagy fekete Kangoo-s vagy a Twingó világos szürke van)
Ilyen kéne:Vehetnék Sony-t vagy más csicsa-micsa gics MP3 modern CD-s rádiót, de pont azért tartok ki a gyárinál mert nem bírom a ezt a villodzó "kínai" gagyit...másrészt a kormány távvezérlő se működne.
Erről mi a véleményetek? működhet nálam is?
[link]Csak hát ugye marha drága és akkor is csak egy kazettásom marad.
A legjobb megoldás a CD-s kijelzős lenne, de abból meg kb nincs (még ez a legkisebb kompromiszumos..mert akkor Írok CD-ket.)Esetleg Dácia rádió kompatibilis vagy azzá tehető lenne a Clióba?
+1
Ha esetleg nézett valaki Dél-amerikai Clio Mio-t abban egész faszányos rádió van: csak hát ugye a csatlakozó..meg nem tudni, hogy az FM frekvenciák is hogy jönnek be:[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
Hello
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-40 olajat akarok venni 1.2 8V D7F 726-os motorba
Hol érdemes venni? Pl nem hamisított, jó ár, olcsó kiszálítás stb
Környékünkön néztem Tesco-ban csak NF-es van SXR nincs
Unix-nál nincs ELF csak Castrol, Langauto-nál a webes felületen sincs.Szóval valami webes rendeléses érdekelne:
https://filterabc.hu/ELF_EVOLUTION_900_SXR_5W40_4Lhttp://www.olajmezo.hu/spd/156813/ELF-EVOLUTION-SXR-5W40---5L#page_artdet_tabs
Köszi Üdv
-
angyalpc2
aktív tag
válasz angyalpc2 #42982 üzenetére
Végül nem kaptam választ ezért újra felteszem...hátha tud valaki információval szolgálni
Hol lehet beszerezni a motorháztető és a lámpák közti gumi tömítését? Van valami cikkszáma?
Renault clio2 MK2 -es 1.2-esSajnos a tömlős rész a peremről kezd leválni, a hő megette, megöregedett.
Még tartja magát...de le fog válni.Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Predator2 #43290 üzenetére
Szia Itt meg tudod nézni a felszereltséget:
http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=jw5vi2u4
-
angyalpc2
aktív tag
Valaki meg tudná mondani, hogy mi a különbség a
Authentique, Nature és a Free fantázianevű felszereltség közt? Főleg az első verziós Campus széria esetén érdekelne...ami 2005 végétől (október) volt gyártva és akkor még szürke matricás logós volt legalább 2006 áprilisáig. Az enyém 2006/03-as 1.2 8V Free
Aztán már kicsit átdolgozott formával 2006 közepétől végétől ( új fajta lökhárítók, hátsó csomagtartó, krómozott campus felirat)
-
angyalpc2
aktív tag
válasz SPeti1984 #50314 üzenetére
Nekem tök ugyan ez volt a hiba...2006-os 1.2 8V D7F 726-os motor, és a legviccesebb, hogy időjárás függő volt, esőben párás időben nem csinálta.
Egy helyben, de volt hogy már gurulva is balra kormányzáskor az egész kormánymű nyekergett.
Azt hittem a gömbfej, de nem.Végül a szervizben valami perselyt zsíroztak meg a kormányműben Nem mondták, hol, de valszeg ahogy a rúd egyik másik irányba tolódik..
Azóta jó.
-
angyalpc2
aktív tag
Sziasztok
A hátsó szélvédő fűtés szálait milyen anyagból vagy festékkel csinálják, gőzölik fel?
Köszi
-
angyalpc2
aktív tag
Sziasztok,
Euro4 -es 2006 Clio D7F 726-os motorba milyen olajat ajánlotok?
legutóbb ELF evolution 900 SXR 5W40 ment bele.Van ahol 10W40-eset ajánlanak.
Sőt egyesek szerint ez félszintetikus...de az elf oldalán Szintetikus van írva, bár tény hogy nincs ott a FULL szó.
Egyébként 10e KM-enként cserélemMásik kérdés az olajszűrő: MANN W66 vagy Pruflux LS924
melyik jobb? szűrés áteresztőképesség stb.. -
angyalpc2
aktív tag
Clio 5 gyártás:
https://www.youtube.com/watch?v=-2M_rgQdFXM -
angyalpc2
aktív tag
Türkiz színben 5-ös clio..must have érzés (francia oldalon már fenn van...magyar még sehol
https://www.renault.fr/vehicules/vehicules-particuliers/nouvelle-clio/configure.html#configure/Aotm3kmDSWxVk/exterior-colour) -
angyalpc2
aktív tag
2006 Clio 2 D7F 726G
110e kmOlaj csere előtt álok már 3 olaj csere óra ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 -et használtam
korábban pedig Castrol magnatec 5w40-et használtam (szigorúan 10e km-enként csere)Az a gondom, hogy eléggé benzin szagúnak és felhígultnak érzem az ELF olajat.
