-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz AthlonXP #49855 üzenetére
Ki lehet nyitni belülről .
Lehajtod a bal hátsó ülést és be tudsz nyúlni a csomagtérbe.
Egy nagyméretű lapos csavarhúzóval benyúlsz, és alulról megbillented a képen látható
műanyag téglalap alját.
És már ki is nyílt a csomagtérajtó.
Az előbb próbáltam ki.
Van új motorom is ha érdekel.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #49796 üzenetére
A renaultnál telefonon is adnak felvilágosítást az alvázszám ismeretében!!
Én tavaly 3 szalont is felhívtam és mindenhol elmondák mikor hol volt szervízben a kocsi..
Én is kintről behozott kocsit vettem..
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Savanya
addikt
válasz Savanya #49769 üzenetére
Megvan a hiba ami nem is hiba , de kicserélem a fenti felütközésvédő gumibakot . Ahogy mozog a karosszéria a felső gumibakban pattog a rugó és az ad ki recsegő hangot / olyan minta be lenne rohadva / . Valami sár vagy kosz alákerült .
Ilyen a gumibak : [link]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
salieri.
őstag
Megnézegettem megane 3 irányába hajlok,csak kettő példányt látok belőle,ami bele is fér még anyagilag. egyik 220ezer km
Másik 182 ezer km.
A tolatást az csak megoldom valahogy ,nem fog ilyen zavarni -
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49864 üzenetére
Nem tudom miért de nekem a 220ezer kilométeres jobban tetszik. Valahogy szebb szerintem. Őszintébb. De mondjuk ez csak az én véleményem.
A másikba inkább ami nekem nem tetszik (de mondjuk lehet nálad fordítva van) az a színe. Nekem az a szín olyan "műanyagszín". Szóval nem áll jól a kocsinak, legalábbis az én szememben.
Amúgy a szürkében 6-os váltó van. 9 lóval több a motor mint a kékben. De a leírás szerint a kékben több az extra.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
salieri.
őstag
válasz Wiz Khalifa #49865 üzenetére
Nekem is olyan szebbnek tűnik az ezüst, viszont valahogy a lélektani határ ,amire gondolta km 180.ezer ,ez talán kicsit sok. Viszont gondolom pályán futotta nagy részét ,az meg nem minősül akkora kopásnak?
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49867 üzenetére
Benzinesnél ha időben voltak a kopó alkatrészek cserélve akkor simán jó még a 220k is szerintem. De majd rob megmondja a frankót.
Nekem a Thaliam szegény kapott az élettől már hideget-meleget és 342k van benne. Most is megy, teszi a dolgát. Voltak problémáim vele (2016.07. hóba vettem) de az a hanyag előző gazda miatt voltak.
Aztán bátyám Octavia-ja 290k-nál jár. Amióta megvan neki (4 éve most februárba. 180 vagy 190k-val vette) azóta kopó alkatrészeken kívül nem cserélt mást rajta és hiba nélkül megyünk vele rendszeresen lengyelbe a Tátrán keresztül.
Van a családban még egy 2005-ös B6-os Passat is. Az 120k-val lett véve 2008-ban most meg 180k van benne. Semmi gond nincs azzal se, a kopó alkatrészeket és az időszakos szervizelés meg van azon is csinálva mint az Octavia-n és sose hagyott az se cserbe.
Szóval benzinesnél inkább az számít milyen gazdája volt. Legalábbis én úgy gondolom, de rob majd felvilágosít ha rosszul gondolom.
Smoke some weed nigga!
-
meroly
veterán
válasz PHenis #49863 üzenetére
Szerintem nem egyenletes, ütemes ugyan, de nem egyenletes.
Nem hallani, inkább érezni lehet, egyet rezzen a kocsi (de csak kicsi rezzenés), vele a váltó és az ülésben is érezni a rezzenést. Minimális csak, de fura.
Hidegen és üzemmelegen is ilyen, nincs különbség a két állapot közt. És főként álló helyzetben, üresben. Menet közben nem.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #49867 üzenetére
Azért én azon a 200.000 feletti futás teljesítményen elgondolkoznék.
Oké, hogy a motor nem annyira kopik, meg összeségében a kocsinak ez a fajta használat előnyös.
De azért 200k az 200 k ilyenkor még alaposabban kell megnézni mit veszel.
De ha patent és volt vele foglalkozva nagyon jó vétel lehet, mert a motor 400k ig nagy álltalánosságban bírja, de pl. Az okoskerék pont esedékes lehet.
A sok kilométer miatt a kuplungot is alaposan le kell ellenőrizni.
Etc.etc.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #49872 üzenetére
és as fordulat is változik ekkor? fogyasztók közül megy valami?
(#49864) salieri.: ezek legalább magyar autók! A szürke tetszetős, ha nincs messze hozzád és van időd, menj el, nézd meg, próbáld ki, hogy milyen egy ennyit futott példány, hatos váltó és a 110 lovas motor miatt a másiktól jobb tulajdonságokkal bír! Amúgy ez a 2 már hónapok óta fent van, igaz nem nagyon van mozgás ebben a szegmensben....
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #49874 üzenetére
Fordulat ilyen egyenletes meg sose volt. A mutato meg se rezzen. Volt 30-50-es ingadozasom azt latni lehetett.
Radio megy de ha kikapcsolom akkor is van. Szellozes ugyanez. Vilagitas szinten.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
-
diablo1984
veterán
-
meroly
veterán
Köszi fiúk, ha tényleg csak ennyi, akkor nem foglalkozom vele.
Fura hogy eddig nem vettem észre.
Vagy túlságosan lekötöttek az előző problémák.Impossible is nothing
-
Ganz-[HUN]
addikt
sziasztok, Barátom kérdezi, hogy Renault Laguna 3-ba lehet -e tenni beépített navit? 2008-as évjárat.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
tresh
addikt
válasz Ganz-[HUN] #49881 üzenetére
Gyárit ? lehet de nem lesz olcsó..főleg hogy szét kell bombázni az egész műszerfalat+új műszerfal párna.Középbox is kérdéses...
[ Szerkesztve ]
-
Ganz-[HUN]
addikt
aftermarket is jó lenne neki szerintem
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
tresh
addikt
válasz Ganz-[HUN] #49883 üzenetére
Nem gyári megoldásba szerintem hasonlóan nagy meló lesz.Főleg a műszerfal kialakítása véget és árba se lesz sokkal olcsóbb. Plusz azért a renyóóó kényesebb elektronikailag. Nem vennék mérget hogy valami aftermake kínai navis fejegységgel megbarátkozna. VW csoportba már láttam ilyet rönyókba nem igen elterjedt. Lesz időm utána nézek neked angol fórumokon hátha valaki rakott be ilyet utólagosan.
-
Ganz-[HUN]
addikt
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
válasz Ganz-[HUN] #49883 üzenetére
Nemrég lagunaklubon is felmerült ez a kérdés. Iszonyat munka átalakítani és az átalakítás a gyári cuccokkal, az akár 200k-ba is beleszaladhat (ez mind úgy, hogy sikerül mindent okosban pl. ebay-ről használtan megvenned). Meg ugye a fejegység/évjárat miatt az sem mindegy, hogy milyen navi kerül bele, szerintem elvetélt ötlet....
Utólagos, esetleg valami 7" érintős cucc lenne talán a legjobb megoldás, viszont ez meg a műszerfal kialakítása miatt nem fog menni.
Szerintem vesz egy telefont/navit, aztán kiragasztja az ablakra...ez lesz a végső megoldás.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ganz-[HUN]
addikt
Köszi Emberek!
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
válasz Ganz-[HUN] #49888 üzenetére
Közben keresgéltem és jól gondoltam, a gyári helyre 2din fej nem fér be, így az utólagos 2din (7") navit is el lehet vetni.
Csak 1din átalakító keret létezik: [link]
Sajnos nagyon hülye a laguna 3-ban a középkonzol kialakítása, főleg a gyári fejegység mérete/alakja.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Wiz Khalifa
addikt
Mondjuk ezt úgy nem szeretem. Hogy direkt különleges kialakítású vagy épp egybeöntött a középrésszel a rádió rész is hogy nehogy már meg tudd úgy oldani a fejegység cserét mint pl én a Thaliaba hogy gyári ki, másik 1din-es be.
Bár itt is szívóka volt mert a kábelezés hátul eléggé gyatra és épp hogy befér a fejegység hosszúságra pedig nem is mechanikai.
Smoke some weed nigga!
-
pistike34
csendes tag
hello egykis segitséget szeretnék kérni lenne nekem egy renault espace III 2001 vasam két napja kezdte csinálni hogy inditáskor alapjáraton jól jár mikor odalépek neki akkor kicsit hurutos a hangja és kiirja a service felirat és villog mit csináljak mikor alpjáratra vissza áll a kocsi abbahagya a villogást
eha esetleg van valakinek őtlete segitsen előre is köszi -
nrbx
tag
Hello, Laguna 2-es, nem vilagit a tolato lampa, az egyik oldalon sem, neztuk az izzokat, biztositekot, de mindketto okes, van valami, amit meg itthon meg lehetne nezni?
-
AthlonXP
őstag
Na azóta csak sikerült kinyitni. Erősebben kellett nyomni.
Meg lett a hiba oka is.
A jelölt kis pöcök tört ki, látható, hogy hol volt.
Ez a fogaskerék megy fölé, szerencsére a fogak hibátlanok a motoron és a keréken is..Az egész pedig egy rudat mozgat, ami nyitja, zárja az ajtót....
A jelölt rúd akasztható be a fekete fogaskerékbe.
Szóval, ha valakinek esetleg van egy ilyen szerkezete, amit eladna, akkor ez most a reklám helye, mert vevő lennék rá!
Amúgy kérdeztem az Unixnál, csak márkaszervízen keresztül beszerezhető és kb 18k az ára, a komplett szerkezetnek.
-
roseane2004
csendes tag
válasz roseane2004 #49804 üzenetére
Sziasztok, a héten kaptunk sok pozitív visszajelzés, egy gyerekkori barátom apja, turbó felújítással foglalkozik, rengeteg kapcsolattal, elmeséltük a mi esetünk, hétvégére kiesett egy autó nekik, és szívességből elvállalta az autót nekünk minimális munkadíjjal.
Ma reggel el is vonatták közelben van a műhelyük.Délután már szét is kapják
Talán lesz képek is Majd beszámolok a fejleményekről.
Köszönöm mindenki segítségét -
Josi
aktív tag
válasz AthlonXP #49896 üzenetére
És ha már ennyire szétszedted, néz meg, hogy a nyomógomb végét rögzítő kis gumikarikát.
Mert az szokott még szétmállni, és elveszhet a nyomógomb.
Én már ezen is túl vagyok.
Célszerű a gumikarikát egy megfelelő méretű zégergyűrűre cserélni, és akkor nem lesz ilyen gond.
Amit én rendeltem hozzá, azon már a zégeres rögzítés volt.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux kezdőknek
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal