-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #65000 üzenetére
Ahhoz azért nem kell BAT-nek lenni, hogy jelen esetben egy lagesz hármasban meghalljuk ezt a sok zörgő, nyöszörgő gagyikat. Meg különben nem készülne hozzá az Isten tudja hány leírás és videó, hogyan kell szétkapni a szellőzőket, boxot, műszerfal és dolgait és hogyan kell kitámasztani, zsírozni, betömködni és a többi, ha nem lennének jelen ezek a hibák.
-
Na, de pont ezért a szubjektivitás.
Nyilván tisztában vagyok vele, hogy a lagunában cicereg, esetleg zörög ez-az, csak én pontlesz@rom. Ezért nem alternatíva számomra ilyen tekintetben egy passat, mert az sem érdekel, hogy ott meg nincs cicergés.
Természetesen másnak, meg ez a fontos.
Meg, sajnos árérzékeny vagyok és hasonló évjárat, felszereltség, motor, stb. mellett nem látom, hogy miben jön ki az, hogy egy passat ~ 1M forinttal többe kerül a lagunánál.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ne szopass már, nem ez volt az egész lényege, hogy besértődj! lol
A passat meg akkor is többe kerül, az audi még jóval többe, a bmw még többe etc... ha ott esik szét a lagesz mellett, ez ellen nem lehet mit csinálni már. Független attól, hogy jók, vagy nem jók a francia autók.
Nyilván, ha átlagsüket lennék és is pnt telibexarnám, de túl jó a hallásom...
Ha engem érdekelt volna, pedig a kicseszett rossz hírű laguna kettesek elég ok lett volna rá, szóval, ha érdekelt volna, akkor szerinted újonnan veszek lagunát? Na, hát ez sem érdekelt. Elmentem, több autóba beleültem, ez volt a legkényelmesebb, ez húzott már alapból is jobban meg akkor k..va csendes volt beltér. -
No, de hol látod a besértődést???
Pont ez a véleménycsere/nyilvánítás (szubjektív) jellege:
Te leírtad, hogy zörög, a másik nem, ennél tömködni kell.
Valaki leírta, hogy zörög, nem is vesz ilyet.
Valaki leírta, hogy zörög, ezért más kell helyette, mert nem fog tömködni semmit sehova.
Leírtam én is, hogy zörög, de egyelőre én sem tömködök, mert engem meg nem zavar/érdekel.Én itt nem látok sértődést. De komolyan...nemtom mit láttál.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ennél jobb helyen össze sem törhette volna azt a "rönyót". videó onnét indul...
-
-
Newlachka
őstag
Srácok
Van esetleg valakinek nervasport 17-es felnije nyáron az autón?
A kérdés az,hogy van egy gyári ezüst szett,és egy fekete szett, melyik menjen fel egy fehér kombi kettes megánra.
Az én véleményem az,hogy a fekete elveszik alatta a gumikkal,így kellene neki egy kis extra.(vagy körbe a peremen, vagy pár pálcát kihúzni. )feketével így néz ki.
Légy szíves posztoljatok képeket, ötletekkel.
Köszi -
lumpika
tag
Sziasztok
Érdeklődnék : adott egy renault 1.5 dci motor 2014 év végi, 110 lovas
Hidegindításnál ingadozik az alapjárat néhány 10 másodpercig.
Szerintetek mi lehet a probléma vele?
164k km van benne, végig szervizelt , a 15 és 180km-es szerviz között van.
A szervizben talán azt mondták a tulajnak hogy ez típushiba, lehet ilyen?
Nissan QQ a delikvens[ Szerkesztve ]
-
-
polonic
félisten
Jó és normális áron dolgozó autómosó tudtok, ahol a téli dzsuvától megszabadítják az autót? Alvázmosás sem ártana.
-
-
válasz Gombinyó #65027 üzenetére
Pályát, főutakat szereti.
Most másfél hete itthon vagyok (betegség), csak orvoshoz, boltba ilyesmi helyekre szaladok be a belvárosba, alkalmanként 5-7km. Az autónak esélye nincs bemelegedni, így most 7.2l-en áll a fogyi.
Nem fekszik neki a város, persze nem is arra való.Jah, főút: voltunk Zakopaneban (536km oda-vissza), ott 5.6literes átlagot sikerült produkálni.
Pályán, "normálisan" használva, szerintem bejön 6literhez közel.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
válasz polonic #65025 üzenetére
Én Ehrle kézi bedobálósba járok nagynéha lecsapatni.
Tél végén meg egy kör IMO, alulról is teljes mosás, de a keféseket alapból kerülöm, ki tudja, mennyit karcolnak a kefék...(#65028) mycso: a mindenféle xir-xar fűtések miatt az első 5km 5°C bizony "feláras" ezekben az újabb dezsőkben.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Steven
addikt
Nalam 12-t szvl ne panaszkodjatok🤣😂
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Mondjuk az igazi éhezőbajnok, az az 1.5dci: [link]
Pályán 130 felett/körül, viszont az is közel annyit evett, mint a 2.0dci. Viszont főúton parádés.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
Ha a sebességmérő leesik menet közben majd gondol egyet és visszajön majd megint leesik, az óracsoport hiba lesz csak? Semmi mást nem akar velem közölni az autó?
A másik pedig, hogy amióta ez van a fedcomp is rosszul mér, 20 km megtétele után számolt nekem 13-at. Nyilván az átlagfogyasztás is meg minden fals lesz innentől kezdve.A DCI-ről pedig. Az ezüst színű cső az EGR része? A pirossal bekarikázott illesztésnél nekem olaj szivárog onnan, nem sok, de szivárog.
És akkor ez alatt kéne lennie a turbónak? Mert ahhoz sajnos nem fogok hozzáférni, nagyon be van bugyolálva. Látok ott rezonátorcsövet szép újat, meg egy kipuffdobot aztán ennyi. Ha jól sejtem a turbóról a rezonátorcső megy a kipuffdobba majd onnan megy a cső tovább hátra, ezt a csövet le tudom venni ami megy hátra, de magát a dobot már nem, úgyhogy a kipucolása is esélytelen nálam.És a műanyag átlátszó csövek lent azok mik? Nálam az mind vadi új, meg a műanyag ház is amibe mennek.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #65037 üzenetére
Az a pipacső, az is jól le tud kormolódni... ha minden igaz, egy csavar rögzíti a blokkhoz.
A pirossal jelölt maga az EGR, ott van betolva a helyére, ott fogja a három csavar. Ezt a fajtátt könnyű ki-beszerelni, ha nincs odaégve[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #65031 üzenetére
Mondtam én, hogy m2-be a legoptimálisabb méretű motor, általános használatra, az 1.9 dci, 6-os váltóval. Van ereje, ha előzni kell, pályatempón tartja az átlagfogyasztást 6 liter körül, inkább alatt, főúton 4,5l körül.
Viszi is a CC a kombihoz képest is nem pilla bódéját.
Igaz, ha lent a tető, az megdobja rendesen.De akinek majma van, etesse is banánnal.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #65037 üzenetére
Ezen a motoron sík egyszerű kiszedni az egr turbó párost.
Ez kis lóerős 1.5 dci blokk. Értem ezalatt a 82le és alatti verziókat.
Ha kint van az egr onnan már csak 40 perc és a turbó is a kezedben van. De ha csak meg akarod nézni azért kár kiszerelni. Az egrt viszont ha a jelölt résznél olaj van s. O. S. Kapd ki és pucold meg, valamint szedezd be az új tömítést és nyomatékra tessék lehúzni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
polonic
félisten
Megvettem az új tükörházat.
Szerencsére anyagában fekete műanyag.
De az a baj, szerintem idegesíteni fog, hogy az egyik tükörház fényezett, a másik nem.
Mennyibe kerülhet egy ilyen kis elemnek a fényezése?
-
polonic
félisten
válasz gixxergabi #65048 üzenetére
4 ezer volt a tükörház. A gyári javítás gondolom nem áll meg ennyiből. Meg akkora lyuk tátongott rajta, hogy az ujjam simán belefért.
-
BigBlackDog
veterán
válasz polonic #65049 üzenetére
...gyári javítás nem áll meg ennyiből...
Szerintem a "gyári javítása" akart lenni a tanács (ha jól rémlik, műanyagosról is volt szó). Ha a a
kisujjnyi lyuk ki lenne javítva, akkor azért javítófestékkel lekenve jelentősen lehetne enyhíteni a sérülés mértékén. Persze, nem lenne észrevehetetlen, de sokat javulna.[ Szerkesztve ]