-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
salieri.
őstag
Scenic sokat csipeget üzemanyagból a magas építése miatt.
Ezzel a 2.0 DCI-vel mennyire lehet mellényúlni? Van egy korrektebb áron fent, bár 10-20 km ingázás ennek a motornak szerintem a halála. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49702 üzenetére
Én úgy olvastam eddig minden fórumon hogy a költségesebb javítások a dízel kocsiknál 250k kilométer környékén kezdenek előjönni.
Pl turbóhiba, stb...
Illetve azt hallottam még hogy rövid távokon a benzinesek ajánlottak inkább.
De ezt én csak olvastam tapasztalataim nincsenek.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #49702 üzenetére
Mi lenne a felhasználás jellege?
Ez a 2.0 DCI motor talán a legmegbízhatóbb a Renault kínálatában, de ugye van benne 250.000km és nem tudod, hogy előtted hogyan használták. Minden használt dízel nagy rizikó...
Ha nem mész túl sokat egy évben, vagy sok a rövidtáv, akkor én inkább a benzinest támogatnám. -
salieri.
őstag
válasz baluka6 #49705 üzenetére
Városi ingázás ! Leginkább. Illetve havonta 1-szer "nagyobb" út 300 km.
zsizsef: Azt akarod mondani érdemes lehet megnézni ezt az 1.6-os példányt,amit linkeltem?
Wiz Khalifa: Igen felesleges számomra a dízel, valamint ha nem cseréltek minden olajcserénél gázolajszűrőt erősen esélyes,hogy a nagynyomású elemek állapota nem feltétlen jó.
Találtam egy szép példányt kint , csak ez elég sokba lenne mire magyar rendszám van rajta ?
-
-
salieri.
őstag
válasz Wiz Khalifa #49707 üzenetére
Akkor 0 alkuval is megállna maximum 1,5 millióba.
tresh: ezt így látod ? egy ajtó ködölés még nem feltétlen gáz nem ?
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49709 üzenetére
Én egy régebbi euros (Euro 4) Opel Calibra 2.0 16V-t néztem régebben. Azon a műszaki honosítás nem volt lehetséges éz az kijött volna nekem 200k-ból friss műszaki, magyar papírozás, saját nevemen. Szóval abból gondolom hogy ez meg lenne 150k-ból.
Jobb első ajtó és sárvédő valamivel sőtétebb mint a többi elem amúgy tényleg. De lehet csak kapott egy pofont régen ami nem volt nagy de a fényezés nem sikerült jól.
Smoke some weed nigga!
-
tresh
addikt
válasz salieri. #49709 üzenetére
Mindenhez én se értek de sok autó megfordult a kezeim között és van rálátásom. Képről is sok dolog árulkodik ami nem midig baj ha szakszerű a javítás. Volt már nálam olyan T5-s tranyó aminek konkrétan lecsapták az elejét és úgy megcsinálták hogy ha nem mondja a szaki hol vágta el a bodét életbe nem mondtam volna meg hogy törött volt... Csak ezt nem is 100k ból rakták rendbe
Mi lenne a cél amúgy ? Csak renault játszik ? Francia vonalon a pug 307/308 sw 1.6 16v motorral igen csak jó vétel és ennyiért abból is van nagyon jó. M2-nél szerintem jobb vétel ha benzinről van szó és az általad írtakra én csak azt vennék.
[ Szerkesztve ]
-
Amarth
aktív tag
Üdv!
Megane 1,97-es, 1.6-os autón fűtésradiátort cseréltem,mert kilyukadt.Kiszedtem a boxból illetve a boxot is szétszedtem mivel az egész fagyállós volt,csak épp nem figyeltem a légterelő lapokra,és most össze-vissza fújja a levegőt. Nem tudja valaki véletlen,hogy ezeknek hogy kellene állnia?Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
kisgyerek85
senior tag
Nekem gyári ilyen lámpa van a clioba. Pár napja ahogy feljött a topicban a téma (led) azóta nézegetem, hogy mit kéne csinálnom, hogy jobban lássak az úton (led izzó, vagy komplett lámpabúra csere) Most akadtam bele a belinkelt hirdetésbe és itt az eladó írtja, hogy hb3/h7 -es megy bele. Nekem jelenleg hb3-as van benne, de ha bele tudom rakni a h7-t ?, akkor lehet azon a környéken keresgélek, mert sokkal több izzó van gyárta ebben a tipusban.
-
válasz kisgyerek85 #49714 üzenetére
Gondolom hb3 a tompított és h7 a távolsági.
Illetve a lumenet pont fordítva írja.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kisgyerek85
senior tag
Ja értem. Távolságit én még ebbe nem cseréltem, pedig nálam van a kocsi már 10 éve és belement 155e km is. A távolsági fénnyel nincs is baj, az egész jól világít. Viszont a tompított az valami gyötrelem.
Én szerintem be fogok próbálkozni egy ilyennel. [link][ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz kisgyerek85 #49716 üzenetére
HB3 a távolsági. Én is ezt az izzót tervezem bele venni mert nekem is ugyan az a búrám mint neked csak nekem gyári Valeo bemattulva.