Korábban castrol-al nem éreztem ezt. Valamint fogyasztás is pár decit növekedett és hangosnak is érzem az ELF használata óta, szelephézagot is állíttatnom kellett.
Valamint mostanában már mástól is hallottam, hogy gyengének érzik az ELF olajat. (zajosabb)Ráadásul eddig csak város meg 90-es tempó mellet használtam, most pályáznék is ami 4000-es fordulat.
Váltanák, de mire? Vissza Castrolra?
ENEOS PREMIUM HYPER 5W-40
Shell Helix HX7 5W40
?https://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2015/01/27/jobb_olajat_a_twingoba/
https://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2019/08/16/1_2-es_clioban_cserelnek_olajat/Filternek hol PURFLUX LS924 hol MANN FILTER W66 használok.
-
angyalpc2
aktív tag
Nem, A szelephézag miatt kelepelt csattogott.
50-60e Castrol 10W40 (előző tulaj)
60-70e Castrol 5W40
70-80e Castrol 5W40
80-90e Elf evo900 5W40 >86e szelepállítás
90e-100e Elf evo900 5W40
100-110e Elf evo900 5W40Szóval 50e-rel vettem a kocsit. Onnantól olyan 30e km-t Castrol-al ment akkor kezdett a szelep csörögni. Ekkor váltottam ELF-re..nah akkor még jobban csörgött
Állítva lett, csöndesebb lett, főleg az alapjárat. Hajtva eleve meg volt az alapzaj.
Szóval azóta már túl vagyok további 2 ELF olaj cserén. De érdekes, hogy 1-2 ezer km után már benzines szagú kissé és hígabbank is tűnik.
Szóval belerakom én az ELF-et továbbra is csak kicsit aggaszt hogy benzines szagú, meg flakonban lévő maradék sűrűbbnek, olajosabbnak érződik. Lehet túl vékony az olaj és keveset ken. De lehet rosszul gondolom.Nem gondolom hogy megkopott volna....bár nem is zárom ki.
A kipufogó patika tiszta, nem rakódik le olaj. -
angyalpc2
aktív tag
válasz LamerGyuri #70116 üzenetére
Vicces, de a haverok,kollégák közül nekem van a legkevesebb gondom, költségem a kocsival...azok japán német kocsik
Jó mondjuk km is kevesebb, teljesítmény meg felszereltségről nem is szólva.
Nem hiszek ebben a szar franciában, sőt, ha karban van tartva merem állítani a piacon a legjobb, közlekedő edény
Két dolog, ami nem tetszik a Renault-ban, az a részletes szerelési útmutató hiánya. Cikkszám problémák. -
angyalpc2
aktív tag
Clio 2-esnél volt egy pár verzió váltás...
Az egyik ilyen már a 2009-es 5. fázisnál volt.
A visszapillantó tükör burkolata különbözik a többi évjárattól.
Lehet tudni hogy az a fekete műanyag burkolat betét mi célt szolgál?
Koptató, hogy ne üssük le a fényezést? Vagy valami aerodinamikai léterelők a kis csíkok benne? Pl szélfütyülés ellen?
(egyébként a brazil clio mio-n is megtalálni ha színre fújt)
Van ötlete valakinek?[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
válasz LamerGyuri #70974 üzenetére
Te jó atya úristen
Láttam már ezt a fabetét matricát...
De hogy Ph1 Thália PH3-as (campus) clio első lökös, laguna 2 kormány
, de abból is valami fullosabb fabetétes
Króm keret az óra csoport körül
Lutecia felirat hátul (ami a japán piacos clio)
Ráadásul automata
A fabetét tök jó lenne, függetlenül attól hogy mű
pl a hőmérséklet állítónál tök hihető hogy gyári, az elektromos ablakkapcsoló is, de a befúvónál, rádiónál vagy a kilincsnél már nem, ráadásul csak egy csík, lerí róla hogy csak matrica, nem anyagában ilyen -
angyalpc2
aktív tag
válasz LamerGyuri #70983 üzenetére
ahh tényleg Vel satis, olyan láttam már valahol érzés volt
RS hűtőrács, a felni is mintha nem 15" lenne, hanem 16..
Először kérdezni akartam, hol van a külső tükör visszaállító a bal oldalon, de biztos csak nem látom...De a jobb oldalon meg ott van az ablak mellett a pöcök.
Talán van egy könyöktámasz, cabasse radió, lehet felszereltség?
1.4-es-ben volt automata? nem csak az 1.6-osban?
jah meg most kapcsolok hogy ez PH2-es Thalia...csak a beltér megtévesztett
Hátsó lámpa is valami későbbi talán PH3-as tháliáról vanÉn feldobnék még rá Clio PH4 -es ezüst festéses első lámpát
[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
válasz LamerGyuri #70983 üzenetére
ohh itt láttam:
https://autodekor.sk/hu/renault/2307-renault-clio-06-98-05-01-3m-3d-belso-optikai-tipusspecifikus-muszerfal-dekor-18-dlg.htmlVan 2-es clio is
https://cockpitdekor.com/en/renault/2308-267081-renault-clio-2-06-01-08-05-3m-3d-interior-dashboard-trim-kit-dash-trim-dekor-15-parts.html#/1-vehicle_type-lhd_left_hand_drive/26-product_design-3d_calvados_wood
és miket nem árulnak:
https://autodekor.sk/hu/clio/3071-renault-symbol-2001-2008-motorhazteto-szelvedo.html
[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
Fel is akartam tenni a kérdést...Mert bizony a Renault-nak van 1-2 régi motorja amit 2010-ig is használt
Pl a D7F amit 1996 óta használ twingó clio...
sok verzió van belőle (euro2-3-4) és a D4F is egy továbbfejlesztés.
És hát nagyon sok ~20 éves renault még működik
Írják pl a fém tankot...azt is honnan lehet megtudom megnézni milyen van a sajátomban?
(bár valszeg műanyag)
De a hosszútávú hatásra is kíváncsi vagyok... -
angyalpc2
aktív tag
Még az hogy szar francia...(oké azért vannak fura megoldásaik ) de szar román...mert arra asszociálnak hogy dácia renault, akkor az csak román gyártású.
Mondjuk a 0.9TCE ott készül úgy tudom. Oké az én 2-es Cliom még pont a franciáknál készült és nem szlovénoknál... Egyébként meg már már töröknél megy kb minden gyártás.
Addig jó nekünk olcsón viszonylag jó kocsit lehet venni -
angyalpc2
aktív tag
válasz polonic #72838 üzenetére
Egyesek szerint ahogy mész Ausztria Németország felé...az emelkedő folyamatosan.
Ahogy jössz vissza Magyarba...végig lejtő és ez okozza ezt a furcsa különbséget.
De ilyen magassági térképet még nem láttam.
De persze simán lehet jobb az üzemanyag.
Érdemes lenne bevizsgáltatni egy osztrák német OMV- magyar és MOL társaival. -
angyalpc2
aktív tag
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #75131 üzenetére
D7F nél nekem is ilyen hideg téli rövid utakon, nyáron nem csinálja.
Nah meg ki szoktam szedni, hogy ne csöpögjön vissza a "kapuccsínó"...vagy hogy ne oldódjon fel a jó olajban.
Azon se csodálkoznék, ha ez gyárilag így lenne tervezve. Hogy hosszú betöltő oda kicsapódik a vízpára.
De lehet ez pont egy szar hengerfejes. -
angyalpc2
aktív tag
Valaki próbálkozott már Clio2-esben cserélni műszerfalat a legutolsó Thália 2008-2013-as verzióéra?
Vajon megoldható lenne a csere?
Szerintem sokkal tetszetősebb, modernebb hatást kelt a szellőzőrács vagy a díszléc íve, vészvillogó gomb stb.
Mondjuk a világos szürke se rossz.
A másik kérdés, hogy mondjuk egy 2006- authentique clio 2 alap szintű ülés szivacsa vajon kicserélhető egy újabb ~2010 körülre akár ebből a késői Tháliából? (a szövet maradna a régi, légzsák nincs benne)
Kezd szét porladni sajnos...nincs már olyan tartása.
Vagy hogy lehet ezt megoldani -
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #75499 üzenetére
Én mondjuk 2-3 helyről tudok ami rohadhat
1. tankbetöltő (beül a sár a kerékjárat zegzugos részébe és rohad)
Vajon milyen terelő lapot lehetne erre berakni?
2. első küszöb a takaró dob műanyag mögött, beül a sár és rohad (én mosni szoktam fél évente) Bár szerintem a műanyag dob lemez van eldeformálódva...és ha zártan vissza lehetne rögzíteni akkor nem lenne gond.+1 nekem a motorháztető belső éle rügyezik már
Talán a esővíz becsurog a pereme alá és ott száradásig áll
Vagy más ötlet?
mitől lehet?[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
2006 Clio 2 1.2 8szelep
Fékbetétet, féktárcsát kell cserélnem (hátul talán... vagy legalább is a kéziféket állítani kellene)
...meg már akkor fék olajat is kellene cserélni.
