-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49002 üzenetére
Szia!
És ha ez így van az mitől lehet? Nem olyan rég volt olaj cserélve. Olajszintet megnézem de azt se régen néztem rendbe volt. Hát ha az olaj folyik akkor az nem csak szivargás.
-
rob210
Topikgazda
válasz SG3rg0 #49001 üzenetére
Ez pedig olajsár.
Vagy kifúj a leömlőnél.
Féktisztítóval tisztísd meg de teljesen tisztára ez valószínűleg egy flakon lesz.
Aztán kezd el nézni, hogy mennyi idő alatt lesz nedves a felület.
Ha azonnal elkezd nedvesedni akkor az a kipofogógáz ami azt jelenti tömítést kell cserélni, bár ez a hangján is kéne, hogy halladszódjon.A másik amit diablo is írt az olajszűrő nem lett megkenve amikor felrakták, és szivárog a tömítőgyűrű alatt az olaj.
Ez nem jelentős mennyiség, csak bosszantó.
Két olajcsere között nem lehet észrevenni a nívón.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49005 üzenetére
Ezt kézzel én meghúzhatom?
Féktisztítom nincsen, egy rongyal letörlöm és nézem, hogy mizu. Ugye itt nem sok olaj vesztésről beszélünk?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #49006 üzenetére
meg, max fogsz egy darab csiszolópapírt és azzal fogsz rá, én is úgy szoktam meghúzni, eddig még sosem lazult meg, sőt 1 év múlva még így is elég leműteni!
ronggyal sokra nem mégy vele, mert a rozsdából az olajat nem tudod kitörölni, max húzol rajta és vársz.....
nem nagy olajveszteség, ez pár cent lehet csak, csak a rozsdában szépen kapaszkodik, még a nívón sem látszik a hiánya....
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49007 üzenetére
S.O.S kell ezzel mennem egy szerelőhöz?
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #49008 üzenetére
sos-ben semmiképp, max annyi a dolog pikantériája, hogy közel van a kipuff leömlő és ha azt eléri az olaj, akkor elég égett olajszagot tud majd kiadni és ezen túl engem nem töltene el nyugodsággal, hogy esetleg ki is tud gyulladni.....
Kézzel(csiszolóvászonnal) húzz utána és várd a csodát!
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49009 üzenetére
H szemben állok a szűrővel melyik irányba csavarjam?
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49011 üzenetére
Na megnéztem! Én már a szűrőn nem bírtam húzni. Viszont maga a szűrő alja csont száraz volt. Nem volt sikamlós, csúszós olajos. A hűtő alatt is nedves vizes valami, meg másútt is. Nem lehet valami pára víz lecsapódás. a Garázs miatt? Mert ha a szűrőnél folyik gondolom akkor lefele orientálódik a csepegés folyás ez meg nagy területen nedves nem mondom hogy nem olaj.
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #49013 üzenetére
Lehet igazad van, de 2016.08.19 ekkor volt cserélve az olaj és a szűrő.
Holnap elviszem megmutatom egy szakinak. -
rob210
Topikgazda
Urak, ha vannak Hölgyek
Van esetleg valakinek 16" ra 205/55 ös méretben hólánca?
Kéne nekem kölcsön egy, mert február 18.-26.-ig mennek a páromék síezni
Ami itthon van az meg kiderült, hogy csak a 16" 195 ig jó
Remélhetőleg nem lesz rá szükség, csak anélkül ugye nem engedik be őket.
Meg ha ugye neadj Isten kell, akkor ne ezért álljanak be az árokba.Budapest, Budaörs, Gazdagrét
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
dussy
őstag
Nekem is ilyen "usb emulátoron" van ( car mp3 interface ).
Nem mondom, hogy egyszerű menet volt mire rájöttem,hogy mi a nyűgje, de azóta semmi akadás és újra indulást nem tapasztalok.
Bátran ajánlom másnak is, a gyári vezérlés is megmarad.Megane kombiba (M2Ph2 2007) szeretnék tolatóradart tenni? Van valakinek valamelyik típussal tapasztalat?
Nagy elvárások nincsenek, de fontos megbízhatóság.Köszi
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek.
eTrade ma nálam járt, majd leírja, hogy jártunk.
Egy hűtőfolyadék cserének indult.....Valami nem volt gömbölyű.
Remélem hazaértél egyben. és minden oké lesz mostmár.
Renault power
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Akinek Megane 1, PH2-je van és van benne gyári külső hőmérő a tükörben, azoktól kérdezném, hogy nektek hogy működik, mennyire pontos az?
Az enyémben sajnos teljesen haszontalan, 0 fok alatt baromi pontatlan, ez így sikerült, vagy lehet valamit tenni ellene? -
eTrade
tag
válasz rob210 #49020 üzenetére
Hát ahhoz képest, hogy a hűtőfolyadék cseréje általában egyszerű feladat, most eléggé megviccelt minket... én csak pislogtam ott, mint hal a szatyorban.
Ott kezdődött a gond, hogy nem volt könnyű a szorító gyűrűt leszedni a legalsó ponton lévő gumicsőről (nagyon x@r helyen volt), utána meg max kb. 2-3 liter folyt le, de elvileg a rendszerbe legalább 7 liter kéne. WTF
Az összes létező gumicsövet levette a Rob és ment a fújás... minimális folyadék még kijött + ami a kiegyenlítő tartályban volt.
Valószínű, hogy valahol dugulás volt a rendszerben.
A plusz meglepi az volt, hogy egyszercsak megjelent a service + ABS + Airbag... kocsit lekapcs és utána nem lehetett beindítani.
Szerencsére x perc után sikerült beindítani és sikerült hazaérnem.[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
Gondoltam megosztom veletek is:
Akit persze érint... Engem pont igen, szóval vehetek buszjegyet amikor a kocsiban ott figyel a sok benzin...
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #49026 üzenetére
Természetesen egy régi swift több kárt okoz a levegőben, mint egy új 2,5 tonnás dögvas...
A Lag3-akban a 110-es dCi-k hányas kategóriások?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
eTrade
tag
válasz rob210 #49028 üzenetére
Okés, február-ban valamikor újra találkozunk. Köszönöm ismét a segítségedet.
Időközben kicsit utána kerestem és találtam egy Skodás fórum-ban egy hasonló történetet:
Fagyálló csereOtt a fórumban páran azt állítják, hogy van pár motor ahol a termosztát-ot is szükséges kiszedni... csakhogy az utolsó hsz. cáfolja az állitást, mert neki akkor sem folyt ki több cucc.
-
eTrade
tag
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz speedydb23 #49026 üzenetére
Szerencsére én nem Budapesten élek így nem érint ez a dolog hála az égnek. Különben nem tudom most hogy mennék el fel a hegybe arra a részre ahol se busz semmi se jár.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #49034 üzenetére
A termosztátról is levettem a csövet, pont ezért nem értettem.
Ráadásul meleg volt a cső, volt benne keringés, ezért nem értettem.
Mindegy legközelebb, nem ilyen későn állunk neki, meg rendesen felkészülök mindenre, amit az autód tartogathatNem hagyok neki újabb meglepetési lehetőséget
Az időpontot majd megbeszéljük.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #49033 üzenetére
Nem mindegy milyen részecskeszűrő illetve milyen adalékoló rendszer van benne.
Dieselekhez most már felkapott ez az adblue vagy mi a tököm adalék, amit úgyanúgy "tankolni" kell a kocsihoz.Illetve nekem is 06 os a kocsi tehát mehetek dolgozni, de a következő szigorításnál már én is csak a fejemet vakargathatom majd és szállhatok fel a sokkal szennyezőbb bkvra.
Soha nem fogom megérteni miért jó a bkv 30-40szer több károsanyagot kibocsátó busza mint mások kisautója.
Azt meg, hogy egy 3.0 tdicdifghdi multi ultra euró120 as diesel autó kevesebb dzsuvát enged ki mint egy 1.2 es benzines punto mondjuk azt senki nem fogja velem elhitetni soha.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #49037 üzenetére
az adblue az euro6-nál lett divat, euro 5-ben talán valami nagyvérűben asszem R8-nál hallottam még csak!
Részecskeszűrős autók között is van diffi, az euro5-ösöknél nagyobb a fojtás is például(jobban szűri), ennek hatására többet is tudnak kajálni, kevésbé mennek....
az 1,2-es puntónak is az a kérdés hogy mikori, valamint milyen állapotú. Lehet az is a halálán, de ha még nem is, akkor is bár szálló port(részecskét) kevésbé bocsájt ki, de gázokat szép számban!
Ezek a kis turbós benzineseknél elkezdték nézni a kipuffgázaikat a dízelbotrány hatására és durván tolják ezek is a részecskéket a levegőbe, ezért kell arra is részecskeszűrő idővel.....
-
gabx76
senior tag
Sziasztok!
Nincs köztetek valaki Pécs környéki, akinek van kedvezménye valahol? (Láng, Unix, Bárdi)
Kell egy hátső szintérzékelő szenzor és csak gyári létezik belőle jó drágán, nekem meg ha minden igaz, lejárt a kedvezményem a Láng autónál.
Előre is köszi!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #49039 üzenetére
Ez rendben és akkor ha megmérnénrk egy buszt, szerinted mit kapnának?
Oké, hogy több utas, a fejkvóta kevesebb, bár én még ebben is kételkedek.
De a busz nem mindig jár teli, amikor 2-3 ember ül rajta akkor azt hiszem be is hozza a "spórolást"
Amikor elkezdték az elektromos buszokat venni, meg a cngseket akkor azt mondtam na valami előre lépés, de aztán láttam, hogy ez csak egy kis zöldítés az alap beszerzés maradt a diesel koromokádó.
A multkor egy ilyen hiper csoda új merci mögött mentem, hát hagyjuk......
Papíron lehet teljesít valamit, de az életben.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #49042 üzenetére
ja, buszt az más kategória, a BKV buszai szinte biztosra veszem, hogy egyik sem felelne meg dízel fronton az euro besorolásának! A régi kigyulladósak azok talán euro2-esek még, az újabbakban a városi közlekedés miatt ha van is részecskeszűrő az kb folyamatosan regenerálna, de szerintem ezekből már kikukázták.....
hozzáteszem szerintem....
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Renault Scenicemhez (2000), -melyet most éppen nem használhatok- megérkezett az új váltószoknyám, ill. váltógombom. Ezt hogyan tudom lecserélni? Illetve, ha már ott járok, akkor van valami alkatrész, amit érdemes kicserélni és nem nagy tétel?
-
gabx76
senior tag
válasz rob210 #49044 üzenetére
Xenon fényszóró miatt van. Elől és hátul 1-1 szenzor érzékeli az autó dőlésszögét és ehhez igazítja a fényszóró magasságát automatikusan.
Ebből a hátsó nekem szétesett és a kar nem pattan vissza a gömbcsuklóra, mert kikopott. Most fusi-módszerrel rögzítve lett, de nem fog sokáig tartani, le kell cserélnem.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000