Smoke some weed nigga!
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Wiz Khalifa #49717 üzenetére
Na ez így most érdekes lett ezer éve kellett izzót cserélnem, de azt tudom, hogy mindig a hb3-at kellett és tudtommal az a tompított volt. Ezt onnan is gondolom, hogy egyszer ki volt égve a bal első és én ezért felkapcsoltam a ködlámpámat, hogy a szembejövő autóknak könnyebb dolguk legyen (bár nappal volt). Majd utánnam jött egy rendőr és leállított megkérdezni, hogy miért használom a ködlámpát. Nem büntetett meg semmi, csak mondta, hogy máskor ne használjam még akkor se, lakott területen belül, ha ki van égve a lámpa.
Kocsi jelenleg szerelőnél van, de amint megkapcsom át fogom nézni mi hogy van benne.[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz kisgyerek85 #49718 üzenetére
Tompítottat akartam írni távolsági helyett. Elírtam.
Smoke some weed nigga!
-
Predator2
addikt
válasz kisgyerek85 #49716 üzenetére
Idehaza TILOS, rendőr ùr büntet érte!
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #49713 üzenetére
Szerintem maradj 1.6 benzinél, valamivel kevesebbet eszik mint a 2.0, de még lehet vele dinamikusan közlekedni.
Pl ez is jó autónak tűnik: [link]
Benne van az alvázszám, le lehet kérdezni. M.o.-n belül viszont szerintem megéri autózni akár 2-300km egy kocsi miatt, mivel nincs akkora kínálat.
Nekem is 1.6 van, csak facelift előtti, ha kérdésed van, akkor írj és segítek, ha tudok. -
kisgyerek85
senior tag
válasz Predator2 #49720 üzenetére
Na, addig keresgeltem, hogy találtam új lámpát jó áron. Szerintem ez lesz a vége, hogy veszek bele újakat.
autozube.hu[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz kisgyerek85 #49722 üzenetére
Ne vedd meg szerintem.
Egy hulladék és az is marad a projektoros. Ha gyári, ha utángyártott, ha új, ha használt. Vegyél bele használtan a 98'-as fajta lámpát. Az üveg búrás és sokkal jobban világít. Én is olyat akartam venni de lemaradtam róla de majd veszek bele úgy is. 10k körül adják a párakat és jó állapotúak. És mivel üveg sokkal tartósabb. És szerintem jobban is néz ki vele a kocsi mert nem ilyen békaszemű.
Smoke some weed nigga!
-
wertigo1984
őstag
válasz kisgyerek85 #49722 üzenetére
Exem Thalia-jaban ilyenek voltak, mindenaron xenont akartam bele rakatni, de a volt autoszerelonk mondta, hogy ebben nem vilagit olyan jol a gyari sem, nemhogy xenon. Az uveg burasat javasolta, mert az jobban vilagit gyarilag is.
[ Szerkesztve ]
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Van valami jó megoldás esetleg Mégane II 2006 projektoros tompított világításának a javítására is, ennél is lehetséges esetleg bontott lámpa csere, vagy ehhez megfelelő üveg nemigen van ? Akkor meg milyen a legjobb izzó pontos típusa, esetleg beszerzési helye , amivel javítani lehet hogy jobban világítson? Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
McSico
senior tag
-
diablo1984
veterán
Ha érdekel valakit szép renault 16"-os alufelni és 1 szezont futott(5000km) Goodyear 205/55 R16-os gumi(a lagunámon volt, kép az összefoglalóban, több kép kérésre), akkor írjon rám privátot!
Megane2, scenic 2 gyári felnije, de mindenre felmegy aminek aláfér és 4x100-as!Illetve eladó a Lagunám is, mert kolégámnak nincs most lóvéja rá, így bárki viheti akit érdekel, szívesen megosztok bármi infót róla privátban. Hasonló géppel/1,9dti motorral rendelkezőknek is segítek tanácsban, ha kérdés van ezekkel kapcsolatban!
Remélem így zavar senkit ez a hozzászólás, nem akarok arculatot rombolni, illetve törvényt szegni!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #49728 üzenetére
Kár hogy nem 205/45-ös a gumi a felniden. Felpróbáltam volna a talicskára. Mert mycso 205/55-öse nagy volt. De 45-el elvileg pont fasza lenne minden és ha igen akkor megbeszélhettünk volna valamit.
Nem tudom miért ilyen szerencsétlen a Thalia hogy nem nagyon fér be alá. Pedig a Clio 2 elvileg elöl is ugyan az a kialakítású legalábbis 5 ajtósnál (passzolnak az elemek) és azok alá még van aki a 17-est is simán alátolja... Nekem meg a 16-os is beakad a lökösbe... Pedig 15-öst nem akarok alá.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #49729 üzenetére
a clio 2-esre sem ez a gumi való, a felni még ok egy peres gumival, de nem ezzel! ez a méret így egy az egyben laguna1-re, megane 2-re, scenic 2-re, és azt hiszem a laguna2-esekből is volt 4x100-as(de nem biztos), na azokra is jó! felnik és gumik épp ezért külön-külön is eladóak, mert clio2-re, thaliára a felni jó, csak venni kell hozzá olyan peres gumit, ami aláfér! Gumit meg majd eladom, nem hinném, hogy 500km-t futott premium szettet nehéz lenne eladni, bitang jó gumik(aminek 16" gyári mérete egy mai újabb autónak, arra ez a méret való, mint a 15"-osoknál a 195/65-ös méret)
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok,
lenne nekem egy olyan gondom, hogy néha olyan furcsa a megane 2-esem motorjának a járása.
Csináltam egy videót a jelenségről: [link]
Egy kicsit remeg az egész motor. Ez normális szerintetek?“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
rob210
Topikgazda
válasz Wyktor #49737 üzenetére
Szvsz ez még nem ment tönkre, kicsit szitál.
Lehet csak utána kéne húzni egy picit a csavaroknak.
Tudod a sok meleg hideg vetemedéseket okozhat.
Ezért szokták, előszőr, utána húzni de ésszel nyomatékkulccsal.
Ha nem segít akkor meg csere kb 3000.- mutatvány.
Illetve ha tömítő pasztával rakod össze akkor soha többet nem ereszt. (én ezt szoktam )Renault power
-
Wyktor
csendes tag
válasz rob210 #49738 üzenetére
Köszi az infókat, kicsit megnyugodtam, hogy azért még nem akkora a baj. megpróbálok nyomatékkulcsot szerezni és kicsit utána húzni először, hátha az megoldja.
Ha esetleg mégis tömítést kellene cserélni, érdemes a szívócsonk tömítését is cserélni ha már az is le van véve?
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyi19 #49733 üzenetére
Ha nem a telefonod torzít, hanem ez valóban a motor hangja, akkor bazi gyorsan menjél el egy szerelőhöz, mert csörög ordít és valami rohadtul kalapál ebben a motorban.
Én nem szoktam erős kifejezéseket használni, de ennek undorító hangja van. Remélem csak a felvétel tragikusan pocsék minőségű.
A fordulatszám mérő ingadozik, gázadásra kisimul a járása?
Nagyon meg kéne ezt élőben hallgatni, mert így a felvétel alapján sírt a dobhártyám.Renault power
-
Sanyi19
őstag
válasz rob210 #49741 üzenetére
A héten viszem szerelőhöz. Ennyire nem rossz a hangja, a videó torzít rajta. Gázadásra kisimul. Nem mindig csinálja, van amikor egyenletes. De mint a felvételen is látszik, ilyenkor mozog a motor, valamint olyan nyögős erőlködős.. A fordulatszám mérő nem ingadozik.
[ Szerkesztve ]
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #49741 üzenetére
Én még nem hallottam olyan felvételt, ezekről, ami valóságot fedné. Szerintem ha felveszed te is a tiéd, rögtön olyan hangja lesz annak is.
diablo1984 - A könnyem folyik olyan szépek azok a felnik, mintha az enyémre gyártották volna, a tiéd után persze Kár, hogy a közeljövőben nincs rávalóm + nekem másmilyen gumit kellene venni rá.
[ Szerkesztve ]
-
Na_Ta
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Már réginek mondható sztori 2011 Fluence 1.6/16V benzin, kb 89e km-rel.
Előzmény után, diagra került "hobbi diag" - nem Canclip, hibaüzenetek:
DTC0136 Áramlás irányú oxigén szenzor - szakadt
DTC1525 Tempomat kapcsoló változtatható sebesshatár állító egységgel; elfogadhatatlan értékek - létező
DTC0564 Menetszabályozó/sebesség korlátozó működés - szakadt
0301F8 Unknown fault code
0313F8 Unknown fault code
DTC0340 Vezérmű tengely érzékelő - szakadt
DTC0130 Ellenáramlás irányú oxigén szenzor - szakadt
Ezek duplán:
135113 Unknown fault code
135213 Unknown fault codeEzek után én, mint alulképzett pék , kicseréltem a vez.tengely poz. jeladót, mert úgy okoskodtunk,
hogy emiatt mindent letilt, ezért ez a sok hiba. Átnéztem az összes biztit a motorérben, minden ok.
Benzin szivattyú működik (hang alapján).
Autó nem indul úgyan úgy.
Felhívtam egy szerelőt vázoltam az előzményeket, mit cseréltem, azt mondta, akkor rá sem teszi a diagot, ki se jön, keressek egy autóvillamosságist, mert valószínűleg kábelköteg valahol megszakadt, összerohadt.Eljött megint a diagos (másik diaggal) kollégám, próbálunk indítani nem megy, benzin eljut az injektor szétosztóig - a szivattú is szállít. Vezérlés nem szakadt el, nincs rendellenes hangja hogy átugrott volna.
Eltűnt a piros figyelmeztetés a fed. comp.-ból és másik diag semmilyen hibaüzenetet nem jelez, csak az autó nem indul.Ezt követőn, ez pénteken volt, szombaton délután már hasítottam az utakat.
Ha van kedvetek, tippeljetek, mi volt a hiba (nem magától javult meg)?
Holnap délelőtt megírom.NT
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- E-book olvasók
- Okos Otthon / Smart Home
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...