Fagyállót se ártana.Kérdéseim: Milyen minőségibb márkát érdemes fékbetétből és féktárcsából? Vagy hagyjam és vigyem szervízbe gyári Renaultot bele
(mert egyébként videóról nézve nem egy nagy ördöngösség, szerszám is lenne, csak sose csináltam...persze jó lenne megtanulni is ... csak légtelenítést nem tudom )
https://www.youtube.com/watch?v=5rExSjOJNRAFagyállóból a pink színű alu blokkos kell ugye?
[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
Egyre több helyen látok pörsenés nyomot a 15 éves clio-mon
Eddig csak a klasszik helyen láttam, a tankbetöltő nyílásnál, de most a csomagtartó ajtó peremén is meg a csomagtartó teleszkópszár alatti részen is
Meg 1-2 éve már a motorháztető belső peremén is.
Kipuf dobon is látok már kezdeményt (mazdások besírnának )
Lehet most kéne eladni... :/ -
angyalpc2
aktív tag
válasz kisgyerek85 #78749 üzenetére
Simán lehet, én ültem olyan szinten lelakott céges manageri kocsiban, hogy csak lehúzott ablakkal tudtam vezetni. (2 éves kocsi fosra lakva) Azt hittem elhányom magam. Ömlött a légkondiból a a pressedt orrfacsaró büdös. (és gondolom az illetőt nem zavarta a belső állapot)
Szóval baktériumok gombák meg tudnak telepedni benne,
Én is légkondi tisztítózom a sajátom mikor cserélem a szűrőt nyár elején. Fújom a radiátor részt is. Sőt most kellett nyár végén is. -
angyalpc2
aktív tag
Ilyen Clio 2 motor alsó burkolatot honnét lehet szerezni?
Vagy ez gyári?
Mennyire hasznos? -
angyalpc2
aktív tag
tudtátok hogy a TOTAL QUARTZ 9000 5W40 kb egyenlő az ELF evolution 900 SXR-rel
szinte kopra azonos
https://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/23000/23398http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/21500/21994
[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
válasz forceberg #78797 üzenetére
valóban, ez igen érdekes és mind tudja az RN700-at. Akkor melyiket érdemes venni?
Pedig a Total Q 9000-ben volt a bizodalmam hogy az pont egy hangyányit sűrűbb
http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/34500/34510[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
Mi a típusa(működése) ennek az alfanumerikus LCD kijelzőnek(műszerfalon is meg a rádión)
Narancssárga vöröses, de nem az a szokványos LCD és akkor inverz polarizátor ...sehol nem találok hasonlót.
Hasonló stílusú kijelzőt akarok csinálni és ahhoz kellene, de csak 3-4 karakter, kis méret 1cm 2cm kb.
Aliexpressen se találok hasonlót.[ Szerkesztve ]
-
angyalpc2
aktív tag
Fura hibára lettem figyelmes
Most hogy voltak nagyobb hidegek, és munka után este 6-8 körül indultam volna a hideg kocsival....A 2-es fokozatba alig bírom berakni a sebváltót. Próbálom nem erőltetni, de kell neki vagy 50 méter 1-es akkor nagy nehezen bemegy.
Majd még kb 1km mire mondjuk egy 3-asból viszonylag bemegy mondjuk 2-esbe, szóval nem jó de kezelhetőbb.
De ha már üzem meleg a motor kb 15 km vagy egy helyben álltam és gondolom átmelegszik valami (motortér váltó?) akkor kb 1-2 ujjas olyan lazán megy a fokozatba.
Clio 2 D7F 2006
olajat 60e kmerrel ezelőtt cseréltettem a váltóban, amolyan "használt kocsi ki tudja hogy használták" Tranself került akkor bele 120e km van most benne.
Lehet cserélni kéne megint? vagy valami mechanikus..kopás gond? -
angyalpc2
aktív tag
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #81100 üzenetére
0.9 fos, az1.2 fos
A 0.9-es tudom nem erőgép, Clio-ban egész jól eszik, pályán 130-nál már sokat.
1.2 TCe nissanos (nem a Clio3-as D4Ft) meg jól megy erős, de sok a fogyasztás mérethez képest.
van 110-130-as a Meganban és 120-as a clio GT-ben captur-banDe mik a bajai? Miért problémás?
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Xantomas #81448 üzenetére
hasonló történt velem is a napokban...csak nem be, hanem felakadt
Kanyarban egy alma elgurult a vezető ülés köré...nem gáz gondoltam...2. kanyar előtt fékezés közben meg a gázpedál alá.
nem bírtam kigyorsítani.
De azért szerencse, hogy nem a fék pedál alá..kanyarban vagy előtte.
A szőnyeg nekem gumi a gázpedál koppanó műanyagja alá be szoktam tolni a sarkát, az megfogja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Revolut
- E-roller topik
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC