-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eTrade
tag
KIA kapcsán mindig az emberek fejében a jó megbízhatóság villan fel, mindez annak ellenére hogy kilencvenes években botrányos volt a megbízhatóságuk. Francia autóknak meg kb.100 év sem elég, hogy az emberek fejében a x@rfrancia törlődjön.
Egy 2013-as megbízhatósági felmérésben a Renault Megane 3 megbízhatóbb volt mint a KIA Ceed.
Sőt, a Megane 3-as jobb volt mint sok más megbízhatónak tartott autó: VW Touran, Mazda 5, Toyota Verso, Ford Focus, Opel Astra, Honda Civic stb.
Legutóbbi felmérések szerint a Renault márka hozza az átlagot, se nem rossz, se nem kiemelkedő a megbízhatóság terén = teljesen jó.Szerintem mindhárom jó autó, tetszetős, szerethető de számomra nagyon kiábrándító ez a TC szavazás jelenlegi állása.
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #64902 üzenetére
Töltőn van az aksi, mert élek a gyanúval, hogy nen forgat elég gyorsan és ezért nem kapja el.
De holnapig töltőn marad, aztán meglátjuk.
Meg majd diagra teszem, hogy mennyi a motorfordulat indítózáskor.Bár még az is rejtély, miért merült le ennyitől.
Azért köszi, hogy próbáltál segíteni, meg mágusnak is.
Tegnap este már komoly idegállapotban voltam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz eTrade #64901 üzenetére
Ha láttad a TC új műsorában a törött Scenicet a kommentekben/YT videó alatt ott is szét van fikázva a szar francia. Az sebaj, hogy 5 csillagos töréstesztje volt annak idején, meg eleve egy autó nem tehet róla, ha valaki borulás után még újjá varázsolja, de azért is a francia a szar.
Ezek nagy része simán csak idióta meg első autós félig anyuci/apuci szoknyája alatt élő kretén (nem nagycsaládos), a legtöbb kommentelő annál a Scenicnél is idősebb, fapadosabb és még javítás nélkül is kevésbé biztonságos autóban ül, de ugye köpni mindenre lehet sőt kell, a szomszéd tehene is dögöljön meg, de még a szomszéd is.
Nagyon erős a japán és német autó imádat, fanatizmus, mintha azok valami kurvajó felsőbbszintű teremtményektől lennének. Pláne mikor lelakott BMW, Merci, Audiról van szó vagy Passatról, mikor ezekben a kütyük fele nem működik, check engine, airbag, ABS, service, oil change, fél órát kell tekertetni mire beindul szóba se kerül, természetes velejárója. Francia autóban nem kapcsol fel az egyik beltérvilágítás: fos francia. Ugyanez megy az olaszokkal is.Az emberek hülyék mint a f#sz, ennyire egyszerű.Továbbá nagyon erős a felvágási kényszer, a magamutogatás. Ha a Kia az emberek fejében menőbben néz ki, terpeszkedőbb az utakon, lenyomható vele a bárki, akkor semmi nem számít a Kia fog kelleni nekik.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz eTrade #64904 üzenetére
Az emberek szinte sosem az épeszű érvekkel alátámasztott döntéseket hoznak.
Nekünk ez jó volt, mert ezek miatt jutottunk használtan jó áron az autóinkhoz.Mikor nézegettek a kocsikat, számomra pl. a röhej kategória volt, hogy mennyivel drágább volt pl. egy i40 egy Mondeonál...
Fehér Farkas: FFF, vegyél fel a nickedbe még egy F betűt
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
eTrade
tag
válasz #89309696 #64905 üzenetére
Még nem néztem meg az új TC műsort, de ezek után nem is merem megnézni + főleg a kommenteken idegeskedni.
Igazat adok neked. Arról nem is beszélve, hogy amikor egy BMW-ben, vagy Mercedes-ben valamit cserélni kell, az nem pár tíz ezer forint. Ezt pont nemrég egy Mercedes-es szerelő mesélte haverjának az edzőterembe, én meg végighalgattam a sztorikat. Felsorolta hogy mi mennyibe kerül egy ilyen agyonárazott német prémium-ban, amely ugyan úgy tönkremegy, csak olyankor rámegy a gatyád is. Ő nem venne soha Mercedest, de ha mégis kapna 1-et ajándékba, gari lejárta után rögtön eladná a pics@ba.forceberg: Szerintem is jó ha még sokáig nem lesznek drágábbak a használt Renault-ok, mert szerintem ár/érték arányban verhetetlenek... de ennek ellenére sem tudok nyugodt lenni amikor látom, hogy az emberek mennyire befolyásolhatóak.
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Fenti probléma lehet hibás akkutól?
Állt pár napot, relatív pöccre indult, de elfelejtette a rádióadókat.
A számítógép is elfelejtheti részben a tárolt adatokat?
Bocs a "szakszerű" kifejezésért.Másik. Ma mértem hidegen az akkut, beindítom és mintha egy szál cigi égne olajfüst jön a képen látható awab bilincs környékéről. [kép]
-
mycso
Topikgazda
válasz eTrade #64907 üzenetére
Azt vesz mindenki, amit akar...
Hányszor látom az autós fórumokon, hogy az igények, amiket xy támaszt, az pont egy laguna/clio/508/stb. ...de xy kijelenti, hogy bármit, csak franciát nem.
Hát ez van, ebből lesznek a jó vásárok....100éves, milliót futott audi, mer az német meg prémium....
Volt nekem is olyan kollégám, aki majd, hogy lebaszott, hogy ennyi pénzért hogyan vehettem meg ezt a szar francia lagunát, mikor ennyiért már szuper A6-os, vagy vagány bmw-k vannak és azok menők is. Nem értették meg, hogy nekem egy jó autó kellett, nem pedig az, hogy menőnek látszódjak (egy kotla lepukkan prémium némettel.).
Sokak még itt tartanak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
BigBlackDog
veterán
+1. Bírom az ilyen "ez, meg az az igényem, de nem lehet Suzuki/Francia/Opel, mert csak".
Egyébként nálam sem éppen a franciák voltak eddig a kiszemelt célpontok, ha autót kerestem. Viszont legutóbb a keret miatt nem nagyon lehetett egy-egy márkát/típust kiszemelni, így jött képbe a Thalia is. És nagyon kellemesen csalódtam a típusban és a márkában is.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz BigBlackDog #64911 üzenetére
És nagyon kellemesen csalódtam a típusban és a márkában is.
Vettél egy használati tárgyat, nem az elérhető legmagasabb látszatra gyúrtál.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
GEPESZ66
veterán
Érdemes venni egy 2011-es évjáratú Renault Fluancet, 1,6-os benzines?
120 ezer kilométer alatt futott, kb. 1,9 millió? -
rob210
Topikgazda
A teljesség igénye nélkül, csak pár kép a cc-ről amit csináltam.
Végül megadta magát az aksi volt rossz.
Le volt oxidálódva a saru és amúgy is gyenge volt 8.9 volt.
Feltöltöttem felcsiszoltam mindent pöcc röff.
Meg kiütöttem a 12 hibakódot amit a gyenge aksi miatt bedobott a fedcompbaRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #64938 üzenetére
Az durva lenne, ezek a vékony alu lamellák oda is lennének.
Itt a karburátor tisztító volt a megoldás és a gyorskötegelő amit lamellánként átdugdosva kitakarjtottam a mocskot, 1 egész nap ráment (kövezettek meg tudom mániákus vagyok, de ahogy kinézett még se adhattam vissza.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #64939 üzenetére
Igen, sajnos igen ezért is volt turbófelújításon a kocsi.
Ha ezt benne hagytam volna a coolerbe akkor pedig igen hamar jönne is vissza gariba.
Összes cső ki lett takarítva szívó oldali olajzójárat is etc.etc.
Plussz összes szűrő csere.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BigBlackDog #64942 üzenetére
Gőztisztítón mit értesz?
HA valami kicsi tartályos fújkálós izét akkor nem gáz, nem a brigeciol a probléma, hanem a nagy nyomás vagy a dörzsölés kefével, pl.Renault power
-
#89309696
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest