-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
UHHH
senior tag
Kedves ΞΔGLΞ!
Tudom, hol laksz. Volt egy rövid szakasza életemnek, amikor az autóm a közeledben parkolt még 2015-ben, s beköltözött egy kisállat a motorháztető szigetelésébe, a felesleges szigetelőanyagot kidobálva belőle. Nem voltam mérges, á nem... Csak pár hetet voltam garázs nélkül, mégis megszívtam. Mást nem bántott szerencsére. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Köszi, de...
Az volt a gondom tavaly is ezekkel, hogy bármennyire is semmi gond nem lesz, mert azt írják, én biztos nem fújom be vele, főleg az alsó motortartó bakot. Ásványvizes palack és az ecet bevált Utóbbit kimondottam gyűlölik. Volvo-t néztem, mert az is kint áll már régóta, mert a garázs full tele van építkezési cuccokkal (is), de oda nem ette be a fene szerencsére.
Én, nem tudom, hogy a kicseszett Renault mitől olyan kurva jó hely ezeknek... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
gergo5991
őstag
sziasztok, tudtok jobbat ajánlani ennél, árban max 25 euró? : OSRAM H7 Night Breaker Laser + 150% Duobox, 2dbos csomagolás 25 euró
-
nhpeti
tag
Édesanyám autójába hátulról belementek. A biztosító kárfelvételi adatlapján a következő alkatrész van megjelölve cserére: "2625 H.ÜTKÖZÉSCSILL. KLT".
Valakinek van valami ötlete, hogy ez mit takarhat? Nem találtam neten hirtelen semmit. Ha valaki esetleg tudna egy képet vagy linket dobni, azért hálás lennék.
Ja, és egy Renault Clio II-ről van szó (2004-es).
[ Szerkesztve ]
-
nhpeti
tag
válasz nünüke1975 #65907 üzenetére
Nem valószínű, mivel az külön meg volt jelölve hátsó vészhárító néven
-
nünüke1975
aktív tag
válasz molnarpeter #65909 üzenetére
Csak egy tipp volt.
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65873 üzenetére
Félre értettél, kérdezted, hogy milyen autó, és erre írtam, hogy Delpfos befecskendezővel szerelték.
Kérlek ne térjünk el az eredeti kérdésemtől.
Van e lehetőség a motorvezérlő tesztelésére, és ha igen akkor hogyan?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65910 üzenetére
HENGST szűrőt, meg a sok minden mást, tegnap hozta a futár. Most reggel berakom és rájöttem, hogy mi a probléma a MANN-nal. Hiába a méret, mert ugye a szűrő méret, amit itt mérni kell, egyszerűen felül a
gumi szigetelés szar a mann-nak, és jóval keskenyebb, mint a HENGST-nek. Ráadásul, alul a szivacs része legalább hüvelykujj vastag, ellenben a MANN, max fél centis megoldásával.A lényeg, berakom az szűrőt, az autó még simábban jár(t) csendesebbnek is tűnt emiatt, konkrétan alig tudtam már begyömöszölni a helyére (megszoktam a mann-t, hogy az szinte beesik oda?) a külső gumi vastagsága miatt, de csak bement és ekkor már érezhető is volt, hogy lezárás után az airbox-ba innen tuti nem kap fals levegőt, mert ez most rászorult brutálisan, ahogy az kell. Bár az autóm vadállat, de eskü, mintha jobban bepasszírozott volna az ülésbe, mikor odaléptem neki, de ez már lehet placebo is, de lehet, hogy nem.
Ma szétkapom megint ventit, mert szerintem, ami oda behullott az előbb utóbb megfog szólalni. Persze így már cserélve lesz a pollen is (BOSCH), szóval ma Lagunázok és MANNék meg mehetnek a jó p...ba.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65915 üzenetére
Nem gond.
Ha cserélik, akár csak egy teszt erejéig is, az mivel jár? Vagy csak kiveszem, berakom a másikat és go?
MI az amit ilyenkor újra programoznak/tanítanak?Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #65916 üzenetére
Akkor, hogy értsd amíg nem tudni mi a baj miért akarsz fedcompot tesztelni?
Amúgy új fedcompnál mindent felül kell írni.
Immo kód, légzsák vezérlő, Upc összehangolás, ha digitális a klíma abba is bele kell nyúlni. Etc ilyet nem tesztelgetünk, cserélgetünk.
Diagnosztika, hibajavítás, felesleges körök kihagyása.
Egy fedcomp csere 100e nél kezdődik, biztos akarod tesztelgetni?De már eltértem a témától.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
nhpeti
tag
válasz rob210 #65910 üzenetére
Na, alánéztünk, cikkszám szerint erre az alkatrészre lenne szükségünk:
A jobb oldali cikkszáma: 8200113975
A bal oldali cikkszáma: 8200113970A probléma viszont az, hogy ezen az ukrán weboldalon kívül sehol nem találok.
[link]Nincs véletlenül valami ötleted, hogy merre lenne érdemes nézelődni?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kiszedtük a ventit, megint ugyanaz, mint a múltkor. Tizenvalahány tüskés levél benne, aztán felnézek abba az ütegbe, ahol a venti van, ott is levelek a rácson keresztül, szerencsére a porszívó áttudta szívni.
Aztán a pollen, na bammeg ott mi volt, fullosan tele nem is annyira a szűrő, hanem a tartály, de nyilván ez mind a szűrőből esett ki, ahogy kihalásztam mind a kettőt. Levél, bogár, szemét, hulló virág hegyek...
Porszívónak volt dolga, de most minden tiszta.Elindítom a klímát, meg a xado very lube szellőztetőrendszer tisztítót ráteszem a könyöklőre AC be maxon a venti belső körön,, 20 percig megy. Érdekes egyébként, hogy a motortérben a (talán kisebb?) venti nem is kapcsolt be, a nagy az ment, lehet ennyi is elég volt most 20 fok körül, de annak nincs is hangja, én arról írok, aminek főleg nyáron van hangja klíma elindításkor. Na szóval az most 20 perc alatt nem érezte, hogy be kell kapcsolnia.
Ezt a részét nem vágom, bocs, ha hülyén fogalmazok...Ez valami hőmérsékletfüggő, hogy a hangosabb venti mikor kapcsol be? Mindegy, durván fújta a hideget szép csendben. Ez a xado belső légtér és szellőztetőrendszer tisztító meg igen büdös fajta...nyeltem is belőle kinyitáskor... fúbazzeg az durva volt.
[ Szerkesztve ]
-
mdav88
aktív tag
Lag 2 2.0 benzinnell ezeket mutatta lambdaszondara az elm kutyu.
A masodik ugy latszik, es a katalizator is mukodik, de az elso?
Tag hatarok kozt ugyan, de eleg randomnak tunik.A szondat ki is vettem, kisse feheres szurkes volt, a toveben hajszalnyi kormocskaval, de semmi durva. Fogalmam sincs mikor volt cserelve....
-
mycso
Topikgazda
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #65917 üzenetére
Mert senki nem tudja megmondani, hogy mi a gond! Hiába van diagnosztikán, semmit konkrét nem derül ki belőle, látszik, és hallatszik is a hiba, de a konkrét okot csak a motor komolyabb megbontásával lehet kideríteni (márkaszerviz)
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #65934 üzenetére
Ha nem szárad ki rendesen és végigviszi a rendszerben bármit.
Volt már olyan aki esküdözött, hogy megvárta amíg a hab szépen lecsepegett a klímaösszefolyón keresztül távozott az egész.
Ennek ellenére a hőcserélő lamelláiban megragadt egy kevés és mikor bekapcsolta a klímát végigtolta a rendszeren, neki szerencséje volt, csak a fejegységet vágta haza. Beszivárgot és a nyáklapot megmarta, javíthatatlan volt.Nem javaslom senkinek, de sokan nagy megelégedéssel használják.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #65935 üzenetére
Nekem soha eszembe nem jutna ilyen habos szart belefújkálni. Amennyire zegzugos az egész szellőztető rendszer egy autóban, az a hab hagy maga után redvát mindenképp meg önmaga maradékát is.
Ózon vagy egyéb gázos módszer ami el is tud távozni az jó. Bár az is csak gombát öl, felületet nem pucol ki, tehát idővel a megmaradt koszos felületre ugyanúgy visszaköltöznek, használatfüggő. Ha nagyon gyakran visszajön az állott szőnyegszag már, akkor szét kell szedni és két kezecskével kipucolni mindent. -
senior tag
Clio 2, ki akarom szedni az első üléseket megtakarítani.
Hogyan jön szét a légzsák csatlakozója?Azt már megtaláltam, hogy a szürke csatlakozónál a sárga biztosítót ki kell húzni oldalra.
Путин, иди нахуй!
-
bagg
csendes tag
Fiúk !
Megane ll. 1.4 16V-nél termosztátháznál befolyhat az olaj a hűtővízbe ?
Erre hivatkozott a szerelő. -
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Az átmosást, csak olyan szervíz tudja megcsinálni, ahol van hozzá berendezés.
Vagy az a másik megoldás, (én ezt szoktam csinálni) hogy a tartályban lévőt hűtőközeget leszívja az ember, kiszedi a tartályt kimossa.
Aztán ezt még kb. 3 szor megismétli, úgy 3 hetente, havonta és akkor kidolgozza a rendszer.
Ez legalábbis a tapasztalat.
A többit privátban.Renault power
-
Buldozer99
senior tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Adott egy Renault Clio 1.2 es benzines, kulcs elfordításakor egyáltalán nem indul, semmire sem reagál csak a piros lámpa középpen folyamatosan világit.
Mi a nyűgje?
hogyan orvosolhato? az immobiliser rosszalkodik?Mellnagyobbítás kézrátétellel! Sikertelenség esetén azonnali pénzvisszafizetés!:)
-
rob210
Topikgazda
válasz Buldozer99 #65944 üzenetére
Nem rosszalkodik hanem megdöglött.
Sajnos típushiba.
Van rá pesten szaki aki csak ezekkel foglalkozik.
Ki kell írni az immot.Már amennyiben a másik kulcsal is ez a helyzet.
Mert ha leejtetted vagy valami a kulccsal történt akkor az is lehet elég egy másik kulcs..[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok! Egy szakmai kérdésem lenne hozzáértőktől. A lassan egy éve vásárolt autómon (Megane 3, ph 1, 2011., 1.5 dci 66kw 90le) esedékes az olajcsere és gondoltam megkérdezem, hogy megelőzés képpen érdemes-e hk csapágyat is cseréltetnem? Most 235.000 km van az autóban. Úgy tudom, M2-nél erősen ajánlott volt a csere. Márkakereskedésben vettem az autót, az előélete viszonylag jól dokumentált volt, de nem láttam hk csapágy cserét. Úgy tudom, hogy céges autó volt, az állapota patika most is. Valószínűleg sokat pályáztak vele, mert a klímahűtő lamellái eléggé össze voltak kócolódva, tele volt bogarakkal is, már lecseréltem.
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #65948 üzenetére
Szerintem felesleges ezen parázni a 106 Le MII eseket érintette abból is a Ph I eseket.
Ettől még cseréltetheted, ha úgy megnyugszol, mert nem komoly tétel.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs