Új hozzászólás Aktív témák

  • angyalpc2

    aktív tag

    válasz rob210 #91457 üzenetére

    Hello Robi,
    Lehet nekem szántad a választ, face-n is beszéltünk a Clio csoportban

    https://prohardver.hu/tema/nagy_renault_topic/hsz_91338-91338.html

    A héten már full szar volt, langyi időben is 2 csíkkal mentem kilométereket.
    Hát képzeld...megbontottuk, csak a kiegyenlítő tartályban, annak tetején volt rózsaszín..nem tudom miért. Anno volt vízpumpa csere..vagy 8 éve akkor a LÁNG-ban adtak löttyöt (5 vagy 10 liter) Még meg van az egyik 5 literes kanna félig. Tehát nagy eséllyel az lett beletöltve. A szervizben.
    Aztán emlékszem valamiért meg lett bontva vagy 3 éve...és akkor zöldes is lett a löttyi. Gondolom ott Renult type -d-t töltöttek bele a márkaszervizben.
    Szóval most megbontottuk és a termosztát szintjén zöld volt. Hoppá.
    Szóval a D7F-nél nem átfolyós a tartály, emiatt egy kisebb pár decis rátöltés nem keveredik a lentebbi rétegekkel.
    A zöld sárgás leengedett lötyi patika tiszta volt.

    El kellett ugorni Rendes type-d löttyért Végül Swag FEBI FEBI BILSTEIN 26580
    https://partsfinder.bilsteingroup.com/hu/article/febi/26581 ment bele G11 ha minden igaz

    kérdés: régi használt vagy éppen felbontott de nem használt fagyállóval(G12) mit kezdjek? Hol lehet leadni?

    A termosztát tuti szar volt(már kitudja mióta), most csak akkor nyit, ha tényleg elérte a nyitási hőt. 89fok
    Ennyit arról, hogy nem elég azt nézni, hogy mit mutat a diagnosztika (vagy 3-5 éve is kértem már a szervizben "óóó minden jó") Persze a hőfok jeladó 89 fokot mutat, csak közben szivárog ki a melegvíz a hűtőre, mert 1/3-ad állapotban nyitott. Nyáron még nem is gond(sőt 40 fokban), de télen. És ugye végül is fűtés volt, mert az mindig nyitott(műszerfal meleg állásban). Remélem jön egy kis hideg még és akkor jobban meg lehet tapasztalni, hogy javult e. Kíváncsi vagyok javul e a fogyasztás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák