-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nem lehet, hogy a nyomáskapcsolóval lesz gond?
Szerintem azt kéne kicserélni.
Élek a gyanúval, hogy túlnyomás keletkezik, a rendszerben és lekapcsol.
Mondjuk lehet ez valamilyen dugulás is, de akkor nem fújna hideget 2500 alatt.Ha kell most már tudok jó klímást ajánlani.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Amarth #51002 üzenetére
Hm....
Densoval én még nem jártam így, én nem használok NGK-t, pedig azt mondják, az is nagyon jó márka.
Sőt én is ezt mondom, de nagyon sok helyen hamisítják, ettől persze ez még lehetett sima anyag elfáradás.Bízzunk benne, hogy kitart a menet "felújítód".
Közben megtaláltam amit már tegnap is kerestem neked.
Ezért kell levenni a hengerfejet egy ilyen mutatványhoz.
[link][ Szerkesztve ]
Renault power
-
Amarth
aktív tag
-
-
-
válasz Beca1990 #51008 üzenetére
Nekem annyi tapasztalatom van vele (ha ezt lehet annak nevezni), hogy tavaly amikor autót vettem a clio is felmerült (új).
Elmentem a renaultba meglesni, kívülről szép, belenézve a bele is rendben van (valami magas felszereltségű grandtour volt).
Aztán beleülve olyan gagyi érzésem volt, kb. 10 másodperc ismerkedés után ott is hagytam.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
golyós
őstag
Üdv!
Ma jöttem melóba, sztrádán kigyuladt a Stop és az akkumulátor lámpa.
Beértem, rámértem , 10V-ot tölt járó motornál a generátor.Hurrá.
Hívtam a szerelőm, hogy átviszem valahogy a kocsit nézzen már rá.
Útközben a szetelőtől 2 kilóméterre, indexelés után elkezdett villogni a visszajelző lámpasor az órák között majd elaludt és eltünt a hiba.
Odaértem, parkolás közben kigyuladt az ABS és a szervo lámpa.
Leállítottam, vártam két percet, bezártam - vissza, beindít és semmi, minden hiba eltünt.
Ezt csinálhatja a generátor ahogy haldoklik vagy kontakt hiba lesz?
Elsőre nem találtam esetleges nyomokat, hogy megrágta volna valami a kábeleket, de ez persze semmit nem jelent.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
rob210
Topikgazda
válasz golyós #51010 üzenetére
Igen ez generátor hiba.
Amikor nem kapnak a beépített motyók megfelelő töltést áramot feszültséget ki hogy szereti.
A motor vezérlő elkezd egy öndiagnosztikát futtatni.
Ekkor jönnek a hibák sorba mind.
Ha kicseréled a generátort akkor megszűnik minden hiba.
Bár egy ilyen után érdemes clipre tenni maradt-e tárolt hiba.20e a bontott 35e a felújított.
Renault power
-
Cane
őstag
Helló ismét!
Tudnátok abban segíteni, hogy a számmal jelölt dolgok nevük szerint milyen tartályok, ill. a tartályokba milyen folyadék kell (pl. DOT4, stb.) Nem akarok szétkontárkodni semmit sem, csak érdekelne mi-micsoda. A 4. számúról tippem sincs, többiről a rajta lévő piktogram vagy felirat alapján van némi tippem de a tuti jobb lenne.
Előre is köszi!▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
konyi79
addikt
válasz Beca1990 #51008 üzenetére
Van clio4-em, de nagyon relatív megéri-e az árát egy autónál
Betegsége a stabilrúd szilent nyikorgás, az első kis háromszög ablak első szériánál szélzajos tud lenni, talán azt később javították, de ezeket gariztatni lehet.
Az autó kategóriájához képest nagy, vezetőnek tágas, bal oldalt nem szeretem az ülés túl magas nekem, nem állítható. Műszerfal jó anyagú, de sok helyen van kopogósabb. ebben a kategóriában elnézhető szerintem. Viszont tartós belül. Nekem most van a kis dci-ben 170k, de belül szinte semmi nem lászik. Nepperek álma lenne 70k-ra visszatekerni.
Városban simán jó, országúton vállalható, pályán érződik a zajon nem egy lagúna, bár az 5. buzi hosszú, szóval motorhang nincs nagy. Hosszú útra is simán bevállalható, de nem egy laguna. Futóműve játékos, jól el lehet vele lenni, kb 160-ig elég jól fut pályán is. Szeret kanyarogni. Elég már rá a 15-ös kerék is, 16-nál nagyobbat nem szabad rakni rá.
Ami a legnagyobb baja, nem rendelhető az 1,6-os szívóval, csak 0,9tce meg 1,,2tce van benne. A 0,9 felejtős, nem túl erős, az 1,2 meg nagyobb betegágy lesz a Renaultnak, mint az első generációs 1,5dci volt. Messzire el kell kerülni. Majdhogy úgy van, az 1,5dci a legmegbízhatóbb választás, a gyengébbek Bosch befecskendezősek, azok a legstabilabbak.Még valamit?
-
diablo1984
veterán
2-es szervóolaj tartály
3 fékolaj tartály
1-4-es az nem tartály az biztos, bár így a képeken nem látszik, hogy mi hová megy, de a 4-es valami szivattyú vagy vákumos rész lehet.....(#51014) salieri.: akitől vetted, az mit mond? Remélem cseréli! Egy vezérműszíj nem annyira drága asszem kb 5ezerből kijön, cseréld ki, nehogy az olaj meggyengítse a szíjat és azért később elszakadjon!
[ Szerkesztve ]
-
Cane
őstag
válasz diablo1984 #51015 üzenetére
Köszönöm!
Bocsánat a hülye kérdésért: 2-esnél a tartályban váltó (NFJ vagy NFP) vagy "szervo" olaj van? Esetleg a kormányszervo + váltó hidraulika egy körön lehet?▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51017 üzenetére
Szívótoroknál kívül, vagy a szívótorokban?
Cane: a szervóban szervóolaj van, a váltóban meg váltóolaj, sőt a fèkben meg fèkolaj! Egyik sem azonos. A váltóban az olajszintet nem látod, a váltó oldalán van egy műanyag kicsavarható dugó, addig kell a szintet tölteni, az jelzi!
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #51019 üzenetére
Torokban..
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51020 üzenetére
Kartergáz visszavezetés miatt a kartergáz tud olajgőzt, olajpárát vinni így meg tud jelenni a torokban az olaj, illetve a szelep ha nem zár tökéletesen(szelepszár szimmering), akkor onnan is vissza tud taknyolni! Máshonnan nem tud olajon lenni, a tömítést ha kicseréled, akkor ott max nem fog fals-ot szívni, de az nem az olajtól választja el....
-
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #51021 üzenetére
Igen pont ezt mondta. Kb 1dl volt benne. tömítést a külső olajpára miatt cserélte..
[ Szerkesztve ]
-
Cane
őstag
Köszi a válaszokat!
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
csiga8
senior tag
Sziasztok!
Tisztelettel érdeklődnék, hogy a dci motorok magasnyomású üza rendszeréhez használtok-e 2T olajat, aki igen, mi a tapasztalata?
Érdekel pro-kontra vélemény, tapasztalat.
Előre is köszönöm.
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #51023 üzenetére
1dl? az honnan?mert üzem közben a szívótorokban lévő olajat a motor beszívja a levegővel így az lényegében csak taknyolni tud, de nem áll meg ott, koksszal csúnya lerakódást tud csinálni, de üzemszerűen állni ott nem tudna.... Lehet a szelepszár-szimmeringed átereszt? Néztétel, hogy konkrétan köthető-e hengerhez az olaj? Mert ahol a szimmering átereszt, az egyértelműen látszik, nálam is a dízelnél már le volt szűkülve a légtér az olajos megkötött koromtól.....
(#51027) csiga8: van aki ad hozzá, hogy a nagynyomású szivattyút kenje, részecskeszűrősökhöz tiltott, mert hamar kinyírhatja a dpf-et! ott csak tisztán dízel és annyi, nuku adalék, vagy olaj....
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz diablo1984 #51028 üzenetére
Tehát a DPF (lehet) csak az akadály, a 2T olaj akkor ezek szerint ken, egyéb kárt nem csinál.
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #51028 üzenetére
Csak levette a szívósort a tömítés miatt és jött kicsi belőle ,nem mérhető mennyiség ,csak írtam,hogy kb 1 dl..
-
csiga8
senior tag
válasz diablo1984 #51031 üzenetére
Köszönöm, ez lett volna a lényeg. Az üza rendszer drága, a DPF megoldható....
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
válasz csiga8 #51027 üzenetére
Szia azért ezt olvasd el:http://spuri-adalek.hu/content/view/216/1/ ezzel nem azt akarom neked mondani hogy a spuri jó csak érdemes ezt a cikket elolvasni és ha esetleg láttál kétütemü motor vagy autó karbiját akkor tényleg elgondolkodtató hogy mi marad a rendszerbe !20 éve buszozom a régi idökben elég sok mindent kipróbáltunk nem lehet a mai modern motorokat egy lapra venni a régi adagolos motorokkal nekem ez a véleményem!
-
csiga8
senior tag
válasz feco6512 #51035 üzenetére
Szia!
Köszönöm a figyelmeztetést. Farkas Kálmán úr nem egy hülyeséget ír azon az egy oldalon. Nem vitatkozom, de tényleg.
27 éve vezetek úrvezetőként benzines-dízel autót, 2T-4T motorkerékpárt. Pár dolgot már én is kipróbáltam.
Egyenlőre a magasnyomású dízelekkel nincs sok tapasztalatom, de az alapelvekkel azért tisztában vagyok.
Igazából a gyakorlat érdekelt volna. Pár fórumot bejártam és olvastam, gondoltam itt is rákérdezek, milyen pro és kontra tapasztalatok vannak.
A spurit (is) kipróbáltam, nagyon jól takarít, sok dzsuvát felold, ( egy tank üza után eltömődött a szűrőm az 1.6 TD Golfon) de már más fórumokon a biztonsági adatlapjáról visszakövetkeztetve ( vegyészek) negyedáron maguknak készítik.
A következő adalék ( majd) ez lesz, amit kipróbálok: [VIF]
Cseh teszt győztese. Szlovákok, Csehek, Lengyelek nagyon dícsérik, nálunk - még- nem annyira ismert.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Jelentem megjött a kis "drága"
Nagyon szuper masszív cucc, megkockáztatom jobb mint a gyári.Renault power
-
Tosee
őstag
Üdv!
Hogyan tudom megállapítani egy külső tükörről, hogy fűthető-e? Bontottat vennék 2es Meganra! Ha elektromos akkor egyben fűthető is? Vagy attól hogy elektromos még nem biztos, hogy fűthető?
Sajnos az előző tulaj cserélte a balos tükröt, és valami utángyártottat rakott rá, aminek a külső fekete burkolata ami az ajtóra illeszkedne nem fekszik fel rendesen.A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
rob210
Topikgazda
Nem értelek.
Ha van tükröd miért cseréled le?
Nem lehet csak állítani kellene rajta?Minden esetre a tükörlapot ki kell pattintani csak így lehet megtudni.
Vagy ha raksz rá tápot és melegszik akkor egyértelmű.
Más módszer nincs.De bontott révén én megtáplálnám, mert lehet rossz a fűtőszál hiába van rajta a tükörlapon.
Renault power
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #51048 üzenetére
Kompletten cserélném, mert nem jól illeszkedik a bekarikázott résznél (remélem kivehető a képen)!
Nem tudom, hogy lehet-e ezen még állítani. Behajtani nem is nagyon tudom, mert félek elpattanna a fekete műanyag... jön az is kifele ha hajtanám be a tükröt, mintha megfeszülne! Esetleg azt e fekete műanyagot amin van a tükör azt lehet cserélni vagy csak kompletten tükörrel együtt? Amúgy a tükörlap hátulján lennének a fűtőszálak? (közben rákerestem és látom, hogy kábelek csatlakoznak a tükörlapra, ami a fűtőszálakat táplálja)Az a baj, hogy elég messze lakik tőlem az illető aki árulja, és postával vettem volna! Ő szabadulni akar tőle mert már nincs meg a kocsija, ráadásul ő is kéz alól vette de már nem került beépítésre! Szóval lutri... Akkor várok még, hátha találok közelebbit!
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős